Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To co som preboha pozeral. Toto ma byt hardcore? To ze si rychlejsi ako vsetci protivnici a pritom mas este tak strnulu animaciu ze sa zda ze v riti ma zapichnuty 2 metrovy spalcek.
  • hm graficky bych jednicku od dvojky snad nerozeznal...
  • (radši jsem udělal nové vlákno)
    2sedm: "vypovida to presne o tom o cem jsem psal, vyvoj postavy a vybaveni nejsou podstatnou casti hry, nekomu to nevadi, ale me jo. A na nižší obtiznost to je znat ještě vic. PVP me nezajima, nepatrim mezi lidi co si musí v kazde hre poměřovat pindiky.
    DS je vyborna hra, ale pro me osobne ma par much který me vadily, sorry..zabte me:D"

    Sorry, ale to je prostě lež. Chápu, že možná nemáš tak nahráno a přijde ti, že tvoje teze jsou pravdivé, ale není tomu tak. Pokud vynecháme pvp, tak pokud nejsi opravdu OP skilla, tak vývoj postavy a výbava je HLAVNÍ složka hry. Se správnou výbavou a úrovní mohu zabít každého bosse na 1 ránu, například...
    • jak jsem psal v DS jsem stravil asi 200 hodin, hral jsem to 2x, jednou na ps3 a jednou na pc s DLC. Hral jsem postavu na blizko, tezky brneni a mec. Levelovani mělo efektivnost do chvile kdy prideleny body zacly davat malo nebo nic (stamina) coz je nekde kolem levelu 100(mozna to je trosku dřív nebo pozdejc) Navíc počet bodu(dusi) potrebnych pro zvyseni neceho zacina po levelu 100 byt neprimerene vysoky, takze efektivita versus cas straveny pro jeden bod je nulova.
      Vybaveni jsem stridal často, a ani jednou , at jsem mel na sobe cokoliv (havluv armor,black khight, paladin,ornstein atd) mi neprislo ze by se něco prilis zmenilo, hralo se mi stejne v jakemkoliv armoru.Ani v jednim mi neprislo ze to mam tezsi nebo lehci..proste stejny.
      když tam clovek chvili farmi nejakou lokaci, nauci se to během chvile tak ze se ho potvory prakticky nedotknou a v tu chvili je taky uplne jedno co ma na sobe. Zbrane jsou dulezite, tam jsou rozdily velke.ja neikam ze vybaveni nedela vůbec nic, ale není tak dulezite jako v jinych hrach. DS je hlavne o skillu a znalosti nepratel. Jenze vybaveni, sklil, a znalost nepratel jde skloubit daleko lepe, jako třeba v Dragons Dogma:DA kde vybaveni, levelovani hraje stejne důležitou roli jako sklil. V DS jsou fighty kde bez skillu nemá hrac sanci a muze mit na sobe cokoliv a stejne chcipne:)
      • TheGGG
        Takže chceš říct že v black knight armoru, se ti pohybovalo stejně, jako v bederní roušce.
      • Tak pokud na sebe strkáš armory stejné kategorie (třeba supertěžká brnění), tak tam je jistě rozdíl dosti subtilní - jde jen o vyvažování hmotnosti a armoru. Zásadní rozdíly jsou, když používáš nějaký jiný typ brnění. Dobrý příklad jsou třeba "oblíbení" čtyři králové: v lehkém brnění všechny jejich útoky dodguješ, ve středním brnění dostaneš nakládačku a v supertěžkém si jich nevšímáš a "umlátíš je hrubou silou" (s vysokou poise ze supertěžkého brnění můžeš během boje i pít z lahvičky a boss tě nepřeruší). To je prostě jiná gameplay. Skill určitě hraje velkou roli - proto někteří lidé dohrávají hru nahatí, to ale rozhodně neznamená, že brnění je k ničemu. Prostě potřebuješ vyvážit několik systémů: armor, různé rezistence (ohnivá, proti prokletí, obrana proti magii), hmotnost, poise a svůj herní styl. Což je prostě super a v málokterém RPG je tahle část tak komplexní. Ve většině jde jen o to, navléknout na sebe co nejlepší armor, který postava ještě unese...
        • Velká pravda. Například v boji proti Seathovi může zbroj s vysokou curse resistencí zachránit život. V Lost Izalithu pomůže vysoká ohnivá odolnost, proti Guardianovi elektrická atd.

          Jenom bych nesouhlasil s tím, že ve středním brnění dostaneš nakládačku. Střední brnění jsou ve skutečnosti asi nejefektivnější, problém je v tom, že se většina lidí bojí mid rollu. Ale i když se člověk válí po zemi, když má 25-50% zátěže, stále se dá vyhnou prakticky všem útoků.
          • Jen ještě reakce na sedm a jeho lži... za 70 hodin se v klidu dostaneš do NG+ čili pokud hrál 200 tak se tam určo dostal. Jinak nechápu jak by si na základní hře nemohl všimnout rozdílu mezi Havel´s Ring a např. Crimson Set -- to nám chlapec lže.. jedině že by to rval všechno do staminy, ale to pochybuji.
            • Těším se, ale už prosim tě nelži
            • Jo lzu jako když tiskne, a uz nemam naladu lhat dal, tak se loucim a zase nekdy u nejake diskuze:D
        • Jinak já zrovna před pár dny zabíjel Manuse ("final" boss datadisku) v NG+, bylo to dost tuhé a dal jsem ho jen díky tomu, že jsem ustál i ty jeho supersilné útoky tlapou (ustál = zůstal po vykrytém zásahu na nohou). A výbava jsou mimochodem i prsteny. Zkusil jsem u něj jednou sundat "stamina regen" a nahradit ho za "magic defense" a byl to tak zatracený rozdíl (v tomhle konrkétním boji), že jsem ho ještě rád s omluvami navlékal zpátky...
      • 200 hodin je na můj vkus až až na pochopení základu hry. Levlování má má smysl do 40-50 bodů u jednotlivých skillů, dál už se daná schopnost příliš nezlepšuje (tuším, že jejvíc roste efektivita mezi 30. a 40. levlem). S tím levlením nad úroveň 100 máš pravdu, většinou se buil dokončuje kolem levlu 120-150, pak už je to docela masochiskus.

        Pokud si hrál jen NG, pak tvůj postoj chápu. Ale na NG+ a dál už musíš pomalu řešit jednotlivé body do obrany, poměr poise a váha zbroje.

        Uvedu příklad. Hraješ hru pěkně od začátku. Jsi před Bell Gargoyles bossem. V jednom případě jsi nahý, ve druhém máš normální (třeba nevylepšenou rytířovu) zbroj a ve třetím máš už relativně vylepšenou (aspoň na +3) "lepší zbroj. Necháš se trefit halapartnou prvního bosse. V prvním případě dostaneš hroznou čočku, spadneš na zem a ubere ti to velkou část života. Ve druhém zjistíš, že zbroj tě udžela na nohou a můžeš opětovat úder/krýt se/ ustoupit, ubere to menší část. A ve třetím zjistíš, že úder ti prakticky nic neudělal a můžeš bossáka "tanknout".

        Jiný případ: Capra demon - tam je rozdíl mezi žádná zbroj, slabá zbroj, silná zbroj hodně znát. Prakticky kdekoliv, kde jsi pod palbou více nepřátel, dělá zbroj ohromný rozdíl. A samozřejmě nesmím zapomenout na Four Kings bosse. Tam dělá kvalitní zbroj půlku fightu. Určitě by se z klasického PvE dala najít tuna příkladů.

        A jak už jsem psal, až v PvP dělají jednotlivé typy brnění rozdíl mezi životem a smrtí.
      • "at jsem mel na sobe cokoliv (havluv armor,black khight, paladin,ornstein atd) mi neprislo ze by se něco prilis zmenilo, hralo se mi stejne v jakemkoliv armoru.Ani v jednim mi neprislo ze to mam tezsi nebo lehci..proste stejny." Lžeš.
        • Já mu to věřím. Pokud nehrál NG+ a dál, nikdy si rozdílu v redukci poškození u daných zbrojí nemusel všimnout. NG se dá hrát i s prstem v nose, skutečná sranda začíná později a pak ještě v PvP.
  • TheGGG
    Jedna věc je jasná, tadle hra bude luxusní pařba. Jen škoda že neoznámily jak to bude s PS4, ale já si to klidně zahraji i na současné konzoli. Jinak Dark souls byla pecka, přes 130 nahraných hodin i s DLCčkem a od první do poslední minuty naprosto skvělý zážitek. Jaké jiné RPG má takovou atmosféru?
    BTW teď hraju Demon´s souls a musím říct že hra je podstatně zamotanější a popravdě každou chvíli nevím kam jít.
    • Malleth
      Tower of Latria je trochu bludiště. Enjoy
      • TheGGG
        Hlavně v demon souls jsou pořád nějací červy, brouci a podobná verbež. Občas jen tak lezou po stěnách a to je mi teprve na blití. Hra je to ale neskutečně skvělá. Bossové možná o trochu lehčí než v dark souls, ale řadový potvoráci mi dávají dost zabrat.
        • Jojo, bossové jsou v Demon's souls docela easy, až na 3 výjimky potvrzující pravidlo. Na druhou stranu levly jsou daleko obtížnější (čtvrtý a pátý svět jsou silně deprimující).

          A počkej, až budeš mít nějaký svět úplně černý, to procházení pak nebude žádná sranda.

          Tower of Latria a Valley of Defilement mají na odporné věci asi patent, z těch příšerek mi naskakuje husí kůže dodnes.
          • TheGGG
            Valley of Defilement tam jsem byl zrovna dneska a sundal prvního bosse. Hned jsem si vzpomněl na blighttown, ale tady je to ještě drsnější. Tuny hnusných červů a brouků, který sice nic nedělaj a jen lezou po stěnách, ale stejně mě to znechutilo. Já osobně hmyz moc nemusím a zrovna v demon souls lezou nějaký breberky pořád.
            BTW: Nevím jak se ta lokalita jmenuje, ale miluju ten level kde se po obloze lítaj ty placatý věci s dlouhým ocasem a prvním bossem byl jakýsi tloušťik se dvěma mečama. Jak říkám hraju teprve asi 15 hodin a moc názvů si ještě nepomatuji, ale už teď mohu říct že je demon souls minimálně stejně dobrý jako dark souls.
            • TheGGG
              Dík, právě na zbraně se zaměřuji především. Pokud jde o Fool's Idol tak jsem to s ním nebo spíš s ní ještě nevzdal, prostě ji budu zabíjet tak dlouho dokud nepadne. *3*
            • V pohodě, takhle to stačí (build je prostě název pro statistiky tvé postavy - podle čeho svou postavu "stavíš"). Pokud máš Strenght a Dexterity cca na stejných úrovních, doporučuju se zaměřit na Quality upgrade zbraní - v dolech (Stonefang Tunnel) se dá nasbírat hodně kamenů na tohle vylepšení (jmenuje se to Clearstone).

              Jinak když se ti oživí Fool's Idol, měl by se zachechtat nějaký hlas. Když pořádně prozkoumáš onen kostel, určitě najdeš něco podezřelého *3*
            • TheGGG
              Build? asi to bude znít divně, ale čemu že se říká build, já se v tom RPG slangu tolik neorientuju. Prostě a jednoduše:
              Třída Temple Knight, v boji meč a štít, vylepšení hlavně do Vitality, Endurance, Strength a Dexterity.
              Zatím jsem zabil v každým světě jednoho bosse, s vyjímkou Boletarianského paláce, kde jsem zabil dva a Tower of Latria kde jsem jednou zabil Fool's Idol, který se zase oživil a po druhé už jsem na ně neměl náladu.
            • Jojo, Valley of Defilement bylo předlohou Blighttownu, ve druhé části je to ještě víc znát. Ta lokace, o které mluvíš, je 4. svět - Shrine of Storms. Tam se dají nejlíp farmit duše, hlavně ve druhé úrovni. A jestli se ti líbí ty létající manty, tak počkej na finálního bosse *1*

              Btw. jaký děláš build?
      • Hehe, jj, věž Látrie, skvěle atmosferická lokace, asi si taky budu muset Demons Souls znova zahrát, doteď slyším Lorda Rydella bušit na mříže jeho vězení :), nebo zpěv tý obchodnice který se také rozléhá určitými částmi věže. Řekl bych že zvukově byl Demons Souls daleko bohatší než Dark Souls. Někteří bossové a lokace si myslím že jsou i designově lepší než v Dark Souls, každopádně se mi Demons Souls zažral trochu víc pod kůži a bylo to pro mne daleko víc "wow" než když jsem poprvé pustil Dark Soulse, ale to už bylo asi tím, že jsem u něj už věděl do čeho jdu :). S obtížností těžko říct, řekl bych že celkově je asi těžší Demons Souls (průchody úrovní), ale v Dark souls jsou zas někteří bossové otravnější než bossové v Demons Souls :), i když takovej Mane Eater uměl taky potrápit :).
        • Malleth
          Přesně tak. Ty zvuky byli naprosto úžasný. Jak člověk slyšel zvonky, hned měl v kalhotech naděláno.
          V týhle lokaci sem poprvý pochopil o čem celý Demons Souls i Dark Souls vlastně je.
          Obtížnost v úrovních je tu podobná, možná o něco těžší než Dark Souls, ale bossové jsou tu určitě lehčí. Všechny jsem dal úplně sám a některý i na první pokus. V Dark Souls sem si na pár z nich musel zavolat posilu.
          • tak ono to o bosakach neni *4* ,daleko vic dokazou potrapit potvurky v dungu,a co se tyce obtiznosti ,tak ta podle me zacina az tak po 5 hrani a hlavne kdyz vas zacnou otravovat black phantom,v demon souls je take docela krutej dung adjudicator archstone,a jeste krutejsi je v nem sehnat pure na upgrad blade stone *4*
            • JJ, chybí mi na platinovku v Demons Souls :( ... Pure Bladestone, krom toho mi ještě chybí udělat upgrade z Cloudstonu a Marrowstonu, ale to by už tak obtížný nebylo.
    • demon souls se me zdal i tezsi,ted ho hraju znova a zas se narame bavim, on neni ani tak zamotanejsi jako to ,ze se meni podle tendenci a pokud to chces opravdu vse videt tak se hodne nachodis *4*
  • Tilwaen
    "Tu uvidíte (...) i mrštného šermíře, který to má rád obouruč."

    *15* +1
    • double handjob? :)
      • Vytřeštěná panna a cpt. obvious

        Já se nestačím divit, co se to tu schází za mistry...
  • Však oni to vyladí k dokonalosti, po zkušenostech s jedničkou jim věřím.
    Dark Souls je hra která odděluje hráče od pussies. Odpuzuje ty, co hrajou Mass Efecty, Dragon Age a jiné jherní telenovely a přitahuje fajnšmekry. A je to tak dobře. Těším se.
    • Dark Souls je hra, vďaka ktorej pseudo hardcore hráči pózujú na fórach.. Ale dávam za pravdu, teším sa aj ja, hlavne nech nedoj.bú port..
    • Dark Souls neni tezka hra, nemyslim ze by mela nekoho odradit obtiznosti. A dokonala neni ani nahodou, jenom je zalozena na jinych principech nez je dnes obvykle a je v ni par dobrych napadu, zajimavy svet, je to neco noveho. S ME a DA bych to nesrovnaval, mozna tak s Diablem protoze je to akcni RPG i kdyz ne uplne typicke. DS2 muze dopadnout vselijak a z ukazek toho moc videt neni - ze to bude graficky a animacne slabe se vedelo, o tom to neni. Uvidime.
      • Dark Souls by som asi prirovnal k hre Blade of Darkness. Nie je to tupa sekacka, hrdina je sam, musis vyuzivat rozne typy zbrani a ich vlastnosti (okrem special tahov v BoD), hra ta zbytocne nenuti sledovat genericky pribeh a neberie ti ovladanie v kazdej tretej minute kvoli cutscenam, tajne miestnosti (BoD dokonca tajny finalny level s bossom) a hlavne vyuzivanie spravneho nacasovania v boji je rozhodujuce. Hra bude taka tazka aku si ju spravis sam (hrac ziskava skusenosti nie len ako hrdina v hre, ale aj ako hrac).
      • Ani s Diablem bych to nesrovnával. Dark souls můžeme porovnávat jen s Demon souls protože obě hry jsou jedinečné ve hratelnosti a ve svém žánru. To že Dark souls není těžké, to máš pravdu. Přes to stejně musíš chodit opatrně, neběhat jak splašené tele dokud nevíš, že tady je past a na druhé straně jsou dva lučišníci, který tě z toho mostu vždycky shodí atd. Když to hraje člověk poprvé tak objeví úplně nový svět a ani na první dohrání hry nemusí najít všechny lokace a side questy. Navíc se musí hráč naučit všechny možné praktiky co na něj boss dělá, aby ho mohl vůbec skolit. Navíc pvp u této hry je tak netypické, že člověk může mít párkrát chuť hodit ovladačem, když ho napadne phantom a zbaběle se schovává za nepřáteli, když má málo životů - nebo když lagne a najednou vás z ničeho nic bodne do zad. Co se té grafiky týče, jen doufám že tam vyřeší počet snímků, protože v Dark souls jsou oblasti, kde jste si mohli myslet, že se vám zastavila konzole :D
  • mam radši rpg kde je vic nebojoveho obsahu, tady to me prestalo bavit v polovine
    • TheGGG
      Tak to je zvláštní, mě neomrzela ani po 100 hodinách. Nemluvě o tom božském PvP.
      PS: Podle toho co jsi popsal budeš umírat blahem při hraní Fable, tak to zkus.
    • Pak nemas hrat akcni RPG ktere stoji a pada se systemem souboju ;-)
    • Čingové rádi fighty, neuděláš nic *1* *1*
    • P.S.
      divim se ze nic takoveho nevychazi, mam na mysli takove cinnosti jako byli treba v gothicu kovarina, lov, nebo v oblivionu obchodovani, mohli jste si koupit dum a vybavit ho atd. Nejake questy zalozene na recnictvi, charizme a pod. Protože když hra nenabiz nic jineho než rubacku tak to omrzí
      • Je vidět, že jsi asi hry ze Souls serie ani nehrál, Crafting je tam docela hodně rozsáhlej a Demons Souls obsahovala plno questů (v případě těchto her bych to nazval spíše událostmi) které se odvíjely od Tendence světa nebo Tendence charakteru herní postavy a v Dark souls je zase plno questů (událostí) které se odvíjí od příslušnosti k různým spolkům. S trochou nadsazky se dá najít i přirovnání k tomu řečnictví, jsou ve hře informace které se nedozvíte pokud nevlastníte konkrétní předmět atp. Spíš bych řekl, že hra jen klame tělem a svádí k tomu aby se zraky hráčů upíraly hlavně na bojovou složku hry, ale ... u Souls série platí víc než jinde, že kdo hledá, najde :).
        Jen tak jako offtopic, musím se pochlubit, předevčírem jsem konečně doklepal platinovou trofej u Dark Souls :).
      • Malleth
        Nic člověku nepomůže na strastiplné pouti po démony prolezlém království tak jako vlastnoručně dekorovaný dům.
        • Tilwaen
          Se záchodem pro pana Vávru!
      • rhaegar
        Příběh. PVP. PVE Coop, imaginace,hluboká lore. Kolik her to má tak v kvalitním měřítku? Žádná! Jen jedna jediná vyvolená hra a to Dark Souls. Nejlepší hra herní historie. Poklon tě se nebo běžte hrát Ass Deffect.
        • Ono lore jo, toho je v DS jak nasráno pokud se po něm člověk pídí, dokonce i spousta mista pro spekulace a podobný vychytávky pro fandy, ale ... příběh jako takovej v DS pokulhává a i to málo co tam je se vůbec nevnucuje. Pro člověka co se v tom nechce moc vrtat je to opravdu jen "běž dopředu, vykos to, zabij final bosse".
          • TheGGG
            Doporučuji Dark souls wiki, tam se člověk dozví hromadu skvělých informací co mu ve hře unikly. Já se třeba až tam dozvěděl že Gwyndolin byl chlap
          • TheGGG
            Problém je že ten příběh tam je. Vlastně o každém bossovy i NPCčku se dá zjistit docela dost osobních informací, jen je třeba číst popisky zbroje atd. To všechno ti pak dá skvělí příběh.
            • Jenže to si právě pleteš příběh a lore.. to jsou dvě uplně rozdílný věci.
          • rhaegar
            Jenže pro člověka, který rád objevuje, spekuluje a představuje si vlastní příběh je tohle neocenitelné. A děkuji tvůrcům, kteří mi tenhle zážitek dopřáli. Ta historie a lore, propojovaní a komplexnost celého světa je na herní scénu něco neskutečného a on si tu někdo stěžuje prostě na ovládání na myší na takovou prkotinu. Tuhle hru by měli všichni uctívat a ne na ni plivat.
  • residentevilfans
    To bude porad takova nuda ?
    • pro cloveka ,ktery to hral zjevne 2 hodiny a nepotkal ani black fantoma urcite *1*
  • VladikToVie
    Vagrant strory PS1, enyone ??? Zvuky, prostredie, "západné" prvky v japonskom ponímaní... Silný pocit déjà vu (nie v negatívnom zmysle).
  • Pohyby jsou směšné a zvuky jsou strašné...
    • ur mum

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit