Přejít na výpis diskuzí

DLC Industries přinese do Cities: Skylines propracovaný průmysl

12.10.2018 0:24
Václav Pecháček 10 příspěvků

Nejlepší městská budovatelská strategie dneška se sebou stále ještě není spokojená a dál se ambiciózně rozrůstá. Cities: Skylines chystá další DLC, tentokrát s názvem Industries, jehož hlavním zaměřením je průmysl. Odteď si budete moct nastavit všechny potřebné procesy a sledovat, jak z jednotlivých...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já většinou stavěl města bez průmyslu, ono v moderních městech už ho člověk stejně moc nenajde, ale v určitou fázi už začne hra stávkovat a poptávka po průmyslu je tak vysoká, že je třeba pár továren někde na kraji mapy postavit, kéž by to šlo vše jenom importovat 

    • triptich

      green cities? tento model som nikdy neskúšal. naopak, vždy sa snažím vyvážiť hru tak, aby to dávalo zmysel. detailnejšie delenie priemyslu na ľahký/ťažký, samostatné skladové plochy, poľnohospodárstvo na živočíšnu a pestovanie... proste vyhrať sa aj s touto stránkou mesta.

      možno to už v hre, ale posledných pár mesiacov som ju nezapol. o to viac teší toto dlc, nový podnet.

    • triptich

      green cities? tento model som nikdy neskúšal. naopak, vždy sa snažím vyvážiť hru tak, aby to dávalo zmysel. detailnejšie delenie priemyslu na ľahký/ťažký, samostatné skladové plochy, poľnohospodárstvo na živočíšnu a pestovanie... proste vyhrať sa aj s touto stránkou mesta.

      možno to už v hre, ale posledných pár mesiacov som ju nezapol. o to viac teší toto dlc, nový podnet.

  • triptich

    blbé paradox hry.... najprv zožerú peniaze, potom čas. kde na to človek má brať? 😂

    spolu s crusader kings asi jediná hra, kde mám nakúpené komplet všetky veľké rozšírenia bez ohľadu na ich kvalitu. viem, že je to sptrašné vyhadzovanie peňazí, ale proste tie hry stoja za každý cent, čo som do nich vložil.

    • Jo v Cities už jsem taky nechal hromadu hodin :-/ (ne že bych si stěžoval)

      Ale už začínám mít pocit, že té hře by spíš slušel druhý díl, než další DLC. Vyměnit (upgradovat) engine aby zvládal víc agentů. Místo snowfallu implementovat poctvié střídající se čtyři roční období. Rozšířit mapu i třeba s možností spravovat omezeně mimoměstské okolí (kvůli HW limitům třeba nenechat stavět město všude. Ale umožnit v okolí částečně řešit obchod a MHD s jinými městy? Nebo mě třeba nechat budovat 2-3 města na odlišných koncích mapy?). Imho spousta věcí, které už aktuální engine nezlvádne. A neustálé přidávání nových asetů, mezi kterýma jizdí auta už by chtělo posunout trošku dál.

      • na rozšíření mapy existují mody, tuším že až na 36 zón oproti původním 9

        • Ono existují mody co edemknou vše 81 zón. Ale problém je v tom, že engine hyr není posavený na to, aby takto velká města simuloval. Narazíš na agent limit (který je optimalizovaný tak nějak pro 9 polí a naprosto nedostačující pro 25 nebo 81) a máš defakto rozbitou hru, která funguje jen díky cheatům. (další mody, které třeba vypnout to aby jsi musel uspokojovat potřeby lidí a průmyslu a všichni neutelki)

          Proto to uvádím jako ideální věc do dalšího dílu - větší města nejen velikostí mapy, ale hlavně upravou enginu, aby místo 16k aut a 64k chodců dokázal simulovat větší počty.

          • myslím, že se dočkáme, po tom co EA pohřbilo Sim City a poslední díly Cities XL/XXLtaky moc nevyšly nemají Cities Skylines ve stavěcích hrách v podstatě konkurenci 

      • triptich

        so všetkým súhlas, až na ten druhý diel. stále je to paradox, vydajú druhý diel, bohatší o funkcie a zas nás čaká roky trvajúca odysea DLC-čiek. pokiaľ je to len trochu technicky možné, radšej by som nové funkcie a prvky videl implementované do stávajúcej hry.

        ja ešte doplním rozšírené možnosti správy dopravy, ktoré síce značne pridávajú modifikácie cez workshop, ale radšej by som ich videl v origo hre, ako od fanúšikov.

        P.S.: snowfall je najväčšie sklamanie celého C:S. hre by striedanie ročných období pridalo grády a to aj s aktuálnym biednym manažmentom dopravy.

        • Ono jde o to, že spousta věcí je ve hře provázaných a není úplně jednoduché do hry přidat něco, co ji komplet překope (zejména, když se bavíme o technické stránce). A prostě v určitém okamžiku je lepší začít defakto od nuly, poučeni a lépe.

          zase to beru tak, že čím dřív ta dvojka vyjde, tím dřív na ní budou DLC a bude v "kmopletním" stavu a bude nám lépe :-D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit