Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "...Vzhledem k mé patentované neschopnosti ovládat hry na gamepadu jinak než horečnatým mačkáním všeho..." - a tohle dělá redaktora v "prestižním" videoherním webzínu? Zítra jdu k lékaři, doufám, že mi teploměrem nevypíchne oko a stetoskop nevrazí do...
  • AMD-Mrazak-del42sa
    Dikes Tiscali za Vasi clanky *14*
    Tuhle hru budu hrat od rana do rana ! Ty co maj Nvidiu muzou zavidet AMD , proste na AMD to pujde urcite lip, a bude i vypadat urcite lepe. Myslim tym : barvy, odstiny, a urcite i dostupni rozliseni a skalovani barevnosti.
    • Jack1947
      Ja mam Xbox , co nato reknes ... budu zavidet ? *3*
    • XorxoxTalarius
      Tak to good luck, ja mam zase skusenosti s AMD ze ma strasne vyblite barvy, takze budu spokojen s nVidii :)
      • jnsCZ
        A on je to nakonec hlavně monitor, který určuje finální barvy ;)
  • Skorej sa tu vnucuje niekto iný :)
  • Doufám, že někdy přenesou ten koncept do současnosti. Za superhbitého moderního vraha bych si s chutí zahrál.
    • Na toto téma se nedávno někdo z vedení AC vyjádřil ve smyslu, že k tomu snad nikdy nedojde. Takových her ze současnosti/blízké budoucnosti je podle něj dostatek.
      • Jack1947
        Je to jedine dobre, to si vubec nedovedu predstavit ano Max tak z 1svetove a nanejvejs z 2. Vic ale ne a jestli by to udelali tak jen kvuli prachum , jasne ze bych to hral ale hodne by si tim u mne herne klesly. *7*
        • Ty jsi retardovaný nebo z Maďarska ? Většina tvých postů je naprosto otřesná. Slovosled ti asi neříká vůbec nic předpokládám....
          • *1* *1* Já rozhodně nejsem žádnej češtinář....osobně mě by asi Grammar Nazi zaplynovali na potkání *1* *1* Ale v musím ti dát za pravdu - ať luštím jak luštím, tak mám prostě problém porozumět o co Go *1* *1*
            • Jack1947
              Kdyz ti to dela problem tak sorry ... mozna ze se tu obevi korektor a ten to prepise do pro tebe citelne podoby. *3*
    • Jack1947
      No fuj, mame tu Hitmana Assassin by mel zustat pekne v minulosti. Jak te to vubec muze nabadnout, soucasnost pf.. *7*
      • Jo, hitman je fakt stejně hbitý jak hrdinové z AC *7* Spletl jsem se, her s nájemnými vrahy ze současnosti, kteří mají pohybový potenciál borců z AC a stejně otevřený svět je vlastně všude plno :).....
        • Jack1947
          To je nakej chabej pokus o trolling nebo co ? *7* Aha, ja myslel ze tady jde hlavne oto ze najemny vrazi je v soucasnosti ohrane tema ve hre, v minulosti naopak nwevyuzite nebo je snad jina hra ? Pokud se mylim oprav mne, a nevymislej si hlouposti co vlastne chces AC ze soucasnosti a jak by to bylo... napis prosim jak si to myslel.
          • Kdo urcuje co je ohrane ? Proste si predstav misto borca v kapi typka v normalnich soucasnych hadrech, co lita po soucasnym meste v parkour stylu jako v AC a misto na koni jezdi autem, to je cele. A nemusis se s tim ztotoznovat, ja to nikomu nevnucuju *3* Proste by se mi to libilo.
            • Jack1947
              Okey, me se to prici ... tot vse kdyby to zvladly prosim ale to uz mi zavani GTA a i kdyz neni o assasinech nedokazu si to zive predstavit, jinak samozrejmne nevnucujes to je dobre.
    • Lawliet
      Já doufám, že spíš ne. Ne fakt, za vraha z minulosti je her podstatně méně, než za vraha z přítomnosti.
      • No v kazdom pripade by to aspon vyzeralo zaujimavo keby Ubisoft vydal simulaciu sucasnych somalskych piratov v adensko zalive.
  • Neříkám že je to špatná hra ale když nemaj ani zájem udělat hlavní příběh proč se to vůbec jmenuje Assassins Creed ? Aha jo prodeje ...
    • Jack1947
      Ma, a jeste neplati prodeje, prodeje to teprve prijde az nebudou mit jinak kde stavit. *4*
    • Ale ono to má hlavní příběh *1* *1* *1* *1* ale hlavní příběh je jen a pouze ten "historický"....v předchozích dílech se za hl. příběh považovaly i eskapády s Desmondem (které mě nevadily)....ale tentokrát bude přítomnost volitelná a bude spíš pro ty co se budou chtít pročítat tunou archivů a dozvědět se něco o postavách s předchozích dílů....
      • Lawliet
        Works for me.
        • Lawliet
          + osobně mi subject sixteen příjde mnohem zajímavější než Desmond. To hlavně emočně.
  • Hlavný príbeh je voliteľný? Zaujímavé. Viem že bol jednou z najslabších vecí predošlých dielov, ale patrí tam. Ak ho chcú ignorovať, tak nemali dávať k názvu číslo "4", pretože logicky človek čaká rozuzlenie zápletky s Juno. Upustiť od hlavného príbehu nie je ústretovosť voči hráčom. Len demonštrácia toho, že nie sú schopní prísť s príbehom, ktorý by hráčov zaujal.

    Neviem čo je dobré na málo animačkách. Už pri recenzii na XCOM som to nadšenie z ich absencie nechápal. Chybou trojky bolo, že nútila hráča hrať tak, ako chceli tvorcovia, nie ako chcel on. Animačky do hier patria, sú odmenou pre hráča a pokiaľ dajú možnosť ich zrušiť, uspokoja tým všetkých.

    A s tou plnosťou herného sveta je to tiež vec názoru. Ak si odmyslíme zbieranie stoviek vlajok, pier a truhlíc, alebo plnenie výziev, kde v podstate opakuje hráč viackrát to isté dookola, tak v predošlých hrách toho až tak veľa na vyplnenie voľných chvíľ medzi misiami nebolo.

    Ako vyzerá to odstránenie krvavosti? V trojke krv striekala trochu moc. Ale stále lepšie, ako hry v ktorých sekáte do nepriateľa bez brnenia a nepadne ani kvapka krvi.
    • Popravde zbieranie vlajociek a vyberanie truhlic uz posobi trapne.
      Aspon tu to bude ozivene potapanim.
    • absenciou animaciek boli asi myslene tie minianimacky, napr. pri otvarani dveri a tahanie za paky, to bolo casom fakt otravne, samozrejme velke pribehove animacky by urcite neskrtli.
      • Ak bolo myslené toto, tak to beriem. Také veci boli otravné. Hoci na druhej strane, zase hráči aj recenzenti šomrú, ak vyjde hra, kde sa drevené dvere otvárajú na fotobunku bez pohybu ruky, alebo sa postava ani nedotkne klávesnice, keď počuť, že niečo vyťukáva a objavujú sa poznámky, že si na niečom takom mohli dať záležať. nájsť rovnováhu pri takých veciach je ťažké.
        Ale už párkrát som tu zachytil kritiku na dlhé príbehové animačky pri rôznych hrách.
  • ...po čerstvých zkušenostech s uplay už žádná další hra od Ublijsoftu..., ne děkuji...
    • Taky nemám rád Uplay, je to jak nějaký název jogurtu.
      • Tak tedaa, tos jim to nandal.
        • Uvádíš mě do rozpaků.
    • A jaký konkrétní?? Jestli se můžu zeptat....
      • ... po instalaci již čtvrté (!) origo hry (AC: R) se uplay komplet zablokovalo - dlouho se načítá (i offline) a nelze se kvůli zadání aktivace připojit na net (hlásí to chybu připojení - což je nesmysl). Je ironie, že se nelze ani přímo připojit k ubi.com ani k supportu... Přeinstalace uplay nepomohla - spíš naopak, nedostanu se ani do offline... a zkusil jsem opravdu všechno od reinstalace, čištění a úpravy registrů, kontroly portů a jejich zabezpečení, vymazání hostu...
        • Ano ano, je to tak, Uplay je nejhorší věc, mám stejnej problém taky a opravdu se mi nechce už kupovat žádnou Ubisoft originálku, protože si ji stejnak dík Uplay nezahraju.. Celkově tyhle aplikace nesnášim (Stem, Uplay, Windows game center nebo co to je, Origin,...). Proč to furt dělaj, vždyť ty achievementy tam snad stejně nikdo nesleduje ne?
          • Jack1947
            Kdyby slo jen o Aijchy , tak by v tom takovy problem nebyl. Jenze nejde a Steam bych si vtomto pripade radsi vypustil, casem bych z ust vypustil i Origin. *4*
        • Nechci aby to vyznělo nějak špatně, ale u mě třeba běží všechno v pořádku....i když rychlost by si to vyšší určitě zasloužilo....
          • Nezní to špatně :)... jasně, každý to nemá, ale podle fór rozhodně nejsem sám... Nemám v zásadě problém s errory spojené se spouštěním či během hry, i kdyby byly třeba zaviněny samotnými autory či výrobci. Jakmile se ale problém objeví v DRM a doplácí na něj hráč, který si koupil origo... v takovém případě je mi opravdu jedno, proč to nejde...
            • XorxoxTalarius
              Jestli mas UPC, tak napis hate mail UPC. Blokuji to :)
            • V takovém okamžiku hold člověku nezbývá, aby si zcela legální kopii hry ocrackoval :)
  • Od série AC jsem toho nikdy nečekal příliš....nikdy to pro mě nebyla TOP hra roku, ale pokaždé jsem dostal co jsem chtěl....každý díl udělal krok vpřed oproti předchůdci (menší - či větší)....Méně stereotypu (týkalo se hlavně prvního dílu), hezké prostředí, souvislosti s historií, nějaký ta zápletka mezi řády....Od každého dílu jsem dostal co jsem očekával (a ano jsem jeden jeden z těch - kterým se líbilo AC3)....Pokud tady námořní bitvy budou lepší než v AC3 (což budou tam to bylo dosti primitivní, ale zábavné) - pak budu spokojen....Nic víc nic míň....Takové moje CoD - akorát lepší a propracovanější (eee kolik hard-core fanoušků se tu tak pohybuje?? *1* *1* *1* *1* )
  • Hezká reklama pane Dobrovský, děkuji. Měl bych pár poznámek:

    "...vyděšeně pozoruji vlnu, která se rozhodla ukončit pouť mé lodi Jackdaw"
    Můžu se zeptat proč? Může v ACIV moře loď nějak poškodit?

    "Ubisoft se postavil proti marketingovému pravidlu o vývoji pokračování podle úspěšných vzorců..."
    Opravdu? Takže konečně AI která není hluchoslepoprašťěná, neútočí zásadně po jednom, nečeká na vlastní smrt? Konečně žádný autoheal? Že by? Já jenom že to ze všech dosud prezentovaných ukázek nějak není vidět.

    "Bylo by na místě moudře kývat hlavou a tvrdit, že Ubisoft umí dělat otevřené světy naplněné obsahem. Tváří v tvář Assassin's Creed IV se z moudra stává opakovaná pravda."
    AC3 ???
    • Luke
      1) Ano.
      2) Autoheal je, ale umíral jsem dost často a rychle, takže by nemusel být spásou. Vyběhneš-li z perimetru mise, tak podobně jako ve FC3 je považována za neúspěšnou.
      3) AC3?
      4) Hry si navzájem kradou spoustu nápadů, a když je dobře využijí, tak to nemá cenu hrotit.
      5) Pořád je to hra a ne simulátor.
      6) Znamená to, že po tobě nejdou jako slepice po flusu při sebemenší chybě.

      Tím je to snad vysvětlené. Díky za reakce!
      • 6.) To by bylo zajisté dobře, protož vyvažovat takovým přístupem jinak obecnou hloupost AI při boji vypadá poněkud nevyrovnaně.
      • Děkuji za čas a za pročtení příspěvku.
        1.) Pokud může moře i mimo bouřkové oblasti poškodit loď, tak rozhodně +1 pro Ubisoft.
        2.) Otázka byla širší, ale dobrá, počkám si, jestli to bude tak jako v AC3, kde není problém na jedno sezení povraždit téměř 1000 soupeřů (http://www.youtube.com/watch?v=Bw3U_getqDg)

        3.) Ano, AC3. Ani masivní reklamní kampaň nedokázala zakrýt, že i přes výtečně audiovizuální zpraování hra silně pokulhává, a situaci nezachrání ani velmi slušný úvod do situace v kůži Haythama.

        4.) Od kolosu formátu Ubisoftu bych očekával alespoň malou veřejnou zmínku v rámci některého deníku, něco ve smyslu že někteří z vývojářů se rádi inspirují tím nejlepším (RE4 byl pokud vím ve své době velmi kladně přijat).

        5.) Pořád to neřeší, že dílo obsahuje romantizovanou podobu pirátské tématiky, které se ale Ubisoft ústy zřekl -> http://www.mcvuk.com/news/read/ubisoft-assassin-s-creed-iv-gives-pirates-the-hbotreatment/0112206
        Lze zajisté vymyslet jiné mechaniky, které méně připomínají laciné pirátské knížky.
    • "Žraloky, jejichž harpunování je strhující jako rockový koncert."
      Myslíte tu mechaniku velmi viditelně zkopírovanou z boss konfrontace Leona a příšery Del Lago z několik let staré hry Resident Evil 4?
      http://www.youtube.com/watch?v=fTpz-Zds4iU

      "Zoufalými piráty, kteří plovou na sudu a potřebují zachránit. Je to ideální způsob doplnění posádky po náročné abordáži. Haj hou, ať teče rum!"
      Počkat, nebylo jedno z hesel Ubisoftu (které jste VY, GAMES, opakovali ad nauseum), že ve hře nejsou žádná "romantická ztělesnění" pirátské tématiky? Něco mi tu nehraje...

      K nim patří souboje, ke kterým kdosi v Ubisoftu přistoupil jako chirurg a odstranil zbytečnou krvavost, přebuzenou umělou inteligenci (agresivitu) a vysoké počty nepřátel.
      "Přebuzenou umělou inteligenci" - znamená to, že teď už se panáci nehýbou vůbec, pokud předtím byli "přebuzení"?
      • ...nemůžu si pomoci, ale když si čtu tvůj útočný text na poeticky sepsaný článek, napadá mě pouze: To je ale blb. Bez vlastní zkušenosti odsuzuješ a útočíš na hru, kterou se ti někdo, kdo ji skutečně hrál, snaží popsat a trochu tě do svého zážitku vtáhnout.
        • "Bez vlastní zkušenosti odsuzuješ"
          Mám zkušeností dost abych věděl, kam tohle míří. U AC3 jsem to psal taky (a ne protože nemám AC universum rád, ale právě naopak, protože mi přijde že Ubisoft šíleně mrhá potenciálem), taky mi řekli podobní jako Ty že to není pravda a vida jak jsem si nakonec hezky padl do oka s většinovým názorem ^_^

          "někdo, kdo ji skutečně hrál, snaží popsat a trochu tě do svého zážitku vtáhnout."
          Kdo hrál co? Přesně tu hru kterou bude Ubisoft prodávat zákazníkům? Viz SimCity kauza. Dokonce i pan Dobrovský je si toho vědomý, když do článku připsal sebeobrannou klauzuli pro eventuální budoucí 180° otočku, kdyby bylo potřeba:

          "poznámka: výsledek samozřejmě může být jiný a hratelná ukázka byla připravena pro novináře"

          Takže vím co dělám - po přečtení vcelku obsáhlé reklamy na AC4 se ptám autora reklamy na pár velmi zajímavých bodů ohledně hry samotné. Prozatím žádná odpověď, asi by se odpovědi svým vyzněním poněkud neshodovaly s "poeticky sepsaným článkem".
          • Ke tvé prognóze o AC3 napíšu pouze, že i porouchané hodiny jdou dvakrát děnně správně. Navíc AC3 byla spousta věcí vytýkána ještě před vydáním právě na základě novinářských zkušeností. O tom potenciálu máš možná pravdu, ale bez konkrétních návrhů to zní jako sliby nejmenované politické strany. Ano, výsledek MŮŽE být jiný. To, že byla hratelná ukázka připravena pro novináře neznamená, že jim byla speciálně vytvořena na míru. Autor se ve článku odvolává na dvě dostupné sekvence hry, což v kontextu k AC může být zavádějící. Pokud by ses skutečně chtěl ptát autora, tak mu napíšeš jiným způsobem než do dikuze. To, co jsi zde sepsal byl vyloženě útočný příspěvek, aby jsi si absencí autorovy odpovědi mohl mastit ego. Takoví jako ty se pak v dalších diskuzích vždy chvástají, jak znali výsledek předem, ale v případě omylu se za své předchozí žalozpěvy už nekají. Odmítám tuto hru odsoudit předem, tím spíš ne, když se na ní zatím pěje pouze chvála.
            • Nařčení o nepsaní omluv beru zpět. Stejně se ale dál musím autora, potažmo všech autorů, zastat. Jak mají novináři psát články o kvalitách hry, když jim je předložena právě jen určitá část? Na jednu stranu tu odsuzuješ konkrétní hodnocení dodaného úryvku, na druhou stejně ale tak odsuzuješ tzv. zadní vrátka. Dokud se novinářům nedostane přímo hra do rukou, mohou vycházet pouze z výrobcem naservírovaných informací. Jejich prácí je tyto informace/zážitky vstřebat a objektivně předat čtenáři, který si pak může vytvořit představu o hře...
              PS: Vzhledem k tomu, že tyto diskuze stejně nikoho nepřesvědčí ke změně názoru, navrhuji status quo a ukončení pře.
            • "Pokud by ses skutečně chtěl ptát autora, tak mu napíšeš jiným způsobem než do dikuze."
              A autor mne bude ignorovat a to naprosto právem, protože není placený za to, aby si skrze E-mail dopisoval s kdejakým návštěvníkem z diskuze (navíc neregistrovaným), který tvrdí, že něco není v pořádku.

              "To, co jsi zde sepsal byl vyloženě útočný příspěvek, aby jsi si absencí autorovy odpovědi mohl mastit ego."
              to co jsem sepsal jsou otázky, na které bych očekával odpovědi v normálních preview/dojmech z hraní. Ovšem to předpokládá, že ono preview/dojmy nejsou napsány jako reklamní článek.

              Takoví jako ty se pak v dalších diskuzích vždy chvástají, jak znali výsledek předem, ale v případě omylu se za své předchozí žalozpěvy už nekají."
              Ovšem toto jsem si dal práci dohledat: http://diskuse.tiscali.cz/games/bleskovky/obecne-1/?page=640&style=flat (možná už to bude o pár stránek hlouběji), najdi si dle přezdívky Tanbou.

              Já se nebojím přiznat si, že jsem se seknul. Jenž to se skoro nestává a to ne protože bych se považoval za tak skvělého (spíš bych byl radši, kdybych se musel pořád omlouvat -_-), ale protože herní business je z pohledu konzumenta krásně čitelný. Je-li něco jednoduché, tak v příštím díle to bude ještě jednodušší, pokud něco vypadá hloupě ale prodává to, tak se to bude dál prodávat; pokud marketing prohlásí "máme lepší AI" tak tím chtěli říct, že produkt více využívá naksriptovaných situací nebo že byl rozšířen repertoár postranních činností bez přímého dopadu na herní zážitek, nikoliv že je AI opravdu vylepšená. Není to zas tak těžké, takhle předvídat, jedna se v podstatě o krátkodobou extrapolaci.
            • "Ke tvé prognóze o AC3 napíšu pouze, že i porouchané hodiny jdou dvakrát děnně správně."
              Hm...řekl bych, že tyhle "hodiny" jsou mnohém lépe ^_-.

              "O tom potenciálu máš možná pravdu, ale bez konkrétních návrhů to zní jako sliby nejmenované politické strany"
              Nebudu tady copypastovat ani dohledávat, ale už jsem se zde na Games nekolikrát rozepisoval o návrzích v oblasti hratelnosti, kteér by z AC rozhodně neudělaly náročný simulátor, ale jemně by podtrhly fakt, že hráč ovládá člověka (ne terminátora) a stojí proti vycvičeným lidem (ne proti boxovacím pytlům pro efektní dorážecí animace).

              "To, že byla hratelná ukázka připravena pro novináře neznamená, že jim byla speciálně vytvořena na míru"
              SimCity, eventuelně Alien vs Predator: Colonial Marines. Jak vidno, firmy se těchto praktik neštítí. A proto má být žurnalista dvakrát tak opatrný, a ne ze sebe dělat prodlouženou ruku PR oddělení.
      • *11*
  • Mě by spíš zajímalo jak se hraje na PS4.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit