Přejít na výpis diskuzí

Čtyřicetiminutová prezentace Metal Gear Solid V vám ukáže vše potřebné

22.6.2015 10:24
Honza Konfršt 67 příspěvků

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain vychází na konzolích 1. září a 15. září pak dorazí i na PC. Mediální pozornost tedy nesmí zůstat stranou a na letošní E3 se v tomto ohledu Konami skutečně činilo a jeho letošní E3 prezentace čítá rovnou více jak 40 minut záběrů z hraní další kapitoly ságy o Big Bossovi...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hmm, klidne date do videa kozy v 20 fps ale zminku o tom v diskuzi mažete...
  • MGS je japonska hra, dle diskuze plno lidi nechape ze proste japonci delaji hry jinak, a v mnoha ohledech zabavneji a lepe. A hlavne, ta hra bude dokoncena a bez bugu, jak uz byva u japoncu zvykem.
    • del0
      Lol. Žádná hra není bez bugů, ale co čekat od japanofila flashíka. *15*

      "dle diskuze plno lidi nechape ze proste japonci delaji hry jinak, a v mnoha ohledech zabavneji a lepe"

      Hmmm. Spíš bych dle tvých neustále papouškovaných komentářů řekl, že seš to ty, kdo nechápe, že spoustě lidem prostě japonský styl nic neříká.
      • Právě jsi mu ukázal, jak jsi tak trochu víc blbým a pouze afektovaným človíčkem.
        • del0
          not sure if rage or q
          • b, f, l, m, p, s, v, z, a, e, i, o, u
    • No zrovna Metal Gear je dost západně laděná série.
  • Skukol som v rýchlosti tú 40 minútovú ukážku z hrania a stále nechápem, čo je na tejto hre tak zaujímavé...
    • Tak nechápej dál, Kotoul Souls fanboyi. *2*
      • Mato1987
        Koľko?
      • vskutku smutné si vytvořil trollí alter ego na hře, kterou jsi ani nehrál. Už jsem ti psal, že je to trapné.
  • prosím redakci, aby zapřemýšlela na smajlíkem facepalm, kvůli jedincům jako je KeyZ. Občas takový smajlík řekne víc než tisíc slov. Takže prosím zvažte moji žádost.
  • Kozy
    Něco pro zasmání- Metal Gear KFC

    http://imgur.com/a/ZFqZs
  • Nevíte, jestli náhodou nebude překlad hry?
    • možná tak jedině fan překlad, překlad na Ground Zeroes je a můžu říct že na amatérský překlad není špatný
      • Stejně to musí. Být zábava hrát za všechny ty tekutý a pevný hady a bokovat proti kovovým ozubenym kolům. Meh.. Ne diky
    • Jj, bude :) můžeš si vybrat překlad do němčiny, italštiny a francouzštiny.
  • Jsem hroznej hnidopich ale proste to sem musim napsat *4* V článku je chybka:

    hraní další kapitoly ságy o Solid Snakeovi((hlavní postavou je big boss nikoliv jeho .... ).
    • Lukyz
      Je je pravda! Ale v posledním traileru zaznělo "Les enfant terrible" takže není vyloučeno, že se tam "TwinSnakes" nějakým způsobem objeví *2*
    • ales.smutny
      Pravda, díky!:)
  • Jack1947
    Akce-stealth 50:50...
  • Keyz
    Asi to hrál na easy...

    Nebo ten gameplay museli udělat tak, aby tam ten pes (který je dnes všude) měl nějaký smysl. Normálně je nesmysl mít psa na tajné misi....Krom toho, že si ve hře řeknu jak je krásný....

    Pošle psa na vojáka a jeho kámoš namísto aby toho psa zastřelil, tak se běží podívat na 1 metr co se to jako děje? Poté když hráč doslova vyběhne za daným běžícím vojákem, tak ten jaksi neslyší to, že hráč za ním běží.....Natož aby slyšel, že za ním jede nějaký stroj.

    Tohle přitom bylo v jiných hrách uděláno. Nešlo běžet za NPC aniž by to neslyšelo. A podobné hry na tom stojí. Na kvalitní AI. Když se tam má člověk tajně něco dělat....Ty balóny *15*
    Navíc NPC mají jaksi velice omezený dohled (což je asi protože nějakého experta napadlo dát stealth hru do pouště, kde se dost blbě schovává, když se člověk pohybuje a chce zabíjet na 15 metrů....)
    • Ti co tuhle sérii hrají mají mozek, ví proč ji mají rádi a co od ní očekávat, a těší se na další díl, kvalitní hru a zábavu. Nevím, proč by je měl zajímat rozbor nějakýho této značky neznalýho chuje, který se rozhodl zasvětit svůj život řešení kravin bez špetky nadhledu, znalostí a selské inteligence. Evidentně jsi ztratil to, co dělá hráče hráčem a otravuješ akorát ostatní na téhle stránce. Naprosto o ničem.
      • Keyz
        *15* Opravu kvalitní příspěvek...
        Asi od toho hráče, který jak jsi napsal "má mozek"

        Omlouvám se, že jsem zasáhl tvojí oblíbenou značku kterou považuješ za to nejlepší co kdy bylo a bude a nejsi schopen o tom kriticky debatovat. Poté nechápu proč na reaguješ na kritický příspěvek kde jsem něco řešil. Budeš se mít určitě lépe v klubu fandů této hry a v klubu "hráčů s mozkem" (což jsou podle tvého příspěvku asi lidé kteří neřeší nic kriticky)

        Ale ten rozbor je zcela běžná věc a u her se to řeší. Proto se u her řeší AI. Podle tvé logiky by se neměly řešit ani bugy, protože hráč chce hrát a nic neřeší....Zajímavá logika.
        Jestli je někde A.I špatná je špatná. Nic na tom nezmění ani známé jméno herní série do které se nikdo asi nesmí věcně opřít.. Tohle jsoum univerzální prvky pro hry, stejně jako bugy atd...

        Ale lze pochopit, že to hráč "s mozkem v hlavě" neřeší. To skutečně lze *1*
        Navíc to hráli na easy, tedy nic moc to neřeklo. Na jsem dostal normálně odpověď oproti té tvé zoufalé. *7*
        • Jen se vyžvaň, pitomče... Až budeš mít v hlavě uklizeno a dospěješ, pak se můžeme kriticky a rozumně pobavit. Do té doby, tady pouze nesmyslně a nevěcně otravuješ.
          • Keyz
            Napsal člověk který zde otravuje a namísto toho, aby řešil dotaz k věci, tak píše kecy mimo. Tobě to tak budu věřit *15*
            Do toho laciné urážky apod. Co tam máme dále?

            @He7he *15*
            Jak přínosná reakce. Poté je škoda, že mažou vybrané věci mimo z bleskovek a pod články to jede pořád stejně. Kdyby to nechali vše jak tomu bylo, tak bude více srandy. Klidně bych reagoval na tebe a můžeme se pobavit o rohlících, co myslíš atd. Sranda bude. Místa na je tu dost. *3*
            • He7he
              Copak Keyz, dneska málo rohlíků?
        • Měl bych otázku - jak rozeznáte, kdy je AI "špatná", od situace, kdy vývojáři AI například cíleně dělají tak, že není ultrareálná, ale je očividně konzistentní a umožňuje hráči odhadovat, co si může dovolit a se systémem si "hrát"? Je například fyzika vozů v Burnoutu špatná, protože není podobná té reálnější z Gran turisma?
          • Keyz
            Velice jednoduše. Podíváš na styl hry a jak to prezentují. (Burnout jako šílenou arkádu ) a tedy podle toho to bereš. Mrkneš jak to je zvykem u podobných her a hotovo.

            Nikdo neřeší, že je u arkády jako prase nějaká divná fyzika, tak to chtěli, tak to řekli a tak to je. Proč se to třeba řeší u GTA V? Tam to neřekli jasně. Jen, že to změnili a model poškození je horší oproti GTA IV. Stejně se neřeší aby to bylo jako v simulátoru.

            AI.. To je to samé. Je snad zvykem mít u stealh her super realistickou AI, kde nic sólo neuděláš jako v reálu? Není. Ani Thief to neměl, Deus ex a další....Ale měli tam to co jsem zde neviděl (možná to tam bude když si to dáš na jinou obtížnost) a to reakci NPC na zvuk a vůbec jejich zorné pole. A když to je jinde, tak to je stejně "konzistentní" jako zde. Protože víš, že na to reagují a nejsou zcela mimo.

            Vypadá to prostě tupě a jestli chtěli aby jsi měl možnost to řešit tak, že přijedeš ve nějakém stroji za NPC a to rozmázneš protože tě neslyší a jeho kámoši nevidí, tak to je akce. Nemá to co společného se stealh. A je to oproti tomu co je jinde o dost horší a mimo. Jo, kdyby to bylo Just Cause, nebo nějaká další parodie ale tak to neprezentují co jsem pochytil.
            • "Jo, kdyby to bylo Just Cause, nebo nějaká další parodie ale tak to neprezentují co jsem pochytil. "

              nehral si iné metal gear hry však?? :D :D
            • Já to tedy v případě MGS moc jednoduše nevidím, poněvadž je tahle série rozervaná strašnou spoustou protikladných atributů a těžko snese relevantní srovnání s něčím jiným. Na jedné straně řešení filozofických otázek a na straně druhé nepokrytá inspirace akčními filmy z 80. let. "Reálný" military aspekt a ultravážný příběh x džíp klouzající se po koňských výkalech, schovávání se v krabici, střevní potíže :) atd atd. Koneckonců, hlavně kvůli tomuhle a neuvěřitelným detailům, které jsou v každém díle, tyhle hry lidi milujou. Právě tebou zmíněná parodie má v MGS reáliích neoddiskutovatelné místo, takže se domnívám, že jsi špatně vyhodnotil, jaká ta hra má být a systémovým vlastnostem připisuješ roli bugů.

              Částečně budeš mít pravdu se zorným polem a citlivostí nepřátel, to se v Ground zeroes hodně měnilo podle zvolené obtížnosti, a tady zjevně vybrali nižší, aby se mohlo rambovat. Ale situace, jako když za někoho přijedeš s velkým robotem, který by musel být slyšet a není (protože je zrovna v tichém módu) jsou samozřejmě "nesmysl", ale je to součást Metal gearovského DNA.

              Poznámka pod čarou - proč se řeší fyzika u her jako GTA5 tak jako tak příliš nechápu - arkádové kořeny té série jsou myslím více než patrné.
    • Kozy
      Jo, říkali že obtížnost měli sníženou pro E3.
      • Keyz
        Pak je otázka jak se projeví další obtížnosti. Tohle video nic neřekne krom toho jak se to hraje na easy.

        Musíme tedy počkat na nějaké normálně gameplay video.
        • Kozy
          Kdyby jsi hrál Ground Zeroes tak tohle neřešíš.
          • Keyz
            To jsi mohl rovnou napsat proč bych to neřešil, abych se nemusel ptát.
            AI řeším všude kde na tom něco stojí (stealth hry). To není nic skandálního.
            Tedy proč bych to poté neřešil?

            @Kozy opravu vtipné ...
            "potřebu se tady vyjadřova" *15* Asi podle logiky některých expertů je přípustné, aby do tématu o hře psal pouze někdo kdo je fanda. Někdo mimo se tam nesmí na nic zeptat, natož pak zcela skandálně řešit nějakou univerzální hodnotu jako je AI. Tvl to je jak na srazu fandů Star Wars kam dorazí fandové Star Treku. Nesmyslný hate proti tomu co kdo vyznává a snaha ho vykouřil ze "svého" tábora.

            K té obtížnosti podle toho jak hraješ...To je všude. Když vylezu v Deus Ex a vystřelím tak se na mě nahrne vše. Obtížnost bude určitě jiná než kdybych postup více zvažoval ale AI reaguje stejně podle nějakých modelů. Tomu jsem se divil.

            Jinak jsi jediný kdo napsal, že to hráli na easy (na což jsem se ptal) a poté jsi napsal nějaké info k tomu co bude dál. To je tedy zoufalé, jak někdo jiný reaguje zcela mimo a pouze jeden člověk k věci i když s klasickým komentáři
            • He7he
              Kozy je moc hodnej a má trpělivost s jednoduššíma. To, že to bylo přizpůsobeno k prezentaci je vysvětleno ve videu. Ale možná by to chtělo se přestat se zaobírat nervózním obhajováním svého nepovedeného trolingu, který tu s chutí karlíku provozuješ, a naopak se učit anglicky, případně videa dodívávat.
            • Kozy
              Evidentně ti tahle série nic neřiká přesto z nějakýho důvodu cejtíš potřebu se tady vyjadřovat. Na internetu je gameplay video dlouhý necelý dvě hodiny, za nějakou dobu vypustí Konami další videa kde ukážou různý možnosti řešení týhle mise no anebo si můžeš zahrát Ground Zeroes. Takhle si snad nějakou představu o AI uděláš, obtížnost je dost specifická, protože tu si určuješ sám stylem hraní.
  • Ja nejak porad nechapu proc quiet chodi po pousti v bikinach... doufam ze si s sebou na mise bere alespon opalovaci krem protoze jestli ne tak se obavam ze v pristi misi bude znacne ruda a jako maskovani pro snipera taky nic moc :D
    • Kozy
      Kamufláž jí můžeš změnit, ostatně jako všem. Tahle se jmenuje naked camo :).
      • No a pak si jeste rikam jestli odeslani omraceneho vojaka balonem je nejlepsi stealth taktika... :D
        • Kozy
          Když se podívaš na nějaký starší video, tak tam ho odeslal v blízkosti jinýho vojáka a ten si toho všimnul, myslim že o tom mluvil i tady. I když to vypadá trochu legračně tak to k tomu patří..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit