Přejít na výpis diskuzí

David Gaider, hlavní scénárista Dragon Age, odchází z Beamdogu

12.2.2018 17:11
Václav Pecháček 5 příspěvků

Lidé, co se podíleli na vzniku legend jako Baldur’s Gate II, Neverwinter Nights nebo Star Wars: The Knights of the Old Republic, si automaticky zaslouží vyleštěný piedestal v síni slávy herního průmyslu. Když k nim navíc v pozdější době přidali i sérii Dragon Age, o jejich významu nemůže být pochyb....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro mě je Beamdog mrtvy po té co provedl s "integraci" české lokalizace a komunikace s překladateli
    obecně.
  • Dobře pro něj. Beamdog jsou przniči všech CRPG z přelomu tisíciletí. Doufám, že ta banda neumětelů nikdy nezrealizuje jejich vysněný Baldur's Gate 3.
    • Haha, v tomhle se hráčská komunita pořádně neshodne. Někteří hráčy ty změny v žánru přivítali, jiní to zase označili za zkázu. Osobně jsem s názorem někde mezi (je mi to ukradené).

      A k produkci Beamdogu: v posledních letech ti kluci žijou jenom z různých remasterů a prakticky nic nového nedělají, takže se nedivím, že se tam mohl scénarista cítit nevyužitý a odešel...
      • Jako SOD, co dali dohromady, by nebyl špatný, ale těch bugů je tam do teď až hrůza. Je celkem jisté, že to před vydáním neviděli testeři ani z rychlíku...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit