Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ovšem, že hra nebude mít 40 naprosto odlišných závěrů. Bude to stejné jako plánuje Zaklínač. Několik odlišných unikátních konců završujících hlavní příběh a k tomu spousta možných stavů, ve kterých zanechme herní svět. Ale asi to musí specifikovat pro inteligenčně méně nadané hráče.
  • A budou to takovy ty konce ala Mass Effect 3? ... cervenej, modrej, fialovej atd. :)
  • WolfWood
    čím víc konců tím lepší DA ne počkat to bylo něco s proužky a addidas ne ? :D
  • Obavám se že to bude styl volně si rozhoduj o čem chceš až do konce ...Jednoho konce.Těm 40 koncům věřím stylem tak tahle postava ti zemřela tahle frakce byla zníčena atd atd.Určitě mají s DA serii plány takže pochybuji že tam bude nějaká velka variace toho co se stane.(jestli se nepletu tak kdysi dávno BW řekli že maj materiál na 5-7 dílů). Viz DA 2 prostě potřebujem valku mezi magy a templaři pro další pokračování. Měli se na to vykašlat a na ferovku říct Chceme vám naservírovat pořádnou jízdu se dvěma konci (např) protože chcem pokračovat dál (nedokážu si představit že by další DA mělo reflektovat 40 možnejch konců to by se ani nedalo udělat ani 10 ) Štve mě spíš hype reklamní co se stale více tlačí do popředí před samotnou hrou a nuti vyvojáře někdy na ferovku lhát a to rad nemám. Na DA se těším.Nejspš si ale počkám až výjde nějaká all dlc edice (bude to záhul vydržet to ale u DA 1 jsem to vydržel a byla to parádni jízda )
  • Jen doufám, že to bude víc jako Origins, protože DA2 byl absolutní odpad. Přehnané pokemonské souboje a účes hlavního hrdiny jak z oblázkového města. Nejvetší zhoršení dvojky oproti Origins přišlo v dialozích. Byl jsem zvyklí na skvěle větvené dialogy kdy člověk s trochou pozornosti mohl rozvinout konverzaci a získat bonus v podobě nějakého kodexového úkolu či zkušenostním bodům. Dvojka v tomhle naprosto podrazila nohy všem skvělým předchůdcům od Bioware. V každém rozhovoru jen 3 odpovědi(good - neutral - evil) je zatraceně málo a to nemluvím o ME zvyku označovat odpovědi červenou a modrou barvou abych to mohl rychle proklikat a přitom nic nezkazit. Tohle je největší mínus novějších RPG od Bioware. Doufám, že se vrátí ke starému systému jako měl třeba KOTOR 1 a 2. Dragon Age má být nástupce Baldur's Gate ale DA2 to opravdu ení a dělá své značce ostudu...
    • Však tam máš ale deset nebo kolik typů odpovědí. A žádná z nich není zlá, neutrální nebo hodná sama o sobě. Záleželo, jak jsi to použil. Jinak který hrdina byl jak z oblázkového města? Plešoun s plnovousem nebo zrzka s culíkem?
      • No tak jako ty odpovědi byli naprosto zbytečné protože dále v dialogu tě posunula pouze jedna ze tří (good - neutral - evil) odpovědí. Jo a pokemon style byla hlavní postava Hawk. Raději preferuju němého hrdinu než nějakého Amerikánského frajera s japonským účesem a mečem tak velkým, že by normálně vážil asi 100kg. Zkrátka dvojka na Origins nemá ani trochu ale jestli se trojka poveze v duchu dvojky tak to potěš klobás...
        • Hrdina mohl vypadat jak jsi chtěl, v mém případě normální drobná blondýnka s normálním účesem a 100 kilogramový meč tam nikde není, buďto si to nehrál nebo si to asi pleteš s final fantasy, oba dva díly DA jsou spíš jako jiné hry a oba díly mě bavily, každý jiným způsobem, pokémony jsi asi nikdy nehrál, to už má DA2 blíž k diablu než k pokémonům, pokud ovšem ty souboje neznáš jen z toho anime pro děti
          • Oba díly jsem hrál, je pravda, že dvojku už dávno. Máš pravdu, že je to jako 2 jiné hry ale to nemění nic na tom, že dvojka byla oproti origins otřesná.
            • já to bral jako oddechové hack'n'slash s pauzováním a tak jsem nebyl zklamaný,hlavně jsem 2jku dostal darem a už dávno jsem měl přečtené všechny ty negativní recenze, ale třeba angry joe, kterého považuju za víceméně objektivního recenzenta tomu dal už nevím kolik ale obecně jí chválil, za mě da1 9/10 a 2jka 8/10 to znamená dobře řemeslně udělaná hra ale žádná revoluce, to ostatně nebyla ani jednička, to bylo takové mírně vylepšené neverwinter nights 2 se skvělým příběhem, nic se nehrabe na jejich baldury, ale víc než DA měl bavil ME trilogie
        • Aha a která že byla ta neutral? Jakou měla ikonku? Vidím jich tu v manuálu 17. Milá, přátelská, vtipná, přímá, agresivní, šarmantní...?
          Hlavní hrdina/hrdinky měla možnost x účesů a úprav. Vybírat si z přednastavených a nedej bože ještě toho úplně defaultního mi přijde takové amícké, gaučové... Pokud se to někomu líbí nebo se s tím nechce patlat, tak ok. Ale stěžovat si na něj?
  • MickeyMutant
    Ať už to dopadne jakkoliv, tak hlavně doufám, že tentokrát nezapomenou na žlutý konec.
    • to je aky, zlaty dazd na konci? *1*
  • mne se nikdy na dragon age nelíbilo, že nosí meče na chrbte rovnobežne, a ne do kríže. a že jim ty meče na chbte levitují a nemají je zasunuté v pochve. navíc ty homosexuální obličeje a dej. proto jsem ani jeden díl nehrál. ale prý jednička byla dobrá
  • Jojo, leštění marketingových prdů je v plném proudu...
  • 40 konců je zbytečnost. Pokud předpokládáme, že těch 40 konců se neliší jen banalitami, pak je velmi náročné něco takového udělat. Já bych se raději soustředil na gameplay obecně. Beztak si neumím představit, že by to někdo chtěl dohrát 40 krát, aby poznal 40 konců.

    ale i tak mi tahle hra příjde dost zajímavá. Celkově se mi líbí. Snad jim to vyjde...
  • to video s bojem s drakem teda nic moc, drak řval (nebo pištěl?), chrlil oheň, čachral s křídly, létal sem a tam, dělal machra a ve výsledku prd z toho, když se hra nemusela ani jednou pauznout kvůli jakýmkoliv ochranným nebo léčícím kouzlům, nakonec asi i autor uznal, že je toho už moc a šel pryč :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit