Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechápu jak někdo může vytýkat téhle hře rambo styl hraní. Pánové v PC Gameru by si měli uvědomit, že tohle není žádné CSko nebo ArmA nebo nevím co a schovávání za zdí sem nepatří.

    "Ale pak přišly Quake III, Unreal Tournament a další hry, které ukázaly, že rychlé reflexy nemusí vždy stačit.."
    Jako to si děláte srandu? Tyhle hry jsou PŘEDEVŠÍM o reflexech, víc než cokoliv jiného.
    • Pokud hrajes Free-for-all na public serverech, pak casto vyhrava ten s rychlejsimi reflexy. Pokud si ale zahrajes jiny mod, treba CTF nebo Clan Arenu a budes hrat se zkusenejsimi hraci poznas, jak malo ucinne jsou rychle reflexy. Quake 3 se tak skutecne tvari na prvni pohled, ale pokud chces hrat opravdu dobre, je ptoreba taktizovat a velmi dobre znat mapu. Troufl bych si rict, ze mnohem vic nez treba v Counter-strike.
      • Spades
        Nejlepší hráči Quake 3 jsou ti s nejlepšími reflexy - aneb twitch shot a rocket headshot FTW :)
      • Znalost mapy se ti hodí v každém multiplayeru, nezávisle na tom, jaký mód hraješ. Když víš, kde jsou náboje a lékárny, jak rychle se obnovují, jak se dostat na běžně nepřístupná místa, máš výhodu. Všechno ti to bude ale prd platné, pokud budeš zaměřovat a pálit jako šnek. Když si to rozdají dva stejně zkušení hráči ( = stejné znalosti mapy a hry), vyhraje ten rychlejší. Reflexy rozhodují, ostatní pomáhá...
        • To je blby argument, kterym jde zduvodnit vsechno. Kdyz si to rozdaji dva stejne dobri hraci (znalost mapy, reflexy atd), vyhraje ten, ktery bude lepe ovladat taktiku. Taktika rozhoduje, ostatni pomaha. Ale taktika se vic uplatnuje v tymove hre.
          • Jenže tady je řeš o Quake III a o deathmatchi: http://www.youtube.com/watch?v=HhuqFn1I9ic&feature=related
        • V Quake 3 vyhraje ten, kdo se umi lepe pohybovat, dokaze lepe cist pohyb nepritele a vice premysli o sve hre.
  • To jsou zase moudra, MP jsem ve starém Dukovi hrál sice málo, ale nevzpomínám si že by to tam bylo jinak a hlavně nevim co ci kdo myslí, že by takový zmenšovací nebo mrazící paprsek měl dělat jinýho než zmenšovat a mrazit, stěžovat si, že po zmrazení dotyčný nemůže nic dělat, je trochu pitomost.

    Ty řeči o taktice a strategii, to už je snad trochu moc, věděl ten dotyčnej že hraje Duke Nukem a ne žádnej taktickostrategickejubermegahypergigarealistickej esport simulátor? Duke je prostě řežba, byl, je a vždycky bude, tyhle řeči ať si nechá na ty nový super hry, z ktereých je mi akorát tak šoufl jak jsou hrozně skvělý.
    • touché
  • nic jinyho sem od multiplayeru v Dukovi ani necekal,proste primocara rezba... to s tou taktikou to ten typek trochu prestrelil:D
  • Ale vzdyt presne takto to bylo v puvodnim DN3D a bylo to supr, jeden z nejskvelejsich MP jakej kdy byl.
  • takže stejná řežba jako Unreal a Quake *7* podle mě to zase hodnotil někdo, kdo je zdegenoravanej ze všech těch Black Opsů

    a ještě brečí, že vše co se odemyká je dobrý jenom pro vizuální stránku..no a? Alespoň jsou na tom všichni od začátku stejně...
  • A co jako cekate? xD Duke je normalni doomovka, takze tam jde hlavne o poradny deathmatch a ne nejakou komplikovanou taktiku, na to je spoustu jinych her... tady jde hlavne o absurdni rezbu na odreagovani... ;)
  • Tak já u všech her hraju jen DM, maximálně TDM, ale ten už je ve většině her u hráčů branej takticky místo řežby = pro mě pomalý a nuda. Takže mě bude tenhle přístup vyhovovat, než se krčit za bednou, je lepší hodit mezi enemáky kouřovej granát a vletět tam s nožem :) Úžasnej byl v tomhle multi k prvnímu FEARu, kde se dalo kromě zbraní zabíjet klasickým meele, skluzama, ve výskoku, pěstma, člověk se vyblbnul dosytosti, i rychlost hry byla příjemná. Ani hektický, ani plíživý tempo. Od tý doby to šlo s DM od desíti k pěti...
  • Duke měl MP a podle mě tam patří i teď, ale jsem rád za to co jsem si přečetl. Všechny FPSka jedou na jedný šabloně když jde o MP, tak proč si nedopřát zase čistokrevnou řežbu . To neni hra co by měla bejt v progamingu. Čistá zábava, kde mě nebude štvát když náhodou moc budu umírat, protože tohle bude masakr
  • Nejlepsi MP je DM, proste bezis a strilis na co se hne a kdo ma nejmin smrti a nejvic killu je king. Od DM v dukenovi sem hral desitky jinych her a to co dneska vydavaj za multiplayer sou absolutni sr..ac..ky, konecne se nekdo neboji to rict a vratit to tak jak to bylo nejlepsi. Dukena uz mam objednanyho a tesim se na starej dobrej krvelcnej DM. *1*
    • Tak uvidime jestli tento retrostyl bude uspesny a nebo hra propadne. Ja sazim na to druhe. A to jsem jeden z pametniku, ktery ho hral v dobe kdy vysel. Ale imho je dnes jina doba.
  • "Třeba zasažení zmenšovacím paprskem by teoreticky mělo postiženému hráči umožnit schovku na místě, kam se soupeř nedostane. Fajn, ale nic jiného s tím dělat nemůže, takže nalezením díry v objektu jen prodlouží svoji agónii před nevyhnutelným zašlápnutím a respawnem. To samé se děje s mrazícím paprskem, protože postižený hráč po zásahu nemůže nic dělat, jen čekat až jej soupeř jedním kopem rozšmelcuje."

    V Dukovi to bylo někdy jinak?
    • ok
    • No asi nebylo. Ale problém je v tom, že dneska už jsou hry trochu jinde a herní mechanismy budou oprávněně považované za zastaralé. Ostatně uvidíme až si to sami zahrajeme. Nostalgiky to nejspíš potěší, ostatní to podlě mě po chvíli odloží a vrátí se k některému z dnešních konkurentů (UT, Serious Sam, Bulletstorm?)
    • Ono by se toho našlo víc. Například prohlásit o Quake III a Unreal Tournament, že vyždalovaly něco jiného než rychlé reflexy, není úplně pravda. Jistě, zbraně a power upy byly variabilnější a ovlivňovali hratlenost, ale vítězem byl vždycky ten, který uměl nejrychleji mířit, pálit a uhýbat. Prostě reflex.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit