Přejít na výpis diskuzí
Drak se probudil. V obří strategii Oriental Empires vás čeká 3 000 let čínské historie
14.9.2017 | Václav Pecháček
10 příspěvků
-
Parádní, píši na seznam přání. I když jsou bitvy tahové tak to nevadí. Zajímalo by mě jestli Total War toto období vytvoří nebo to je již to připravované, potřebují konkurenci jako sůl.
-
škoda že TW jsou dnes téměř nepřekonatelné (prachy prachy prachy)
-
hmm. budou tam taky soudruzi vojáci, historicky lítat ve výšce 20 metrů a kopím kosit hordy padouchů..?
-
Super, na tohle jsem se těšil :)
-
-
ty bitvy nejsou rts? to se jen rozdaj zakladni pokyny, kam se maj rozbehnout a zbytek je automatickej?
-
-
další po**** tahovka. To už vážně nikdo neumí udělat starou dobou strategii typu AoE, Warcraft, LOTR:BfME apod?
-
-
Strategie typu AoE jsou dnes již spíše akční hry.. . Zkus si pustit Dunu II a pak Stracraft II je tam rychlost asi o 600% vyšší . )
-
Já třeba od strategie očekávám strategii, ne soutěž v rychlosti klikání :D I když hraju RTS (Total Wary, Ultimate general, ...) tak zapauzuju, rozmyslím, rozdám příkazy a pak se jen kochám, takže taky hraju prakticky tahovku :D
-
-
Mám to úplně stejně, navíc mi přijde, že čím jsem starší, tím míň mi sedí rychlé klikačky typu war/starcraft, ale radši jedu něco co se dá pauzovat.
-
Musím souhlasit když jsem hrál Napoleon:Total War multiplayer stačilo vyslat několik příkazů k útoku soupeř nestihl na vše reagovat a někde se linie rozpadla.
-
-