Přejít na výpis diskuzí

Do vzpoury androidů v adventuře Detroit: Become Human zbývají tři dny

22.5.2018 19:04
Patrik Hajda 34 příspěvků

Pět let uběhlo od posledního počinu Davida Cage Beyond: Two Souls. Po tři roky od oznámení Detroit: Become Human jsme mohli pouze debatovat a pozorovat různé obrázky a videa z fantasticky vypadající budoucnosti. Ale toto období zdrženlivého zájmu v pozici pouhých pozorovatelů skončí již tento pátek,...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    umělá inteligence je kacířství a rouhání a všechny tyto ohavnosti by měli být rozebrány a zničeny.... demo bylo pěkné, heavy rain považuji za nejlepší adventuru jaká kdy vznikla, ale hru která podporuje a glorifikuje neživé, nelidské humanoidy skutečně podporovat nebudu... možná někdy příště u další hry, která snad nebude plyvat do tváře Omnissiaha.
    • síla dnešní doby a propagandy... transhumanism, Ai, roboti, import vědomí lidi do stroje, augmentace.... aneb novy svetovy rad..... moc moc smutné...... bohuzel vetsina lidi to prijde jako super vec.
    • Jack1947
      Prostě tě to ani moc netankuje nooo
      • Naráží na Warhammer 40k ty dutá hlavo.
        • Jack1947
          Netankuje ho to co na tom nechápeš? At si naráží kam chce je to tak už to tady i psal *3* Dutohlav si tady i ty protože ne každý leží ve Warhammerech a jinejch scifi *12*
          • Prosimtě, 90% hráčů pc her (možná i více) okamžitě co někdo napíše slovo "heresy" a nebo "kacíř" zbystří a ví, že jde o vtipnou narážku na warhammer. Na to fakt nemusíš v ničem ležet, stačí nebýt úplně tupej. Rozumim ovšem tomu, že přesně s tímhle máš problém, protože jsi hloupej jedinec, takovej místní Forrest Gump. *3*
  • Tyhle seriály a hry se stroji co myslí a pak se řeší nějaké city jsou vždy tak nelogické.

    Jednou to je stroj na vždy to je stroj i kdyby myslel, furt to je vyrobený kus něčeho a myslí jen díky tomu, že mu to někdo naprogromoval.
    Ale oni okolo udělají nějaké dilemata apod věcí.

    Jak ve Westworld. To je taková nedomyšlenost aby někdo udělal stroje které se nedají na dálku vypnout, nebo jím nedojde palivo nebo to někdo obejde a zruší aby se na dálku dalo vypnout. S robotama se nějak moc řeší city. Vypnout, sešrotovat a vyrobit opravenou verzi!
    • Doporučuji nějakou knihu od prof. Warwicka. Možná to trochu změní tvůj omezený pohled na věc.
    • V tom je ten zásadní problém, ačkoliv si člověk řekne, že je přece logické, aby se to dělalo takhle (např. roboti budou mít umělé limity), tak Murphyho zákony nám garantují, že se zákonitě jednou objeví někdo, kdo to zkusí udělat jinak, protože mu to přijde jako "dobrý nápad". *7*
      • prijde naka neziskovka, ktera se zacne prat za prava robotu a pohrbi komplet celou civilizaci

        staci se uz dnes podivat okolo sebe
  • takže takový Cyberpunk 2077, akorát že to člověk nehraje a je to celé filmeček?
    • srovnávat Detroit:BH s hrou (Cyberpunk 2077), která zatím nevyšla a ještě nějaký pátek nevyjde a k tomu navíc nejsou k té hře známé všechny detaily, je opravdu nesmyslné.
    • myslíš? :-D
      • myslim, to že to člověk nehraje a že je to jen filmeček je už celkem jasné z předchozích her od tohoto autora, že je téma podobný Cyberpunku protože tam jsou rogue roboti asi taky no.. *1*
        • Tak ono jde o to co považuješ za "hraje" a "nehraje". Ta definice snad ani neexistuje? Je to interaktivnější než třeba point and click adventury nebo Cities Skylines u kterých to třeba nikdo nikdy neřešil :-D Tam taky občas někam klikneš a jinak se tam skoro vše děje samo :-D
          • homeles8
            To je pěkná blbost. Tam to nikdo neřešil protože to tak není. U adventur i Cities si zahraješ dost.
          • Za definici "nehraje" bych bral právě Beyond: Two Souls, které stačí ráno zapnout, odejít do práce a když se večer vrátíš, běží závěrečné titulky, to ani to město ve Skylines se ti samo nepostaví a adventura nedohraje. Podobný případ je třeba GTA V, kde stačí hodinu a půl skákat ze skály jako lumík a máš dohráno, protože můžeš vždy po třech failech misi přeskočit, ale i to vyžaduje alespoň nějaké herní zapojení.

            Jinak myslím, že Cyberpunk bude mít mnohem širší záběr a zběhlí androidi budou jen část toho světa i příběhu, ale je to takový průsečík a taky jediný co jsme z Cyberpunku viděli, trailer kde vojáci rozstřílej androidku, tak to trochu evokuje
            • jaja:
              trololol
            • ano
            • Jsi si jist, že když odjdeš od Beyond, že se dohraje?
  • No jsem zvědav. Předchozí hry nebyly v jádru špatné. Ale vždy v nich udělali něco, co to shodilo. Na druhou stranu se jedná o nedostatky, kterým se lze snadno vyhnout. Tak uvidíme, zda se to podaří tentokrát. Hlavně ať to pojmou jako čisté scifi a necpou tam zase nadpřirozeno, kterému se úplně nedokázali vyhnout ani v Heavy Rain (což ho shodilo nejvíc)
    • Co tam bylo nadpřirozené? Myslíš halucinace toho otce? Těžko říct, jestli to považovat za nadpřirozeno :)
      • Heavy Rain bylo nadpřirozenem postihnuto ve výsledku maličko nepřímo. Pokud jsou koukal na vývojářské deníčky, tak tam mělo hrát nadpřirozeno trošku větší roli - měl tam být komplet psychycký link mezi vrahem a otcem. Nakonec se rozhodli dobře v tom, že to vyškrtli. Ale bohužel to nevyškrtli úplně - takže tam zůstaly nesmyslné scény, kdy otec někde v noci někam chodil a měl v ruce origami, apod. A nebylo to dál nijak rozvinuto. Což ve výsledném produktu působilo jako hrozně laciná metoda zmatení hráče (aby si všichni mysleli, že je otec vrah) aniž by to mělo jakýkoliv důvod.
        Takže ano - i Heavy Rain trošku doplatil na to, že tam bylo zamýšleno nadpřirozeno.
  • Jako "hra" to vypadá dobře. Ale roboti mě fakt nezajímají a ani v nich nevidím budoucnost. Všechno bych to rozebral do posledního šroubku. Doufám, že se jich v té hře hodně rozpadne. Když jsem četl článek o Sophii tak mi to přišlo jako zajímavý pokrok, pak jsem zahlídl že má i občanství a že roboti dostanou práva a chtělo se mi jí přestřihnout pár drátků. Nechápu ten obrovský zájem o kus šrotu.
    • Coffin.Corner
      Až tě bude v domově důchodců jeden přebalovat tak si na svoje: nevidím v nich budoucnost, vzpomeň.
    • K nám ten trend nedošel... ale třeba v Japonsku z toho všichni stříkají *1*
      • XorxoxTalarius
        Doslova *1*
        • https://www.youtube.com/watch?v=vjSohj-Iclc jo nemá to budoucnost. Za 10 let budeš mezi prvníma co budou řvát: the tok ou jooob.
  • MickeyMutant
    Zlí lidé budou androidům ubližovat, ti hodní jim budou pomáhat, protože cítí, že jejich umělí otroci se stávají lidštějšími než někteří lidé. Probuzení androidi se budou lišit mírou rebelie, se kterou jsou schopni se lidem postavit. Od pasivního následování morálního "dobra" při pomáhání utlačovaným za cenu vlastního zániku až po otevřenou násilnou revoltu proti svým pánům.

    Míra revolty bude tvořit jádro hratelnosti, kdy bude hráčům předkládáno falešné dilema "Mám toho pičuse majznout kladivem po kedlubně teď, nebo ještě chvilku zkusím hrát roli submisivního idiota". "Falešné" dilema proto, že pro hráče s gamepadem v ruce je postava androida na monitoru naprosto stejně lidská jako jakýkoliv jiný "člověčí" videoherní hrdina, a nestává se méně živoucí jen kvůli tomu, že se to tak scenárista ze všech sil snažil vykreslit.
    • spoustu lásky posílám *14*
      • Zabít androidy,pak zabít lidi. Problem solved. Teda pokud není na výběr zelená.
        • " KILL EVERYTHING! "
          Nevím, kde jsem to slyšel, ale ze všech plánů jsou ty nejjednodušší většinou taky ty nejlepší *3*
    • Bohužel, David Cage je opravdu špatný scénárista, a v podstatě celou svou kariéru jen vrší jedno klišé na druhé. Ale rád se nechám mile překvapit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit