Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • https://webtrh.cz/291565-prace-aaa-konzolove-hre-flash
    Dokončení hry se očekává v Q2 2016
    Oficialni oznameni posunu vydani
  • Sorry kolegové, ale těch 30 minut byla pro mě naprostá ztráta času. Řešit půl hodiny v kuse zácpu, to raději budu bouchat 30 minut hlavou do zdi.
    • To není špatný nápad, kolego ;)
  • Narovinu, nejsem Vávra abych se snížil k pomlouvání, upozorňování ní na chyby druhých a sám si nebyl jistý svým produktem. Všichni máme spoustu informací co ta hra má umět a co ne, co vše bude možné co ne. Také díky Vávrovi víme, kde jiní vývojáři udělali chybu a zcela jistě ji v jeho hře neuvidíme. Co se týká datumu vydání, nechme se překvapit, ono když se totiž u projektu řekne Q4 2015 tak to většinou reálně je Q2 2016 s odůvodněním „musíme to doladit“ a během té doby se ještě vyberou další peníze, kterých není nikdy na takto rozmáchnutý projekt dost, tak pokud se nepodaří implementovat všechny Vávrovy sny tak pouze kvůli nedostatku financí, nikoliv pro přehnané ambice a megalomanství hlavního hrdiny celé tragikomedie Vávry. ;) Všem lidem co na hru přispěli, upřímně přeji minimální zklamání, a aby neztratili víru v komunitní financování her, protože některé jiné produkty jsou naprosto skvělé i v menším formátu a nabízí dokonalou hratelnost. Ono totiž hratelnost není o technickém a grafickém zpracování hry ale o originálním nápadu, a tem mi tady opravdu chybí. Nyní je to slátanina Skyrimu, Zaklínače, Haryho Pottera, tak pokud se to toho kotle hodí ještě Minecraft, Mount & Blade, simulátor počasí a serii Tycoon Hospital + City. Tak to bude prostě muset být ta nejlepší hra nasvětě, prostě Vávronina.
    • ND znamená Nemocný D*bil?
  • Obdivuji angličtinu pana Vávry. Na poslech velice dobré a srozumitelné.
  • Dan Vávra je neumětel, který řeší stojící npc v ostatních hrách, ale neptá se proč. Ten stejný prvok, který odsuzuje cell shading na interaktivních předmětech, ale už jej nezajímá, že je k**va stresující hledat kopřivu.
    • Hm, tak pro tebe musi byt stresujici se i doma na hajzlu vysrat. Byt tebou prestanu hrat hry, jinak z toho stresu pojdes.
  • Rekneme si to na rovinu. Puvodne bylo na kickstarteru napsane part 1 - nekdy kolem vanoc 2014. Zbytek v prubehu a na konci 2015. Nicmene se tu vydala "technicka alpha" - pojem vymysleny Vavrou. Alpha ma mit plnohodnotne gameplayove mechanismy, ktere mohou byt zabugovane. Technologicke demo na Cryengine uz davno bylo pred x lety a pochybuji, ze by Warhorse nejake zajimave technologie vymyslelo. Aspon by mne zajimalo jake, protoze v jejich "technologicke alphe" toho moc nemaji. Combat a jezdeni na koni, dulezite pro herni zazitek, nikde zatim take neni. Husiti tam take nejsou. Maximalne Vavra troli jen aby mel reklamu. Takze se tesim na part 2. A jelikoz warhorse vybral na kistarteru trojnasobek a jak v prvnim videu Dan priznava, meli jeste investora, tak to bude urcite bomba. Nejvic se tesim, jak budu s konikem jezdit po vesnicce a zkouset jeich kolize :D
    • wenceslaus
      Akt I byl od začátku plánovaný na konec 2015.
      Ten pojem ber jako označení ukázky vybraného obsahu backerům. Zkus na to vymyslet lepší pojem :-)
      Husiti v roce 1403 ani být nemůžou.
      • V tom pripade si neni nad to zopakovat jejich kicstarter stranku: "EMPEROR (collector's edition) Estimated delivery: Dec 2014 Ships anywhere in the world. Release date: Q4, 2015 on PC, Mac and Linux Approx. gameplay time: 30 hours (Act 1), 70+ hours (all 3 acts)"
        Nicmene to budu brat za chybu a muj omyl. To ovsem znamena, ze planuji vydat act1 kolem konce 2015 a zbytek jejich actu jako dlc az po vydani (2016). Jak rikal, jejich act ma rozlohu 9 km ctverecnich, coz znamena o trochu vic nez tam maji. Kazdy act znamena novou mapu a mezi temi bude mozne cestovat. Takze trada... to co ma je vlastne alpha verze jejich hry (kdyz pominu nejdulezitejsi herni mechanismy). Ok. Moje chyba. Vivat Warhorse *1*
        ps: tvou poznamku u husitstvi pominu :P
        • To delivery Dec 2014 bylo na ty mece a dalsi blbinky, ktere byly u tech vyssich ranku.
          To pomijeny poznaky o husitech nechapu, mohl by jsi to trochu rozvest, proc by ve hre, odehravajici se v roce 1403, meli byt husiti?
    • btw: osvezte mi nekdo pamet. Nehejtoval nahodou Vavra chyby na Skyrimu a Falloutu?
      • Paulcz
        hm, Fallout 3 není Fallout :)
        • Je to bagr?
          • wenceslaus
            Je to Oblivion.
            • "Na hracich nemam rad kdyz nejsou schopni poznat rozdil mezi staryma a novyma falloutama. Ale pokud jsou to konzolekids a je jim 10-15 tak chapu."

              Nevim. 15 mi neni (vic nez dvojnasob) :D a hral jsem vsechny :D Rozdily tam jsou, ale blbej nebo debilni (cituji Vavru) neni ani jeden. ;)
            • Na hracich nemam rad kdyz nejsou schopni poznat rozdil mezi staryma a novyma falloutama. Ale pokud jsou to konzolekids a je jim 10-15 tak chapu.
            • Vskutku jedni jak druzi.
            • wenceslaus
              Jj. I když tam se jim říkalo "Orcs".
            • Jj na oblivionu sem miloval ty supermutanty.
      • Asharak
        No pravděpodobně bude zanedlouho hejtovat chyby ve tvém příspěvku důde.
  • Jsem strasnej puntickar, ujistete me nekdo, ze to vykreslovani stinu kolem cesty (cca 1:50 ve videu) ve finalni hre nebude *1*
    • wenceslaus
      Oficiální stanovisko je "Pracujeme na tom". V alfě to jde trochu vylepšit příkazama.
  • Keyz
    Neustále se zde opakují následující výtky:
    a) nikoho nebude bavit být vesničanem a dělat podobné questy
    b) hra bude za 10 let protože mají dva quest

    To je přece nesmysl.
    a) Jak to máte v jiných hrách? Také se tam začíná od nuly, jen zde má ta nula příběh a realistické zasazení a to je plus. Ne jako V ME anebo Skyrimu kde ihned jsem borec jdu něco zrubat. A questy typu toho průjmu? Opět jaké byly questy v Zaklínači? To samé. Dones něco, najdi něco, vyřeš něco. Zde to je navíc komplexní a to je super. Navíc jsou to základní questy na seznámení se s nějakou funkcí. Stejně pokročilé questy v mnoha RPG jsou detektivní anebo prostě něco dones / znič... Tedy nic extra. Lidi kecají jak je to jinde bavíc ani neví, že dělají ty samé questy, které jsou také hloupé. Navíc hráli již hotové hry a ne alfa verzi...

    b) Pochybuji, že jsou tak de*ilní a mají opravdu 2 questy hotové. Tam se maká co to jde jen to nedávají do alfy a sotva tam někdy dají vše. Pak by člověk neměl radost z plné hry, kdyby vše odhalil v alfě. Jako třeba v Pillars of eternity. Také tam není v bětě vše a pořád se hraje na jedné lokaci.
    • A porad sem pisou mamlasove, ktery nedokazdou pochopit, ze pokud je neco predvadeno ve stavu, kdy nefungujou ani zakladni kolize, postavy se propadaji do textur, naprosto nereaguji na okoli ... tak nemuze byt hotovo vubec nic, ba naopak, nekdo neco poradne pos…ral, nebot tohle funguje v kazdym holym enginu.

      50% toho, co je na kickstarteru a chce to penize se predvadi v daleko lepsim stavu.
      • Jeden z mala nazoru se kterym lze souhlasit.
        • frag.ment
          Přesně tak.. Jestli KC někdy výjde v použitelném a ZÁBAVNÉM stavu, tak se budu opravdu divit a nejspíš to bude za hooodně dlouhou dobu.
    • Máš naprostou pravdu.
      Alfa verze je jen ukázka herních mechanismů v malém výřezu celého herního světa, který už je pravděpodobně +- hotový. A questy co jsou v alfa verzi pravděpodobně ve finální hře ani nebudou.
  • Když řekl u vlasů "hairs" tak jsem skoro spadl ze židle. AJ není špatná, ale trochu kulhá na nohu. Navíc z některých výrazů typické Čengliš se určitě v zahraničí musí válet po zemi. Jinak nic proti němu, ale když jsem ho poslouchal, tak mě to okamžitě praštilo přes uši.
    • Jeho anglictina je furt lepsi nez nekterych nasich politiku.
    • VaZqeZ_EU
      Říká se tomu "autentický zážitek bez okras".

      za a) i když se našlo u nás i v zahraničí (nemalé) množství lidí, kteří jeho "angličtinu" a vystupování kritizují, většině se to naopak líbí a jsou nadšeni z toho, že je tu konečně to pravé studio bez okras se správnými zapálenými lidmi, které jim přinese tu "správnou" hru.

      za b) při tvorbě prvního videa na Kickstarter se to právě Danovi nezdálo ale lidé z profesionální reklamní agentury ho ujistily, že je to naopak to pravé. Lidé už neletí na uhlazené "PR" kecy.

      Zjednodušeně řečeno - chtějí BIO (http://preview.turbosquid.com/Preview/2014/05/19__22_00_00/wooden_toilet_c_0001.jpg0a73f920-17ad-4fee-8341-07b8712f1b54Original.jpg) *3*
      • Jinými slovy platí to co říkám již dlouho. Angličtinou se zachvíli už nikdo nedomluví, protože si ji každý przní po svém a myslí si, že mu bude každý na 100% rozumět. Občas v práci také slyším různé výrazy, které počeštěné znamenají něco, ale v angličtině nic nebo něco zcela jiného.

        K tomu "autentickému zažtitku" - Nevím co to je za módu a moc to nechápu. K b) - obsah je něco jiného než forma. "Uhlazené PR kecy" mají nulový obsah, ale jsou na úrovni. Tady sice obsah je, ale úroveň projevu je horší. Přitom by stačilo si to jen trochu připravit.
        • Pokud bys někdy slyšel mluvit anglicky Japonce, Vávrova výslovnost by tě pak nechala naprosto chladným. *3* Navíc ať to zní, jak chce, problém domluvit se evidentně nemá.
        • Řeknu ti to asi takhle. Spolužák na střední žil od narození do svých 14 let v Austrálii. Jak jistě víš, je to anglicky mluvící země. No, a v hodinách angličtiny ho učitelka peskovala že vůbec neumí mluvit, že má hroznou výslovnost a dostával trojky. Podotýkám že učitelka byla rodilá mluvčí, jenže z Anglie. A co z toho plyne? To z čeho tu obviňuješ Čechy, si předhazují i občané anglofonních zemí a stejně si rozumí. U nás zase Pražák napadá Brňáka, všichni napdají Ostraváky, Hanákovi nerozumí půlka republiky. Tedy jde vlastně o to, že pokud jazyk "przní" rodilý mluvčí, říkáme tomu dialekt. Pokud jazyk uplně stejně prasí cizinec, říkáme mu hov*do. Nic víc v tom není. V zásadě ale o nic nejde, protože kdo chce, ten tomu rozumí, a o ničem jiným jazyk není. (Mimochodem, pokud chceš někoho hanět za Angličtinu, měl bys nejdřív doladit svoji češtinu. Některé drobnosti ti asi unikají)
        • Jisty zpusob vyvoje a rozsirovani jazyka musi existovat, at je prirozene spravny nebo spatny. Nemel by ses na to divat tak moc pesimisticky.
          Pokud kuprikladu cech bude chtit mluvit 100% spravnou anglictinou, tak bude. Ale nevidim podstatny duvod proc se omezovat na tu korektni anglictinu a nezpestrovat si to diky moznostem cestiny.
          I proto existuji jisty napr. narazky v anglictine, ktery spravnej anglican nepochopi.
          Ale to je jedno *1* *4*
  • vi se jak tam bude rešeno levelovani? jestli to bude klasicky, že za quest dostanete expy ktere pak mužete libovolne rozdelit? (to by se mi totiž nelibilo, aby za quest ktery splnim pomocí alchymie bych si mohl vylepšit napr. sílu)
    • Ve které hře rozděluješ expy?
      • drakensang?
        • Nj, zapomněl jsem že v Drakensang jsou expy něco jinýho než ve snad všech ostatních hrách.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit