Přejít na výpis diskuzí

Čtvrtá sezóna Elite Dangerous: Beyond přidá eskadry a vylepší skenování

5.12.2018 10:15
Šárka Tmějová 13 příspěvků

Čtvrtá kapitola vesmírného dobrodružství Elite Dangerous: Beyond by měla být tou vůbec poslední. Dorazí ještě tento měsíc a dotkne se prakticky všech hráčů, přidá totiž možnost formovat velké eskadry. Nové vychytávky potěší taky těžaře a vesmírné průzkumníky. Navíc to celé bude krásně vypadat díky vylepšenému...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mech

    Tak to je doufám blbost, že to má být poslední přídavek. Takovou dobu slibovali spoustu úžasných věcí jako přístavani na planetách s atmosférou, možnost pohybu po stanici... 2019 je skoro tady a nic z toho. 

    • walltar

      Není to poslední přídavek... je to poslední z Beyond. Oni to každý rok mění... První byl Horizons, potom Beyond a updaty pro rok 2019 se budou zase menovat nějak jinak.


      Tohle je čtvrtá kapitola třetí série updatů které se menují beyond.

  • tomasrippl

    Snad to tu hru oživí

  • Lukyz

    Elite jsem si koupil asi 2 týdny nazpátek, odlítal jsem si zatím cca 20h (?) a ze začátku nadšení: vesmír, seznamování s mechanikami hry, pilování skillu, objevování a vyvažování různých upgradů lodi, jak funguje plánování trasy v závislosti na nákladu a krásně zpracovaný vesmír - moc jsem ocenil  FSD, jelikož je to celkem jednoduchý na pochopení, ale chce to cvik, aby člověk vypadl tam kde chce a tak trochu s "elegancí" Rozhodně je to příjemnější řešení než klasický jumpgate.

    Jenže ouha, rychle se dostavil stereotyp: dobře nakup, doleť a ještě líp prodej, kup lepší vybavení lodi, větší cargo -> následně lepší loď a opakuj. Nedělám si iluze, že s bojem nebo těžbou to bude nemlich to samé. Co je vlastně náplní hry než grind za lepší lodi a vybavením? 🤔

    • walltar

      Mě zase FSD příserně rozčiluje... Prvních pár hodin bezva, ale po nějaké době mě to vyloženě přestalo bavit. Musíš u toho sedět a držet ruku na joysticku, ale zároveň to většinu času nevyžaduje žádný input. Bych radši autopilot, kterej by třeba byl pomalejší ale mohl bych dělat něco jinýho, než hlídat ryclost lodě. Třeba X4 tohle řeší nádherně... Do lodě si nasadíš pilota, zvedneš se ze sedačky on si do ní sedne a ty mu řekneš, leď sem, zadokuj sem atd... sice to sám zvládnu rychlej a líp, ale úžasně to ubere na repetitivnosti.

      Super je u tohohle multicrew... si lítám a bojuju se stíhačem (asi nejzábavnější fight v celé elite) a kamarád řídí velkou loď a nemusím se starat o nudný cestování.

    • Taronyu

      Tak ono s tou náplňou to je tak, že si ju vytvárajú samotní hráči, preto nie je dobré to dlho hrať sám, pretože práve vtedy sa ten stereotyp dostaví. I keď v tvojom prípade ešte by si mal čo objavovať. Inžinieri, Thargoidi, Guardians atd..

  • Hidden

    Jen oprava dvou nepresnosti/zavadejicich spojeni:

    - ctvrta kapitola je posledni jen v ramci serie free updatu Beyond. Pracuje se uz jinak na dalsim velkem update hry.

    - tvrzeni "existuji i celkem neorganizovane skupiny" neni zcela pravda, spise naopak existuji i bez doposud prime podpory ve hre vysoce organizovane skupiny, casto i s masivnim poctem hracu (jako Fuel Rats, Canonn). Tech neorganizovanych a nahodilych je pomalu.

  • walltar

    Tak tohle vypadá zajímavě... Pokud se vrátí k původním featurkám a budou je vylepšovat aby to všechno nebyl o jednom tlačítku tak palec nahoru. Zrovna skenování a těžba mě přišly nesmírně nudný a nezáživný, a ne kvůli náplni, ale spíš protože těžba byla o držení jednoho tlačítka a posílání nesmírně blbejch AI dronů, který asi programoval nějakej japonec nesnášející asteroidy.


    Tak uvidíme... aspoň se na Elite zase podlouhé době podívám.

  • Sorry že menší offtopic, ale chystáte recenzí X4?

    • walltar

      Je to hra od Egosoftu... Tam bych dělal recenze až tak za rok. 😎

      • :) jj pověst je předchází, ale tentokrát se zdá, že to není až takovej pr ůser...i dle recenzí na steamu

        • walltar

          Já bych to hodně přirovnal ke startu X3... Jádro hry vypadá zajímavě, ale hra má obrovský množství bugů, hromada systémů přestává tak po 50h hraní fungovat (Těžaři přestávají těžit, celá ekonomika se za 60h zhroutí, nepřátelé přestanou útočit, turrety nic netrefují). Celkově je to prostě další typický start od egosoftu.

          X3 když vyšlo, tak sem byl rád že hra jela bez pádu 30minut a seznam toho co nefunggovaloby asi vydal na kratší román. Ale časem z toho udělali něco vyjímečného. Doufám, že to se podaří i s X4.

          Druhej stillbirth to není, ale prostě nečekej že koupíš a budeš bez problémů hrát.

          • Já už hraju, ale zatím mám jen  cca 10 h....s tím, co píšeš muzu víceméně souhlasit. Přidal bych pár věcí, co mě osobně po ty krátký době vadí - za prvé hnusný lodě, přijde mi to jako něco ze Space engineers, jakoby poslepované z ruznejch segmentu.. ve srovnání s X3 mi přijdou prostě ošklivější. Pak taky sektory se mi zdají takový divne sterilní - v X3 byl každej sektor specifickej, na pozadí byly různý mlhoviny, mračna atd... A celkově vesmír je mrtvej v tom smyslu, že jsem zatím temer vůbec nemusel řešit piráty, kromě krátký epizodky na začátku. Teď mám dva tradery a dva minery, kteří se vesele poletuji, aniž bych musel řešit eskortu...proletěl jsem už asi 15-20 sektoru, aniž bych narazil na červenou loď (krom xenonskejch sektoru), vlastně ani nevím, jestli je tam nějakej válečného konflikt. Je to jak říkáš ty - základ ok a teď přidávat obsah... Ale zase ten základ se mi líbí hodně. Někdy v říjnu, když tu byl článek, že egosoft oznámil vydání na listopad, jsem se tu divil, že už tak brzo a že bych na jejich místě raději nejprve vydal EA a pak ho ladil... A on to v podstatě EA je, akorát za plnou cenu :) ale já ty koupě stejně nelituji, věřím, že za rok to bude někde jinde a už teď mám tak 20-30h co dělat...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit