Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Games.cz této solidní hře dala 5/10 - nejhorší hodnocení ze všech herních webů, které jsou na metacriticu. Nechápu proč recenzent tuto hru tak poplival. Jeho subjektivní postoj ke hře dehonestuje celý server games.cz. Games by neměl dávat recenze menších her těmhle recenzentským rychlokvaškám typu pana Marného a Kováře, ale i na méně známou hru by se mělo podívat oko Dobrovského, Poláčka, Olejníka či Bohoňka, které pokládám za objektivní. Zatímco jiní recenzenti jsou uražení, protože nemohli recenzovat svůj oblíbený Assassin´s creed, tak pohaní všechny ostatní hry, které se jim dostanou pod ruce. BTW Assassin´s creed mám rád *3* nic proti
  • Je to zábava. Za 20 éček je to cajk. Sice recenzent píše že TD hry má rád, ale nevypadá to tak.
    To je jako bych já napsal recenzi na sportovní hru. Nenajde se ŽÁDNÁ která by mě bavila.
    To že se hra začíná opakovat je prostě vlastnost TD her. To už může rovnou napsat že je v DOTA2 málo map.
    A to že si nevšimne buttonu jako krá*a (zakázaný slovo hehe) s nápisem "Editor" je na facku.
  • Jack1947
    TD hry fakt nemusím, pro mně je to jako moba ale bez chození, co na tom že to má hezčí grafikiu je to furt tower defense. *7*5/10 si asi zasloužila.
    • mne to spíš pripomína strategii když hraješ defenzivne, treba když jsem hrál skirmish taky mne bavilo se nekdy jen zakopat a "zavežičkovat" a koukat jak se neprítel rozbíjí.
      • Coffin.Corner
        V tomhle byla skvělá česká kopie Duny - Paranoia, kde šlo nepřátelskou základnu dobýt jen defenzivní taktikou, bez vojenských jednotek, jednoduše tak, že se daly obranné věže stavět prakticky neomezeně přes celou mapu až k nepřátelské základně, kterou pak rozšmelcovaly na prach... :)
        • Zagro
          Stejně tak to šlo i v prvním C&C. Člověk musel jenom postavit dostatečně dlouhý zátarasy a okolo nich šlo věže stavět ;)
        • nebo supreme commander, když jsi se opevnil a postavil experimantální delostrelectvi a par atomovek, nebo dawn of war 1 za imperiální gardu, taky CoH s delostrelectvim a nalety atd.
      • Vojta_Ilavsky
        Kámo, jsme spřízněný duše. :D
  • Ten trailer nahlásím na policii, tohle už není normální.
    • Mart9
      Je boží *2*
      • Běžte se léčit.
        • Mart9
          Tak se tam potkáme.
  • filias
    Tak zrovna zde vychvalované Orc Must Die mě moc nebavilo, protože mi to už moc jako TD nepřipadalo. Strašně to záviselo na hrdinovi. U Sanctum jsem už vůbec nechápal proč tomu někdo TD říká (nehrál jsem).
    Ty zápory co se autorovi nelíbí jsou vlastnosti klasických TD her. Kterých na PC moc nevychází (a za něco stojí).
    Takže jsem moc rád, že jste mě na tuhle hru upozornili, ale autor by neměl dělat recenze na hry ke kterým má odpor.
    • kovar.jakub
      Tower defense mám rád, další argumenty zmiňuji níže.
  • Vojta_Ilavsky
    Dřív jsem hrál Sanctum, na mobilu hraju Radiant Defense, a kdyby tohle bylo na GOGu, tak bych si to s chutí za těch 20 éček koupil. Má to skvělý vizuál, a nikdo nikdy neočekával že budu hrýt TD dýl než hodinu.
  • vonTossis
    Většinou příliš nebrblám, ale tohle je hodně nepovedená recenze. Recenze TD, kde se vytýkají nesmysly, co se tohoto žánru týče. Třeba ona variabilita, která je v rámci TD zrovna zde na vysoké úrovni. Nebo tempo, které se za a) dá změnit oběma směry a za b) i samotná dynamika hry a nutnost reagovat v průběhu, později takřka bez vydechnutí, je motivující a dělá hru velmi zábavnou. Za mě minimálně 8, ale ať nestojím připosraně při zdi, když mě hra opravdu pohltila, tak klidně i těch 9 s čistým svědomím.
    • kovar.jakub
      Nesmysly? Radši rubu zástupy nepřátel, než extrémně silných pár potvor. Variabilita je třeba u těch Plants vs. Zombies mnohem větší (nová past každé kolo, stejně tak nový typ nepřátel), svoboda volby taky (můžu stavět co chci, kde chci). Dynamika nutí spíš s hrdinou běhat a hasit požáry, nelze ale něco precizně naplánovat, spíš člověk na mapě hledá ty přesílené potvory a užírá jím předtím, než vůbec dojdou ke věžím.

      Jiný názor jsem schopný akceptovat a jsem rád, že tobě se hra líbí, mně ale přijde, že popírá základy TD, variability moc nepobrala a v akčním RPG taky zrovna neexceluje.
      • vonTossis
        Plánovat samozřejmě není problém a pokud někdo musí zmateně hasit po celé mapě, tak prostě jen podcenil právě tuto fázi. Já se to naučil už v Helsingovi II. Možná i proto se dá stavět jen na určitých místech. Dám na tuhle klíčovou křižovatku radši tohle nebo tohle? Myslím si, že od vývojářů je to jasný záměr a nebylo by pro ně asi příliš náročné implementovat do hry stavění na libovolných místech. A já tohle rozhodnutí jen a jen kvituji. A ona přítomnost hrdiny podle mého zvyšuje variabilitu natolik, že mi vůbec nechybí nějaké stavění na libovolných místech. Každopádně díky za názor. Je to zkrátka věc pohledu.
        • kovar.jakub
          Ono zmateně - většinou to narušila jedna jediná přesílená potvora, což za mě zkrátka ideál není :)
          • Vojta_Ilavsky
            Takže je divný, když rovnováhu naruší velká silná potvora?
            Stěžovat si na logičnost hry postrádá logiku.
            • kovar.jakub
              Jenom zvýšení HPček beru jako nulovou variabilitu. Potvora prostě jenom víc vydrží, jinak se chová stejně.

              Jinak je tam celkem asi deset druhů potvor, co se týče schopností. Jen jsou různě přeskinované (a počítám tam i ty větší).
            • Vojta_Ilavsky
              Z toho co jsi napsal nahoře to tak rozhodně vypadalo.
              “Vadí mi fakt, že autoři nepřichází s novými mechanismy fungování potvor, ale jenom jim zvyšují HPčka, tím jsou potvory "silnější", nejsou tužší co se týče spešl mechanismů. Vždyť i ti bossové umí furt to samé (krom té bílé housenky na hřbitově).“ Tohle souvisí stím že rád mlátíš jenom malý potvory? Kdyby jsi malou různorodostí v diskuzi argumentoval dřív, všechno dobrý. BTW jak je to vůbec s různorodostí u těch menších minionů?
            • kovar.jakub
              Já někde píšu, že mi vadí Final Wave? Ta mi naprosto nevadí. Vadí mi fakt, že autoři nepřichází s novými mechanismy fungování potvor, ale jenom jim zvyšují HPčka, tím jsou potvory "silnější", nejsou tužší co se týče spešl mechanismů. Vždyť i ti bossové umí furt to samé (krom té bílé housenky na hřbitově).
            • Vojta_Ilavsky
              Takže final wave, která je přítomna v každé TD, stejně jako vlna méně potvor, zato silnějších, ti je proti srsti? Chápu že ta recenze byla asi za trest, ale kritizovat TD, za to co dělá TD TD, je prostě kravina. :D
            • kovar.jakub
              Tower Defense pro mě symbolizuje spíš nutnost zmasakrovat vlny slabých, rychlých potvor. Ne sejmout pár až příliš silných.
    • Recenzent asi nemá rád TD hry... stačí se podívat na steam, kde má hra velmi kladné hodnocení...
  • Vsechny TD po case omrzi ale za 20e porad dostanete kopec zabavy. Mohl bych to porovnavat se vsema sequelama a 5 hodinovyma srackama za 1800, ale nebudu =)
    Me osobne to cislo nezajima ale spousta lidi to okamzite zavrhne jakmile uvidi ze to nedostalo standartnich 8 ^^
  • Taky jsem nízkým hodnocením překvapen.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit