Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Cryengine 3 funguje aji na 32bit systemu , teda aspoň mě :-) ale mám problém se sandboxem 2 nejde mě vytvořit nová mapa a já nevím proč
  • A mimochodem to druhé video v tomhle článku je Cryengine 2 ne 3..
  • Ano potřebujeme 64bit system. Takže je to na prd.
    • tak tro je dneska zaklad kopit si W732bit tak to je naprd
  • Hanzales
    No jdu to minimálně omrknout. Zatím to vypadá přívětivě, ale mít čas, radši bych si tvořil něco ve smylsu System Shock III, na což by byl asi ten UDK více jako stvořený.
    No vytvořit téměř cokoli se dá v obojím, jen mít na to čas a lidi :) Ale i na nějaká ta odpoledne se v tom dá skvěle vyblbnout. Spíše se těším co právě vyvtoří jiní. :) Možnosti jsou čím dál více otevřenější...
    • obracenyKybl
      A jak je to s timhle novým SandBoxem? Dají se v tom vytvářet i samostatně spustitelné hry? Nebo jen modifikace Crysis (= nové levely)?
      UDK je super, ale na "větší" pokusy to opravdu chce hodně času (nebo právě lidi). Teď bych rád proniknul hlouběji do skriptování v UDK (Kismet [vpodstatě=Flowgraph ze SandBoxu] je fajn, ale jeho možnosti jsou omezené). Jelikož mi programování a OOP nejsou vůbec cizí, tak doufám, že to tak hrozné nebude ... *7*
      • Hanzales
        Samostatně spustitelné asi ne, na takovou možnost jsem zatím na stránkách nenarazil. Ale co se týče tvoření vlastního obsahu, hranice jsou u obou editorů asi jen právě v času a počtu lidí, nejlpe specializovaných. Pilný člověk v tom udělá sám během pár dní celkem slušné věci, ale v rámci tvoření všeho od píky (modely, textury, animace, zvuky) to už by se z toho jeden pos*** :)
        No jestli je tady ten FlowGraph povolnější netušim. Já naposledy do hloubky kutil Qeradiant, pak mi klekl disk den před zálohou se 3 roky práce a od té doby jsem na editování nešáh :) Až trošku teď s tím UDK a Sandbox si občas pohraju, ale dál než na tvoření krajinek a objektů to nevidím :/
  • v UDK jsem si vyhrál dost a zabil jsem s tim třeba i celé odpoledne.. jenže tohle si asi nezkusim kvuli jen podporovaným 64-bit op. systému :\
    • Hanzales
      No já tam mám v Engine settings Manageru v záložce Editor "Prefer 32bit editor" S tím by to nejelo?
      • ještě jsem to nestahl, ale určitě teda zkusim.. díky za informaci :)
  • No, nevim. Ma to 1.4 gb a na crymod pisi, ze potrebuje 64.bit system. Takze zase nic.
  • obracenyKybl
    Zajímavé *4* Hraní si a tvoření v SandBoxu 2 mně bavilo víc než celé Crysis, ale jelikož dvojku nemám a nemám v plánu ani pořizovat (měl jsem možnosti ji vidět a vyzkoušet na privátě - nelíbilo se), tak zůstanu u UDK.
  • kvuli tomuto znova nainstaluju Crysis
    • preju hodne zdaru... po prvnim nahlidnuti zadna pr... ehm sranda
      • tak jukneš na tutorialy, které za chvili budou :) jestli je to trochu podobné UDK, tak to není zase nic extra těžkého na takové ty základy, tušim, že uživatel DukeNukemCz dělal perfektní české tutorialy právě na UDK..
        • kdyby bylo vic casu tak bych pokracoval, bohuzel me moc tlaci projekty a kdyz uz cas mam tak ho radeji venuju necemu jinymu :) ted se momentalne meni system terenu takze se nejaky tutorialy stejne budou muset udelat znova, problem je ale v tom ze ten novy system je dost nestabilni a jeste tam par funkci neni.
        • Hanzales
          http://sdk.crymod.com/display/SDKDOC21/Getting+Started ni ? *3* *4*

          To je právě to, že s tím může začít i začátečník (jak jinak že) no a když u toho někdo vydrží, může vzniknout zajímavá hříčka :)
          http://sdk.crymod.com/display/SDKDOC21/Creating+a+New+Map
          • Dobry aš ket mate skusenosty s crysis editorom tak by sme vas chceli zapojit do projektu hry crysis 1 pokračovanie na ostrove ak mate zaujem tak napište dakujem .

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit