Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kallessin183
    Ještě byh rád zdůraznil, že na early access to má výbornou optimalizaci. Na nejnižší detaily jsem hru rozběhl na 30fps i na svém totálně neherním noťasu...
  • "Ve hře toho totiž momentálně opravdu moc není a všechno, co zatím nabízí, si stihnete vyzkoušet za jedno kratší odpoledne. "

    Ty 3 navzájem propojené mapy co tam prozatím jsou bohatě vystačí na cca 50-60 hodin přežívání v sandboxu, než je jeden prozkoumá - samozřejmě pokud nemá zájem o prozkoumávání, tak je asi tak trochu nesmysl TLD vůbec hrát :). A díky pohlcující atmosféře je to fakt dlouhých několik desítek hodin. A nikde žádné pitomé zombie nebo online v PvP. To je možná to, co přidává na atmosféře, hráč je tam sám a odkázanej jen na sebe a na mislost a nemilost přírody.

    Pokud jde o příběhový režim - všichni na něj dychtivě čekáme :).

    Upřímně - tohle je moje 2x "poprvé" - survival a early access. A nelituju toho v ani jednom ohledu. I podle komunity na Steamu jsou Hinterland studio oproti ostatním early accessům někde úplně jinde pokud jde o komunikaci, vydávání patchů a updatů atd. než zbytek early access scény.
    • mnoho lidi si stežovalo že vlci se chovaji jako zombie, nevim jak je to ted ale když jsem to hrál ja tak tech vlku tam bylo skutečne spousta a byli moc agresivní (na nejtezsi obtiznost)
      • Jo, asi nejsem sám, kdo by uvítal něco jako Pilgrim pokud jde o chování vlků a medvědů (=útočí jen když jim fakt vleze jeden přímo do chřtánu nebo když zaútočí, jinak ne), ale loot aby byl jako v případě Voyagera (protože v Pilgrimu je to s lootem zase extrém, všude je všeho po ko*ot, jak řiká klasik). K tomu třeba aby vlci útočili když se jim bude hráč snažit sebrat kořist, aby se eleminoval problém snadnýho jídla jako je to opět v Pilgrimovi, kdy stačí jen svojí pouhou přítomností krmícího se vlka vyplašit a kila masa + materiálu mít zdarma :). Pro mě i jakožto survival totálního nováčka je Pilgrim směšně lehkej a Voyager už místama dokáže docela zatápět (na Stalkera rozhodně nemám koule ;)).
      • nightborne
        To tvůrci sami zmiňujou - že si jsou vědomi toho, že ve skutečnosti na tebe vlk v drtivý většině případů sám od sebe nezaútočí, ale že do hry je udělali daleko agresivnější, právě kvůli herní výzvě.
    • "Mapa je zatím pouze jedna" - tohle jsem nějak přehlédl - cože? Jakou archaickou verzi autor recenze hrál? Jsou tam 3 mapy a mezi každou z nich jsou přechodové zóny, které dohromady vydají za jednu další mapu. Opravdu to není jen jedna mapa.
  • Pete.palis
    Jinak hra má v nabídce ve Workshopu i slušnou češtinu ke stáhnutí ;)
  • tenhle článek berte prosím s rezervou a hru si klidne poridte je skvela a obsahu je tam až až (propracovane survival mechaniky a 4 obrovske sandbox otevrene lokace) stejne nakonec zakempíte nekde, kde si založíte svuj tabor. pribeh je skutečne to poslední co na sandbox hrách hledáte. asi proto tam mám taky nahráno 60 hodin a ješte se tam chystám vrátit
    • p.s.
      jinak tady skvelej hranej starší trailer, kdyby nekdo neznal

      https://www.youtube.com/watch?v=EKV7P1054lc
  • Po 80 dnech co sem tam prezil a zabil asi 20 vlku a 10 medvedu sem tu hru vypnul a od te doby nehral pokud prydaji obsah a jeste vic zvirat jako soby lisky vic druhu ryb a nabytek ze bude horet a vic si budu moct zvelebyt dum a postavit zakladnu a tak, tak to treba zase zapnu a zahraju
    • Kallessin183
      Na jakou obtížnost?
      • Samozrejme ze na tu nejtezsi jinak to nema ani cenu hrat, dulezite je zacit v prvni v lokaci, najit v lovecke chate pusku a v trezoru naboje a vydat se do druhe lokace a tam se drzet dole u pobrezi kolem hlavni cesty, je tam hafo baraku kde je jidlo, voda, nafta a vydavat se na vypravy do okoli a najit vic naboju a pak se vydat do treti lokace a tam uz jsou i medvedi ale v tech baracich v polich neni tolik zasob jako na pobrezi takze pak zase zpatky do druhe lokace
        • Kallessin183
          No já jsem začínal různě, ale nikdy jsem nezkoumal, kde se dá hned najít puška. Popravdě jsem na ni narazil jen jednou a to byla moje nejdelší hra. Bohužel jak má člověk pušku a dává si dobrý pozor na teplotu a kalorie, tak může hrát "téměr neomezeně". Navíc by pomohlo snížit množství nábojů, abych opravdu váhal je použít.
        • "vydat se do třetí lokace, tam už jsou i medvědi" zní dost divně, obzvlášť když se medvědi spawnují na všech třech mapách (Mystery Lake, Pleasant Valley i Coastal Highway).
  • Jo opravdu hezka hra, skoda toho nedostatecniho obsahu, snad to autori napravi...

    Blby na tehle survivalovkach je, ze pokud chci pockat, kym vyjde z early access, tak vlastne nemam co hrat a zadna z nich nevypada, ze by se blizila dokonceni :/
  • Kallessin183
    Hru jsem hrál a musím říct, že právě prvek, smrt - nová hra je tam naprosto geniální (přestože nemusí každému sedět), a to zvlášť ve spojení s nejvyšší obtížností. Pak je to teprve survival, kdy se musíte otáčet, aby bylo dost jídla a dalších věcí nutných k přežití.
    Při hře na nižší obtížnosti se ovšem opravdu stavuje po určité době frustrace. Shánět jídlo a vodu není ani zdaleka tak těžké. Do pušky je dost munice a brzy máte zásob jak na dobu ledovou..
    • Zásoby jak na dobu ledovou jsou relativní, pokud se bavíme o mase ze zabitých zvířat - takovej zabitej medvěd znamená den a noc vaření/pečení :) a to maso následně stejně zdegraduje minimálně na 50% než ho jeden stačí sníst :).

      Do pušky munice dost je taky relativní - v obtížnosti Pilgrim (česky asi Poutník) jo, ale pak jsem rozehrál prostřední obtížnost Voyager a je to celkem bída. A do toho javorový pruty/nálety nikde, aby si jeden udělal luk. Asi brzo chcípnu :D.
    • nightborne
      Ono to rozhodně není špatně, ale bylo by právě fajn, kdyby se to dalo vypnout a zapnout podle preference hráče, to by nikomu neublížilo =).
      • Kallessin183
        Proti tomu se nedá nic říct... sám bych obdobné funkce rád viděl i v jiných hrách...
  • Radkaa
    Vypadá to pěkně, ale asi to zabere moc času. *13*
    • vubec ne, mužu to doporučit
      • Radkaa
        Děkuju, ale jestli pro přežití musíš zabíjet zvířátka, tak to hrát nebudu.
        • Nemusíš, scavenging vcelku stačí.
          Plus jde nastavit, aby na tebe predátoři neútočili. To už je pak spíš relax než survival :o)
          • Jack1947
            To bys nehrál ale survival hru ne, aby na tebe nikdo neůtočil omg. *7*
            • Jack1947
              Pak nechápu jak, to souvisí s mím umínuskovaným mimochodem příspěvkem lol. Já nepíšu nic o mutantech nebo tak... já psal jen o "neutočení" za jistých okolností.
            • nightborne
              No právě, to je přesně ono, v tom je The Long Dark super - uvědomíš si, jak strašně bys byl v hajzlu někde takhle uvíznout, a že k tomu nejsou potřeba zombíci, mutanti... a vlastně ani ti vlci =).
            • Jack1947
              "Vlezl jsem do špatné diskuzu zbytečně", jinak ano no Nightborne máš svým způsobem pravdu musel bych se nějak adaptovat na zdejší podmínky... no a to by šlo třeba v případě sibiře ztuha.
            • nightborne
              Jacku, nerad bych tě podcenil, ale skoro bych se odvážil hádat, že kdyby tě někdo sebral a upustil někam doprostřed Sibiře jenom s krabičkou sirek a v letním oblečení, nepřežil bys to a ani by na tebe nemusel nikdo útočit =).
            • Nepáskuj. Vlezl jsi do té diskuzu úplně zbytečně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit