Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já to beru tak, že 100 lidí 100 chutí. Dark Souls jsem hrál všechny díly (trojku jsem ale zatím nedojel) a i když jsem se u nich dost bavil, Lords of the Fallen mě neskutečně překvapil a užil jsem si jej mnohem více snad po všech stránkách než Dark Souls. Nejhorší je, že ani v podstatě nevím přesně proč, ale ten pohyb postavy a celkově animace pohybů a úderů, běhu, chůze atd mi v LoF připadalo reálnější a sympatičtější. Navíc i ten lore DS není úplně pro každého. Ale jak říkám - 100 lidí 100 chutí, každému se líbí něco jiného a je dobře, že má člověk možnost si vybrat. Na další kousek od Deck13 se tím pádem dost těším a jsem zvědav jak Surge dopadne
    • S těmi pohyby v LoF s tebou jednoznačně souhlasím, ty byly zpracované na jedničku. Na druhou stranu - hru jsem dokončil za 12 hodin, což mi příjde na RPG žánr opravdu bída, i když Dark Souls III je také kratší, než všechny díly včetně Bloodborne, ale i tak má aspoň přes 30 hodin.
  • říká se myslím "soulslike" jako "roguelike"
  • Pokud vím, tak pro "hry typu Dark Souls" se docela dost používá označení "soulsborne"...
    Osobně se mi tento název moc líbí... *5*
    • maros.goc
      soulsborne? :) soulsborneovka, hm paci sa mi to, budem to používať ...je to ako metroidvania :)
    • soulsborne je spíš pro hry přímo From Softu , Souls-like je pro hry od odstatních vývojářů
      • Ale... ale... ono "soulsborne" má tak krásný význam který by tak dokonale seděl pro hry inspirované ze Souls... *13*
  • Líbí se mi zasazení tohohle combat systému z Dark Souls do takovýhle víc scifi věci, ale osobně jsem nemohl LoF přijít na chuť a to jsem dohrál všechny Dark Sould několikrát. Vadilo mi asi nejvíc to, že hl. hrdina byl strašně pomalej a to i s malou sekerkou prostě máchal strašně pomalu a žádnej stat tenhle problém neřešil a když ste nic nedělali tak si jen tak máchal z obouručákem jak nic, ale když šlo o život tak byl pomalej.
    • Měl jsem z LoF podobný pocit a byl to jeden z důvodů, proč jsem to ani nedohrál. Prostě ta změna dynamiky a stylu boje v DS podle toho, jestli držíš dýku, klasický meč nebo nějakou fakt moc těžkou one-shot zbraň je něco, se se snad v žádné jiné hře nikdy pořádně neobjevilo.
      • Monster Hunter!!!
        • MH je taky dobrá hardcore japonská tvorba a svýho času sem to hrál celkem dost na PSP, ale nintendo jsem si kvůli tomu ještě nekoupil. Myslim si, že hra je mnohem obtížnější jak Dark Souls ale to hlavně tim hitboxem monster, rychlostí jakou pije nebo jí pro heal a absencí HP baru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit