Přejít na výpis diskuzí

Civilization VI předvádí, jak se změní rozloha měst

21.6.2016 11:02
Aleš Smutný 31 příspěvků

Základy herních strategií se otřásly, neboť po čtvrtstoletí se zásadně mění jeden z dosavadních pilířů Civilizace – města. Jak už jsme vás informovali, v šestém dílu se města budou rozkládat na několika hexech, protože se vaše stavební činnost se nově přesune do čtvrtí kolem vašeho centra. Nově tak...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mám všechny ty jejich nablblý aktualizace a stejně se ta hra nespustí, horší už to bylo snad jen u SomCity kdy nešly servery. Končím s kupováním od teď stahuju!
  • já bych si to možná i koupil, ale jak mám vědět že za půl roku to spustím? Stejně jako když jsem si koupil completní edici se všemi datadisky a po aktualizaci windows hra nejde spustit. Banda diletantů jteří serou za zákazníky kteří poctivě platí. nestojí mi to za to ani to ukrást, at shnijou.
    • Harshday
      Pokud nejsi schopný tu hru rozchodit se stejným hardwarem, na kterým ti to už běželo, tak je problém mezi klávesnicí a židlí.
      • Jediná možnost je odinstalovat tu inkrimovanou aktualizaci windows, a což mi bylo výslovně silně nedopuručeno. Proč bych si měl takhle komplikovat život kvůli diletatnství někoho jiného?
    • A kde si tu verzi kupoval ? Na torrentech ? *1*
  • civku jsem vždycky hrál jen díky boji. tak doufám že tady budou poradne zbrane hromadneho ničení, nejen atomovky, ale i napr. chemicke a biologicke zbrane, nebo treba klidne i neco víc sci-fi. A mohli by z BE prevzít system satelitu, to se mi moc líbilo.
    pokud se na civ serii divam jako na budovani civilizace a diplomacii atd, tak je to bohužel na muj vkus moc naivní a povrchní
  • Coffin.Corner
    Zní to zajímavě, jen jsem zvědavý jak chtějí vybalancovat obranu obranu města na tolika hexech. Představa, že budu muset na každém důležitějším políčku štosovat jednotky, aby mě nepřítel jediným překvapivým nájezdem s drancováním neposlal o desítky tahů zpátky, mě teda moc neláká...
    • XorxoxTalarius
      No stosovat jednotky nemuzes, takze na kazde policko na hranici postavis kopiniky, nepritel dobehne se sekernikama a muzes zacitan odznova :D
      Tedy za predpokladu ze to IA vubec napadne ...
      • Coffin.Corner
        Myslím že někde psali, že se v tomhle dílu štosování jednotek na jednom hexu zase vrátí.
        • XorxoxTalarius
          Nevarati, jen budes moci jednotce dat support, to znamena ze treba pechota dostane proti tankova dela.
          • Aha, díky za info.
          • Takže v podstatě upgrade +10 dmg? Nebo že by zavedli různé typy poškození? Bylo by super, kdyby konečně Abrams nešel sejmout luky a šípy
            • XorxoxTalarius
              Jednotky (minimalne ve ctyrce) maji modifikatory podle typu, ktere je procentualni. To znamena ze jendotka lucistniku ma versus melee treba bonus +50% a pokud jsou v obrane dalsich +25%. Pokud maji silu 10 (at se to hezky pocita) tak maji proti vsem jednotkam ktere maji melee silu 17,5. Kdyz na ni zautocis swordmeny (slovo mecnik je jeste horsi) ktere jsi specializoval pro boj s lucistniky (maji +90%) a maji zbroj (rekneme krouzkovou ta snizuje poskozeni arrow jednotkama o 25%), tak pokud maji silu 10 (opet at se to pekne pocita). Tak ti vyjde ze swordmani maji silu 19 a lucistnici maji proti nim jen 15.
              Dalsi modifikatory jsou jestli bojuji v lese, na planine a tak dale. ovsem pokud moji swormeni neutoci pres reku na lucistniky na kopci vyhraji naprosto s prehledem s minimalnim poskozenim.
              Lucistnik muze v Civ (IV samozrejme) znicit tank jedine tak, ze ten tank bude skoro mrtvej. Bude mit silu pod 5, coz kdyz ma ve hre 30 (pokud se bavime o WW2 tanku), tak se da v realu prirovnat k tomu ze tva tankova divize ma pojizdny jeden tank, vycerpanou posadku a zabili je kdyz usli na hlidce *5*
            • Paulcz
              Těžko pochopitelný, že se to táhne v celé sérii až do teď :) Přitom lučišník má cca staty 2/1 (útok obrana) a tank 16/8, patrně tam figuruje velmi zajímavý vzorec :) V některých modech to ale mají víceméně vyřešené.
            • Myslim tank, ne toho režiséra *3*
  • Veny
    Pořád to samé... tři, čtyři nové funkce ze staré hry možná udělají lepší zážitek, ale co když má někdo nahráno stovky hodin? Vizualizace města ho asi nedonutí ke koupi.
    No, možná se pletu, každopádně čekam na Endless Space 2...
    • XorxoxTalarius
      No tri, ctyri nove funkce by nevadili, kdyby se hra rozsirovala, ale kdyz ctyri funkce pridas a dvacet vemes, tak to spis degradujes a proc kupovat neco co ma min funkci nez predchudce
      • Bohužel se toho taky bojím, navíc to 12 min video z E3, kdy neustále mluvili o tom jak v 5 bylo to a to moc složité a nyní jsme to "zjednodušili" se neposlouchalo moc dobře. Bojím se že to špatně dopadne a Civ4 s mody zůstane zase nepřekonána :( Podobně jako Tropico 3 > 4 < 5. Mezi 3 a 4 ještě přidávali a vylepšovali, u 5 přidali asi 2 věci a to ještě ne moc dobře, ale zato zjednodušili a odebrali hromadu věcí. Bohužel neviděl jsem jedinou recenzi, kde by znali 4 dost dobře, tak 5 většinou vychválili z nostalgie k sérii. Poslední Anno taky okleštili jak to šlo, aby to zvládnul i Běžný Franta Uživatel.
  • XorxoxTalarius
    Civilization VI predvadi to co ti kteri hrali minimalne ctyrku videt absolutne nechteji ... kdyz pominu grafiku (proc to sakra nemuze mit realistickou grafiku), tak je to zkratka des
  • Hlavně ať už AI nečítuje.

    Není nic lepšího než když si 200 kol šudláte civilizaci a pak přijde USA s prodělkem 500 za kolo a nahází vám tam atomovky.
    • to se mi nikdy nestalo *8*
      • Odehrál jsem stovky hodin. A bylo to tak vždy. Stačí když se podíváš při diplomacii na výdělek AI.
        Pokud by si hrál na svém písečku. Nemám nic proti, ale když posledních 100 kol jen prodělává a pak na tebe posílá armády nejlepších jednotek tak to hru totálně degraduje. Bohužel .
        • Já jsem myslel, že v Civilizaci obecně je na "cheatování" postavená obtížnost. Že prostě na vyšší obtížnosti AI staví levněji, rychleji atd.

          Jinak, že AI prodělává ještě podle mě nemusí znamenat, že nemůže stavět jednotky... může třeba bourat budovy, kácet lesy, rozpouštět staré jednotky nebo jednotky dostávat od jiné civilizace... ale to jsou jen spekulace.
          • To není spekulace. Je to fakt :-)
            Cca 20 měst, zabranou čtvrtku zeměkoule, nejnovější jednotky, neřeší náklady na ně ani množství.
            Většinou hraju na normální obtížnost (podmínky).
            Všechno tohle je stejné jak ve 4 tak v 5.
            • Můžeš někam na upload nahrát pár replayů? To bych docela rád viděl
          • XorxoxTalarius
            No nevim jak v petce, ale ve ctyrce (ty predchozi dili uz si moc nepamatuji) mela AI standartni obtiznost a obtiznost si nastavoval hrac, takze tyhle modifikatory postihovali pouze hrace.
        • XorxoxTalarius
          A ve kterym dile se ti to stalo?
  • hm, dřív se města rozlejzala okolo jen vizuálně ale teď v Endless Legend zjistili, že to jde udělat i lépe a máme novou cool feature... Škoda, že ty jejich souboje pořád nejsou nic jinýho, než animovaný tahy šachovejch figurek *9*
  • takze konec staveni 10 divu v jednom meste ?
  • Na pětce mě štvalo snad úplně všechno, od ořezaného systému, přes applovská jablíčka a rozhraní, až po omezení stacků jednotek a dementní systém diplomacie.

    Ale pořád je Civ jedna z mých nejoblíbenějších sérií, takže jsem na šestku hodně zvědavý. Snad to bude komplexní, propracovaná a fungující hra, jako v době Civ 3 a 4.

    PS: Podle mě města už dřív zabírala 21 políček, tak mi to jako moc velká revoluce nepřipadá
    • Paulcz
      Nevěřím, že to budou pohánět nějaký vychytaný mechaniky, stačí se podívat jak to vypadá - hra pro děti do 6let. A tomu bude odpovídat i zbytek. Tahle série je vyčpělá bohužel. Měli by k tomu pustit Sida Meiera :) Nedávno jsem hrál Civ3 s Rhye's modem a super.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit