Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MishKonn

    Proboha, pane autore, hrál jste to? 
    Co se týče Darktide, přijdete mi tady úplně mimo - nejdřív ta nedokončená  tragédie dostane osmičku, a pak píšete věci, jakože se chce Fatshark věnovat "lepšímu craftovacímu systému". Chyba lávky - crafting systém není žádný, resp. je ho tam stále tak 25%, po slibech ihned po launchi 30. listopadu (!), že tam bude do konce prosince (!!). 
    Už je to pomalu na žalobu jak u Cyberpunku, protože Fatshark si nevidí do huby. 

    • Derp_1337

      Hele, Darktide má své problémy, ale zase to s tou kritikou nepřeháněj.

      Je pochopitelné, že casual hráči, co nahrají jenom pár desítek hodin, tomu dají 8/10. Ta hra je z počátku dost zábavná.

      Problém se začne objevovat u hardcore hráčů, co byli schopni u Vermintide nechat stovky hodin. Ti stejní hráči by u Darktide taky chtěli nahrát stovky hodin, ale bohužel ta hra není v takovém stavu, aby se tak dalo hrát. Spousta věci nedodělaných nebo nefunkčních, nedostatek obsahu, atd. atd.

      Je to prostě o střetu pohledu casual vs. hardcore hráčů.

      Ačkoliv se nám to nemusí líbit, tak recenze jsou z principu pro casual hráče. Pro lidi, co nahráli stovky hodin ve Vermintide a pak ještě hráli betu Darktide, je recenze z principu bezpředmětná.


      PS: Já jinak očekával, že situace s Darktide bude podobná jako s launchem Vermintide. Ta hra hned po vydání taky nebyla žádná výhra a hráči si museli počkat asi tak rok než vývojáři dodělali a přidali další obsah.

    • nightborne

      Chlape, já jenom cituju, co řek jejich ředitel v tom dopise ;).

      • MishKonn

        Hele, nechci bejt asshole, ale "delivering a complete crafting system" opravdu není "se chce zaměřit na tvorbu lepšího craftovacího systému". 

        Není dodělaný a to navzdory regulérní lži: https://store.steampowered.com/news/app/1361210/view/3485252139459350311 - zpráva z 25. 11., předposlední odstavec. 

        Timeline pro Tebe: Nejprve "crafting při vydání", 25. 11. zpráva výše - "přidáváme jednu funkci craftingu a zbytek doděláme v prosinci", cca od 20. prosince kompletní radio silence až do včerejška, kdy vyšel tenhle dopis, kde zase stojí tenhle sranec. To studio si zaslouží veškerý hnůj, co se na něj snáší online. 

        • nightborne

          Nápodobně nechci bejt asshole, na to je moc brzy po ránu, ale - je tam -nějakej- crafting, byť nehotovej? Je. Tvrděj, že ho chtěj dodělat, tzn. dát hře něco lepšího? Tvrděj. 

          Jestli jsou stížnosti oprávněný, vůbec neřešim (ale vzhledem k hráčskýmu hodnocení mě to teda až tak nepřekvapuje).

          • MishKonn

            Tak ještě jinak - když dva týdny před vydáním vydám preorder betu - o které tvrdím, že není "feature full" - kam dám crafting se čtyřmi možnostmi úpravy výbavy, ale funguje mi jedno tlačítko s tím, že tři jsou se zámečkem a "coming soon", a dva měsíce po vydání jsou stále s tím zámečkem dva, navzdory jejich dušování se, že to dodělaj v prosinci, "complete" jednoduše neznamená "vylepšit". 

            Říct, že tam nějakej crafting je, je asi jako říct, že na autě máš dvě kola, tak ho můžeš používat na 50%. Jsou tam dvě fičury, které ale samy o sobě jako crafting vůbec nefungují. 

            Taky proto ta hra měla po betě hodnocení 90%, protože lidi věřili kecům, že to "není kompletní". A ejhle, po vydání se najednou nic nezměnilo. Bum, 35%. 

            Jestli ani tohle jako vysvětlení nestačí, tak to už neřeš, víc do toho nemá smysl zacházet. 


        • MishKonn

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit