Přejít na výpis diskuzí

Dojmy z hraní: Star Wars Battlefront je jednodušší, ale zábavný Battlefield

28.6.2015 16:00
Miloš Bohoněk 45 příspěvků

Hrajete Battlefield? A pamatujete na své začátky s Battlefieldem? Docela bolely, že? Pokud teď hrdinsky kroutíte hlavou, protože už od svého prvního Conquestu jste vévodili tabulkám, pak klobouk dolů, ale já si své začátky pamatuji jinak. Bolelo to. Nevěděl jsem, jak uzdravovat kolegy, jak předávat...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako celkem blbost tohle zjednodušení ve Star Wars měli zbraně munici (zasobníky s plynem) většina blasteru měla 500 výstřelu. Jako oni tvrdí že to dělají pro fandy a pak tam povídají blbosti že ty zbraně nemají munici a mají nekonečno vystřelu a podobně :D. Vojáci se báli v boji vyměnovat kazety s plynem protože při zásahu hrozil výbuch :D ja jsem se těšil na všechny tyhle detaili a ono nic no :D

    Ještě mohou říci že tam nebude HC mod a to je pro mě konec :D
  • Byl jsem velice zlákán kulisami SW na koupi téhle hry, ale po zkušenosti s BF4 a BF:H jsem nepředobědnávl. A teď čtu, že jsem zatraceně dobře udělal. Já bohužel nejsem zastáncem zjednodušování. Hrát hry pro opice opravdu není můj šálek. Ani hry pro Einsteiny my nesedí, myslám, že BF série je naprosto krásný průsečík mezi realističností (Flashpoint nebo ARMA) a tupou arkádovostí (CoD jak jinak). Já z CoD přešel na BF a neměl jsem rozhodně porodní bolesti jak autor článku naznačuje. Ano, je to chvíli rozhodně prekérka a frustrace. Ale ono se stačí do toho ponořit a nebýt prostě línej kr3tén, to je celý. Komu se hra zamlouvá, tak se těch pár věcí naučí rychle, jako třeba zmáčknout R a přebít zbraň nebo zmáčknout # a hodit lékárnu poraněnému bratru ve zbrani, potažmo munici či jiný gadget. Tohle zjednodušení co zde čtu mě definitivně odradilo od koupi téhle hry, díky...
  • Já bych radši KOTOR 3 a nový Jedi Knight. *9*
    • Já bych radši ženskou. *9*
    • moc slozity pro posledni pseudokonzolovou generaci
  • Vidět Star Destroyer v atmosféře a Tie Fightery jsou stejně krésné stroje.
  • Atmosféru to má, o tom nic, ale mohli by odstranit ty +XP body na středu obrazovky, takový úpadek. Je to trapný a zbytečně to ruší.Tohle mi vadilo i na BF
  • XorxoxTalarius
    Tesil jsem se na reskin SW: Battlefront 2. do ktereho pridaji hezci grafiku, vetsi bitvy a vic moznosti a opet super SP kampan.
    Ocividne kouzlo vanoc zapusobilo, jelikoz krome bodu jedne jsem od kazde veci dostal opak ... skoda
  • ja_nic_nevim
    Nějak nechápu, proč se tu hráči staví za to zjednodušování (když si vezmu, kde byly hry před deseti lety, je to k smíchu, či k pláči). Asi jsou celí baf z kulis SW. Pro mě, když se řekne MP, tak si ihned vybavím UT, BF2 a Q3A. Možná jsem už na ty nové hry příliš starý. Dříve se nic neodpouštělo. Skill něco znamenal. Trochu jsme se u toho vztekali, ale byla to zábava. Jsem moc rád, že je trh široký a já si můžu vybrat MP z jiných, než mainstreamových proudů.

    Pro mne nezbývá, než upírat zrak k projektům, jako Star citizen, či nová hra od vývojářů Project reality. Trochu mě mrzí, když si pomyslím, že už se asi nikdy nedostaví to nadšení, jako když jsme začínali s UT, či UT2003/4
    • Dědoušku, hrál si starý hry? Jo jo, ty starý hry, ty nejlepšejší hry ze všech nejlepšejších her. Utírám oko i stařecký sopel i si trochu čůrnu jen si na to vzpomenu. Ne já tomu neříkám, milé pravnouče, zaslepená nostalgie, já tomu říkám dobu, kdy jsme strašně virtuálně skilovali a potřebovali se cítit jako skilaři a mít po našem. Hry byly dřív fakt strašně levný, lepší a vůbec skilový, když se řekne mp, tak si vybavuju UT, Q3A a ten betlfíld, ale jen tu dvojku, ne žádný 1942 a tak, nic jinýho už neznám a není to pro mě vzrušující. A proč jakože to má být skilový? No protože je to o skilu. Musíš nějak přijít dělat skilu, jinak budeš za neskilu a v mp je to strašně důležitý, mít čísilka a tak a nadávat na elévy a dělat před něma strašnýho veterána a shazovat je jak jsem to uměl jenom já. Ty o tom nemůžeš vědět, protože si ještě nebylo, ale kam jsem přišel, tam jsem skiloval jak vytrženej. Hraní, to je skil, jinak hotovo. No a dědo, co takhle to, že se třeba jenom u té kdejaké hry bavit, o tom ty hry nebyly? Jenom tak na bavení a užívání si? Co to je bavit? Co to meleš? Jak není skil, není se o čem bavit a bavit se. Chápeš, potřebuješ být strašně skilař jinak je to zjednoušení. No jako jenom si třeba sednout k té hře, kterou si z toho širokýho trhu podle sebe vybereš a jen se bavit. Proč jste u nich tak rádi a zbytečně filosofovali, když jste stejně vyjadřovali jen svoje subjektivní anály, nezdá se ti to divný? Víš co, pravnouče, jsi lama, celý svět je lama, dnešní hry jsou lama a starý hry byly lepší a byly nadšenější. Jsem jen já, nelama s mýma hrama.
    • zrovna co bylo těžkého na UT by mě tuze zajímalo. Stejně jako původní Battlefronty, ty byly taky poněkud lehké a nechápu, co jsem cpeš zase Star Citizen. Bůh ví jestli to někdy vyjde, je dosti ticho o tomto projektu...
      • Majkl
        servery UT pořád běží, nahoď to, dej si pár her a uvidíš *3*

        jako u každý MP hry je to tak těžký, jak dobrý jsou tvoji soupeři, ale taky jak moc velký ta hra dá prostor pro skill, řekněme že třeba CS 1.6 má o něco vyšší skill cap než COD.. a UT je imho tak někde uprostřed, ale když hraješ proti skillerům, tak taky jen čumíš jak často a snadno tě sundaj *3*
        • neboj hrál jsem Battlefronty i UE. Nejvíce času jsem strávil nad Swatem 4. To bylo takové krásně přístupné a v jednoduchosti zábavné a nikde nikdo si nestěžoval, že to není hardcore. Prostě se velice dobře hrálo a o tom to je...
          • Majkl
            Swat je super, o tom žádná, hlavně v kooperaci, stejně jako Rainbow Six
  • Jednodušší Battlefield ....copak to ještě šlo ubrat na obtížnosti. Za chvilku bude stačit jenom myš, otáčet se to bude samo, potom tam bude autofire a autoshield. Splnilo očekávání *1*
  • je to super
  • Majkl
    ta mapa je na první pohled Hoth z Battlefront 2 předělanej 1:1, s hezčíma texturama (asi), tak bodejť by ta mapa nepůsobila že je malá, když to musela utáhnout už stařičká PS2 *1*
    • Ta mapa je jeste ze SW Battlefront 1 :D to bylo na 2 cedecka jeste myslim. V Battlefront 2 mi desne vadili ty postavy hrdinu jedi a podobne... ten ubohej boj s nima a ztrata casu. Doufam, ze tu se to trosku vylepsi.
    • Koukam ze tvoje paranoia dneska jede na plny obratky :D
      • Majkl
        to neni paranoia, ta mapa je fakt úplně stejná, asi si řekli, že ta z dvojky je vlastně docela dobrá, tak proč si přidělávat práci žejo, ale je to škoda, protože engine BF3 by asi zvládnul i větší plochu

        akorát tady na rozdíl od dvojky nepůjde řídit AT-AT a Snow speeder bude harpunovat za pomoci QTE, aby to náhodou nebylo moc složitý

        ale to je stejně jedno, jestli neopraví ten příšerný netcode a bude se dál umírat za rohem, což neopraví, protože EA, právem zvolena nejhorší firmou planety

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit