Přejít na výpis diskuzí
Dojmy z hraní: Shadow Warrior 2 není jen bezduchou řezničinou
28.9.2016 | Jakub Kovář
37 příspěvků
-
Naozaj neviem preco v dnesnej dobe sa vseto musi tlacit smerom k open world a generickosti na ukor rucne urobenych levelov, uloh a situacii a uz toboz nechapem preco sa to musi diat v zanri v FPS, urobia slusnu jednutoku ktora mala svoje chyby a miesto toho aby na to naviazali lepsou hrou v kazdom ohrade ale podobnym typom zazitku tak z toho musia robit toto,neviem aka to bude hra ale osobne mi ta zmena skor vadi ako by som sa tesil.
-
To je zas kýbl hoven tady. Fakt radost to číst.
-
-
Smutný je, že ty poseroutkové z redakce ti ten příspěvek smažou protože jsi použil slovo "hoven" *13*
-
-
hezky že okopírovali motorovku z dooma, ale už nebyli schopni udelat odpovídající animace porcovani
-
-
Proč by měli spolejhat na pár animací, když maj model poškození, kterej umožňuje naporcovat každýho nepřítele asi na 40 částí?
-
-
ano, ale porad tam chybí ty animace, vypadá to jak kdyby tou pilou maval ve vdzuchu. dobre to je videt v 3:57 - 4:13. Zadny kontakt s postavou.
-
-
Hlavně proklikat a pak jít hajat, jak tě to maminka učila.
-
-
s tebou maminka jebla o zed proto ti vytekla pulka mozku, Aničko *3*
-
-
-
-
Maxíčku, jdi hajat, víš, že když nespinkáš ve školce a tak dlouho ponocuješ, že pak stojíš za ho*no.
-
-
Novodobá jednička mě bavila hodně... ale tady se prostě bojim, že toho ve hře bude moc. Nejsem fanouškem nabalování tuny obsahu na systém, kterej funguje. Nepotřebuju bambiliardu zbraní, jsem rád za několik jasně vydefinovaných kousků. Nemám rád procedurálně generovaný světy, naopak oceňuju, když vidim, že si někdo dal se stavbou levelů záležet a přemýšlel nad tim...
Nevim nevim... Lo Wang je borec a do tý hry půjdu, obávám se ale, jestli tahle "evoluce" trochu nezabije to, proč se mi líbila jednička. -
-
Pokusil jsem se hrát jedničku tento rok a je to naprostý odpad. Jeden dlouhý koridor, který člověku nepovolí pomalu ani otočit hlavou, nulová AI (nepřekvapivě dle žánru), humor mě přestal bavit po půl hodině hraní, hudba... vlastně nijaká... Vizuál nepřátel nudný, nezajímavý... Pobavily "velikonoční vejce" s ohledem na stařičkou klasiku, ale z dnešního úhlu pohledu hra, která se nedá už moc hrát. Bohužel. Dal jsem tomu asi 5 hodin a bohužel se za tu dobu nezměnilo nic...
-
-
Tak ti to nesedlo no... je ale spousta lidí, co si to užili (zbožňuju i původní hru z devadesátek), takže vynášení soudů "je to naprostý odpad" je docela zcestný...
-
-
-
Není to Borderlands 3 (když už jsme u borderlands, ten dokázal dokonale zaručit znovuhratelnost - ne nějaký náhodný generování, ale pořádnej grind a šest rozdílných postav), ale i tak se těšim.
-
-
Největší síla Borderlands byla ale hlavně v kooperaci. Pokud člověk měl alespoň jednoho kamaráda, který to s ním hrál, byla zábava úplně jinde.
-
-
Predchozi dil byl narez jako krava, na tohle se tesim jeste vic. Poctiva FPS ze stare skoly :-)
-
-
FPS ze starý školy to právě moc nebude, uz jen díky tomu generování úrovni a zbraním se statistikami... Za mě to není ale špatně
-
-
Však co měla "jednička"? Skilly za karmu, kouzla za nějaký kameny, minimálně tři upgrady pro každou zbraň...
RPG prvků nebylo málo a tady jich nejspíš jen pár přidali... jádro hry zůstalo starým dobrým masakrem.
-
-
*předchozí díly byly
-
-
takže to nebude nuda jako doom, serious sam nebo předchozí SW? O tom pochybuju....
-
-
Tak známe tě, ale stejně, jakápak je DOOM nuda? :)
Hraju to často, dohráno 3x, dokonce mám jen kvůli Doomovi dualboot s Win7. Akce nuda určitě není a už jen ten soundtrack stojí za to ;o) Řezat démony za rytmu metalu je všechno jen ne nuda *3* -
-
je to nuda... prázdná hra kde se chodí z arénky do arénky a střílí se nudní a nezajímaví nepřátelé. Bez postav, bez příběhu, bez epických momentů a cutscen, bez pořádného soundtracku... prostě blbina pro retromily, pro mě nestravitelná nuda...
-
-
Míjíš zaměření hry. Že tě tento typ her nebaví je v pořádku.
Každý jsme jiný, někdo se nudí doma, někdo chodí z práce s rozemletou hlavou a chce se jen tak odreagovat. A myslím že právě v tom je nový DOOM nyní král. Pustit si jakýkoli level a řezat a super je že pokaždé je ten souboj jiný a kde jsem jednou sekal dlouho, tam jsem jindy vykosil hned a ještě mi zbyl nevyužitý powerup. Každopádně si pak o weekendu můžu dát klidně i něco duchapolnějšího. Ono tomu nic nebrání ;o) Slova nudná výplachovka, odpad atp. netřeba užívat myslím. -
-
svobodně vyjadřuji svůj názor, tak jak to místní retro klika dělá u mnoha jiných her...
-
-
A to já si zase myslím, že DOOM vyhraje soundtrack roku. Něco tak námrdového tu dlouho nebylo. Btw oficiální soundtrack je venku, Mick už ho sype na YT. https://www.youtube.com/channel/UCgzy7JqiE7qcpdnwu79dF_A
-
-
nuda
-
-
Buzno
-
Ty tvoje příspěvky jsou nuda...
-
-
-
Tak to je přesné. Hned mě napadla série CoD...
-
-
nice try bruh... naštěstí CoD není nudná retro arénová výplachovka ala doom nebo sw
-
-
Neříkám, že všechny CoD, nový díl mě taky zaujal, ale jeho cena už tolik ne:) Po dlouhé době budu čekat na recenze.
-
No vidíte chlapci a mě se zamlouvá i DOOM a i CoD
A co teď? -
je smutné, že se zde názory lidí kteří nejedou na retro vlně přestárlého hráče jako ty považují za sr*čky. Nic z toho co jsem řekl není lež. BOIII možná nebylo nejlepší, ale pořád si radši zahraju BOIII než dooma nebo sw. Navíc Nové CoD vypadá luxusně a CoD AW bylo epesní. U prvního sw jsem málem usnul nudou a toto bude podobná macho pakárna...
-
Ne, jenom meleš sr*čky o CoD, která je naprosto zdegenerovaná, co se týče FPS a hýkáš u toho, jako by to bylo něco extra. Přitom je to těžký pr*ser viz poslední díl.
-
smutné, že vlastní názor který se nehodí zdejší retro klice je trollení... nebo je to snad povinnost milovat retro fps a hatovat ty nové? Svoboda zde zdá se zemřela...
-
GGG že tak okatě trotlíš.....
-
spoustou věcí, např. tím že jsou tam zajímavé postavy, cutsceny, epické momentky, děj a člověk nemá pocit že hraje jen za létající střílící zbraň. Tady ty retro macho pakárny jsou vedle CoD odpad...
-
Nic ve zlém, ale čím se liší Cod od výše zmíněných arénovek? Krom kulis.
-
-
-
-
-