Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "
    Zdálo se, že tahle japonská série už dávno vymřela po meči. Vždyť Double Dragon 3: The Rosetta Stone vyšla v roce 1990, a od té doby dvojitý drak nevystrčil hlavu ze své sluje, tedy pokud nepočítáte různé remaky nebo spinoffy, které často zabrousily do úplně jiných žánrů. Ale sluj je teď prázdná.
    "

    Return of Double Dragon (nebo U.S. verze známá jako Super Double Dragon) je hra z roku 1992 od Technos Japan, určená pro konzoli SNES.
    Jedná se o regulérní čtvrtý díl, který přinesl do zaběhnutého DD konceptu pokus o hlubší (rozuměj "o něco víc než skoro neexistující") příběhovou linku a taktéž pokus o propracovanější boj včetně krytí nepřátelských útoků nebo reversal technik.
    Naneštěstí kvůli problémům při vývoji vyšla hra v nedokončeném stavu. To se podepsalo zejména na vystřihnutých příběhových animacích, a na recyklaci některých animací.

    http://doubledragon.kontek.net/games/sdd/rrodd.html
    https://www.youtube.com/watch?v=i2Wb2wv-f00
  • Lupulin
    nevím no, nic proti pixelům---ale proč se vracet když v podání Double Dragon Neon ta současná grafika naprosto nevadila a je to nejlepší díl série, protože dělá přesně to co ty starší díly ale navíc vypadá i k světu...
    • Neon sice vypadá současněji, ale hezké to podle mě není. Tenhle styl 2D her dělaných ve 3D grafice je ošklivý a v pohybu ještě divnější.
  • Ale prdlajs kopy z otočky a pravé háky. Kdo chtěl v Double Dragon uspět, používal lokty. Nejdřív ve snaze vmáčknout se včas k automatu s vyšlochtanejma páčkama od sprchy a následně i v samotné hře...
  • Jednička automatová verze měla skvělé na svou dobu realistické animace, a ta hudba byla taky super.
    • Realistické to teda moc nebylo. Postavy mají veklé hlavy a malé nožičky, animace moc snímků nemají a k reálným pohybům to má daleko. Na svou dobu možná ucházející, ale v maringotkách mě to moc nebavilo.
      • Já na tom vyrostl a třeba anima toho kopu ve výskoku s otočkou byla naprosto efektně odrovnávající, třeba i ten klinč kdy jste protivníka rozmlátil na hadry kolenem byl supr, zvuky taky odrovnávající. Neviděl jsem v té době moc lepších coin upů.
  • bukrr
    Asi to nebude vypadat jako ty NES verze ze ? *1*
  • Nikdy jsem nepochopil popularitu her Double Dragon. Snad jen hra s kámošem to trochu zlepšila a to je tak u každé hry. Myslím, že na automatech i konzolích bylo dost mnohem lepších mlátiček. Snad ke všem dílům se mi vybavují podivné postavičky a pokračování v této podobě v dnešní době považuji za zcela zbytečné.
    • Tak mě se naopak hry Double Dragon líbili. Asi je to i tím, že jsem ji původně hrál v maringotkách, pak jsem měl "svoji" verzi pro Didaktik, kterou jsme pařili s kámošema.
      Pak jsem ještě na automatech hrál 3ku. Která měla tenkrát pro mě krásnou grafiku.
      Ale máš pravdu !!!
      Když už udělat 4ku, tak sakra, ať to vypadá normálně k dnešním grafickým možnostem, Klidně nějaký pixel art, nebo klidně nějaké hezké 3d modely. ....Ale tohle, ...co vidím ve vidu ????
      Zbytečná záležitost. To je tak nějaký freeware. Snad za to nebudou chtít peníze !!!!
      • Mám dojem, že chtějí napodobit právě NES verzi. Nerozumím této retromódě. Sice jsme hry na NES také dost hráli, ale vracet bych se k nim nechtěl, ani k těm oblíbeným. Když už jsem něco z nostalgie chtěl zahrát, tak to byly návraty k Megadrive nebo automatovým verzím.
  • Paráda! Moc se těšim.
    Pobavilo mě přiznání autora článku, že ještě tehdy nebyl na světě :D
    Já v tu dobu na NESu s kámošem drtili v DD3 všechny nepřátele a na 10x pokus se nám podařil i závěrečnák...kdo si ještě pamatuje na konci ty mumie, když z poslední vylítne ten drsnej duch Marion.

    Asi si to zase spustim v emulatoru.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit