Přejít na výpis diskuzí
Čtvrthodinka z Mad Maxe ukazuje především otevřenost světa a boj v autě
18.6.2015 | Aleš Smutný
10 příspěvků
-
Zpomalená kamera při každém výbuchu nebo nárazu.. tfuj
-
Hmm byla vubec nekdy vytvorena nejaka kvalitni hra na motivy filmu ?
-
-
http://www.metacritic.com/game/pc/the-chronicles-of-riddick-escape-from-butcher-bay---developers-cut
-
Ale to víš že jo, kdysi dávno v herním pravěku vznikl výborný Ghostbuster.
https://www.youtube.com/watch?v=ph87Lftez5w -
-
To vypadá vskutku neuvěřitelně *14* *11*
-
-
Ano, na svou dobu to myslím byla docela pecka. Pro mě určitě.
-
-
-
-
Mohli radsej vydat novy Interstate 76 :))
-
hmm, proč jde udelat postapo s autami tady, ale ve falloutu 3/4 to nejde?
-
-
"auto" podle vzoru "město".
-
-
Snad to nebude tak moc random a opakující se jako FC 3 a 4.
Tam také člověk projížděl a pomáhal náhodně ale poté se to rychle opakovalo. To samé nutnost zabírat ty věže. Pořád dokola a nudné zlo. Pak náhodné útoky na tábory... Prostě člověk něco dělal, pak se vracel aby to odrazil, pak se podíval na mapu a řekl si "tady zaberu 4 tábory 3 věže a poté uvidím další část mapy" tak to udělal šel zase dál...
Nemělo to moc smysl, natož nějaký pocit z toho, že ta země je pod nadvládou šílence. Zde to snad udělají lépe. Více realisticky a tedy i obtížně.
Ta myšlenka je zajímavá ale ta myšlenka musí být realistická jako ten starý film, kde všeho bylo málo, boje nebyli lehké atd...