Přejít na výpis diskuzí

Další Call of Duty bude prequel Modern Warfare s Ghostem

5.1.2011 19:50
Aleš Smutný 150 příspěvků

Na rovinu si řekněme, že tahle zpráva je nepotvrzená informace od interního zdroje, který si svou anonymitu dobře hlídá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kašlu na CoD a jdu hrát Half-Life 2.To je aspoň kvalita *5*
    • No je to prostě Valve . Ty mají skvělé kousky-Counter strike,Left 4 Dead (1,2) , HL (1,2,ep1,ep2),Team fortress 2 , Portal (1,2) prostě oni sou borci
      • Mas pravdu, Valve mam rad (jinak nejsem zadnej fanda nejake firmy), vydavaji vynikajici hry i kdyz si vetsinou davaji dost nacas.. Jen bych podotknul, ze Counter Strike neni jejich dilo, ale je to modifikace, jejihoz autora pote radsi zamestnali pokud se nemylim..
        • Ano, CS je povodne mod na Half-Life :) Nemylis sa :P
    • moje rec :-P,uz postarsi hra,ale kvalita se nezapre
      • Ne nadarmo je taky označovaná za nejlepší hru.
        • HL2 je skvela hra,ale starej HL1 je pro me jeste o vlasek lepsi :-)
          Uz aby tu byl HL2:E3 nebo rovnou Hl3 :-D
          • To máš pravdu taky se těším pro mě možná nej. hta od VALVE :D *3* *3*
          • HL1 měl bohužel kolísavou kvalitu
            • bambulak - tak o tom vůbec nepochybuj. HL1 strčí do kapsy kdejakou hru dneška. Pro mě HL ztratil šťávu v mnohých levelech Xenu (nebo Zenu? prostě poslední emzácké levely)
            • FragmeNT:jj ta pasaz byla super a clovek se musel celkem ohanet :-D
            • me to neprislo teda ,a v nekterych ohledech mi prijde lepsi nez spousty dnesnich FPS
            • JJ HL1 ve sve dobe neprekonatelnej a v urcitych ohledech i dnes napr. co se tyce umele inteligence v pasazi, kdy me ve skladu pronasledovali nejaci ninjove nebo co to bylo (uz je to predsejen dlouho co sem to hral), tak dlouho sem se od te doby nezapotil a proti tomu je AI v CoD no jak bych to rekl... ona tam vlastne neni..
    • Vubec nezaspal dobu, spis ma dobrej vkus na hry. Pote, co mi jeden navstevník techto stranek poslal funkcni cestinu na aktualni verzi HL2 se chystam to taky cele znovu zaparit. Cele COD se muze jit klouzat... Zkousel sem dva dily (uz presne nevim kolikatky, ale byly to az ty novejsi, tusim 3 a 4) a za hodku to slo z HDD a od te doby na zadnou hru z teto serie nesahnu. Nerikam, ze je to vylozene spatne, ale me tento styl proste nesedi. HL je taky nascriptovanej, ale stokrat lip..
      • Pete.palis
        omg...jsem to nebral z hlediska kvality hry, ale z hlediska doby...omlouvám se, že jsem vám poškodil jmeno hry *1*
    • Pete.palis
      si zaspal dobu né?? *1*
  • Pre mňa bola dobrou strieľačkou bolo Brothers in Arms: Pekelná dálnice . Tam mal aspoň
    človek pocit, že ak bude príliš vystrkovať hlavu, tak o ňu príde a pritom to akčnosť nestra-
    tilo. Myslím, že tade by sa malo vybrať aj COD. Tieto masové útoky nekonečných hord
    s nekonečným vyvražďovaním začínajú byť nielen nudné ale aj trapné
  • Sága her Call of Duty si podepsala ortel smrti okamžikem, kdy je na každém novém dílu nejvíce zajímal datum vydání a né výsledek jejich práce. Osobně jsem přesvědčen, že ještě max. 2 takové katastrofy jako byla ta poslední a skončí jako Need for Speed, která vydávala a vydávala, až s překvapením zjistili, že to nikdo nehraje, přišel šéfnávrhář a všechny vyházel. Vznikl Shift, o kterém mám jako hráč LFS také svůj názor, a ten druhej brak. Ale myšlenka byla dobrá, má to budoucnost a to se cenní. Další věc, kterou jsem nechápal je jak v recenzích zejména v těch video se začalo hned úvodem prvních 2 minut říkat: hned úvodem říkám, že singl stojí za h...o. Leda kvůli multi. Proboha, taky jsem okusil multi hraní a vím, že online komunita má relativně nemalou setrvačnost a rozhodně někdo nestojí o to přecházet každý rok na jinou hru, žejména hraje-li to někdo profesionálně. Nehledně na to že ta online podpora taky nic moc. Tak jak tu už někdo psal, kapl lape po dechu a brzo někdo příjde a z milosti ho dorazí. V historii CoD byly dobré jen 2 hry, 1ka a MW1, obě měli něco co do té doby nebylo. Zbytek byl jen brak.Možná ještě válka v Japonsku, ale to tu bylo už s MoH. Jen mi mrzí, že vývojáři, kteří mají většinou nejlepší herní enginy a tolik peněz, že můžou dělat zázraky produkujou čím dál horší hry. Je to škoda. A ty nálepky že mají nejvíce prodaných her atd.....
  • Osobne by som videl budúcnosť vojnových FPS v nových postupoch. Skúste si predstaviť hru za velitela v 2 svetovej ktorý musí riešiť sociálne vzťahy v jednotke , odháňať vojakov od prostitútiek v pokojnejších chvílach , dohadovať sa s neprispôsobivímcivilným civilnýmobivatelstvom , dohliadať nato aby vojaci nechlastali , vypočúvať zajatcov atd. a nakoniec, potom čo by ste sa po hodinách rozhovorov konečne dostali na bojové pole , po 3 minútach by vás trafili a nakoniec by ste vykrvácali v zákope *1*
    No, ak by som to vzal vážne , dokážem si predstaviť že by ma niečo také fakt bavilo !!! A nemusí to byť až také absúrdne , stačilo by napríklad aby niekoho napadlo nechať hráča vžiť sa napríklad do kože medika ktorý sa priameho boja zúčastní len sporadicky a skvôr musí ošetrovať zranených počas največšieho vojnového inferna okolo, skrátka a jednoducho niečo originálneho a nápaditého čo tu ešte nebolo , mňa už nebaví v singlepayer FPSkách stále hrať za neohrozeného patriotického superterminátora ktorý zachraňuje svet a asi niesom jediný...
    • Možná by stačilo vzít situaci, kdy by hrdina nekosil vše směrem dopředu, ale s omezeným počtem spolubojovníků a munice bránil kótu (tábor, bunkr, cokoliv). Nepřítel by neustále tlačil a vy byste museli ustupovat do předem připravených pozic *2*
      • Možno ale ja stále čakám kedy niekto zbúra té predstavu že hŕačov je možné baviť len "akciou" , strelbou a mlátením" , absolutne niesom proti násiliu v počítačových hrách ale bol by to krok dopredu *4*
        • To chceš hrát za kuchaře nebo zásobovače? *1* Ale ne, chápu co myslíš. Zahrát si třeba za člena průzkumných jednotek (utajený průnik za nepřátelskou linii, sabotáže, likvidace protivníkových velitelů, navádění dělostřelby+ leteckých útoků) by vážně nebylo od věci. Ovšem od CoD serie se to asi očekávat nedá. To je značka zabydlená v jiné oblasti.
  • Jen si tak řikám, jestli by změna enginu po 4 dílech nepomohla, ale asi ne, podle tvůrců...
    • A tady je přesně vidět v čem konzole brzdí vývoj her. Těžko někdo bude vyvíjet engine na dx11, když se tím odsoudí k třetinovým prodejům. A vytvářet nový engine na dx9? Proč? S trochou invence se dá vymyslet zase něco zajímavého, grafika není až tak podstatná.
      • Nevymlouvej se na konzole neni potřeba rovnou dx11 jsou multi hry co mají lepší grafiku. Jde tu pouze o peníze o nic jiného.
        • Ty seš vážně divnej...
          • Od tebe je to poklona díky.
            • U tebe je rozumný důvod nad Ferrari brečet, že by vlastně mohlo míň žrát, mohlo mít tvar lokomotivy a v případě potřeby by měla být možnost zorat pole? Prostě už pochop základní věci a dospěj. CoD je jakej je a tím, že tu budeš pořád fňukat, nic nezměníš. A že já se chovám jako blbec? Já se chovám jako zrcadlo, přeber si to.
            • Hm až na to že já aspoň mam rozumný důvod to psát ty jsi teď jen přiznal že se tu nachvál chováš jako vůl. Diskuze s tebou nikam nevede a proto na mě už nereaguj stejně ti neodpovim. Až budeš schopen si přiznat pravdu potom se spolu můžeme bavit ale to jak se zdá se u tebe nikdy nestane.
            • Kdo tu slepě hájí jakou hru? Chceš zase rozjet tu hloupou hádku z předvčerejška, u který jsi vůbec nepochopil její podstatu? Mysli si co chceš, ale chovej se trochu jako člověk. Když tisíckrát napíšeš, že CoD je sračka, já napíšu tisíckrát něco o nejlepší hře pod sluncem. Třeba ti to po tisící dojde.
            • Hele až tu nebudeš slepě hájit tuhle hru pak se můžeme o něčem bavit. Ty děláš jako kdyby mé názory měly za cíl tu hru zničit ale přitom jde o opak tak si to laskavě uvědom a přestaň se tu takhle chovat.
            • Ty jsi hodně velkej samožer co?
  • Taky bych rád, ale předpokládám, že by to politici S Ameriky(což je cílový kontinent pro prodej) odsoudili jako urážku americké cti, poněvadž byste ve jméně šíleného chlápka s knírkem zabíjeli za vlast bojující občany. Hlavně, že v mp to nikomu nevadí... *3*
    • Jde o to jak se na to díváš já třeba bych to nebral tak že bojuji za Hitlera ale že bojuji za sebe řadového vojáka a jediné co chci je přežít. A nějak nechápu proč je cílová skupina zrovna USA když prodeje tam jsou jen malá část z celkového počtu ze světa.
      • No mě osobně to nevadí, právě naopak by mě zajímalo, jak by se to hrálo. Jenže vem si, jaký byl poprask kvůli blbému názvu Talibán v MoH. Takže myslím, že tohle by zaplnilo i neherní média. A prodeje v Americe jsou větší už jen z těch důvodů, že konzole tam mají místo kopačáků a mají ve zvyku si hry kupovat(holt je pro ně 50 USD míň vzhledem k jejich platům, než u nás). Evropa je sice zdatně dohání, ale pro vydavatele poslední dobou hraje větší úlohu výdělek.
      • A napadlo tě třeba, že to může být podstatná část z prodejů ve světě ?
        • Tak to asi těžko ne? Podstatná část max. podle počtu obyvatel v tomto určitém státě ale když to vezmeme globálně tak v USA žije 300 mil. obyvatel a co ten zbytek necelých 7 mld.? Ty asi dají trochu víc kupujících ne? Oni se orientují na USA ale přitom většina spotřebitelů žije v ostatních zemícha a na ně by se měli zamněřit.
          • Trochu už se vážně zamysli. Z těch 7mld lidí co tu píšeš, 4mldy nikdy neuvidí PC nebo konzole. Zbydou nám miliardy tři. Miliarda z nich jsou důchodci. Zbydou dvě. Další miliarda lidí vůbec nehraje, existujou i jiný zájmy. A jsme odhadem na miliardě lídí, která třeba někdy hraje hry. On ten světovej herní trh není zase tak velkej, jak se na první pohled zdá. A USA jsou známy tím, že se tam hry prostě prodávají líp než kdekoliv na světě (možná s výjimkou Japonska).
    • To měla být rakce na možnost hrát za Němce ve 2 sv. , nevím, proč mě to hodilo na vrch.
  • Další Call of Duty už raději nééé
    • Dokud není nic lepšího a konkurence vyplivne polotovary jako MoH nebo BC2, tak at je raději tech CoDů co nejvíce.
      • A to má být jako omluva pro zničenou značku která měla veliký potenciál? Pokud má jít CoD pořád tím samým směrem jakým se ubítá tak by bylo lepší aby nebylo vůbec.
        • přesně tak, taky si myslím, že jde o zničení značky a to jsem sám velký fanoušek cod1,2,4. A argumentovat tím, že je to dobrá hra, když vydělá milardu, to je pěkná blbost, hlavní tržby jsou z toho, že se to jmenuje call of duty a taky hlavně z konzolí a to i chápu, protože pro konzolové hráče je to opravdu dobré, ale jde jasně vidět upádek na pc platformách, Mp stojí za starou bačkoru už mp u cod4 si museli upravit samotní hráči, tak aby se to dalo aspon trošku sportovně hrát, u cod5 to samé, u MW2 to nešlo a BO je kopírka MW2, jaký to je pak úspěch, když se stejně pořád více hrajou 5 let staré díly jako je cod2,4 než tyto ? Njn, na to se, ale už ostatní nedívají, hlavní je, že to vydělalo milardu a proto to je nejlepší hra
        • Zničená značka? Opravdu pane? To vyšlo z vaší hlavy? Pokud vím tak značka CoD je nejúspěšnější FPS značka vůbec, která KAŽDÝM DALŠÍM ROKEM VYDĚLÁVÁ VÍCE A VÍCE PENĚZ A VÍCE A VÍCE SE PRODÁVÁ. To znamená, že ji hraje stále více a více lidí a je stále více a více populárnější.

          Já jsem hrál všechny CoDy od prvního dílu. Bavil jsem se vždy a věřím, že se i další roky bavit budu. Poslední Bfka a MoH jsou slabé odvary, které CoD nesahají ani po kotníky.
          • To, že hra prodává miliony kopií neznačí kvalitu. Hry se v dnešní době dostali již hodně do povědomí mas, a poslední díly CoD se ukázali jako naprosto idiotské, nudné, lineární sračky, které jsou skvělé, pokud jsi příležitostný hráč nebo hraješ pár let. Pokud si zažil starší hry (FPS), tak by si pochopil, že CoD je neuvěřitelná sračka. CoD a WoW jsou prostě hry pro masy, o čemž svědčí ty obrovské prodeje, takže hráči, kteří již mají něco za sebou jsou obvykle zklamáni či znuděni, Ti ostatní jásají, jak skvělé to CoD je, jak je plné novinek (pche) a jak je skvělý MP, ačkoli absolutně nefunguje a je plný buggerů a cheaterů (MW2)...
          • lepší než Cod bylo třeba singularity ,ale zastánci Cod to nechtějí slyšet.
            • A proč bychom to nechtěli slyšet? Singularity jsem dohrál a moc se mi líbila.
            • Pšššt to jim neříkej hodně her je lepší než CoD ale mají tu smůlu že se jmenují jinak.
          • CoD je příklad toho že nejprodávanější ještě neznamená nejlepší. A ano je to zničená značka každý další díl je jen recyklace minulého a stokrát použitého.
            • Ano zesměšňuj mě to ti pomůže.
            • No třeba to bude tím, že je to baví nemyslíš? Nebo opravdu věříš tomu, že to hraji denně hodiny a hodiny jenom proto, že se to jmenuje Call of Duty? To si tak naivní? Fuj ta hra je strašná, vůbec mě nebaví, brrr, ale ještě u toho budu dalších 500hodin sedět než vyjde další díl, je to přece Call of Duty.......
            • Ano je to můj názor ale nekvalita CoD jde vyjádřit i po technické stránce. Jinak velké množství lidí to hraje hlavně kvůli tomu že jde o CoD kdyby to byla jiná značka vykašlou se na to. Všechny nedostatky a chyby jsou omluveny jenom proto že je to právě tato hra.
            • A podle čeho se určuje podle tebe kvalita her? Já měl vždy za to, že to co se líbí nejvíce lidem asi zase tak špatné nebude, jinak by to přece ty miliony lidí nehrály. Já se u hry bavím a stejně tak se mnou desítky milionů dalších.

              Vlastně u žádné jiné FPS na světě se nebaví tolik lidí jako u CoD série. Takže ty všechny ostatní bych mohl nazvat sračkami ne?
            • Tak jako každá jiná FPS. Jinak pane, to je jen váš osobní názor, že je to zničená značka a sračka. Troufám si tvrdit, že desítky milionů lidi s vámi nesouhlasí.
  • nedávno som kúpil Bad company 2 kvôli tzv. multiplayeru, fakt nechápem čo na tom vidíte. Asi tomu ešte dám šancu ked uz som za to vyhodil tolke peniaze ale takú nudu som fakt este nehral. Uplne bezcielne strielanie, ziadna motivácia. Odomykám nové zbrane a medaily a to mam má akože motivovať? Pritom fps mám rád singleplayer kvôli tomu že sa tam deje stále niečo nové a dej a celá hra sa posúva dopredu. Multiplayer mám rád trebárs vo wow alebo strategie ale multiplayer v fps? To je uplne tupá zábava, fakt by som bol rád keby mi to dakto vysvetlil čo je na tom zábavné.
    • Velmi podobný koncept ako online fpska má jedna staršia záležitosť , naprogramovali ju približne pred 500 rokmi niekde v indii ( a podla niektorých aj to bol len remake staršej verzie ) . Volala sa šach. Hráči v nej stáli proti sebe a cielom bolo vyhrať nad tým druhým, keď jeden vyhral nič sa nevyriešilo , ničomu to nepomohlo ale obaja sa pri tom královsky pobavili .
      Rovnaký koncept má vačšina športov.Futbal , hokej , tenis aj bedbinton , vždy sa len hrá podla pravidiel a keď partia/zápas skončí nič sa nevyrieši, nič nové sa v ďalšom zápase neudeje , športovci/hráči nemajú žiadnu špeciálnu motiváciu , skrátka a jednoducho ich baví hrať.
      Multiplayer v fps je o tom istom, je o súťaživosti a túžbe vyhrať a ak sa vypracuje funkčná skupina ľudí , tak aj o tímovej spolupráci . Je samozrejmosťou že keď sa len tak napojíš na server kde je náhodná zmes ľudí , tak tam nebudú všetci automaticky postupovať ako trénovaná jednotka SWAT . A čo je hlavné , je to hra ktorá má svoje pravidlá , mi sa nehráme na to že sme vojaci . Mi hráme s postavičkami ktoré možno majú nejaký reálne vyzerajúci skin ale platia pre nás úplne iné pravidlá ako pre skutočných vojakov , to je snáď logické už len preto že nemôžeme v hre definitívne umrieť , takže čo nám bráni vrámci boja vziať do ruky odstrelovaciu pušku a strielať s ňou za skoku bez mierenia a ešte pri tom hádzať vrhacie nože ? Že to nerobia skutočný vojaci ? Je to predsa počítačová hra preboha nie airsoft...

      PS: Pokial je v online FPS skutočne zohratá parta ľudí , občas dokážu vytvoriť takú taktiku ktorá by zatienila aj ten reálny SWAT
    • Hold když to hraješ sám tak ti to možná příjde jako bezzubá střílečka. Ale pokud to hraješ jako já se svými členy z klanu a používáte přitom teamspeak tak je to úplně jiná hra. Natož když hrajete proti jiněmu klanu.
      • to verím že ak hraješ s tímom je to o inom. Ale mne aj samotný koncept hry pripadá o ničom. Tak porazíte nepriatela a vyhráte mapu a čo? Pripadá mi to stereotypné
        • A co pak ty tvoje strategie? To ti nepřipadá stereotipní? Pořád ty samé mapy a nakonec porazíš nepřítele, vyhraješ mapu a co?
    • P.S: ešte by som rád poznamenal že v reálnej vojne vojaci nepobehujú a neposkakujú jak trafené slepice (aby ich nebolo možné zasiahnuť). Postupuje sa v tímoch, zabezpečujú sa pozície, máte v zásade krytý chrbát alebo boky alebo sa o to aspoň snažíte. Multiplayer v fps kách je o ničom, každý soluje, na bojisku je totálny chaos, každý pobehuje kade chce a napadne vás trebárs zozadu. To nie je reálne. Asi ste neboli vo vojne alebo o tom nič neviete. Ja také hry nemôžem hrať lebo by som si pripadal ako kretén.
      • Brothers in arms (1+dat., 2), první díl sloužil svého času jako taktická pomůcka na west pointu.
        Pokud hraješ MW2 na nejtěžší obtížnost, je styl hry přesně takový jaký vyžaduješ, opatrný postup mapu, ano píšu o CoD...
        • Jasně. US vojáci z West Pointu trénují taktiku na BiA... *1*
          Kolik ti asi je, když věříš takovým pohádkám...
      • jinak SINGLE PLAYER v FPS hrach stoji za hovno.. jeste sem envidel FPSko co yb melo dobrej singleplayer... BC2 sracka, Medal of Honor mensi sracka, COD? nejvetsi shit ze vsech shitu...

        to cos napsal ty muze napsat naprostej kreten
        • tak skús Crysis, zo starších trebárs Doom 3, half life 2.
      • od REALISTICKY akce jsou tu hry jako operace flashpoint a ARMA... tohle jsou arkady, takze je to dosti nerealny... tohle je jen an odragovani a zablbnuti si... vise zminene hry jsou realny..

        takze ejste jednou: TOHLE JE HRA TY DEMENTE SLOVENSKEJ.... KAZDEJ HRAJE SAM ZA SEBE... JE NEMOZNY ZORGANIZOVAT 32 LIDI AT HRAJOU JAKO CELEKK... od toho jsou turnaje a teamy v nich ty se dohodnou a hrajou opravdove...


        takovyhle lidi mam nejradsi co si vzdy berou do huby realisticnost a jak tam lidi skacou :D
        vrat se k WoWku a neobtezuj nas tady tvejma zalostnejma kecama.. hlavne ze ve ´wowku kazdej neskace vid? :D
        • Arma zial realistická nie je aspon singleplayer. Multi som nehral. Ale akákolvek hra moze vyzerat dementne záleží od ludí co to hrajú. Mne ide o to že samotný koncept multiplayeru v FPS je totálna nuda. Opakujete stále dokola tie isté mapy, strielate sa navzájom jak debili, skončí jedna mapa dáte druhú. Nepripadáš si jak debil pri tom?
          • Je vcelku predpokladatelné že v online strielačke po sebe nebudeme pluť rozžuvané kúsky jedla ale strielať , o tom to predsa je , o tom užit si tú akciu a strielanie a to nás baví . A že to sa všetko odohráva na tých istých mapách a že je to nuda atd. ? Odohráva sa snáď boxerský zápas vždy v inak tvarovanom ringu ? Súčasťou hratelnsoti je že tie mapy poznáš , vieš kde sú najdôležitejšie "strategické body" , kde sa môžu schovávať campery a kde sa pred nimi môžeš pohybovať skrytý atd. , proste obidve strany poznajú ihrisko a snažia sa vrámci neho nejak prechyračiť a poraziť sa navzájom. A že sa nedeje nič nové ? Tu je to tiež rovnako ako v športe, tenisti tiež počas zápasu nevezmú motorové píly a nezačnú sa s nimi naháňať, ale dejú sa veci ako toto http://www.youtube.com/watch?v=GQHHBWbtEmA a aj online FPS majú svoje " momenty " ktoré nevznikajú vďaka gamedesignu ale prirodzene prichádzajú pri hraní...
        • A co takovej Half life 1,2 tam ten sing byl shit taky vid, nebo fear 1 a mohl bych pokracovat.Jo je pravda ze za posledni roky to stoji ten singl nejak zaprd, pprotoze se soustredi na MP viz BC 2 ten singl tam je takovej doplnkovej.
  • Všichni tady nadáváte na celou sérii COD, jako třeba špatný příběh atd... Jenže COD série jsou dělané hlavně kvůli multiplayeru a tady nemá COD konkurenci. Podívejte se na to jaké jsou nejhranější hry třeba na Gameparku, ESL a nebo třeba CB. Na multiplayeru hlavně celá série staví. A to je to o co tu v dnešní době jde. Nejde o to dohrát ji za 10 hodin nebo více. Jde o to hrát ji týdny a měsíce. A to v mém případě série COD splňuje.
    • No, ale multiplayeroví kolegové a bohužel i samotní vývojáří ( pravděpodobně pod tlakem o hrách nic netušících kravaťáků ) by neměli zapomínat na publikum, které stále vyžaduje i kvalitní hru pro jednoho hráče. Ať se ti to líbí nebo ne, CoD o SP je a rozhodně mě udivuje, proč by se na něj měl házet bobek jen proto, že většina komunity musí hned šaškovat u multiplayeru. Koneckonců si dovolím i tvrdit, že díky takovým podobným kecům a názorům, které se nepochopitelně začaly mezi lidmi od v této době rozrůstat o tom, jak je SP v podstatě nedůležitý, způsobilo, že se tak začala orientovat i sama vývojářská skupina, která singlplayer čím dál častěji háže přes palubu. Hnojit kvalitativně a omezovat ostatním hráčům možnost si SP zahrát kvůli multiplayeru je ten nejvěší zhovadilostní trend, který se v v herné éře objevil...
      • Třeba to bude tím, že ty miliony lidí co to hrají každý den, tak hrají Mp, Sp každý dojede jednou za 1 - 2 odpoledne a už na něj nesáhne, Mp lidé hrají měsíce, většinou než vyjde další CoD. Když to pak porovnáš kolik hodin se ztráví u Mp a Sp, tak SP bude stěží mít 1% z celkového času. Takže ano, dnešní SP u FPS jsou opravdu bonusy, které ani být nemusí. Naprostou většinu lidí nezajímá a to, že tebe a pár dalších ano, na tom nic nezmění.
        • A proč by taky u SP trávili nějaký čas když je to odfláklý a neni tam nic zajímavého. Začali kašlat na SP a zaměřili se na MP tak hráči udělali to samé. Kdyby to třeba udělali opačně i hráči by to dělali jinak. A jinak na světě je hodně singl hráčů a ne proto že by to byly piráti ale hlavně proto že je právě ta část zajímá. Jenže dnešní CoD pro tyto lidi nemá cenu kupovat vzhledem ke kvalitě tak si to stáhnou. Já jsem u CoD 1 u SP části strávil desítky hodin mam ho za celou dobu dohraný asi 15x a rád se k němu vracim. A pochybuji že bych byl jediný.
          • Sp hry upadají obecně a není to jen případ CoD. MoH i BC2 měly ohavný singl. Jinak CoD série je od samotného začátku MP sérií. To, že u nás, když vyšel 1. a 2. díl, ještě skoro nikdo Mp hry nehrál, neznamená, že to tak nebylo ve světě. United offensive - nejlepší datáč byl v Mp naprostá bomba (od skvělého, ale blbečky zatracovaného Treyarchu). Stejně tak CoD 2 se hrál mnohem více v Mp než ten kratoučký SP.

            CoD hry byly vždy o Mp a SP u nich vždy byl bonus na 1 odpoledne (i tak si myslím, že skoro vždy povedenější než u konkurence).
            • Přestaňte dávat úspěchy za united offensive treyarchu. UO vytvořili Grey Matter, kteří se později spojili s Treyarch, takže nevím kolik lidí z originálního studia tam ještě dělá
            • Koukám že ani neumíte číst kde jsem psal že CoD byla jen SP hra???????? A jinak nevim kde jsi bral ty hrací doby ale já CoD 1 hrál cca 10 hodin a to nepočítám poslední obtížnost.
            • CoD jako SP hra? Jasně a WoW je taky hra pro jednoho hráče...........
            • CoD nebyla nikdy Sp série, nehcápu jak tohle můžeš vůbec říci. Asi to je opravdu tím, že u nás se v té době MP nehrál a internet v domácnostech byla spíše vyjímka. Všude po světě se hrál Mp v CoD 1 , datadisku a 2 daleko víc, než kdokoli hrál tolik SP. Jinak tvoje délka Sp her - CoD1 - 5-6h, UO - 4-5h, CoD2 - 5-6h, MW1 - 5-6h, WaW - 5-6h, MW2 - 4-5h, BO - 5-6h. Jasně jde tady vidět, že SP je už od prvního dílu stejně dlouhý jako poslední BO. Každý SP se dal dohrát za 4 - 6 hodin. U MP lidé strávili od prvního dílu miliony hodin. Takže tu prosím netvrd, že COD je nebo kdysi byla SP hra. Nikdy tomu tak nebylo.
            • Tak to nesouhlasim. CoD byla od počátku jak SP tak i MP hra nic z toho nebylo druhé. A UO měl singl delší a lepší než ten co je teď a to jde o datadisk. Stejně tak MoH stejný případ kdy jeho SP část byla v té době něco extra. Ale Battlefield byl od začátku hlavně multi takže tam mě BC2 nepřekvapilo. Nechápu proč si to nechceš přiznat že teď na to prostě serou a omlouváš to minulostí kterou si ještě špatně vykládáš.
  • Tak s tím jejich enginem už mě docela štvou.Možná se jim s nim dobře dělá ale už mi přijde že se bojí jít do něčeho novýho...Nebo jsou prostě líný *6*
    • Tak vem si to realisticky, dnesni konzole kompletne revolucni engine na dx11 nerozjedou, ze...
      • To s tim nesouvisí znám dost her na konzolích co mají mnohem lepší grafiku než to co má CoD. Prostě se jim nechce do toho dávat další peníze.
        • No jasne, vypadaji. Jenze maji engine, co dokaze z dnesnich konzoli vytahnou maximum. Zatimco oni by museli delat novy engine, ktery by vysel za skoro dva roky az a to s tim ohledem na stavajici konzole. A tim by proste byli neuveritelne limitovani, takze by to bylo trochu vyhazovani penez a ze v Activisonu nemaji nikdy dost, co se zelenych papirku tyce...
          • Všechno jde ale nechce se jim to dělat. Klidně by mohli udělat engine který by se vyrovnal ostatním multi enginům. To co předvádí rozhodně nedosahuje toho co by mohli na konzolích udělat. Všude jinde je tohle standartní postup dělat novou a novou grafiku ale tady ne. Tím ale nechci říct že by to bylo to jediný co mě zajímá ale i všechno ostatní tam stojí za hovno. SP a MP jde do háje v každém díle je pořád to stejné bez jakéhokoli náznaku vylepšení nebo nového směru.
            • Nejsem žádný zastánce CoD . Poslední díl neboli BO jak chcete je podle mě spíš krok vzad, ale to byl i CoD World at War (5. díl). Ale o MW se to rozhodně říct nedá, vždycky jsem se skvěle bavil jak v SP, tak v MP a pokud tvrdíš, že mezi MW a MW 2 není žádný rozdíl pak si to nehrál. V MP je rozdíl nové mapy, nové zbraně, nové perky, nové vylepšení zbraní, nové Kill strike, i některé jiné strany, za které je možno hrát a spousty dalšího. Pořád tam není žádný rozdíl? Nejdřív by si měl hrát a pak psát.
          • tak by to spravili len na PC ak to konzoly neutiahnu ale tym pádom by prišli o peniažky takže asi smola no :(
            aj keď bola by haluz keby z novým enginom na PC :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit