Přejít na výpis diskuzí
Dojmy z dema The Last of Us - houbíci umí vyděsit!
17.5.2013 | Aleš Smutný
91 příspěvků
-
to zas bude typicka konzolova hovadina chcete ho chytit pod krk rychle mackejte tlacitko chcete ho uskrtit mackejte dve tlacitka chcete ho podriznout opakovane mackejte jine tlacitko KRAVINA
-
-
Kolik těch typickejch konzolovejch hovadin jsi hral? Youtube se nepočítá...
-
-
ty voe to je nařez
-
Tak jedna bílá 500GB PS3 mi od pátku říká "pane" a jeden kus Joel edice bude v červnu taky. *1* Bring it on!
-
-
Ja to tu mojí učim už nějakej čas a nic, trucuje. Umí akorát: Zůstaň!
-
Jak se tam dávají ty DVDčka?
-
-
Stejně jako Bluray? *2* Musíš to tam...zasunout
-
-
-
Joel Edici mám už měsíc předobjednanou :) a jak to dění kolem the last of us sleduji mám chuť si předobjednat i Ellie edici *3* akorát nejsem tak prachatej abych tak vyhazoval peníze
-
-
Kde jsi to předobjednal? Na xzone mají jenom obyčejnou hru se svým kalendářem. Já chci Ellie edici!!! *9*
-
-
Jrc , a s moji 15% slevičkou je to i za hodně slušnou cenu *5*
-
-
Tak jsem to našel na originálky.cz za 1900 i s poštovným!
-
Jo, za 17 kil bych to bral taky...
-
-
-
-
Btw.
Škoda, že podobných her nejde měnit / není kamera jako u FPS. Mám rád podobné žánry ale často mně vadí "cheat" kdy postava je pod oknem a já díky kameře vidím, co se děje venku anebo za rohem. Anebo kdyby kamera koukala tam co hlava.
Pak by to bylo o napínavé. Vykouknou a riskovat, že mi někdo ustřelí hlavu? Anebo se na to vykašlat, ale zase něco možná přehlédnu. -
-
Taky bych chtěl mít takový starosti:).,Njn dětství..
-
-
Asi se chceš do těch časů vrátit že :) podle tvého komentáře to tak vypadá :)
-
-
-
Nejdesivejsi mi pripadalo asi to s jakyma obtizema se hrac snazil trefit :-).
Ale jinak jo,zahral bych si to, ne ze ne. Tunel bych i prekousnul, grafika fajn, atmosfera taky fajn, navic postapo mam rad. -
-
No on to zase tak velkej tunel nebude jako uncharted,budes moct kolo udelat na nekolik spusobu :)
-
-
Na me je tehle hry uz nejak moc. Na vsechg hernich serverech-40 minut ze hry,30 minut ze hry,... Ta hra je bud naprosto genialni,nebo naprosto prehypovana.
-
-
Můj názor: spíše to první. Naughty Dog je snad jediný tvůrce her na světě, kde by mi k přesvědčení o koupi mně zcela neznáme hry stačila pouze nálepka "Naughty Dog" na krabici.
Teď jen škoda, že třetí playstation už nemám *15*
-
-
a ja doufal že další hra od ND bude uncharted racing :( http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2011/06/screengrabdrakegokart.jpg
ne važně po těch hnojích co dnes prodávají EA, Ubi, Acti sem myslel že s hraním končím ale si tu konzoli ještě nechám *1* -
Ma dobrou baterku, ktera mu sviti tam kam baterka nemiri. *8*
-
-
baterku má pripnutú na hrudi, možno preto :D
-
-
No prave, svetlo se otaci s kamerou ale muz je otocenej a mel by svitit jinam :D
Tady to je pekne videt http://youtu.be/klXm_3okyaw?t=2m7s -
-
To je to hloupé ovládání kamery, kdy kamera je více než hráčova hlava.
Stejně jako u Rainbow Six Vegas. Kde halva čuměla pryč od místnosti a stejně mně oslepil granát protože tam čuměla kamera... Nelogické ale v rámci hry to tam bylo. -
nejaký lag alebo čo :D vyzerá to fakt divne
-
-
neni to lag, je to prostě kompromis. Stejný to bylo i u Uncharted pokus si pamatuju dobře
-
-
přesně, je to kompromis
-
-
-
-
-
-
nevim proč jsou z toho všichni tak odvaření. grafický průměr, všude tunel, obyčejný gameplay....
-
-
Tak moc možnosti jak to graficky vylepšit na konzoly není, když to má pořád stejný HW. Tam asi hlavní notu budou hrát další věci.
I když souhlasím, že se hry na konzolích pak lépe porovnávají, když tam hodně her vypadá technicky stejně. -
-
Možnosti jsou. Šlo to třeba krásně vidět na Uncharted, jak se vývojáři postupně učili ten HW využívat. Stějně tak s Killzone. A Last of Us se mi zdá zase o fous hezčí, než Uncharted 3. I na konci životního cyklu konzole se dají dělat zázraky. Jamauči taky pokutil tesselaci přes SPU, i když to GPU nepodporuje. HW se sice nemění, ale vývojářská studia se i po letech stále učí a objevují nové cesty, jak ten HW vyždímat. A u těch konzolí jim právě ani nic jiného nezbývá. U PC platformy je zase složitější nějaké dokonalé optimalizace dosáhnout právě pro tu velmi širokou různorodost HW, nehledě na to, že hodně lidí má i zas*** komp všelijakým balastem a rádoby optimalizátorama. Něhledě na periferie (příklad: Třeba vývojáři Metra nikdo neměli herní logitech klavku v kanclu a chybka vylezla na povrch až po vydání...
-
-
Předemnou se neskryješ!!! SHODAN
-
Tohle je dobré, že se snaží využít daný HW co to jde. To, že nejsou moc rozdíly jsem bral v tomto období, kde již tvůrci vědí co a jak.
Ale změna na PC je jednoduší, když nemusíš řešit jak to využít na max a některá nastavení dávají ideálně velké rozdíly v grafice a výkonu. Například některé AA. Kde vidíš na první pohled, kdy to je zapnuté a kdy není. Rozdíl ve výkonu je někdy slušný. To samé tesselace, která je taky vidět na první pohled. -
-
Naughty Dog jsou tím možná trošku pověstní, že jdou dále a více se rýpou v tom hardwaru konzole. Crash Bandicoot je jedna z nejlépe vypadajících her na prvním playstationu. Jak a Dexter zase na druhém. Uncharted a nyní tohle....
Jenomže ta "svoboda" při programování PC her je také v jistém smyslu největší zhouba a podporuje to "lenost" vývojářů se na to prostě vykašlat. Pak se to svede na piráty, že nejsou zdroje na optimalizace a testování... -
-
S tou leností souhlasím, na konzoli je opravdu skvělé, že nutí aby borci makali a vymysleli jak to pojede na té krabici. kde je pořád stejný HW .
Zase za to nemůže PC, ale hloupost lidí co hry vytváří. Když nejsou schopní lenost přemoci, tak to je špatné. Když se spokojí s tím, že to nějak bude to je taky špatné.
-
-
-
no nechcem ísť príliš offtopic ale nové metro je fakt hodne zabugované, gamebreaking bug/glitch je momentálne ten otravný micro-stutter, ktorý je momentálne rozoberaný nielen na steam fórach ale aj na nvidia fóru...v podstate ide o to že ti každé 2 sekundy trhá obrazovka ako keby niečo načítala, resp streamovala objekty v hre a spôsobuje to absolútnu nechuť k hraniu ...
-
-
To je snad záležitost multi GPU. Co jsem koukal, tak tohle se popisuje obecně jako nevýhoda multi GPU.
Pak to asi řeší přes ovladače výrobci karet a nevím, jak tohle ovlivní hra samotná. -
Tak počítám to hodně rychle opatchujou. První patch byl zároveň s vydáním v EU a další hlavní problémy podle mně budou do týdne dvou pryč. Já musím zaklepat, u mně dobrý, zatím ani poklesy fps, až jsem nevěřil, že to tak krásně pojede a na nějakou chybu jsem zatím taky naštěstí nikde nenarazil, ale s nějakými těmi porodními bolestmi je vždycky třeba počítat. Navíc tohle studio si asi nemohlo dovolit nějak moc extra testerů s hodně variabilním HW. Kolikrát týmy s mnohem větším rozpočtem vydají mnohem více nefunkční hru (F12010 při vydání polovině lidí padala, třeba) Konec konců i u těch konzolí vycházejí patche.
-
-
-
-
grafický priemer? videl si to vobec? a tým tunelom súhlasim tiez iba čiastočne, osobne mám radšej tunel s viac moznostami ako openworld v ktorom neviem čo robit, resp. nieje čo robit.
-
s tím tunelem souhlasím
-