Přejít na výpis diskuzí

Conan Exiles láká záběry z hraní na bohyni smrti a chtíče

27.4.2018 11:56
Patrik Hajda 12 příspěvků

Odpočet do data vydání se nezadržitelně blíží k nule. Survival Conan Exiles vychází již 8. května, a jak vás informoval Adam ve svém článku, hra po ukončení předběžného přístupu zhruba dvojnásobně naroste. Celkem se můžete těšit na dobrodružnou pouť napříč čtyřmi odlišnými prostředími, jimž se věnuje...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Po tom co FC nechal chcípnout AO jako prašivýho psa jsem se zařek že od nich už nikdy nic hrát nebudu.
  • Jack1947
    To je hrůza tohleto, vždyt je to jen jinej typ stejného survivalu co tu již byl ale v jiném prostředí - palček za to že to vůbec výjde a jestli si někdo myslí že po vydání se na tom ještě bude dělat tak dost pochybuji.
    • Když si něco zjistíš, tak uvidíš že online hry jim běží a novinky k tomu vydávají stále. U tohohle titulu ještě budou spíš opravovat bugy. Jediný co po vydání nemělo už moc obsahu, tak byli adventury od Funcomu. Ale tam není ani moc co vymýšlet, to už je lepší udělat nějaký datadisk.
      • Jack1947
        Nu dobrá...
  • Hra je už teď dobrá, navíc vývojáři přislíbili, že i po oficiálním vydaní v květnu na ni budou ještě rok pracovat a zlepšovat ji. Když to vezmu zpětně od začátku Early, tak ta hra zraje před očima, sice občas nějakej bug, ale co, když to jsou jen drobnosti, kvůli kterým nechcípáte, tak jim to rád odpustim. Množství dungeonů a PVE mechanik z toho dělá unikátní hru a pro mě, kterej vyrůstal na Howardovi a jeho světě, tak mi poskytuje jedinečnou možnost se čas od času vrátit do dětství...... zatim teda 7/10 určitě, né-li víc.
  • No tak já doufám, že tu hru alespoň dodělají. Třeba ty otroci jsou vyloženě k prdu, když je nemůžu vzít sebou ani na lov, nebo jim dát za úkol např. těžit kamení nebo dřevo. Na to, že většinu principů okopírovali z ARKu, tak tam jsou dinosauři rozhodně užitečnější. Tady si nemůžu vzít sebou otroka ani jako nosiče..hmm...nebo jsem jen blbej a neumím to.
    • Nosič tam už je. Poznáš je jednoduše, mají na zádech velkej bágl. Taky přidali základní commandy k otrokům, aby tě následovali, nebo stáli na místě. Můžeš jim lézt do inventáře a nebo je vzít do svýho jako item s váhou 50.
      • Díky za informaci. Po delším hledání jsem to našel. Tak aspoň, že mne můžou následovat. Stejně to možnostem ARKu nesahá ani po kotníky, ale alespoň něco. Jak říkám, třeba to dodělají. Nebo se o to postarají modeři. Zatím je to ovládání otroků opravdu tragický.
  • AoC vypadalo mnohem lip, tohle vypada dost sterilne. Sice bajecny, ze je to na vsechny platformy, ale zrovna ja si to kvuli tomu nekoupim. Funcom to proste neumi, prava jsou ve spatnych rukach.
    • Náhodou, souboják se jim celkem povedl. V předchozích verzích to byla strašná bída. Stavění funguje a umožňuje stavět hezké hrady, a systém zkušeností je taky dobře dávkován, ne jako jeden nejmenovaný survival, kde si nezamkneš dveře, dokud nejsi max level.
      Hra taky nabízí dost dobrý PvE zážitek, oproti ostatním survivalům, kde je člověk odkázán na PvP mayhem a používání naprosto nekřesťanských taktik k přežití.
      Naopak má hra chybu, kterou jsi nezmínil a dá se považovat za významnou. Tethering hráčů v LANce, kdy se ostatní nemohou vzdálit od hosta na nějakých 100 metrů.
      200 hodin nahráno, a těch 400,- za to nelituji.
      • já jse mto po roce před týdnem opět zapnul apřekvapilo mě, jak se to zlepšilo, souboják, crafting, hud i herní svět zaznamenami pokrok.
        • Přesně. Static NPC konečně i cestují po světě, což předtím nebylo a Purge mechanika je zatím super, ale vyžaduje celkem přesné nastavení v menu, default je svinstvo.
          Ta hra má svoje chyby, ale v aktuálním stavu bych se jí už nebál doporučit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit