Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • uher

    Diablo III, krom toho že vypadalo odporně (za ten art styl a jeho schválení bych vyházel všechny co s tím mají něco společného), bylo po stránce obtížnosti snad nejpitomější hra co jsem hrál. Po prvním průchodu, kde mě doslova vůbec nic neohrozilo (abych nemusel použít jediný léčivý předmět, protože se mi HP doplňuje mnohem rychleji než mi ho kdokoliv může sebrat, tak je něco hóóódně špatně) jsem ztratil chuť hrát to znovu. Navíc řešení Blizzardu, přidat tam milion dalších obtížností (ovšem jejich volbu vám zpřístupní až po dohrání té uboze lehké) je naprosté diletantství.

  • Murlock

    Takže nápad obšlehnutý z Grim Dawn, a už vidim ten endgame kde bude 333 obtížností jako u D3. Ne, děkuji

  • KrPa

    takze pro novacky to bude proste deleno 4? 😀

  • Jevo83

    Diablo a obtiaznost.... treti diel bol v tomto velmi nevyvazeny, lebo bud to bola nuda preto, lebo kazdy nepriatel padal po 1-2 ranach do hlavy, alebo to bola nuda preto, lebo bolo treba 15 minut cakat kym umlatim nejaky enormne dlhy health bar..

    Velmi sa mi pacil mechanikou boja Victor Vran, kde bolo treba viac pracovat s pohybom postavy a nielen spamovanim roznych abilit

    • unicz

      Co tak koukám na let's play PoE, normální i u etalonu žánru, není to tedy součást hratelnosti?

      • Co presne myslis? Ja bych obecne gameplay PoE popsal jako duraz na pohyb spolu se spamovanim abilit a nejvetsi problem bych videl v tom, ze ta abilita je vetsinou jenom jedna misto toho, aby si urcitym zpusobem kombil nekolik dohromady. Tohle snad napravi PoE  2.0. Soucasny system proste v urcite fazi zacne pusobit komicky, kdyz postava udela deset utoku behem vteriny a poskoci trikrat jak kralik o obrazovku dal, kde se modlis, at zrovna netrefis nejaky na prvni pohled neviditelny smrtici projektil. I kdyz i me to na par desitek hodin zabavilo, uz jen pro ten uzasny pocit z rostouci sily postavy a tu ruznorodost buildu a prave pro tu je PoE etalon, hratelnost samotnou bych rekl zvlada vetsina ostatnich diablovek lepe.

        • unicz

          "nepriatel padal po 1-2 ranach do hlavy, alebo to bola nuda preto, lebo bolo treba 15 minut cakat kym umlatim nejaky enormne dlhy health bar"

  • Kdyby tam nechali moznost ,,player X,, jako ve dvojce, tak vyjdou vstrict uplne kazdemu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit