Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mi se hra po strance hratelnosti libi, je sice tezsi nez 2016, ale boje jsou tak intensivni a dobre udelane, ze jejich opakovani nenudi. Skakani kupodivu taky nevadi, i kdyz zrovna usek hned ze zacatku za setkanim s "Zradcem" pripomina Maria az moc.

    Gameyplayem jde o klenot, kombinace plamenometu, pily, granatu a glory killu je vynikajici.

    Visualnim ladenim mi ale 2016 sedl vic. Hra mi ale porad pripomina vic heroickeho Duke Nukema nez ponury Doom.  Kdyz z rozrezaneho demona vypadnou universalni zlute symboly munice, proc ne. Kdyz z nej vytryskne duhovy geysir barevnych ikon pro kazdy druh munice zvlast, tak je to uz tragicke. Celkova vesela barevnost demonu a casti v ruinach Zeme je taky divna. Casti v pekle a na te GearsWarsovsky ladene planete jsou krasne.

    Incalovske doupe na kosmickem skalisku uz radsi nezminovat.

  • Hráči často naříkají kvůli nedostatku munice, ale myslím, že zbytečně. Způsobů, jak získat munici je hned několik a skoro nikdy se mi nestalo, abych byl na suchu.

    Stejně tak někteří poukazují na to, že battlemode je nefér pro slayera. Taky není pravda. Battlemode zatím jen oťukávám a hraji převážně za démony. A už několikrát jsem byl svědkem toho, že nás slayer sešrotoval během pár minut.

  • Jack1947

    Nevím možná zto má o trochu lepší optimilizaci (Ryzen 5 2400p 3,6ghz, 16gb ddr4 1866mhz, 770gtx) a jede to docela dobře leckde i 60fps!

    Nicméně, těch plošinovkovejch hádanek je tam až trochu moc ale jinak mě to i baví více než minulej díl který jsem kvůli stereotypnosti ani nedohrál... ale 9/10? hmm to asi ne to si zaslouží jiné hry podle mě.

  • Doom Eternal je fajn, hraje se dobře - Doom Eternal NENÍ hra, co kašle na moderní mechanismy a NEMÁ moc společného s originálem, který spoléhal víc na jednoduchý skill místo aby byl "simulátorem ovládání obleku" doom slayera.

    Jinak řečeno, chápu, že se na Games.cz redakce mění a omlazuje, ale tahle recenze je opravdu strašný plácání nesmyslů, navíc dost zavádějících - zkuste se pánové občas podívat na to s čím srovnáváte, než to s tím srovnávat začnete (pak třeba nespácháte takový renonc, jako s tou plasmovou puškou, který tak bije do očí)

  • To je dost drsne no :D

  • Znáš to. 100 lidí, 100 chutí. Mě zas nepřipadá jako skvělá hratelnost táhnout se půl hodiny někam do pryč, abych tam předal balíček. Ale spoustě lidí se to očividně líbilo. Další příklad - ze začátku jsem vůbec netušil, co je vlastně tak úžasnýho na Dark Souls. Na první pohled to vypadalo jako technicky zastaralý, vcelku generický (i když správně temný) fantasy akční RPG, který sbírá body díky přepálený obtížnosti. No a vidíš jak spektakulárně jsem se mýlil. Protože věci jako atmosféra, level design (zvlášť u prvních DS), lore, nebo v základu jednoduchej, ale těžce promakanej souboják nepoznáš z 10 minut gameplay záběrů.

  • Derp_1337

    DS2 byla kontroverzní hra, která rozdělila většinu herní komunity na 2 skupiny. Jedna skupina to považovala za ten nejlepší díl série, druhá zase za nejhorší.

    Proto DS2 není dobrý příkladem čehosi. Čistě jenom záleží na osobních preferencích daného hráče a jak ten díl vnímal.

  • Derp_1337

    Ne, to není diskuzní faul.

    Ty říkáš "jako by mohl film kritizovat jen režisér", což je ale nesmysl. Já vyslovil úplně jinou myšlenku. Správné by bylo říct "film můžou kritizovat jen lidé, co jej vyděli".


    Ať tvrdíš co chceš, tak přečtení diskuzí nebo jakési recenze na netu ti nikdy nemůže dát plnohodnotný zážitek ze hry, aby jsi mohl soudit.

  • Thanquol

    Hra se asi povedla. Mohlo to dopadnout dobře pro každého? Asi spíš ne. Prostě to udělali s nějakou vizi respektu k originálu a ta není shodná s vizi respektu k originálu všech. Je těžké držet se takto staré hratelnosti a správným dílem zároveň inovovat. 

  • vindalooo

    Já taky nechápu, proč mě to tak moc baví.

  • Femt0

    Řiká clověk, co tu plácá výroky typu DS2 má víc inovací, než nový Doom a Nioh dohromady - a to přesto, že Doom nehrál, zároveň sarkasticky ignoruje moje odkazy na herní média, která píšou o změnách v gameplayi a pak to zakončuje tím, že on je tu jediný věcný. Lol. Typický pacient s hystrionskou poruchou.😂

  • Femt0

    Lol. Ve většině arkádových her (včetně starých Doomů) můžeš přeskočit povory krom bossů. A to znamená jen jedno. Nový Doom to dělá jinak, než většina arkád včetně DS. Takže... pěkně sis nakálel na hlavu a sám prokázal, že nový Doom je jiný. Gratulace. Na ztrapňování se máš fakt talent.


    Samozřejmě pomijím fakt, že otevřený vs uzavřený design světa je věc autora. Nemá to nic společného s kvalitou designu. Otevřený svět neznamená lepší, stejně jako to, jestli musim nebo nemusim zabít potvory. Argumentuješ naprosto nepodstanýma nesmyslama a jestě s velkým sebevědomím, jako správný fanatik, co chce psa bít.

  • lito

    V Dark Souls nemusíš mlátit vůbec nic, když nechceš krom bosse. Vše máš otevřené a můžeš jít v podstatě kamkoliv. V Doomu musíš prvně vykostit do poslední mrdky v aréně a pak teprve můžeš jít dál, jelikož aréna je zamčená. To je světelný rozdíl. Zkusil jsi to. Zase fail.

  • lito

    tohle je legitimní a děkuji za názor. Femt0 toho naplácá vždy hodně a bez efektu. 

  • Jenom zareaguji, protoze Femt0 spis tak nejak keca do vzduchu. Vemu to velmi stroze, protoze obe hry si nechci moc spoilovat, takze treba z Dooma jsem videl pouze ty prvni predvadeci videa a z Niohu ted posloucham streamy na pozadi.

    Jak Nioh 2 tak Doom Eternal se snazi prevazne vylepsit systemy, ktere uz ve hre byly.

    V Doomu je hratelnost ted vic otevrenejsi vertikalite, lokace jsou rozsahlejsi a otevrenejsi a Doomslayer dostal hodne mobility ve vzduchu. Je k dispozici vice zbrani a pomucek, napr. grappling hook.

    Nioh 2 pridava par novych zbrani pro jine styly hrani a notne vylepsuje skill tree a system "guardian spirits", kterych je ted mnohem vice a taky ti davaji moznost pouzivat nove utoky, ne jen je vyuzivat jako premenu na nesmrtelnou bytost.

    Obe hry moc nemeni to, co bylo skvele, proste jen pridavaji mnohem vic obsahu a vylepsuji, co se da. Rekl bych, ze to neni spatny pristup, pokud jde opravdu jen o prvni pokracovani, nekdy proste chces vic toho sameho, ale lepsi, hlavne kdyz uz je ten zaklad naprosto spickovy. Trosku vetsi zmeny bych ocekaval treba az se 3. dilem, tam uz bych jim osobne absenci inovace zas tak moc nepromijel.

  • lito

    přestaň editovat slinto. Jsem rád, že jsi konečně něco vygooglil. Můžeš mi tedy vypsat ty změny. Nechce se mi koukat na video. Děkuji.

  • Femt0

    Jednou obtížností myslel to, že si jí nemůžeš nastavit.😂Ten člověk je fanatik From Software, co si tady hloupě hraje na arbitera kvality herního designu. Jen on ví, co je pravá hratelnost.😉

  • Femt0

    https://www.dualshockers.com/doom-eternal-5-biggest-gameplay-changes/


    Už to zabal, trolle. Samozřejmě jsou to ale naprostý detaily v porovnání s nějakou pokakanou loučí v DS a vypnutí respawnu. 😂

    No nic. Tady končí "věcná" debata s fanatikem, co che psa bít.

  • lito

    takže nic? Takže jen slinty od tebe do větru. Nečekané. 

  • Femt0

    Hahaha. O věcnosti tady mluví někdo, kdo ani nehrál Doom Eternal. Ty máš fakt talent na to si **** do úst.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit