Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Po pár hodinách hraní je to rovnej tunel, atmoška mi připomíná Alan Wake a to jsou spolu s grafikou snad jediný dobrý věci.. ovládání na pc je docela hrůza (proč se VŠECHNO dělá přes jedno kontextový tlačítko když mám celou klávesnici..), ale snad ještě horší je ten "stealth" systém kdy všechny AI jsou prostě tak tupý, že se to ani jinak než přes stealth nevyplatí hrát - herní stránka je prostě zredukovaná na "dojdi zezadu k cizí entitě a zmáčkni R" ... Do toho neuvěřitelně pomalý lootování za nutnosti využívání zaklínačských (Eivorských??) smyslů - prostě designovej fail, kdy objekty nejsou ve hře vidět, se zmačkne čudlik a nahodí se na to filtr co všechno označí.. toto ne, takle braindead být nesnesu.

  • Lukass

    Ja se budu opakovat,  za me mnohem lepsi nez Spider Man i HZD

    Pribeh,  postavy dobre napsany. 

    Kempy a jejich obyvatele maji motivace ktery maji hlavu a patu. 

    Souhlas ze ke koncu se to natahuje,  ale jinak super hra. 

    A jako tradicne vynikajici recenze autora

    • Veskoslav

      Pravda, narazil jsem jenom na dva kempy. Ale tam jediné, co mělo hlavu a patu bylo krásné jezero, co bylo u jednoho kempu. 

  • mr.clayman

    Pěkná recenze. Se závěry autora souhlasím do puntíku. I když jsem hru hrál ještě na PS4, kdybych věděl, že prodeje na PC dokážou ještě Sony přesvědčit, aby dala dvojce zelenou, koupil bych si ji z fleku znovu.

    Ta hra má srdce a toho si s postupujícím věkem u her cením čím dál víc.

    • Dobrej nápad. Třeba koupě na pc může Sony ještě přesvědčit. 

  • Veskoslav

    Pořád netuším, co je na té hře tak skvělé. Hlavní hrdina mi byl sympatický jako Rimmer, jeho hlášky vyloženě trapné, druhů nepřátel nebylo nějak extrém (potkal jsem 3 a když jsem si našel, že jich je celkově 5, tak hups) , vedlejší úkoly byly pořád dokola to samé (ty laboratoře fakt byly neskutečně o hubu). Příběh se aspoň u mě za 5 hodin moc neposunul. A systém toho, že můžu mít u sebe 6 dřívek na šipky, ale 7 by se už nevešla (za to hra ale nemůže) mě prostě utvrdil, že to nebude nic pro mě. Jo graficky to nebylo špatné (PS4 Pro), ovládání taktéž reagovalo. Ale AI nepřátel (nemyslím hordu) bylo na úrovni polomrtvého Leminga. Pořád jsem čekal na ten wau efekt, co by mi řekl, ať pokračuji. Asi to zařadím vedle TLOU II u her, co nikdy nedohraji.

    • A kolik druhů nepřátel by jste v těch hrách chtěli? Mě by bohatě stačil jeden druh nepřítele, ale aby se choval inteligentně. Tohle jsem nehrál tak nemůžu soudit, ale takové to hele tamhle umřel kámoš nu co kašlu na něj.

      Nebo jakože se na 15 vteřin rozhlídnu (vyhlásím poplach ...) a pak se vrátím ke svému skriptu. Nebo okamžitě všichni nepřítele ví kde jste :(

      Kdy už konečně udělají AI nepřátel uvěřitelnou? Strážím základnu a vedle mě padne druhá stráž nebo najdu mrtvolu, no tak vyvolám poplach, zavolám posily (žádné spawny - prostě z jiné lokace, která tím bude oslabená), hlídky začnou procházet okolí a aktivně hledat, kdo za to může a tenhle stav bude trvat třeba několik herních dní ne minutu nebo dokud se nevzdálím z lokace. A taky třeba pohyb nepřátel - krytí a obcházení už zvládají, ale ještě to chce dotáhnout.


      Už nevím v jaké hře to bylo, ale nepřítel měl u brány statický kulomet, tak ji obsluha koupila, padla = poplach a další AI si stoupla za kulomet, další padla, no já už bych si tam stoupnout nešel ale AI? No po 5 hlupákovi mě to přestalo bavit.

    • Tak to prrrr. Rimmer je tezkej sympatak :)

    • ALHAZRED

      Tak tohle by se dalo rict taky o Daying Light a mnohem, mnohem vic...

      Kolik druhu nepratel tam bylo ? A kolik druhu nakaženych, a kolik zombiku ? Potkaval sem porad ty same xichty...moc druhu prostredi taky ne, vedlejšaky žadna slava, ale byli to takovy nekdy stupidity, že sem je proste v tu chvili miloval, protože sem uvěril, že sem Kyle Crane. Každa trubka, nebo hasak se mi podelali a musel sem shaňet dalši a stejne to byla jedna s nejlepšich, atmosferickych her, ktere sem hral...


      • Veskoslav

        Však Daying Light mě přestal bavit po 5 hodinách:) Jediné, co bylo skvělé byl pohyb po mapě:)

        • ALHAZRED

          Vesko, ja nevim, ale važne, ktera hra te poslednich par let skutečne bavila ?

          • Veskoslav

            Hry, co mám dohrané a vyšly ve tvém období, bavili mě a některé mám dojeté více než jednou (Metro a SW Jedi): Metro Exodus, Spiderman, Horizon Zero Dawn, Cyberpunk, Pillars of Eternity II: Deadfire, KC:D, Forza 4, Frostpunk, The Outer Worlds, Star Wars Jedi: Fallen Order, A Plague Tale: Innocence, Doom Eternal, Star Wars Squadrons, GoW, AoE II DE

            Hry, co mě zase tak nebavily, ale dohrál jsem je: Minecraft Dungeons

            Hry, co mám rozehrané a baví mě: AC:O, Immortals Fenyx Rising, poslední Ori (obě hry na Switch), poslední Lara.

            Hry, co hraji, ale dokončit nejdou: Dota, HoTS, Apex, Dont Starve Together

            Hry, co vyšli dřív, ale hraju je pořád: TW WII, Warcraft III (původní s CZ dabingem), SC II, BF Gothic II

            Hry, co vyšly ve tvém období a nikdy je nejspíš nedokončím: TLOU II, Days Gone, Hitman 2, Vampyr, Middle-Earth: Shadow of War, Detroit: Become Human, Monster Hunter: World.


            A pak hry, na které si nevzpomenu a hrál jsem, dohrál i nedohrál:) Ale nějak mi neutkvěly v paměti. 

  • Carnage666

    Nedalo mi to a hru jsem koupil i když jsem ji 2x otočil na všechny trofeje na PSku. Pár uplakánků co hrajou na starých šrotech ve Steam diskuzích je, ale jinak převládá názor že tenhle port se sakra povedl. Jede mi to skvěle, vše na max. 115-120fps v 1440p. Narozdíl od HZD který mělo celkem problém s optimalizací (mě teda taky jelo v pohodě ale dost se o tom psalo). Jsem zvědavěj co Sony pustí dál. Hádám že Ghost of Tsushima a nebo remake/remaster The Last of Us, Bloodborne se asi nedočkám.

    • Vydat jen prvni TLoU na PC by byl skvely marketingovy tah, ale doufam, ze to neudelaji, protoze by to byla strasne lehka hra na mysi + klavesnici. Ja mam tu hru hodne rad i z hlediska hratelnosti a obtizne mireni plus ovladani, ve kterem je citit vaha je dle meho nazoru pomerne klicova slozka hry. Hratelnostne by to proste nejspis byla nuda nad kterou by PC hraci ohrnovali nos.

      • Derp_1337

        Nemyslím si, že ta hratelnost TLOU by se až tak hodně změnila na K+M. Přišlo mi to tak, že na vyšších obtížnostech ta hra klade mnohem větší důraz na stealth a přesouvání z krytů do krytů a to K+M ovlivní minimálně.

        Samozřejmě pokud jsi to hrál na Easy a ještě k tomu stylem "já jsem Rambo a všechny vás rozstřílím", tak v tom případě máš asi pravdu a K+M to zlehčí ještě víc 😂

        • Jo to souhlasim, ja to hral na vsechny obtiznosti a urcite cim vyssi obtiznost, tim mene by se hratelnost lisila. Ale zase cim vice stealthu, tim vic se hodi analogove ovladani a obecne na gamepadu jde mnohem lepe citit tiha ovladani (alespon pro me), o cemz jsem se take zminil, takze muj nazor zustava stejny.

      • Corvus

        Neohrnovali. PC hráči, kteří paří opravdu hodně, mají doma jednoznačně gamepad a hrají na PC s ním. Včetně mě. 90% her na PC hraju s gamepadem od xboxu.

        • Gamepad sem na PC použil naposled asi před dvaceti lety, při paření Crimson skies :D.

          Bohužel mi přijde, že s tvým názorem často souhlasí vydavatelé (a recenzenti? :p ) a PC port je pro ně už jen FPS unlock, víc hejblátek na grafiku, optimalizace. No a ovládání zůstane "konzoloidní".

        • Inquisitor

          To já zase 90% k+m. 

        • Veskoslav

          TPS hry jako TLOU, kde člověk nemá moc prostorový pohyb (Batman, Lara nebo i Assasin atd.) a FPS hry hrát s gamepadem, když člověk má myš a klávesnici může fakt jenom masochista:) Proto má Nikz pravdu. Ta hra by byla až moc lehká na myši a klávesnici. A i já, co jsem matlavý na gamepad a hraju s ním tak 30 % her (Xko ovladač nebo PS4), tak ke konci, co rána, ta šla do hlavy.

  • Me teda hrozne prekvapilo ze to je v cestine. Vubec sem to necekal:) Jinak po par hodinach, me to prekvapive dost bavi :)

  • ALHAZRED

    Ked som čital recenziu na Dying Light, velmi som bol sklamany, že takto skvelo vyzerajuca hra, je len ďalšia zombie tuctovina. Po Dvoch rokoch, ked bola prva čeština, som to rozbalil...a bol som neskutočne prekvapeny o aku pecku ide...dufam že aj tato hra je ten pripad😛

    • LiarForHire1

      Toto není tak dobré jako Dying Light. Je tady hrozně divný systém progrese a získávání zbraní spolu s hodně divně dávkovaných příběhem .

    • Carnage666

      A DLC The Following bylo pomyslnou třešničkou na dortu 🙂

  • repcak.petr

    Super hra na ps platina a na pc už jedu😎

  • sugyn

    Je to natolik 8 z 10 hra az vyvojar se vydojil na to aby vymodeloval baterku a nejakou animaci, proste se to zapne a vypne bez niceho a paprsek svetla nasleduje kameru, obzvlast je to stupidni kdyz koukate kamerou za hrdinu a to svetlo sviti z nej. Ovladani na klavesnici a mysi je tak hrozny az jsem to proste vzdal a pripojil gamepad. Mame celou klavesnici nevidim aani jeden duvod proc vse schovavat pod jedno tlacitko a dale pak podmenu toho tlacitka. Lennost vyvojarska...

  • Díky za recenzi, hru sleduji již nějakou dobu, četl jsem, že měla při vypuštění na PS problémy, ale že je to dnes už zvětšiny odladěné... Tak jsem rád, že se to přeneslo i na port na PC a určitě si to někdy do budoucna zkusím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit