zavřít
...

Dojmy z hraní Neverwinter říkají, že se hru vyplatí hrát i sledovat

Každá nová MMORPG hra má velký problém v podobě všech těch předchozích titulů, které se odkudsi vynořují a hráči nabízejí neuvěřitelné množství dojmů, které automaticky hledají v téhle nové hře. Neverwinter na to šla od lesa a snad i cíleně se tvůrci rozhodli, že jejich online RPG běsnění se nebude...

Novější 1 2 3 Starší

  • Nesesary (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Dobrý den mám proble ém v tom že mám spoustu hotových guestu avýroby ale nejde mi to vyzvednout ani přijmout nové jelikož mi to píše že mi něco chybý .Co s tím mám dělat .Dík za pomoc
    30.10. (25 dnů)

    reagovat

  • Redbull (anonym)
    0 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Caute hraju to na ps4 a mám chybu tu že icewind nedostávám žádné qvesti nevíte co stim
    21.9.2016

    reagovat

  • Jakob (anonym)
    2 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Strávil jsem 7 let na wowku, takže jsem rád, že jsem narazil na něco docela jinýho.

    Když tu hru člověk rozjede na plný detaily, tak je to pastva pro oči (na MMORPG je grafika úžasná, na hry roku 2013 je podle mého stále obstojná). Co se hratelnosti týče, tak si nemůžu stěžovat. Přívlastek "Akční" se mi na hře moc líbí.
    PvP by samozřejmě s latencí pod 50ms bylo mnohem zajímavější a víc druhů arén by taky nebylo na škodu. Naštěstí jsem ale spíš PvE hráč a PvP jsem hrál převážně při expení (Neukamenujte mě... Já vím, že endgame je s expením nesrovnatelný :D)
    V PvE hra svůj potenciál taky na 100% nevyužila. Většina fightu je prostě založena na počtu addů, které boss summoní, čímž se samotný boss stává tím nejmenším problémem během encounterů. Některý bosse si ani nedokážu představit, že by se dali zabít běžným způsobem "zabít addy, mlátit bosse, zabít addy, mlátit bosse...", kvůli počtu a síle addů, takže se to často nehezkým způsobem obechčívá... Stále zde jsou ale krásné fighty, které vyžadují rychlé reakce, dobré načasování, správné pozicování a sehranost týmu a díky kterým se PvE vyplatí hrát.

    Bojím se ale co bude se hrou dál. Nasbírat top gear a "odprogresovat" (jestli se to dá nazývat progressem) endgame dungeony stihne hráč, který ani nemusí být zrovna nijak zvlášť hard-core, během pár týdnů (ne-li dnů) a pak už není nic moc co dělat. Chodit ty samé dungeony časem omrzí, 5 povolání není moc, pvp zase k*rví poměrně vysoká latence a bugů taky není zrovna málo. Hra mi přijde dost nedodělaná a s releasem měli ještě nějáký čas počkat, i na open betu bylo možná trochu moc brzo. Ve hře ještě není tolik toho co dělat, aby to hráče u hry udrželo a na to NW dle mého doplatí.
    Celkově se mi ale hra stále líbí. Určitě je co vylepšovat a vypadá to, že Cryptic na tom vážně pracuje. Otázka je, jestli hru stihnou dostat do fáze, kdy by se vyrovnala jiným již na plno rozjetým F2P titulům, dřív, než se dostaví odliv hráčů, který by mohl zapříčinit konec Neverwinteru.

    Hodnocení bych dal tak 6/10. Hra by to mohla být hodně dobrá, ale to jenom kdyby nebyla tak strašně moc nedodělaná...
    29.6.2013

    reagovat

  • Xko (anonym)
    0 souhlasí, 2 nesouhlasí
    Musím říct, že NW online je relativně povedené po stránce ovládání, ale má opravdu hodně chyb v vlastní hře.
    - lag a ping 200ms, poznáte v PvP, kdy nejste schopni prostě porazit hráče 1v1, prostě on vás paralyzuje dřív a už jste prakticky vždy mrtvý (jako CW) atd. Takže ano, je to opravdu problém
    - ekonomika je žalostná
    -- není obchod s itemy ani za AD, které za něco stojí
    -- aukce je zahlcena itemy z bugů, kdy se využívají exploit a jen se lootuje boss
    -- bugovani AD přes aukci ani nebudu komentovat, kdy bugem hráči generovalo milióny AD chybou (ale wipe přece není třeba)
    - nové eventy prakticky nejsou od bety, jedna skirmish? to je problém udělat více map
    - PvP pouze 3 mapy? Pouze Domination??? (útok, jailbreak, atd. to je takový problém?)
    - Guild event a 20vs20 pouze v určený čas? to je špatný vtip. Po jedné hodině skládání itemů vedete i 80%, vyhrajete i tři dílčí části a stejně prograjete? haha :) takže ani na T2 dung nejdete, kde stejně není nic lepšího. Je to poslední dobou jedno velké LOL
    21.6.2013

    reagovat

  • Cocra (anonym)
    0 souhlasí, 2 nesouhlasí
    TES online to jistí.
    10.6.2013

    reagovat

  • Lexx (inkognito)
    5 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Me dojmy jsou takove, ze tato hra skonci v propadlisti MMO her jako tucty pred ni, hru jsem si vyzkousel a zase smazal a uz ted vim, ze se k tomuhle jiz nebudu nikdy vracet a proc ? Protoze neni jediny duvod, proc tuhle hru hrat, potazmo nic co by vas drzelo pri dlouhodobejsim hrani, coz je jaksi u MMO hry kapanek problem.
    10.6.2013

    reagovat

  • jindra.veliky tiscali.cz
    7 souhlasí, 0 nesouhlasí
    vypada to stejne jako stovka dalsich mmorpg... *7* *6*
    9.6.2013

    reagovat

  • mirekdusinojc tiscali.cz
    3 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Počkat, o kterym MMOčku si tohle Karel Drda nemyslí?
    9.6.2013

    reagovat

  • Tilwaen tiscali.cz
    4 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Kdysi jsem hrávala Perfect World (od stejných tvůrců jako Neverwinter) - bylo to pro mě neskutečně chytlavé a vydržela jsem u toho opravdu dlouho. Postupnými změnami do ekonomiky hry ovšem vývojáři udělali z celkem obstojného F2P neskutečně nechutný pay2win s*anec. Doslova. Neverwinter zkusím, ale mám obavy, že přesně to samé se stane po čase i jemu.

    Rok - dva ukázkový F2P model, postupné přidávání balanc-měnících itemů do cash shopu a proměna v totální Tesco.

    Jako další letmou ukázku mentality PW Entertainment mohu uvést příklad +- 2 roky zpět z PWI: Pomineme-li cash shop itemy, classy jsou v PvP velmi nevyvážené a některé charaktery jsou tak moc OP, že prakticky umíráte už jen při pohledu na ně. Hráči na fóru sepisují petice a ze všech sil bojují o změnu a rebalanc. PWE to řeší po svém - přidá novou rasu (ryby), jejichž jedna třída (assassin, nebo co to bylo) se stane nejvíc über-OP-mega-turbo PvP class ve vesmíru; musí se jim nechat, do té doby OP classy už nebyly OP *15*

    Co naplat, pomohl jen ragequit *15* Přeju Neverwinteru, aby se mu nestalo to samé.
    8.6.2013

    reagovat

    • Vegen (inkognito)
      1 souhlasí, 6 nesouhlasí
      Perfect World je snad jen distributor.
      8.6.2013

      reagovat

      • Rostiro (anonym)
        1 souhlasí, 1 nesouhlasí
        EE PWI tvořili přímo Perfect World a pak začali pod svá křídla nabírat další, třeba Runik s T1 (Torchlight) a T2, jednou snad T0 a další. Ale je pravda, že PWI dělá jiný tým vlastně i jiné studio než NWO.
        9.6.2013

        reagovat

        • Tilwaen tiscali.cz
          1 souhlasí, 0 nesouhlasí
          I tak je tam rukopis PWE velice znatelný. Hraji Neverwinter od včerejška a jen sleduji, kolik je toho stejného - hlášení do Global chatu, co kdo dostal za rare item pomocí cash shopu (alternativa Duke z PWI), typ věcí v cash shopu a jejich vysoká cena; balíčky s různými věcmi, které se odemykají postupně s levely (doposud zadarmo; už jen čekám na level, kdy to po mně bude chtít k odemčení cash shop item - stejně jako v PWI), binding věcí na postavu, ...

          Uvidíme. Zatím z toho mám dojem, že starého psa novým kouskům opravdu nenaučíš.
          9.6.2013

          reagovat

          • fff (anonym)
            1 souhlasí, 1 nesouhlasí
            Z shopu neni treba kupovat vubec nic. Kone lze koupit za goldy, batohy jsou v questech. Hlaseni v global chatu lze schovat. Balicek s vecmi je odmena za ten level a zadarmo zustane.
            10.6.2013

            reagovat

            • Tilwaen tiscali.cz
              1 souhlasí, 0 nesouhlasí
              S tím souhlasím. Podle mého je však jen otázkou času, než z toho udělají to samé. PWI začínalo stejně.
              10.6.2013

            • An. (anonym)
              2 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Ano, za goldy lze koupit jen nejpomalejšího koně na lvl 20, a všechny ostatní / modré koně, ridingy, fialové koně už jsou za AD/zen - získatelné dlouhodobou farmou a nebo za dolárky.
              Batohy jsou ve questech přesně 2, další 3 budete muset koupit za zen/AD. Už na lvlu 50 je docházející místo pekelně znát a 16 slotů v bance se rychle zaplní. Rozšířit banku jde zase za zen/AD.
              Balíček s odměnou zůstane zdarma, ale už od lvlu 10 začínají padat nightmare lockbox, balíček který se otevírá za zen/ad - ze kterého padají rare věci, které jinak ingame získat nejdou. Jak do profesí, tak runestony, mount atd.
              Enchanty jdou získat v instancích, ale když není loot management a všichni needují všechny enchanty, bude vám to trvat tak rok, než získáte ten jeden enchant co potřebujete.

              Kdybych to měl shrnout, tak je to přijatelný f2p model. Jako zkušený hráč MMO jsem za měsíc otevřel třeba 50 fialových lockboxů, koupil batoh. Celkově vydělal cca 15-20 000 000 ad, získal několik epických enchantů, epického pomocníka, a nebo T2.
              Ale hrát to jako normální člověk, který chodí do práce a má denně v průměru max tak hodinu na hraní, tak tyhle věci mám za 2 roky. A nebo za jeden den za dolary.
              10.6.2013

            • fff (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              I nejpomalejsi kun je v pohode. NW neni zavodni hra. *1*

              Celkove na lvl 60 ma clovek 3 batohy, coz bohate staci. Krom lahvicek a enchaku neni treba nic syslit. Pokud dojde banka, muzete si veci poslat sam na sebe pres postu a udelat si tak account bank. V bance drzim jen boundnute veci.

              Nightmare lockbox je vyhazovani penez do kanalu. Stony lze ziskat jednou za 7 dni, pres odmeny. Moc jich stejne neni treba. 6 a vyssi enchaky nejsou na momentalni content treba. Enchaku mam mraky a to vcetne weapon/armor, asi mate smulu. Veci na profese jsou nanic, maximalne na to, aby je clovek prodal na aukci.

              50 Lockboxu *facepalm*. Ja neotevrel ani jeden a sedim ted vesele na 2m AD. 2 postavy full T2 equip. Mimochodem chodim do prace a povazuji se za normalniho casual hrace.

              Cele za cca mesic a neco od spusteni Open Bety. Tak si od tech dvou let neco odectete.
              10.6.2013

            • An. (anonym)
              0 souhlasí, 0 nesouhlasí
              Opět, v pvp je pomalý kůň nevýhoda a bez koně nepřijedete včas k boji.

              Batohy stačí pokud nesbíráte více equipů na více buildů, pokud nemáte nagemované různé staty a pokud třeba nepřehazujete itemy kvůli set bonusům při různých bossfightech a různých situacích.

              A samozřejmě já do equipu nedával horší enchanty než 6kové, a enchanty na weapon/armor sice získáte, ale já je dokonce i povyšoval na lepší. A rare runu na +10% dmg od companiona, ty ingame neseženete vůbec. To samé bary, za které jdou nakoupit wardy na 100% šanci na povýšení enchantů. Bo ty epické maj šanci 0% a vy je použít musíte.

              Jak jsem psal, casual si zahraje. Nedokážu si představit ani pomyšlením, že bych do top ingame equipu dával horší než top ingame enchanty. Když je mám možnost získat, jen abych ušetřil nakreslenou měnu, které mám na kontě 2 miliony :-)
              11.6.2013

  • An. (anonym)
    4 souhlasí, 3 nesouhlasí
    Víceméně tu bylo řečeno všechno, ať v recenzi nebo v komentářích. Krom jediného a podle mne jednoho z nejpodstatnějších detailů téhle hry. Servery jsou všechny umístěné ve státech a evropan si díky latency 150-200 prostě nikdy kvalitně nezahraje.
    V PvE u většiny T2 bossů rozhoduje včasné uskakování (dodgování) před abilitama, popřípadě kitting a jiné taktiky, které přímo závisí na reakcích daného hráče. No bohužel uskočíte po začátku animaci bosse, odběhnete a po ukončení animace server vyhodnotí že jste mrtví mimo range jeho ability.
    A v PvP je to naprosto to samé. U low lvlů a nebo na začátku lvl 60 to člověk ani nepozná, ale když odehrajete třeba 5 000 arének, tak si všimnete toho rozdílu. Kdyby se jednalo jen o ten vteřinový animation lock, ještě by to nějak šlo. Ale oni vám lidé dodgují a uskakují z instantních kouzel a to už dost vadí, když nastupujete proti pvp hráčům kde rozhodují detaily. Prostě pro evropského hráče je tahle hra i na endgame nehratelná, respektive nevýhodná.
    8.6.2013

    reagovat

    • Vegen (inkognito)
      0 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Přes víkend to pod 220 nejde :D
      8.6.2013

      reagovat

    • haar mojeid.cz
      0 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Taky bych brala evropskej server.
      Edit: vidím, že se to zvrtlo v nějaký dokazováni kdo je jakej borec v pvp a kdo ma lepší equip, takže upřesním myšlenku:
      Nejde jenom o to kdo má kolik ms, ale taky například o to, že mainteance nejsou moc plánovány s ohledem na Evropu. Musím platit v eurech a tudíž je to pro mě dražší, proč bych teda měla mít horší podmínky?
      8.6.2013 upraveno v 11:46

      reagovat

      • fff (anonym)
        1 souhlasí, 1 nesouhlasí
        Nemusite platit nic. Hra je zadarmo. A pokud nechcete hrat na jednom globalnim serveru, ktery je v US, tak proste nehrajte. *7* *facepalm*
        9.6.2013

        reagovat

    • fff (anonym)
      2 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Pokud tvrdity, ze si z EU nikdo nikdy kvalitne nezahraje, tak placate kraviny. Uz jsem dojel tri postavy na lvl 60 a dosahl 10k GS a vyssi ping nijak neprekazi.
      V PvP i s vyssi latenci nemam problemy vyhravat souboje. Nesmite zapomenout, ze hlavne hrajete proti dalsim evropanum a ti sou na tom plus minus stejne.
      8.6.2013

      reagovat

      • An. (anonym)
        2 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Plácání kravin si nech od cesty, psal jsem endgame - 3x lvl 60 není žádný endgame a gayscore 10k máš za 1m AD na aukci, v den co uděláš 60ku. To není žádný znak toho že jsi něco odehrál.
        A to že 60ka šla nabugovat za jednu hodinu, popřípadě pro HC hráče přes foundry za 24 hodin, a pro normální hráče trvala tak týden, je počet postav uplně od věci. A equip jakbysmet, když si TR sóluje T2 bosse a equip může na aukci v klidu prodat / vyměnit / oblést.
        Jak jsem psal, až odehraješ na 60tce 5 000 arének a budeš hrát endgame (tím se rozumí že nebudeš už moct nikam dál, a ne další 2 postavy), poznáš to. A poznáš to především proti premade a proti equiplým lidem, proti těm co už to umí a ne proti lvlujícím a zeleným, proti kterým nejspíš hraješ teď.
        Mimochodem vysoká latence je problém u všech online / mmo her, od stříleček až po rpg, a všichni hledí na odezvu/připojení jako na jeden z dílků skládačky kvalitní hry. Pokud tenhle dílek u téhle hry prostě není, nikoho nepřesvědčíš o tom že se dá kvalitně a spravedlivě hrát jakékoliv pvp.
        Další věc je ta, že servery se budou spojovat a Amerika má o 200mil potencionálních hráčů víc. Takže pokud to bereš tak, že si spravedlivě zahraješ proti evropanům, pak je naprosto jasné že si zahraješ proti menší polovině serveru se stejně vysokou latencí.
        9.6.2013

        reagovat

        • An. (anonym)
          1 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Abych byl přesnější, casual si zahraje a nebude latency řešit. Ten kdo hraje trošku víc, řeší talenty a buildy, ten co si skládá equip a plánuje budoucí endgame content jako raidy a arény, ten kdo hraje hru jakoby "hloub" a řeší tyhle detaily, pak bude vždy nastupovat s nevýhodou. A tenhle problém ho prostě dřív a nebo později dožene, u melee v PvP to člověk pocítí nejdřív a pak později s ostatníma class.
          Já to poznal s TR když mi lidi uskakují lidi ze smoke bomby a při útoku ze stealthu. Človek pak přímo potkává konkrétní jména co maj vyšší latency a v klidu je zabije a pak jsou někteří, kteří proste pokaždé dodgnou většinu útoků.
          No a pak potkáte třeba premade s endgame věcma, sehrané a na TSku, na které potřebujete 100%tní reakce postavy a ty prostě chybí. Zmáčknete tlačítko, proběhne animation lock, u vás na monitoru proběhne animace včetně zvukového efektu, dopadnete na zem a POTOM protihráč u vás na monitoru udělá kotoul a dodgne váš útok. A začně se to stávat čím dál tím častěji, čím dál tím víc lidí bude mít endgame equip a čím dál tím víc lidí bude znát taktiky a protivníky, takže bude potřeba proti stejně dobrým a nebo lepším hráčům stejně dobrá latence.
          A ta tu prostě v téhle hře pro evropany není.
          9.6.2013

          reagovat

          • fff (anonym)
            2 souhlasí, 3 nesouhlasí
            Ze smoke bomby by neuteklo snad jen 6ti lete decko. S latenci nebo bez. *1*
            A kdyz potkate treba nasi groupu v PvP (ano hrajem s TSkem), tak by vam ani 30ms nepomohlo. *1*
            Nechapu co resite? Pokud nehrajete ve 3 v noci naseho casu, tak vsichni kolem vas maji minimalne 150ms. Pak uz rozhoduje jen equip a skill.
            9.6.2013

            reagovat

            • An. (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Jde o to že ti ze smoke bomby uteče až po tom co ty ji dáš a uteče ti abilitou, i když má mít daze efekt.

              Další věc je ta, že když kolem tebe projíždí někdo na mountu, tak ty ho s abilitou se 100% critem vždy shodíš z koně, a zatímco má animation lock kdy vstává ze země mu dáš zase daze a prostě ho zabiješ. Tím on nemůže backdoor a ty si hlídáš v klidu point.

              Jenže s latencí když má ten druhý rychlého mounta, nikdy ho neshodíš. Server ho zaznamená daleko od tebe, ty máš cd na stealth, máš cd na jednu z abilit a frajer už ti točí bázi.

              Měsíc po začátku bety jsou to maličkosti, ale za další 3 měsíce kdy budou mít všichni endgame equip, kdy budou všichni v pvp vědět co mačkat, kdy bude mít každý rychlého mounta, až budou mít guildy svoje ustálené lidi, pak to pocítí každý.
              9.6.2013

            • fff (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Pokud vam nekdo utece ze SB az potom, co ji hodite tak to nemusi byt nutne latenci. Doporucuji prostudovat ostatni classy.

              Neni kun jako kun. Z meho kone me shodi malokdo. Opet to nema s latenci nic spolecneho.

              Pociti kazdy co? Na latenci si muze maximalne stezovat hardcore pvpeckar. Pokud mezi ne patrite, tak nezbiva vam doporucit hrat jinou hru. NW nikdy nebylo brano jako pure PvP. To je tam jen na okrasu.
              9.6.2013

            • An. (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Ano, není kůň jako kůň. Ale ono se nejedná o koně, ale o to že člověk vůbec nestrefí projíždějícího člověka a nehitne ho. I když ho má na monitoru přímo u sebe. Server prostě vyhodnotí že hráč reaguje příliš pozdě a že už je druhý hráč dávno pryč. Nenapíše ani miss, ani dodge, nic, a jen druhý projede dál. A vsadím se že bych vás critem za 17k z koně sundal, stejně tak jako každého včetně guardianů. Ono se totiž jedná o % HP které vám útok vezme a ne o typ mounta. Jak jsme psal, jedná se o rychlost se kterou se informace dostává k serveru.
              9.6.2013

            • fff (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Je to 15% z HP a jedinej class, ktery jakz takz ma sanci je CW.

              Stale od vas slysim jak mijite kvuli latenci. Za 200ms vam zadny kun neujede z dosahu, to je proste kravina.
              9.6.2013

            • An. (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Už podruhé čtu kravina a konina, čtu o vašich skvělých postavách lvl 60 a gayscore, čtu o tom jak chodíte HC PvP a jak vás nikdo nesundá z koně. Už je mi všechno jasné a vím naprosto přesně s jakým typem hráče tu mám co do činění.

              4 lidi sem píšou do topiku. Jeden píše že o víkendu nejde lat pod 220, což je 4násobek ostatních her. Druhý píše že i PvE je pro něj nehratelné díky latency. Třetí že by uvítal EU servery kvůli supportu ze strany Crypticu a čtvrtý jsem já se svýma slohovkama a konkrétníma situacema kdy je hra ovlivněná latencí.

              Tak asi jsme tu všichni ostatní volové a vy jste mistr světa. Hodně štěstí v NWO, a ať se vám daří. Přesně kvůli téhle komunitě se lidi vyhýbají serverům kde se hromadí česká populace, přesně kvůli podobným diskuzím nemá cenu ani reagovat. Sbohem.
              9.6.2013

            • fff (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Od zacatku pisete, jak je to nehratelne kvuli vetsi latenci. Ja vam oponuji, ze to maximalne pocitite v PvP proti amikovi, kterych clovek v primetime potka skutecne minimalne.

              Podle toho co piste me spis pripada, ze vase linka ma vetsi problemy s latenci do US nez ta moje, coz je mozne. Ja se nad 200ms v PvP nedostavam. EU server by vam pomohl, ale ten je nerealny. Ocekavam, ze Cryptic ve full release, nahodi EU proxinu stejne jako v STO.

              Netusim v jakem jsou ty proxiny stavu pro NW. Muzete je prubnout, jestli vam to pomuze ...

              -SetProxy eu1.proxy.crypticstudios.com nebo -SetProxy eu2.proxy.crypticstudios.com
              9.6.2013

            • An. (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              I na oficiálním fóru jsou stovky hráčů co si celou dobu stěžují na 200+ lat, a všichni tu latency pociťují zejména v pvp. Namátkou první topik z googlu.

              http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?188881-High-latency-in-EU-%28150-200ms%29

              A nehratelná ta hra není, jen je nehratelná nějak na úrovni, když má nadpoloviční většina hráčů nižší latency než vy. Prime time s tím moc co do činění nemá, když má prime time pracující, tak na druhém kontinentu školák a nebo záškolák, popřípadě nezaměstnaný atd. Poměry počtú připojení a lokací připojení k serveru tak nějak neznám, takže s takovou argumentací nemá cenu vystupovat. Vy ano? Sem s ní.
              9.6.2013

            • fff (anonym)
              2 souhlasí, 2 nesouhlasí
              Divejte, tohle neni esport hra ani nikdy nebyla, ani byt nemela. Hra je i s tou latenci hratelna a zabavna. S vasim konstatovanim, ze si evropan nikdy kvalitně nezahraje proste nesouhlasim. Tim bych nasi debatu uzavrel.
              9.6.2013

        • fff (anonym)
          1 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Nic jsem nenacheatoval ani nekoupil na akci. Cela hra me stala 60 dolacu za guardian pack. Se dvouma postavama jsem projel uplne vsechny dungeony. Chce to prestat byt paranoidni.
          V PvE je latence znat minimalne. Kazdej telegraph je snad 2 vteriny dlouhej, to by jste musel byt retard, aby jste to nestihnul.
          V PvP je latence znat, ale protoze hraji v EU prime time, vsichni kolem maji +- stejnou latenci, protoze jsou to na 99% evropani.
          9.6.2013

          reagovat

          • Rostiro (anonym)
            1 souhlasí, 1 nesouhlasí
            Latance neni při PVE znat, tak to se pojď podívat ke mně :D. Melee postavy jsou děs, jako nevím ale když seknu potvoru a životy se ji odeberou cca sek někdy i vice po tom co proběhne animace jak sem ji sekl, je docela na prd. Jako když po tobě jde jedna je to celkem ok. Ale když na tebe leti vice potvor najednou, tak v tom je zmatek jak prase, občas neviš kdo mlati tebe, občas mlatiš už v podstatě do mrtvoly, takže problém to je.
            Jinak hraji mezi 20-24h
            9.6.2013

            reagovat

            • An. (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Tak u mne takový děs není. Ale když se připojuju na české servery, mám lat 8-10ms u většiny her. Když hraju třeba WoWko na eu serverech ve Francii tak 30-50ms. A těch +-200 na servery v Kalifornii už fakt poznám, a to klidně nemusí být US prime time. A hrál jsem to ve všechny denní i noční hodiny, záleží právě na té vzdálenosti k serveru a okolnostech po trase, ne na tom jestli člověk hraje zrovna v EU v 8 večer.
              9.6.2013

            • fff (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              dejte ve hre /netgraph 1 a reknete nam zhruba cislo. Hraju melee taky a takovy problem jsem nikdy nemel.
              9.6.2013

            • An. (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Už jsem to smazal, ale co jsem měřil na náměstí 190-210, v lokacích a nebo foundry 170-190. Mimo špičku US, v EU čase a při parádním počasí, bez nějakých server lagů co byly po release bety. Jinak to skáče výš.
              A to že jste ten problém nezaregistroval, ještě neznamená že není. Já osobně spíš hraju PvP, a tenhle problém prostě poznáte až při endgame farmení stovek miniher. Při prvních 14ti dnech a prvních 500-600 minhrách jsem tomu taky nevěnoval pozornost. Ale potom si toho všimnete, až se přesně naučíte na které classy a jejich buildy co funguje a kdy máte použít jaký cd a jaké rozvrhnout ability na který setup. Když vychytáváte backdoor a 10x se setkáte s tím samým hráčem 1v1, a nedokážete ho ze stealthu hitnout i když ve chvíli útoku stojíte u něj.
              9.6.2013

            • fff (anonym)
              1 souhlasí, 1 nesouhlasí
              Asi jsem nejak vyjmecny, hraju NW uz pres pul roku a stale jsem zadne markatni problemy s latenci nepotkal. A to nepocitam mraky nahranych hodin v STO.

              Navic vsichni z EU maji stejne podminky, tak to nevidim problem ani jako hc pvp hrac.
              9.6.2013

Novější 1 2 3 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.161.108.158.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.