Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je to ubisoft, bude to shit, ale škoda, koncept parádní, takový lepší chivalry.... 3 druhy útoku...stát proti sobě a plácat....ach jo.
    • Je to Ubisoft, bude to hit, mozna ho pak vyzdimaji, ale ted to bude zajimave.
  • Vypadá to strašně. Hráč naběhne k NPC. Udělá se okolo NPC kruh a začne boj. Mezitím vše okolo si jede extra a hráč řeší jen ten souboj a ještě reaguje na nějaké nápovědy *15*

    Něco jako ta hra z říma od Cryteku. Rubačka.
    • Zelda byla vždycky spíš taková arkáda/adventura, ale tohle vypadá příjemně.
  • Tady to funguje skvele, ale Vavra and his boys budou odkladat a odkladat.
  • MickeyMutant
    Doufám, že při soubojích půjde vypnout ta nápověda šipek a kruhů. Bude mnohem zajímavější odezírat útoky a bloky přímo podle držení zbraně a postoje nepřítele než zprostředkovaně podle grafické indikace.
    • obavam sa ze nie, je to preca len ubisoft... ale mod by tomu pomohol ako vzdy
      • modovat to nepůjde, je to přece jen ubisoft *3*
    • Nemudruj Vávro, neni to prostě pro tak "hárdkór" pařany.
      • MickeyMutant
        Jen jako možnost. Když už si dali práci s mocapem, co vypadá tak dobře, tak nechci čumět na šipky, ale přímo na animovanou herní postavu.
    • Hmm, nevěřím tomu. Možná na PC přes nějaký mod.
  • Morraw
    Snad to ovládání bude intuitivní a lehce zvládnutelné i na klávesnici/myši.
    • oVer9000
      A ono je hrozně náročný koupit za pár stovek xbox ovladač a hrát s něm hry, se kterejma to bude ještě větši zážitek... Nikdo nikoho nenutí bejt konzolovej hráč... nebo hrát s ovladačem střílečky, proboha jen to ne... jen prostě, někdy nechápu proč na jedno ovládací zařízení navíc lidi koukaj jako na mor a radši budou pořád bojovat za tu klávesnici a myš, i když pro to některý hry prostě úplně ideální nejsou.
      • protoze je to mor, prave proto, ze na nej ovladani optimalizujou, tak to ma vliv jak na samotnej design her, tak na ostatni typy ovladani
        • Jak u čeho, u FPS určitě, u 3rd person není gamepad špatnej, dá se využívat analogovýho pohybu, což se dá sice na myši řešit kolečkem (smutné, že je to většinou nenapadne), ale není to tak pohodlný.
      • Jack1947
        To není k smíchu ale k pláči gamepad jim znásilnil celou rodinu *9* *13* proto je to pro ně mor to ti nikdy nedošlo ? ty necitlivý hnupe *7*
        • oVer9000
          Ach ne, ach ne. Co jsem to provedl. Jak jsem mohl byt tak hloupy, necitlivy a hloupy. Ted uz to konecne dava vsechno smysl. Ta hruza!
    • bohuzel se obavam, ze to bude optimalizovany na 2 analogy. na KB+M to bude podle me dost krkolomny.
      • MickeyMutant
        Nemělo by. Při fixovaném protivníkovi WASD pohyb postavy a myš doleva, doprava, nahoru - pozice zbraně.
        • to ano, ale prave tu mys budes muset furt zvedat a centrovat abys neskoncil vedle podlozky a behem toho nebudes moct zadavat smer kryti atd. a ten smer kryti budes muset porad jet v tom smeru mysi? takze kdyz budes chtit kryt jednu stranu nekolik vterin tak budes muset jet tou mysi nekolik vterin tim smerem?
          • MickeyMutant
            Fakt nevím, jak to bude ve finále vypadat, ale představuju si, že bude stačit minimální pohyb myší doleva - postava přejde do levého gardu a ten levý gard už drží i bez dalších pohybů myší. Myš směrem nahoru - blokování útoku seshora a hrozba útokem seshora atp.
  • Najlepšie je nečakať, kým sa dvaja protivníci pobijú navzájom, ale zapojiť sa.
  • vypadá to fakt moc pěkně, ale mohli by si odpustit marketingové kecy jako "Unique combat system which lets you experience melee combat as you would have weapon in your hand" to je takovej blábol, že na to žádnej facepalm nestačí...
    • Magister_Peditum
      PR kecy jsou dnes u všeho. Battlefield 1 zase láká na "autentický zážitek z WW1". Člověk se to musí naučit odfiltrovávat. *3*
      • Hlavně nebreč. Stejně by si Battlefield 1 apod. nikdy nehrál, protože jen sedíš u diskuzí 24 hodin denně a hatuješ vše co jde, tak kde by si ještě na hry bral čas... *1*
  • Psal jsem to hned, ze to bude pecka a kazdy neee, to je konzolovka jak vysita, tak tady to mate :-)
    • vsak to konzolovka jak vysita bude, ale to neberu jako minus. pokud se z toho v prubehu kampane nestane monotoni a porad stejne rubani, tak to bude dobre. sem ale hlavne zvedavej jak zvladnou mutliplayer a ruzne charactery s jejich unikatnima schopnostma (coz je imho lakavejsi nez SP kampan, ale co ja vim, treba ji udelaj fakt zabavnou).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit