Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hanzales
    Mno já prve zkusil (to bylo ještě bez FFB update), pak koupil a momentálně si to užívám ze všech závodních titulů nejvíce. Na netu je šikovný FFB tweak: http://www.racedepartment.com/downloads/impact-force-feedback.6603/
    Ten je třeba ještě podle volantu a preferencí doladit včetně nastavení FFB ve hře a výsledek je alespoň pro mne ohromující.
    Asi se shodneme, že RBR je takový "sim" benchmark. U toho jsme asi všichni po čtyřech zatáčkách pustili autoškolu a trvalo dlouho auta ovládnout aby člověk mohl fičet na pětku mezi stromy.
    Dirt Rally určitě není takovýto čistokrevný simulátor, ale má k němu dost blízko. V Rally se neustále mačká brzda plyn, volantem se máchá z leva doprava a z prava doleva jako o život a s autem se musí neustále efektivně balancovat, aby se čkověk udržel na trati i ve vysoké rychlosti. Přenášení váhy nejen ze strany na stranu tady má o to větší váhu :)
    Mně u Dirt rally stačí, že takovýto jízdní styl má ve hře efekt a dá se s těmi auty dost vyřádit a pokud člověk jede na první místa na profesional, není takový problém to už v té třetí zatáčce přepísknout a skončit klidně i závod, pokud je tam příkop a les. Opět jsou mody na real damage (rychlejší poškozování). Samotný damage systém je už teď docela vychytaný a tady bych se pozastavil u toho pojmu "simulace" kdy si nemyslím, že to nutně musí znamenat to co reprezentuje AC, RF, IR atd. ale něco co simuluje danou věc, ať už dobře, nebo špatně.
    A Dirt Rally toho Rally samotného simuluje myslím dost, grafika, zvuky špica a jízdní model a požitek z řízení volantem (spojka, háčko) bych viděl někde mezi tím RBR a Dirt2/3 ale ani tak se to nedá specifikovat. Je to tolerantnější než RBR, ale zároveň věrnější reálné předloze než dirt, či v podstatě jakékoli Rally, pač jich dlouho moc není.
    Taky záleží jak se pošteluje volant, Fanatec třeba nastavuje rozsah, takže se u každého auta nastavuje správně a opět osobně se mi dlouho neprojíždělo hairpiny tak pohodlně, s pocitem ovladatelnosti a jistoty jako v Dirt Rally. Musí se nastavit dobře i Dampening, aby se vám volant správně protáčel a dobře ovládal a zároveň šel cítit přirozený odpor. Stačí si dát vše na default, bez toho tweaku, pohled zezadu, špatně nastavit linearity (musí být 0, max -1, -2) a zážitek je v pytli už při rozjezdu ;)
    Za mně palce hore bo při tem suchu docela cool a asfaltky s těma pozdějšíma wrcčkama docela masakr :) A rztky vlastně taky parádní, čím víc toho přibude, tím líp :) Jsem zvědav na verzi 1.0 a modery.
    • V podstatě s tebou souhlasím ve všem až na jednu věc - zvuky motoru jsou podle mě dost hrozné. Mají super samply, ale příšernou dynamiku. Pokaždé, když zařadím, tak to zní, jakobych úplně udusil motor a otáčky spadnou někam do pekel, navíc každý kvalt zní naprosto stejně a to mi úplně rve uši. U některých aut je to o něco lepší, ale vesměs všude je ten samý problém... Snad si to zvukař do finální verze uvědomí, protože když pominu tohle, tak se jinak dost snaží. Ještě mě napadlo, že to nemusí být zvukama, ale špatně naprogramovaným průběhem otáček motoru.
  • Tak uz jsme tady meli dost tzv. rally her u kterych zavodnici prohlasovali jak jsou uzasne. Stejne bude asi Loeb vychvalovat do nebes posledni sracku od Milestone. Marketing nelze brat vazne, stejne jako kazdou reklamu.
    Ale tento pocin od Codies je asi prvni do ktereho vkladam nadeje. Tutova simulace to urcite nebude ani nahodou, ale pokud jizdni model konecne umozni polozit auto do smyku a ten pak kontrolovat, budu vdecny i za to.
  • Je to velmi kvalitní HRA, jen mě ale nepřestává fascinovat, jak ji lidi na youtube apod. označují za "hardcore simulátor". V roce cca 2001 když vyšlo CMR2, tak přestože to byla velmi populární hra, tak nikoho nenapadlo nazvat to simulátorem... Mezitím se hry postupně debilizovaly a fyziky se dělaly jako z jiné planety (viz WRC od Milestone) a když se teď codemasters po cca 15 letech vrací s fyzikou na úroveň CMR2, tak to najednou lidi nazývají hardcore simulátorem *1* Jestli je Dirt Rally hardcore simulátor, tak si nedokážu představit, jak by se měly označovat simy jako rFactor, iRacing, RBR apod. BTW ten grafik, který modeloval imprezu by zasloužil urvat ruce
  • Rozhodně se zde vyplatil předběžný přístup... Je to Rally jak má být, i když bych tam pár věcí ještě doplnil a pozměnil. Stále přibývá nový obsah a hlavně je to neustále zábavné... Klidně bych byl i pro, kdyby Codemasters postupně přidávali i povidání další a další tratě a závody... Grafika, negrafika... má to prostě atmosféru a skvěle provedený jízdní model, který je sice obtižnější, ale o to zábavnější... Jsou zde i RZ, které je možné jet i 15 min.... Je to opravdový a surový návrat ke kořenům. Sleduji i konkurenci od Milestone a bohužel to zatím vypadá, že to bude stejné jako jejich WRC s jediným rozdílem a to je změna názvu a Loeb tomu asi nepomůže... No, nechám se překavapit do října, kdy má tato hra officiálně vyjít...
  • Jednoznačně doporučuju - od Codies je to návrat ke kořenům, pro Rally fanoušky nutnost.
    • Asi si budu protiřečit,ale mám obavy,že to s tou rally nebude zase až tak horký.Začínají do toho motat rallycross a toho jednoho řidiče a to nevěstí nic dobrýho.Jakmile tohle začne Codemasters dělat,dopadne to jako s minulýma DIRTama.Samej Ken Block,sama gymghada nebo tak nějak a rally šlo do .........a tady to směruje přesně k tomu.Jen doufám,že nebudu litovat toho,že jsem si to koupil.
  • Mart9
    Dokonalost. Už to vydejte sakra.
  • ringmancz
    rally, rallycross a Pikes Peak. tři nejlepší druhy závodů. teď už jenom pořádný železo, na kterým bych si to vychutnal

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit