Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já City Skylines mám, jen se mi stalo to samé, jako u CK2 a EU4, že po updatech už na tuto hru můj "wooden PC" nestačí, ikdyž před updatem to šlo. *1*
    Třeba pořídit něco aktuálního. :)

    Jinak koho baví stavění města, tak je to parádní. Díval jsem se tuším na YT keralis a ten tam má hromadu modů i na úpravu terénu, takže dokáže udělat opravdu zajimavé města.

    Mě osobně více bavilo SC4:RH, protože je to více simulace.Člověk musí řešit více věcí než jen dopravu.

    Ještě bych dodal, že DLC jsem nepořizoval, jak z výše uvedeného důvodu, tak i proto že nepřinášejí nic moc z toho co bych chtěl.
  • Hra se mi líbí. Trochu jsem zklamán DLC, kde jsem čekal prohloubení managementu. Stále mi vadí systém vzdělávání, kdy po postavení Univerzity, jsou všechny továrny obsazeny lidmi s příliš vysokým vzděláním. Auta nejezdí ve všech jízdních pruzích. Pár dalších drobností by se našlo. To ovšem nic nemění na tom, že tahle hra je nejlepší budovatelskou strategií na trhu.
    • Skoda ze neni multak, budovani velkych dil v simcity a spoluprace mest melo neco do sebe
  • Jsem s hrou naprosto spokojený a work skupina na steamu je naprosto skvělá. Je to jedna z mála her, kde nelituji uhrazených peněz....
  • Mne na tom chybí hlavne vetší farmy (vím že je na to mod ale ty farmy jsou pak nefunkční), protože ja rad farmarim. Pritom by stačilo upravit aby se velke budovy (sila a pod.) spawnovali mene často než ty polička kde nic neni.
    • JJ, ty farmy jsou absolutní zabiják estetiky.
      • Jak rikam bud mod, nebo jsem premyslel ze by slo bourat budovy az dokud by se tam nespawnuli vedle sebe policka stejne barvy, kde se jen neco pestuje
  • XorxoxTalarius
    Je videt ze staci udelat vynikajici hru, pri ktere neutracite miliony dolaru oknem za blbosti, a hraci si k vam najdou cestu sami. Proste dobry produkt prodava. Kez by se vic studii zamerilo na hru kterou dela a ne na nesmysli okolo.
    • zx_spektrum
      Já si troufnu tvrdit, že mega-korporace takovou hru prostě udělat nedokáže a nebo s maximálním, prakticky nereálným sebezapřením. Pracoval jsem ve dvou korporacích a i když nic s vývojem konkrétně her, prostě vím jakým způsobem se tam uvažuje a jak to pak dopadá...
      • XorxoxTalarius
        Bohuzel je to tak, vsechno se ridi podle kalkulu ve stylu "Pridame tam sniperku, to nam zajisti pet procent trhu." "Musi tam byt nejaky cernoch at si to koupi i afro-americane" "Meli bychom tam resit nejaka socialni temama, at mame lepsi ohlasy"
    • BangMeInBangladesh
      Xixao drops knowledge bombs.

      "stačí udělat vynikající hru" *15*
      • XorxoxTalarius
        Takovy problem to nebude, driv vychazelo spousta vynikajicich her spousta a to patrilo hrani mezi okrajove zalezitosti. Vsechny dane hry totiz meli suprovou hratelnost, spoustu zabavy a obsahovali nejakou vyzvu, tedy byli vynikajici.
    • No, ono stačí neprostřelit si nohu při startu jako konkurence a hned se stanete vítězem. SimCity s Always Online a malými mapami, Cities XXL s oproti předchozímu dílu s jinou barvou interface a novými bugy a ejhle i průměrná, i když relativně dobře zpracovaná, hra od vydavatele s dobrou pověstí, se stane "objevem roku".
      • žádná jiná stavitelská hra v historii nenabídla tak skvělé možnosti kopírování reálných měst do herní podoby a ukájení stavitelského OCD, včetně linek metra, autobusů, tramvají a snadného importování vlastních assetů z 3D programů, v tomto není Cities průměrné, ale skoro dokonalé
        • Jde uz udelat kruhak bez semaforu? Ja to proste nemohl za boha udelat a ve velkem provozu to docela brzdilo.
          • Bez módů nejde (pro určité typy cest).

            Taky stále nikdo neopravil dementní AI dopravy (emergency vozidla čekající na červenou, absence předjíždění, neflexibilní, rigidní řazení do pruhů, nesystemat...), ale to je těžko, když je na diskuzích tuna fanboys, kteří si libují v praktikování zoufalých a plánování omezujících workaroundů ve hře a nazývají to "learn to play"...

            Jsou pro to sice módy, ale třeba když odstraníš pomocí módu semafory z křižovatek, nemá to absolutně žádný dopad na bezpečnost provozu, protože ten hra vůbec nesimuluje. Můžeš tak odstranit všechny semafory a mít absolutně bezpečnou dopravu, kde zároveň nikdo nemusí nikomu dávat přednost (a to nemluvím o občasných buzích v kolizním systému, kdy auta jednoduše projíždějí jeden druhým) a provoz je v některých případech o mnoho plynulejší, než se semafory. Taky stále nikdo neopravil špatnou logiku semaforů na křižovatkách, kdy systém proti sobě pouští auta do totálně kolizních situací a popírá tak princip, proč se semafory na křižovatkách vlastně používají.

            Dost zarážející od tvůrců Cities in Motion.
            • Blbost, jsou to chyby v logice. Nikdo po tvůrcích nehce, aby auta měnila trasu vteřinu po tom, co upravíš layout. Stačí jen, aby jejich předdefinované cesty, které si plánují při vyjetí z výchozího bodu, naplánovaly dobře a ne jako idioti.
            • WalkingWad
              Já to přisuzuju hw náročnosti... počítat realtime komplet dopravu u velkýho města... ne každý má přetočenou i7, nebo Xeon...
          • je na to mod kterym lze odstranit semafory, jinak myslím že i v zakladni hre se udelaji semafory jen pokud "skrizis" jisty typ cesty s jinym typem. treba zakladni cesty, dalnice a pak sestiproudove jednosmerky tusim semafory nedelaj
        • zas tak dokonale to neni, treba staveni cest dost blbne, nedaji se delat dokonale pruhy, malo krizovatek, malo typu cest atd
          • wtf, koukal jsi na steam workshop? je tam asi milion druhů křižovatek *7*
            • tak to hodnotíš špatně
        • Já čekám na Citybound. Je sice ještě daleko, ale je to ambiciózní projekt. Sleduju to už pár let.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit