Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vadí mi že se mapa zmenšila, minimálně vizuálně je to jak bf3 (velikost, ne grafika). Jinak mě to baví , nový prvky super. Není nadto vyčistit místnost jen lopatkou a bajonetem
  • Za mě jasně palec nahoru, a to mám v BF3, 4 odehráno tisíce hodin. Právě proto jsem na BF1 koukal z počátku hodně skrz prsty, aby se neopakoval sh*t ala Battlefront. Neopakoval. Že tu nejsou změny?
    Podíváme se na to:
    Jiný jízdní model u všech vozidel, letadel. Tanky jedou o něco málo větší rychlostí než běžící pěchota. Pouze u sprintu (bodákový útok) se rychlost srovná. Žádné neváděné střely, TV missiles, TOW missiles, žádné aktivní armory. U pěchoty se vždy v BF hopsáním zvyšovala rychlost vojáka - zde to už neplatí. Automatické zbraně jsou velmi nepřesné, jasné omezení, aby nebyly OP. Brokovnice zraňuje na max 5 metrů, pak nedělá žádný damage. Vozidlo může opravovat pouze řidič, v té chvíli nemůže střílet ani se pohybovat, pouze přebíjet. Land Ships (velké tanky) mají 2 varianty a vejde se do něj až 6 lidí. Letadla jsou pomalá, variant co na ně namontovat je daleko více než v předchozích BF. Hned 3 typy levolution - písečná bouře, kdy člověk nic nevidí na 3 metry, prachová bouře s horší viditelností nebo mlha, která v podstatě eliminuje hrozbu ze vzduchu. Přelézání vysokých zídek. Animace nástupu do vozzidla, kdy můžete vojáka při tomto úkonu zabít. Stacionární zbraně úplně jiného typu než v předchozích BF. U snipera se téměř neprojevuje bullet drop. Absence přehršle optik u snipera, je jen jedna. 3 speciální zbraně - kulomet, plamenomet, AT puška. Koně a jízdní vlastnosti, boj na koních a výbava. Úplně speciální class, když nastoupíte do letadla nebo na koně (neplatí, že jste medic a jako medic i z koně slezete). Hudba se kompletně změnila. Grafika nemá prostě chybu, kdy mluví o hnusu na to jednoduše nemá stroj nebo záměrně plive. Zvuky jsou úplně jiné než v předchozích dílech a jak to DICE umí, tak jsou zase parádní.
    Nevyjmenoval jsem všechny, je toho daleko více.
    PŘIJDE VÁM TO JAKO MÁLO ZMĚN?
    Mimo tyto změny se stále zachovaly mechaniky BF (světe div se, je to BF!) a stále se to hraje jako BF. Mezi BF komunitou to má jednoznačně pozitivní ohlas, vím to od mnoha hráčů z diskusí přímo ve hrách (BF4 servery).

    Jak jsem psal výše, byl jsem k BF z prvního traileru velmi skeptický, ale po zahrání už nejsem. Nejsem ani žádný DICE fanboy (rozhodně ne po vydání nefunkční BF4 nebo shaitu reskinu Hardline), ale rozhodně byl výborný tah pustit do uzavřené alphy pouze youtubery a BF gamery (Thrillobit, FaithHD, Stonemountine64, Jagfrags, NoVA Gaming, Uncut Gaming a jiné). Měsíce jsem sledoval jejich herní videa, přímé záběry ze hry. I se všemi bugy, komentáři, reakcemi atd. Teď je tu open beta pro širokou veřejnost, každý si ji mohl zkusit. Já ji zkusil a jednoznačně kupuji. I přes hromadu bugů (které většinou rozesmějou než naštvou), ale je to stále beta. Mimochodem v průběhu bety změnili několik věcí jestli jste si všimli - počítání tiketů a časový limit, damage light tanků, damage letadel. :-) Nevšimli? Nevadí, je to tak. Při hraní bylo také jasně poznat kdo je BF hráč zvyklý na kooperaci a kdo je v BF poprvé a neví co má dělat.

    Takže za mě - je to stále BF, ale s hromadou nových věcí, které kupodivu nenarušují koncept BF hry, ale dělají ji trochu jinou a velmi zajímavou. Neokoukané prostředí a azenál jedině plus. Nepředobědnávám ale koupím cca měsíc po vydání až se fixnou porodní bugy atp.
    • Napsal si toho hodně, ale faktem je, že to nemá atmosféru první světové války. Vždyť třeba to menu je jak z BF3 v podstatě.

      Zbraně jsou taky nesmyslné - nezvykle mnoho automatů a běhat a střílet v běhu s těžkým kulometem, to je prostě nesmysl. Tanky bych ještě zpomalil. Na můj vkus jsou moc rychlé. Letadlům bych ubral damage.

      Odhalená mapa není žádný zázrak a spawnování na člena skupiny je prostě špatně. Představoval bych si boj v liniích a postupný posun linie nějakým směrem.

      Že jsou v BF konečně animace nastupování, to je spíše trapné, než aby to bylo obdivuhodné a vyzdvihované.

      Grafika je samozřejmě výborná a obecně zvuky také. O tom není pochyb. Hratelnostně to asi nakonec bude dost možná nejlepší dostupné FPS, ale není to natolik dobré, abych to třeba já koupil. Ne hned. Možná časem.
      • Já jsem jen vyjmenoval několik změn, neobdivuji animace nástupů do vozidel, jen na ně fakticky poukazuju. Mimochodem ve které střílečce toto najdeš? Pocit a atmosféra z první světové je čistě subjektivní věc a nemá cenu se o to nijak přít. Nezvykle mnoho automatů tam určitě je, o tom žádná. Trochu tě opravím, protože s žádnou zbraní nemůžeš zároveň běžet a střílet. Ani s kulometem, ani s puškou, ani s automatem, dokonce ani s pistolí. Můžeš střílet za chůze, ale ne za běhu. To jen abychom si to ujasnili pro přesnost. Samozřejmě nic nebrání hráči používat pouze jednoranky. Jelikož má BF dedikované servery, tak jistě budou i takové, kde admin omezí počet automatů na nějaké minimum (stejně jako v BF3, 4, kde je na některých serverech omezení sniperů, nebo jen pistole - znáš to). Spawnování na spoluhráče je základní mechanika BF. Bez ní by to nefungovalo vzhledem k velikosti map. Doporučím ti Verdun, tam je přesně to, co hledáš. Jen pomalá pěchota, volání na zteč, zákopy, jedna rána = smrt.
    • Nevim co je horsi rychle tanky nebo pechota sprintujici 50 km/h
      • Bobe, zase jsme u toho, že jsi to vlastně ani nehrál. Tak jak můžeš srovnávat? :-)
        • Jen reaguju na to, co napsali oni. Pry tank jede 50km/h a vojak ho presprintuje.
          • Co napsali "oni"? A máš i svůj rozum než jen papouškovat někoho jiného? Mimochodem to, že tanky jedou rychle je nesmysl (tak třetina rychlosti v BF4) a pěchota běží naprosto normálně, jaký pak 50km/h? Co to je za nesmysl? Opět to komentuje někdo, kdo to viděl tak možná z traileru, ale vůbec hru samotnou nezapl. Už se na ten flame vykašli čoveče.:-)
    • Je to tak, recenze a dojmy z hraní by měli psát ti, co opravdu hrají, pokud chce pán co má teď v betě lvl 30 n jedné mapě a na BF 3,4 HL lvl 10 tak jasně rozdíly nenajde. Nebo je tak línej, že už je prostě ani nehledá...
    • Děkuji za info dobře doplňující samotný článek.
      • Nz. :)
    • Na sérii Battlefield mám taky nahráno několik tisíc hodin a Battlefront mi rozhodně nepřišel jako nějaký sh*t. Nikdy se neprofiloval jako součást Battlefield série i když sdílí stejné iniciály. Jde o úplně jinou hru s jiným stylem hraní. Já jsem si ho užil i když je to herně úplně něco jiného.

      Jinak BF1 je jasný palec nahoru. Už zas vidím ty stovky hodin co u něj strávím :-)
      • Hele v tom máš pravdu, Battlefront se ani neprezentoval jako návaznost na BF sérii, ale i tak mě to hrozně sklamalo. Nečekal jsem až takovou arkádu, ten systém karet a hrdinů mi absolutně nesedl, letadla příšerný. Má to neskutečný WOW efekt, ale to je tak pro mne asi všechno.
        • Tak nevím, jestli opravovat hrubky, když se nám tady nějaký ynteligent snaží představit jeho pohled na hru, či jestli mu vůbec došlo, že tzv. Star Wars Battlefront výrazně spadá pod LUCASART a DICE musí striktně dodržovat jejich pokyny, aby se to co nejvíce podobalo jejich SW produkci. Ciao kiddo.
        • Létání stálo za prd, na ostatní se dalo snadno zvyknout. Naopak jsem ocenil že vyzkoušeli jinou cestu a ta fakt fungovala. Myslel jsem, že mi budou vadit karty, pickupy a abence server browseru. Když jsem SW ale hrál, nic z toho mi nevadilo. Nelibilo by se mi, kdyby takhle dopadl Battlefield, ale ke Star Wars to sedlo.
          • A dovedes si tedy predstavit, ze v BattleFrontu stravis stejne mnozstvi casu u stejnych map a stejnych modu jako v Battlefieldu?
            • ok, diky za info. Ja jsem se na nej tesil, ale nakonec jsem rad, ze jsem nekoupil. Cekam ted, jak dopadnou ty vesmirne souboje Xwingu a TieFighteru, mozna tomu dam sanci. Ale ten arkadovy pozemni boj s tak malym mnozstvim techniky se mi vubec nelibil.
            • Na Battlefrontu jsem strávil necelých 200 hodin. Je to výrazně míň než na jakémkoliv dílu battlefieldu, ale rozhodně to je dost za cenu 1500 Kč.
  • Nevím v čem jsou třídy pilota a řidiče tanku nevyužité. Mě tam naopak maximálně sedí. V předchozích dílech byl problém v tom, že nějaký de.... vzal na začátku stíhačku a použil ji jenom k tomu, aby se rychle dostal na nějakou vlajku, kde vyskočil. Teď má třída pilot mnohem slabší výbavu takže se pro boj na zemi vůbec nehodí a podobných exotů co používají letadla jenom jako transport je v demu minimum.
    • Přesně, autor článku to jenom nepochopil....
  • jamar28
    Dobře se to hraje, je to zábava, ale ten mód Rush, ačkoliv je to super nápad, se mi zdá ukrutně nevyvážený a frustrující.
    • A v cem?
      • jamar28
        Přijde mi, že obránci jsou v nevýhodě a pokud vítězí, tak jen díky nesehranosti a nespolupráci útočníků. Ale i když se sejdou dva vyrovnané týmy, tak je to stejně frustrující, protože v první půlce mají výhodu útočníci, zatímco ve druhé půlce obránci.
        • JohnyTheZik
          Tak to hodne zalezi na konkretni mape, uz v BFBC2 jsi mel zabavny rush mapy a mapy, ktery se skoro nedaly hrat, jak byly jednostranny. To uvidime, az to bude full.
  • Diky za kvalitni clanek. Klicova slova: hollywoodský blockbuster, film Michaela Baye, smysly neustále bombardovány výbuchy, mainstreamový hráč, ještě bláznivější akci.
    Dekuji ze jste mi usetrili 60€:-) Tohle hrat opravdu nechci.
    • Na holywodskem blockbusteru nemusi byt nic spatneho. Kolikrat je to audiovizualni zazitek na ktery se jen tak nezapomina. Jen se na to musi jit do poradneho kina na poradne platno. Chapu, ze to ruzni intousi na svem notebooku neoceni a potom kritizuji, ze to melo chaby dej, plytke postavy a kdo vi co jeste. A nejak ignoruji, ze autori toho filmu nemeli za cil natocit psychologicke drama a ani ten film za psychologicke drama nevydavaji *7*
    • TheGGG
      a teď zalez do své hipsteří pixelart nory bobánku...
  • JohnyTheZik
    Ja chapu, ze je sranda na neco nadavat, ale vytykat tomu, ze to neni realisticky, je fakt hrozne mimo. S tim souvisi i to, ze nejvetsi zmeny pramenej prave z alespon nejaky snahy udelat tu hru autentickou aspon co se tyce zbrani a techniky, protoze nejvetsi rozdil je znat prave v pomalejch tancich a letadlech..
    Audiovizual ma ta hra neskutecnej a ano, je to mainstreamovka, ale je to zabavny. Nejak mi nedochazi, proc bych si hru nemohl uzit, i presto ze se za prvni svetovy valky nepouzivalo zdaleka tolik automatu jako v BF1. Stejne jako jsem si nekoupil dark souls, abych si uzil odpocinkovy odpoledne, si nekoupim BF1, abych si zahral realistickou hru, ty komentare jsou vazne vtipny.
    • No jo, na téma realistické hry by se dalo diskutovat do nekonečna. Spíš mi vadí, že mainstream hry jsou jak přes kopírák a více méně jsou jak iPhony, drahý a koncept starej af. A zábava může být i mlácení hlavou o zeď, když je jeden dost dutej aby ho to bavilo.
      • JohnyTheZik
        Koncept FPS? Ten je starej no..
        Jinak promin, ale tyhle nostalgicky narky nejsou nic jinyho nez ignorantstvi (stejne tak jako "dnesni hudba stoji za hovinec", pripadne nahrad jakoukoliv jinou formou umeni).. Tech her je hromada, najdi si, co te bavi. Battlefield je casual MP strilecka? Wow, kdo by to byl cekal.

        Ja hraju mainstreamovy hry, ale koupim si i indie srandu, kdyz me zaujme, ja v tom nevidim takovej problem.
        • No a díky lidem jako tyhle praktiky nikdy nezmění. Motto "Cash for The Cash God" uvádí herní serie do komatozního stavu. Pořád to samé dokola a dokola takovou rychlostí, že se mezi jednotlivými díly ani nic nezmění. Ale protože se tohle žrádlo pro prasata prodává, tak proč to nevidávat jak naběžícím pásu, že? Dokonce FPS může být inovativní a zaroveň zábavné, ale u toho nemají 99,9% šanci, že to bude taky chutnat jejich braindead stádu. *7*
          • JohnyTheZik
            A ted jsi jen potvrdil svou zabednenost. Proc tobe vadi, ze DICE, potazmo Activision, vyuzije svuj velkej rozpocet na takovouhle mainstream hru? Vzdyt si ji prece nemusis kupovat. Inovativnich a zaroven zabavnejch fps her je tu prehrsel, takze logicky budou i nejaky hry, ktery se budou drzet svyho standardu. To, ze tu nadavas na nedostatek inovativnich her, neznamena, ze ty hry nejsou, ale ze jsi nevyvinul ani malinkou snahu se podivat po necem jinym nez BF/CoD..

            Btw GoW fakt nebyla nijak inovativni serie a davat zrovna ji jako protipriklad BF/CoD je fakt blbej vtip. Obzvlast v kontextu pouzitejch penez na marketing.
            • Samozrejme ze kdyz dostali zelenou k vyvoji BF1 tak to bylo posvecene od EA ale ja mluvil o tom ze rozhodne nebylo vubec jednoduche tohle posveceni ziskat.
              Jinak EA samozrejme prachy chce. Ma urcite ve firme investory ktery do EA nastrkali spoustu penez aby tyhle prachy EA mohla nastrkat do vyvoje her a ted cekaji ze se jim ty prachy pekne zuroci. Takhle to proste ve svete funguje.
              Predstava ze by se ve velke firme kde se toci opravdu velke prachy delalo neco jenom z lasky a od srdicka by byla opravdu velmi naivni.
              Jak je to pro vyvojare si netroufam hadat. V jedne takove velke firme kde se dela SW pracuju a ze svy zkusenosti ti muzu rict ze i po letech jsou lidi pro ktere je to jenom prace a jsou lidi pro ktere je to porad neco vic. Verim ze podobna situace bude i u vyvojaru BF1 a ze pro ne zmena smeru v podobe prvni svetove valky byla velmi vitana a to nejen pro ty zapalenejsi.
            • Myslet si, že téma BF1 aka první světová nebylo celou dobu s posvěcením EA managementu je hodně HODNĚ naivní. + Jo když někdo nemá srdce a chce jenom prachy tak pokud se to bude prodávat tak ať. Ale rozhodně tam není žádná láska ke hře samotné. Pro tyhle vývojáře je to už jenom práce.

              No alespoň máš pravdu v tom, že ten monolitickej rampouch co je EA se opravdu tentokrát trochu předvedl.
            • JohnyTheZik
              Takze sis vlastne odpovedel sam. GoW serie byla ctyrikrat uplne stejna, jen ti to zrovna v tomhle pripade nevadi, protoze "dokoncovali" pribeh.. Hele aspon nejakou konzistenci bys mohl mit v tech argumentech, jinak je to fakt jak mluveni do dubu.

              Tak ci onak to porad nemeni nic na faktu, ze tu proste budou jednodussi hry pro masy (ktery ale nejsou zdaleka tak primitivni, jak se tu snazis naznacit) a jelikoz si je kupuje vic lidi, ktery proste chtej treba i po praci vypnout, tak ta hra bude mit vic penez. Konec pribehu. A opet, takovejhle her a ustalenejch znacek je naprosty minimum oproti jinejm hram, takze hospodsky uvazovani "ty penize mohly jit jinam" je fakt mimo.
            • A taky ty tisice serveru nabizeji desitky map, ruzny pocet hracu, ruzne mody, ruzna omezeni, takze kdo opravdu chce, tak si musi drive ci pozdeji najit to, co mu bude vyhovovat a u ceho se bude bavit.
            • nez GoW je to lepsi uplne ve vsem. Vetsi a variabilnejsi mapy, 64 hracu na mape. Kupa ruznorode techniky. Commander. A narozdil od GoW je to skutecne FPS. Porad si meles ten svuj kolovratek. Kdyz jsi lama co nema kamarady a proto preferujes single, tak si ho hraj, je to tvoje vec. Ale potom nechapu, proc kritizujes MP hry, ktere nejsou urceny pro lidi jako ty. Serie BF neni zadny propadak, hraji to miliony lidi po celem svete a vecer najdes stovky a tisice plnych serveru, takze to lidi evidentne bavi. A jsem rad, ze lidi jako ty na ty servery nechodi, protoze hraci jako ty by tu hru akorat kazili a sabotovali.
            • A do ceho jineho by se mela cpat hromada penez nez do hry ktera si na tu hromadu penez dokaze vydelat?
              Ja naopak obdivuju tvurce ze i pres neuveritelny prachy co EA do vyvoje BF rve si dokazali prosadit prvni svetovou a BF1 je nakonec alespon malicko netypicky proti svym predchudcum.
            • Hmm BF: příběh se nerozvíjí a hra je pořád to samé, dokola ty samé mapy, ty samé zbraně a ti samý trolové, tryhardi, bruhs... V čem je to prosím lepší než GoW?

              Ostatně možná si to špatně pochopil: Ne všichni co hrajou (budou) BF1 jsou baby raging děcka ale všechny baby raging děcka budou hrát v nějakém bodě BF1.

              A pro mě za mě si klidně BF1 i užij, ale to stejně nic nemění na faktu, že ta hra je nafouklí balón, který je narvaný prachama, které mohli jít na něco lepšího než generické FPS 0 nulovým nápadem.
              • Reakce na příspěvek:

                BF1 je narvaný prachama, které mohli jít na něco lepšího

                Třeba na učebnici češtiny pro tvou maličkost.
            • Uprime si myslim ze BF1 zase po nejake dobe neni dalsim generickym Battlefieldem a je to pro me opravdu vitana odbocka stejne jako pro me byl treba BF3 Vietnam.

              Ja mam proste hry jako BF rad. A i kdyz jsou si treba BF3 a BF4 hodne podobne tak me oba dily moc bavili a je to neco co proste nemuzu rict treba o GoW.
              GoW jsem dohral, nenudil me ale ani me nejak extra nepobavil. Kdybych si mel ted vzpomenou co se mi na tom libilo tak si vybavim snad jenom misi ve vlaku. Zbytek se mi rozmazal do jedne velike sedive cmouhy. A i kdyz je to pribehova strilecka tak si popravde vubec nedokazu vzpomenout o cem to vlastne bylo.
            • A co jako? Pribeh se rozvijel, ale hra byla porad to same dokola. Tunel, stejne zbrane, stejne tupi nepratele. Muze to byt zabavne, ano, ale rozhodne v tom nezazijes tolik variability a zabavy jako v MP hre s bandou kamosu, nebo jako treba projekty LWTB apod. Ze je nejaka hra jednoducha na pochopeni jeste nic nerika o tom, ze v ni i inteligenti nemuzou zazit lepsi porci zabavy, nez v nejake HC hre. Hrajes si na hogofogo, ale nemas na to a hlavne je to zcela irelevantni. Je to uplne stejne, jako se tady resi simulatory a prijde nejake radoby borec, co hraje jenom LFS, rF apod. a zacne tady vyrvavat, ze kazdy kdo hraje NFS je idi*t a r*tardovany jedinec.
            • nevim jak jsi přišel na to že jsem si to nezkusil. A jestli ti připadá GoW v porovnání s BF jako generická střílečka tak by sis v té prd*ly, kde máš tu hlavu mohl alespoň rozvítit.
            • Meh mozna sis mohl tu betu BF1 alespon zkusit.... opravdu zasnu kolik nesmyslu dokaze jeden clovek napsat. Puvodne jsem chtel reagovat na vsechny ale to se fakt neda. Fakt ti poradim jenom vyndat hlavy z prd*ele, nadechnout se a poradne se kolem sebe rozhlednout.
              Jinak nevim co mas porad s tim GoW protoze to je pro me porad symbol jedne z nejnudnejsich generickych strilecek za kterou jsem vyhodil svoje penize. Doted pamatuju jak me tenkrat zaujal a kryci system i velmi vysoka hodnoceni (na Games.cz suverene plnej pocet a nejlepsi stilecka every) a jak moc jsem byl celou tou hrou nakonec zklamanej :D
            • Ha, já že jsem zabedněný? Když už GoW serie byla zaměřená hlavně na příběch, takže na prvních třech dílech není nic špatného protože rozvíjejí ústřední story (která už od začátku byla pro celé tři díly vymyšlená, nikdo to nepsal na koleni podle toho jak se hra prodávala). BF/CoD jsou zaměřené jenom na multiplayer a každý díl je úplně to samý.

              Já rozhodně nemám alergii na mainstream hry. Xcom jsem hrál a u Xcom2 si počkám na Long War (btw Xcom je dobrý příklad jak by se měla serie rozvíjet (tedy kromě toho co bylo mezi 1 a 2 brrr...)) Divinity hraju taky a dark souls neraju proto že nechci používat návody a zároveň tomu nechci obětovat duši. Ale rozhodně pomě nechtěj aby jsem tady stál a tleskal nevslitanější formě her co dělají mezi širokou veřejností hráčům špatné jméno, jsou pokrokové asi jako středověká katolická církev a jsou tak primitivní, že to zvládneš hrát i po lobotomii.
            • JohnyTheZik
              GoW 1 byla originalni, stejne jako puvodni battlefield, jsi natvrdlej? :D
              Jde o tu serii, ktera s dalsima dilama nic novyho neprinesla a jen mela velkej marketingovej budget od Microsoftu jako jedna z vlajkovejch lodi Xboxu.. To byl totiz taky krasnej priklad kopani do zdechlyho kone, ale to ti zrejme nevadi.

              A ne, zase nemas pravdu, ale tak to uz je klasickej syndrom "dneska to stoji vsechno za houby" babyragovani.. Ja sice hraju prevazne dotu, ale jen za posledni rok jsem dohral skvely veci jako byla SOMA, Xcom 2, divinity original sin (porad hraju teda) nebo treba dark souls 3.. A to jsem ani nemusel sahat po nejakejch mega indie titulech. Zabednenost != zajimava vlastnost, to by sis mel uvedomit.
            • No můj problém že jediný akceptovatelný způsob výdělku je kopat do zdechliny koně a cpát do toho nehorázný prachy. Her s dobrým nápadem je dost ale zdaleka nedosahují takových kvalit jakých by mohli kdyby měli gigantický rozpočet.

              A pořád nějak čekám na ty všechny zářné příklady z kterých GoW bral, když je tak strašně neoriginální *7*
            • JohnyTheZik
              Wut?
              Ja nekde rikal, ze ty inovativni hry maj rozpocet BF/CoD? To je snad logicky, ze mainstream hry budou mit vic penez.

              A GoW poznamku nejak nechapu, pokud sis nevsiml, tu hru vydaval Microsoft.. na Xbox.. Mam jeste neco dodavat?
            • To mě tedy určitě odkážeš na nějaké inovativní FPS z rozpočtem BF/CoD děkuji. Jelikož je jich přehršel neměl by to být problém, ne?

              A taky mi určitě napíšeš předchůdce GoW, které odstartovaly novou generaci konzolí, za to tak též děkuji. Je radost mít tu čest diskutovat s tak informovanými lidmi jako jsi ty.
          • Co je to za nesmyslne kecy? Kdyz chces inovativni FPS, tak nehraj BF a hrej ty desitky jinych her, ktere se dnes a denne objevuji. Na co si jako stezujes? Ze DICE chce vydelat a nedela hru pro par tisic podivinu, kteri chteji hru realnou tak, ze to uz je daleko lepsi si koupit nejakou airsoft pusku a vyrazit do terenu misto sezeni u kompu a dozadovani se neustale vetsiho realismu, ktery ale jednoduse nebude 90+ % hracu vubec bavit? Tomu vazne nerozumim.
            • GoW zbrane realistictejsi, nez treba ty v BF4? No ty mas dost clovece. A podobne na tom jsou vsechny tvoje radoby argumenty. Skoda ze nemaji nic spolecneho s realitou. *1*
            • Haha BF nehraju protože je to meatgrinder (ostatně GoW taky proto hraju Dotu), kde většina hráčů je blbjejší než ti boti. Co se týče té předlohy zbraní. Vážně? BF zbraně mají z realitou společného jen to, že jsou podle nějakých předloh. S tím jak popírají fyzikální zákony (o vozidlech ani nemluvě) je fakt vtipný to porovnávat s GoW zbraněma které jsou v tomhle mnohem realističtější. BF má mnohem víc arkádových prvků než GoW. A upřímně řečeno mě je úplně jedno kolik do jednotlivých her teče peněz spíš co za ty prachy vzniká. GoW 1-3 zaměření na příběh (který je určitě nad úrovní dnešního standartu *11*) s opravdu nádhernými mapami? Fajn jen do toho. BF3 až 1 (protože i matika se ohejbá před šrajtoflemi hochů z marketigové sekce EA), které nabízí jen to samé s tím, že pokaždý tam přihodí jedno dvě vozidla, promíchají vybavení classek a říkají tomu herní revoluce?? S tím se můžou jít vycpat. To že tam přidávají mapy s aktivními podnebními změnami a vydávají to za kdovíjakou novinku je taky k potrhání.
            • Ano, ten gameplay se zcela drasticky meni, zda jde o FPS, nebo TPS. TPS budou proti FPS vzdy arkadovejsi a budou nabizet mene obsahu a variability uz jen kvuli tomu pohledu, ktery spoustu veci komplikuje. TPS jsou hlavne single nebo coop hry a MP je tam spise takova mala pridana hodnota, dnesni FPS stavi predevsim na MP hrani a SP ci coop je takova mala pridana hodnota. Tomu odpovida zcela jiny herni styl MP BF a MP GoW.
              Lepsi "okoukana" technika, nez prakticky vubec zadna. (navic, kdyz narozdil od GoW vychazi BF z historickych udalosti a zbrane a technika je tam realna, nebo alespon vychazi z realnych predloh, tak jakou jinou techniku bys tam jako chtel mit clovece? Z tvych narku bych v prvni rade rekl, ze budes asi velmi pravdepodobne velka lama co navic nema zadne spoluhrace a holt te nebavi dostavat kladu od zivych nepratel a vice si uzijes hru proti tupym botum. V BF zadni boti nejsou a proto preferujes jednodussi a arakodovejsi hry jako GoW. Je to samozrejme tvoje vec a dokazu to pochopit, ale tvoje kritika je v takovem pripade zcela nesmyslna a zavadejici.
              V neposledni rade vyvoj jednotlivych dilu serie GoW spolkne prakticky stejny rozpocet jako BF *3*
            • Oh ok máš pravdu. Úplně jiné hry, protože pohled přes rameno a z první osoby fakt drasticky mění co ta hra vlastně je. Vozidla fajn, škoda že už trochu okoukaný, ne? Serie BF vždycky byla arkáda s naprosto uhozenou fyzikou. Taky by jsem dodal, že jsem mluvil jen o jedničce GoW. Nehledě na to že BF je pořád TO samé s rozpočtem, který je jen na to aby dělal dojem :/ kdyby posledních 6 dílů vydávali jako dlc nebyl by tam žádný rozdíl.
            • 1) GoW neni FPS. *3* *7*
              2) Hral jsem dily 1 a 2 a nevsiml jsem si, ze by ta hra poskytovala v MP tanky, letadla, lode, vrtulniky a dalsi techniku v pestrosti a mnozstvi jako serie BF.
              3) System kryti, kdy cumis hlavou do zdi, ale vidis diky jinemu stylu hrani kompletne vse, co se kolem tebe deje, je naprosta arkada, ale fajn, patri to na konzole a do GoW, ale rozhodne ne do her jako je BF.
              4) BF a GoW jsou zkratka uplne jine hry. obe jsou tady uz vic jak dekadu a vsechny jejich dily jedou ve sve zavedene koleji. Proto mi tvoje argumentace prijde naprosto pomylena a nesmyslna.
            • Já nechci realnou FPS, já chci něco úplně nového. Vem si takový Gears of War (konzolovka, vím), ten rozhodně nebyl nějak extra realný přesto mě hry s boty bavili mnohem víc než, kdy jakýkoliv z nových BF s 60 hráči. Bylo to nové a neokoukané s geniálním systémem krytí. Navíc na ugh... "hrách" typu BF, CoD a třeba Assassin's Creed se vyplejtvá na každé hře zvlášť víc prachů než na desítkách těch ostatních dohromady. Ona pravděpodobně jenom marketingová kampaň samotná bude mít větší rozpočet než většina titulů, která nejde cestou masovejch srágor. Protože holt tam prachy neležej.
        • Tak podle diskuze to nekdo srovnava se "zlatym" bad company 2 nebo "zlatym" BF4 a pry to nedosahuje kvalit techto her. Nemuzu soudit, protoze ja nad bf zalomil hul po naprosto smesnem mp v bad company 2 a pochopil jsem si ze tahle serie a vyvojari jsou proste marni :)
          • Je zvláštní, že BF1 jsi vlastně ani nezkusil, ale objevuješ se naprosto v každé duskusi k této hře, kde na ni jen pliveš.
            • BOB: nedá se pod tvým komentem už reagovat. Nicméně, beta byla zdarma, není nic jednoduššího, než si stáhnout těch 6,5GB a zkusit si to. Kdyby jsi zkusil a uznal, že je to shait, tak tvůj postoj pochopím, ale ty jsi to ani nezkusil, tak jak o tom můžeš takto mluvit? Naopak, je to mainstreem fps, přesně pro tebe. :-)
            • Protoze kvalitní arkadovou fps bych si pral tenhle zanr mne zajima a proc bych mel zkouset neco co je porad to samé?
  • funboy nic vezlém,ale ty jsi odpad !!!!!!!!! Je to hra pane bože,to opvravdu chceš aby kulomet tahali tři ????
  • Co vlastne vsichni maj proti Battlelogu? Podle me to je fakt bezvadnej tool. Dokonce ani clovek nemusel lezt do hry dokud se hra nenacetla a mohl si vesele lozit po internetu. Jak bych si pral aby pro BF1 byl battlelog taky. To je podle me velikej krok zpatky.
  • pekná hra , komu sa nepačí tak nekupujte sú tu aj iné hry rozhodne je to lepšie ako Harline :)
  • ta hra je odpad, jak již bylo řečeno pro nenáročnou šedou masu průměrnosti.
    • TheGGG
      tak se honem vrať k nějakému indie pixelart humusu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit