Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jo, když byla na STEAMu 50% sleva, tak tomu se dalo těžko odolat *14*
  • co me odradilo je stylizace, grafika a arzenál jak z bioshocku
    • Veskoslav
      Akorát, že zrovna arzenal zbraní je naprosto jiný než jaký je v Bioshocku...
  • Velice dobrá hra to byla, ale né zas až tak moc těžká a vůbec hardcore jak se o ní rádo říká.
    Poprvé jsem jí dohrál tedy jen na normální obtížnost což mě trochu mrzelo, ale už jsem nezměnil. Výhodou bylo naučení levelů a herních mechanismů.
    Podruhé na nejtěžší obtížnost bez jediného zabití a prozrazení u nepřátel. Dohrál jsem to absolutně bez problémů, buď to jsem tak dobrej a nebo ta hra když pochopíte jak autoři při výrobě přemýšleli, prostě šla jak po másle.. Hrál jsem už dost těžších her z dnešní doby. Namátkou Mass Effect 3 tam na nejtěžší jsem nebyl schopný se dostat ani z Marsu... :)
  • Tak Dishonored překonává očekávání prodejů :D V Arkane si asi myslí, že udělaji dobrou hru, ktera ma skoro ve všech recenzich 8-9 a nebude se dobre prodavat. Oproti tomu EA brečí, že si MOH:Warfigher nikdo nekupuje s pruměrnym hodnocenim 4-5. :D :D
  • Dishonored, i přesto že je to velmi povedená hra, ani zdaleka nenaplnil to, co se od něho očekávalo. Pokračování by si rozhodně zasloužil, ale musel by se dost předělat, aby to nebyla jen kopie jedničky.
    • "...ani zdaleka nenaplnil to, co se od něho očekávalo."

      Tohle bys měl nějak víc objasnit/rozebrat, jinak ten příspěvek neberu.
      • Tak očekávala se mnohem větší svoboda pohybu..ne jen po ulici, po střeše nebo kanálem
        - otevřenější svět...jestli autoři hned na začátku oznámili, že hra bude rozdělena ja levely, tak se omlouvám, asi mi to uniklo, ale čekal jsem otevřené město
        - větší interakce s obyvateli...ti ve hře v podstatě nejsou
        - větší využitelnost kouzel...dohrát se dá jen za použití blinku
        - vyváženost mezi stealth a action gameplayem...proč se zbytečně s někym mlátit, když se během vteřiny blinkneš kam potřebuješ, je to jednodušší a rychlejší

        to by pro příklad asi stačilo
        nemyslím to jako trolling
        • A kudy bys chtěl po městě ještě chodit? Skrz zdi nebo se podkopávat nebo ti tam chybí letadlo, metro?. Obyvatelé tam jsou opravdu k ničemu až na těch pár, kteří ti zadávají vedlejší questy. Na druhou stranu, v době, kdy řádí mor, nečekám, že ulice budou přecpány lidmi jak na Václaváku. Co se týče kouzel, mně to nevadí, já magii extra nemusím. Vyváženost je taková, jakou si ji uděláš. Ano, blink je jednodušší a rychlejší, ale nikdo tě ho nenutí používat, sám sis zvolil, tak teď si na to přece nemůžeš stěžovat.
          • Jako na Václaváku jich samožřejmě být nemusí, ale takhle město nepůsobí ani moc jako město, spíš jako kasárna. Mě osobně se kouzla do světa Dishonored taky nehodí, čekal bych spíš nějaké gadgety. Souhlasím, že mě nikdo nenutí používat blink, ale ostatní schopnosti mi přišly naprosto zbytečné. Musel jsem si uměle vytvářet situace, abych je použil. A třeba takový dark vision (nebo jak se jmenuje) nemá využití vůbec, pokud si nechceš ještě víc zjednodušit hru, která i tak je poměrně jednoduchá.
        • USER47
          Sandboxový město nikdy neslibovali, vždycky o tom mluvili jako o oddělenejch otevřenějších levelech.
          • Tak to mi uniklo. Ale i tak, hlavně některé z prvních levelů jsou jen pár ulic.
  • Aha, takže teď to půjde takhle: Fallout 4, TES Online, DISHONORED 2, TES VI, FALLOUT Online, Fallout V, DISHONORED Online, TES VII, DISHONORED 3, Fallout VI...atd. atd. atd. Navíc je velice pravděpodobné, že od druhého dílu bude Dishonored operworld RPG... *5*

    Dishonored je nepochybně výborná hra - autoři sice nehorázně vykradli Bioshock a HL2 - ale potenciál na pokračování už moc nemá. Museli by totiž změnit koncept - levelově dělená hra za vraha/mstitele bude totiž vždy stejná. Nových prvků se dá přidat kvanta, ale vždy to bude stejné.

    Navíc když ani po 2 měsících nejsou schopni vydat sebemenší patch, ale už mají plánovaná DLC... tím ztrácí respekt...
    • S tím patchem máš pravdu, hra se na některých místech sekne a není to způsobeno systémem, na kterém hraješ, ale hrou samotnou.

      Třeba mě se stalo, že se mi hra na PS3 sekla v profesorovo domě, kdy jsem se vtělil do myši, přicvakl na ní minu a když jsem jí chtěl nechat vybouchnout, tak hra zamrzla. Ale nejkurióznější mi na tomhle přišlo, že jeden týpek s tímto stejným zamrznutím přišel na twitter Harveyho Smithe a ten mu na to odvětil "že pokud nechce, aby se mu hra v tom profesorovo domě sekla, tak musí zabít stráž hlídající tu budovu, pak to totiž nezamrzne." Zkrátka nic ve smyslu "Ano, jsme si vědomi tohoto problému a děláme na tom." To mne dost zarazilo.

      A pak se mi ještě navíc v některých částech ke konci hry začínaly jen problikavě objevovat na obrazovce takové malé, bílé, protivné textury. Ale žádný echo jsem na otázku "Co s tím?" nedostal. Takže doufám, že nějaký patch časem vyjde.
    • USER47
      S Bioshockem ani HL2 to nemá společnýho vůbec nic kromě určitejch prvků estetiky. To už mi to přišlo výrazně podobnější Thiefovi či Hitmanovi.

      Jinak nemyslím, že musej nějak zásadně měnit koncept, už jen samotná změna prostředí by mohla dost změnit zážitek. Ten svět má rozhodně potenciál na ukázání odlišnejch lokací/vyprávění odlišnejch příběhů.
      • Na estetice se tedy shodnem: stylizace postav, historizující sloh a design budov, objektů (art deco v Rapture, Dunwall spíš Londýn 19. století - obě ale proložené s technologicky pokročilejšími objekty a zařízeními). Dále ale: plasmidy v Bioshocku /schopnosti v Dishonored (nejen exitence ale i funkce), vylepšování (i vizuální) zbraní a typů munice, RPG systém vylepšování vlastnostní (tonics + upgrades v Bioshocku/ runes a bonecharms v Dishonored), design levelů (prostorově malé, naplněné mnoha věcmi ke sbírání - často se chodí tam a zpět), UI (ačkoliv vizuálně jiné - funkce jsou velice podobné), respawn, existence platidla, možnost výběru stealth/přímý styl, atmosféra opuštěnosti a beznaděje, různé audio záznamy k přehrání, sejfy, možnost ovlivnění konce (zabít všechny Little Sister, některé nebo žádnou = high chaos, medium chaos, low chaos) atd.

        Co se týká HL2, nikdy sis nevšiml jak budovami pronikají železné štíty zátarasů? Technlogický design je v podstatě celý Combine (auto, dráha, most, věže, tallboy). Zároveň pak celá atmosféra okupace, nikdy si neposlouchal hlášení z repráků? To je možná i stejný hlas.

        Jasně cíle mise jsou jiný, ale v Bioshocku se dalo plížit stejně dobře jako v Dishonored (kde to mimochodem - bez blinku - není tak jednoduché), jen hra jako taková tak nebyla prezentována.

        Jinak svět určitě potenciál má, ale nevyužije ho, když další díl bude to samé v jiných lokacích (navíc opět cesta zlého muže za pomstou). To by se to pak ale nemohlo jmenovat DISHONORED, že jo?
      • Pokud se nemýlím, tak s HL2 to má společného jednoho francouzského designéra, který právě dělal jak na HL2, tak i teď na Dishonored. A pak ještě Arkane dělalo u druhého BioShocku design a animace či co.
        • USER47
          Není to Francouz, ale Bulhar, a není to přímo game designer, ale visual design director - od toho právě některý ty prvky estetiky (tallboy/strider etc.). Nicméně ty podobnosti spíš vykukovaly na concept artech či prvních screenech, ve výsledku je ten svět od HL2 hodně odlišnej a při hraní mi half na mysl nepřišel snad ani jednou.

          Navíc po herní stránce to má k Bioshocku či HL2 asi tak stejně daleko jako k Angry Birds...
          • Tak mě to s HL2 spojilo ihned, jak jsem spatřil tuto bránu http://bit.ly/SewzG8. A s BioShockem se to po herní stránce, podle mě, spojuje s tím sbíráním všech těch věcí na stolech, podlahách, poličkách atd. Jsou taky tak krásně žlutě zvýrazněný. Jsou to sice jen maličkosti, ale kdo hrál HL2 a BS a okusil i Dishonored, tomu to muselo automaticky probliknout hlavou.
            • Mě se taky okamžitě vybavil HL2 a BioShock. Prostředí (a tím nemyslím vizuální stránku, ale členitost) a celková atmosféra hodně připomíná HL2. Z BS naopak speciální schopnosti, upravování zbraní, taková ta interakce s předměty a tak.
            • USER47: Bohužel ani jednoho Thiefa jsem zatím nehrál, ale jakmile za několik dní dorazí nový PC, tak ho mám na seznamu v předních místech.
            • Jasně, s tím BioShockem je to jen silně subjektivní pocit. Stejně jako při pohledu na bránu se mi vybavil HL2, tak při sbírání se mi před očima jevil BioShock, nic víc. :)
            • USER47
              Sbírání cenností je spíš klasická thiefovina.
            • S tou bránou máš pravdu, na HL2 jsem si při pohledu na ni také vzpomněl a tenhle motiv se ve městě opakuje několikrát, ale Bioshock? To rozhodně nebyla jediná hra, ve které byly sbíratelné předměty nějakým způsobem zvýrazněny.
    • za co ho proboha mínuskujete, vždyť má pravdu
      • rhaegar
        To dělá Veskoslav a je mu podobní
        • Boom
          Tak sis milé dítko zatroloval, tak vyčůrat a spát;)
        • Drtimlam
          Všichni víme, že jsi pouhopouhý hloupý trol, co rád provokuje. Přečetl jsem si diskuzi a ke hře jako takové jsi napsal absolutní hovvno. Gratuluji, zařadil ses po bok GGG a Codyho.....
        • Veskoslav
          No ano. Kdo s tebou nesouhlasí, je nejspíš hlupák, že?
  • Uvidíme, co z toho bude napodruhý. Hlavně, aby to nebyl obyčejnej klon jedničky, protože je toho hodně, co se dá vylepšit.
  • Dishonored byla moje nejhorší koupě za posledních let...Hra bez špetky inteligence,jen běhaní a likvidace nepřátel v casual kabátku... přííběh byl přiblblý a dialogy na úrovni Ordinace v růžové zahradě...A prosím, aby ubožáci typu Veskoslava,kteří tráví svůj marný život u games.cz na mě nereagovali
    • Preed
      V tom pripade ani nechcem vediet ake hry mas rad lebo 90% trhu je oproti dishonored odpad.
      • ale těch 10% v absolutních číslech není tak málo *3*
    • To se tak nekdy stane, ze cloveku hra nesedne. Ma takle zklamal Deus Ex, ktery je imho spatne a velmi nezvladnute herni mechanismy a litoval jsem, ze jsem za nej dal plnou cenu. Dishonored me docela bavi, ale nejvetsi radost mi letos udelalo Dragons Dogma.

      A na hloupe jedince, kteri netoleruji jiny nez svuj vlastni nazor se vys...
      • Myslím, že ostatním spíš vadí to jak se o hře vyjádřil než to, že se mu hra jako taková nelíbí. To si teda jen myslím, ale třeba pro mě to takhle je.
    • Veskoslav
      Promiň, nesplním ti tvé mrzké přání:) A život zde opravdu netrávím. A myslím, že na tvůj komentář lze napsat jediné: Lžeš;)
      • No me ta hra taky moc neohromila, spis nudila. Celkem mi byl ukradeny pribeh, postavy a nejak me nezalezelo jak hra skonci... Cena podle mne neodpovida kvalite, bohuzel prehypovana prumerna hra - alespon pro mne... Pokud bych mel napr. srovnat deus ex a todle, jasne u me vyhrava prvni zminena gamesa a na plny care.
      • Král hlupáku zdejší odpadní komunity se samozrřejmě ozval,v nic jiného jsem ani nemohl přece doufat a popravdě je mi absolutně u prd*le co si člověk jako ty myslí...
        • Za to tvé výlevy jsou hotové poklady
        • Veskoslav
          Tak proč sem lozíš mezi nás bezbožné a hloupé zatracence světa diskuzí games?;) Nikdo Tě to nenutí sem chodit. Nikterak tu nikomu nebudeš chybět a my bezvěrci a zoufalci si jistě poradíme i bez Tebe a tvých přínosných příspěvků, kdy vždy lžeš:)
          • Nelži si sám sobě,že lžu a jdi raději dělat nšco pořádného než reagovat na moje příspvěky
  • kostejnesmrtelny
    Jo, ale ať si daj záležet. Chci vězeňskej transport do nový kolonie v Pandysii *14*
    • Hlavne uz zadne pandy prosim :D
      • kostejnesmrtelny
        Čekal jsem, kdo s tím první přijde *4* . Zajímalo by mě, jestli to je úmyslná narážka ze strany tvůrců *1*
    • Kozy
      Myslim že na Pandysii se jen tak nepodíváme
      • To je, ale velká škoda. Já v to doufám už od doby než hra vyšla o objevily se první informace o světě. Taky by nebylo špatný kdyby v novém díle jsme mohli prožít svátek Fugue(?).
  • :D já chci vědět konkrétní čísla,proč vždy uvádí čísla,když krachujou říkaj 3 miliony kopii je malo ..
    Activision se chlubí xxx milionem prodanych kopii CoD

    Jako to nesmíme vědět z důvodu,aby jsme si nerekli aaa takle to je oni rikaj jaky jsme pirati pritom lidi od nich koupili xx mil kopii ?

    Nebo pak breci ,ze jim upiratime 90% kopii a ze,kdyby to tak nebylo tak nejsou zadny dlc a budou vychazet jen plnohodnotne hry bez skladacek ?
    • ezechiel25-17
      Proč mají lidi pocit, že jim musí firmy tohle sdělovat? Je to jako chtít na informacích v supermarketu výroční zprávu o prodeji kakaových sušenek, které stáhli z prodeje.
    • Tak přesně nevím kolik kusu se prodalo,ale už je to vice jak 1 440 000ks. Z toho je asi 200 000 ks od PC.
      • Veskoslav
        BY mě zajímalo, kde jsi ty čísla vzal;) Už jenom proto, že Steam veřejně čísla nedává a teď byl v akci dv dny Dishonored s 50% cenou;)
        • Ja si myslím,že tam asi nejsou započitane hry přes tyhle obchody,jen originalky z obchodů a tak. Prostě hmatatelna koupě :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit