Přejít na výpis diskuzí

Díky "živé" složce nabídne Hitman obtížné i nevážné speciální mise

19.2.2016 15:09
Adam Homola 10 příspěvků

Že se k nám nový Hitman dostane po kouskách už víme. Že bude živoucí a dynamickou hrou víme také, jen jsme dodnes nevěděli co si pod tím přesně představit. Vývojáři z IO Interactive naštěstí sepsali zevrubné vysvětlení co přesně ona živá složka do hry přinese a jak se bude chovat. Ve své podstatě půjde...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Jak tady čtu diskuzi, tak je to čím dál tím zoufalejší... příští díl bude mít 24 epizod a hlavní roli bude hrát zdědkovatelej Kiefer Sutherland, ámen! *7*
  • Graficky to nevypadá zle
  • Kravicka
    Optimalizace teda nic moc. Bugy s launcherem ktery nemeni nastaveni ve hre, supersampling nastaveni ve hre bugnute, nejde menit zbrane scrollovanim ani nicim jinym pri prebindovani (musite do inventare a zmenit si to), mrtvoly hazi rukama skrz dvere a zdi + stale bez ragdollu

    Je to Prolog takze logicke, ze tam je tutorial kde vam ta zenska jeste s tim radi.
    a fix na vypnuti WH ? Nemackejte ten bind, WOOOW


    e: area clear :) http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/308864834619720040/9059F3B64617BFDDB179AE1B77ADB2B55B7D4525/
  • deathfish
    Mi to příjde zajímavé a mohlo by to hru udržet na nohou i delší dobu.

    Hlavně se mi teda líbí ty "Elusive Targets", i když už teď vím, že to beztak celé doseru, tak se těším, na to plánování a důkladné pozorování, kdy cíl zneškodnit. I na ty nervy (a zlomený stůl), když to celé pohnojím *1*
    • ja_nic_nevim
      Tvůj koment mi úplně připomněl zabití Lee Honga z prvního dílu. Nejvíce oblíbená a zároveň nejvíce nenáviděná mapa (pro mě). Tolik možností...a tolik věcí, kde se to mohlo pohnojit. :-)
  • N0isy
    Betu jsem hrál a docela to šlo. Hra proběhla hrozným zjednodušením. Dříve jste prozkoumávali objekt, zkoušeli různé kombinace, jak použít různé předměty, jak hlavní cíl vlastně zabít a zde vždy najdete nějakou příležitost - "Opportunity", která vás vede co, kde, jak vzít, zmáčknout atd. To snad ale bude na vyšší obtížnost vypnuté společně s Instinktem, který vám ukáže všechny postavy přes zdi nebo auto-save vždy po 3 minutách do 6-8 slotů, takže máte spoustu možností, jak se zachránit.

    Dále bych uvítal vylepšení menu a celkového UI, které je hrozně zasekané a celkově působí zastarale svým vzhledem. Nesmím také zapomenout na inventář, kde se vám objevují jen bílé ikony místo realného 3D modelu jako u předchozích her. Je to přeci jen beta, tak se snad tyhle věci ještě dopiluji, ale už moc nedoufám, protože vydání je za dveřmi. To by tak bylo vše. Jinak jsem rád, že se celkově zpracováním vrátili ke kořenům a je to, když zavřu obě oči, přeci jen i zábavné, ale na Blood Money to nemá. Cest, jak se do objektu dostat je spousta + jak zlikvidovat cíl též, ale chce to, aby to člověk sám experimentováním našel a ne, že se ukážou body, kam jít. V tom vždy bylo Hitmanovské kouzlo, protože člověk vždy sám vymyslel, jak cíl zabije.
    • Tak snad tam budou i nastavitelné stupne obtížnosti a na tech vyšších to nebude.
    • Betu si hral na PS4 .. konzoly su pre deti tak tu nerev a kup si komp prosim ta ....
  • videl jsem asi minutu nejakeho gameplaye a melo to príšernou grafiku na urovni blood money a taky mrtvoly se chovaji jak hadrovi panaci kteri končí v nesmyslnych polohach
  • Kravicka
    Uz odpocitavam... a jsem zvedavej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit