Přejít na výpis diskuzí
Další detaily o TES: Skyrim - zraněný drak neuletí
3.6.2011 | Aleš Smutný
25 příspěvků
-
"Vrátí se i možnost rychlého cestování z Morrowindu a kočáry vás zavezou do klíčových metropolí Skyrimu hned od prvních okamžiků hry." - Takže tam už to rychlé cestování nebude jako v Oblivionu? Sláva!
-
-
To tam bude taky, pro lenochy :-) Jen k cestování po svých přibyla možnost nechat se někam odvézt. V MW to byl broukobus, v Skyrimu obyčejné kočáry.
-
-
Doufám, že tam budou prostitutky jako v GTA (za malý peníz ručku, za větší kuřbu, za ještě větší hoblovačku) - pěkně rostlý seveřanky, mňam *12* *12*
-
-
úch*le... ale na druhou stranu, proč by tam ty lehké děvy nemohly být
-
-
Jsem od nepameti fanda serie TES predchozi dva dily mam vytesane hluboko v srdci a vzpominam na ne jen v dobrem - a musim uznat ze na me trailer udelal obrovsky dojem jako tenkrat Oblivion jsem i rad ze se tvurci snazi udelal dobry bojovy system uz se tesim na ty desitky a desitky hodin cire zabavy podtrzene questy okolim a humorem ale bude to mit tezke kdyz proti nemu stoji Zaklinac (toho take zboznuju hlavne po literarni strance) nicmeme drzim palce mrazivy svet me vzdycky lakal a ted se uz nemuzu dockat :)
-
zatial to vsetko ukazuje na dobru hru. vylepsene veci z oblivionu. nove napady. lepsia grafika svet atd.. tak uvidime. len sa bojim ze ked to je aj na konzole ze to bude piece of cake a ziadna vyzva len taka prechadzka krajinou
-
-
no tak zrovna tady bych se nebál toho že by to nešlo napravit nastavením obtížnosti. Mě spíš dělá starosti tam nebylo to děsný levelování příšer s hráčem...
-
-
Dle vyjádření Bethesdy level scaling bude, ale "prý ne ta debilní" jako v Oblivionu. Mělo by to být tak, že level potvor v dungeonu bude záviset na levelu hráče, ale po jeho první návštěvě už navždy zůstane stejný. Sobně mi to přijde naprosto stejně jalové, páč já tedy dungeony vícekrát nenavštěvuji (leda omylem).
-
-
To zas vymyslel nějakej ko*ot
-
-
-
-
"Objeví se ti nové frakce – Zlodějská gilda"
Jen doplním, že zlodějskej cech není žádnou novinkou a už v Oblivionu hrál poměrně slušnou roli. Kromě množství vcelku originálních questů to např. byla jediná možnost, jak se oficiální cestou podívat dovnitř paláce v Imperial City (myslím horní patra). Každopádně těším se moc a moc, hlavně ať ty dialogy za něco stojej a jsou se vším všudy. Ne jako v Oblivionu, kterej namluvilo dohromady snad 10 lidí a každej Orc, Redguard, Wood elf etc. zněl úplně stejně... -
-
Len dufam ze neskoncia pri troch guildach *9* Najviac ma v Morrowinde bralo Morag Tong (alebo jak sa to pisalo) a v Oblivione prave to Dark Brotherhood, mal som z tychto guild ovela vacsi zazitok ako napr z Warriors guild, kde boli vsetky questy na jedno kopito, ci Thiefs guild, kde to bol sami moralista a Robin Hood... Takze, chceme vrahov ano?!
-
-
Já doufám jen v to, že drak bude pěkně tuhej(jako těžkej) a až bude tuhej doopravdy, tak bude muset každý vzít stěrku a setřít si čelo od potu. Jinak by to totiž nebyl drak ale jenom takové dračí nedomrle. *4*
-
mam trosicku strach ze z toho udelaj po vzroru dnesni doby sracku pro konzolisty; zlatej morrowind...
-
-
Neboj, prinejhorsim z toho udelaj sracku pro pcckare a konzolisty, only konzolove to nebude. A zlatej dagerfall, morrowind uz za moc nestal.
-
Oblivion mel jen konzolovejsi menu a kouzleni, coz ale nebylo naskodu...
Menu se stejnak dalo upravit modama, tak nevim co resis -
-
me teda prislo ze celej interface byl konzolovej ne jenom menu ale cozpak o to, cela obtiznost byla hlavne udelana pro konzole a ten kun v menu tomu vubec nepomahal, bud byl clovek nesmrtelnej a nebo naopak musel utikat pred kazdym banditou. A dalsi vec ktere se bojim jsou takove ty veci na efekt, jako je napriklad posledni zasah zpomalej a podobne sraccky. Boze hlavne dej aby se za "hezke" killy nedobijelo nitro.
-
-
Nemaluj čerta na zeď...
-
-
Rika se : Nemaluj draka na hradby... *3*
-
-
Říká se obojí. *7*
-
-
-
Takhle progresivni, neotrelej, a urcite i hutne podlozenej nazor jsem uz tak den neslysel : D
-
-
To je sice pravda, ale nebylo by to poprve a bohuzel jiste ani naposled... :-)
-
-
-
Horses are back? You just made my day.
-
-
Aha, já myslel, že je tohle česká diskuze.
Ne, že bych tomu nerozuměl, ale bylo by ti příjemný, kdybych tady začal říkat:
Die Rösse sind back? Du hast meinen Tag gemacht.
Jinak hra sama osobě vypadá dost dobře, u koňů jsem ani neváhal, že by je nenechali. Nevidim důvod proč. -
-
zacni u seba MahKoblizku
-
-
Presne. Zatim musim konstatovat, ze to zni (a i vypada) vic nez slibne :)
-