Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Heh,neviem čo tu nadávate na WHO,je to milion krát lepšie ako detské WoW pre zaostalé deti čo kvôli hre zabijú aj vlastných rodičov... Sa spamätajte.
  • ta grafika je prostě kreslená jako WoW.... vývojáři si berou hodně z warcraftu kdyz mnel takový úspěch...... znám pár lidí kteří tvrdí že world of warcraft má jelepší grafiku protože je to takové pohádkové a pohodové(nesouhlasím s nimi ale budiž *2* ) Na grafiku a styl zpracování má prostě každý z nás jiné gusto..... (ale jestli srovnáváš grafiku JA a SW:TOR že jsou podobné, tak jsi a nebo slepý a nebo vůl.... sory) *1*
  • Warhammer Online vyšel v září 2008. Na jaře 2009 už ležel na smrtelném lóži.
    Ani se nedivím, že už ho moc nepodporovali.
  • Ac si myslim , ze to pise zhrzeny clovek, tak musim s nim souhlasit vpohledu na tzv.manazery. Par jsem techto blbu videl, manazer=zhmotneni neschopnosti, idiocie, zamindrakovanosti. Tito lide vetsinou vubec nic neumi(k jejich skode) a bohuzel do vseho mluvi (ke skode). Jediny kvalitni manazer je clovek vzesly z daneho oboru,kteremu rozumi a muze ho ridit. Ne pitomec co vyjde ze skoly a chce nekoho poucovat(je na to termin kindermanagment). To by si firmy mely uvedomit. Tyhle kravataky by meli odevsad vyhazet.
    • No, tak normálně s tímto názorem musím naprosto souhlasit - 90% všech manažerů skutečně nerozumí odvětví ve kterém se jejich firma pohybuje a jen nelidsky kalkulují, kde nejvíce ušetřit nebo naopak do čeho vložit více peněz. Pokud se daný člověk k podobnému (a ukrutně dobře placenému) místu propracuje a ví jak odvětví které spravuje funguje, dobrá. Ale tak to většinou nebývá... bohužel se opravdu jedná hlavně o rychlokvašky s titulem, které mají ekonomické vzdělání a rozhodují o osudech lidí, kteří firmu doopravdy tvoří.
  • tak nad tímto článkem se musím pousmát *5* *5* *5* zhrzený člověk kterého právě vyhodili, vždycky nadává na firmu co ho vyhodila ne? :-D nadává tam jak si tam lidi jdou navzájem po krku a sám bodá kudlu do zad BW a jejich SW:TOR .......nj hold je to závist :) warhammer prostě nedosahuje kvalit SW:TOR ......samozrejmně že je to taky dáno rozpočtem ale díky KOTORU a ME si myslím že si BIOWARE zaslouží jak ten rozpočet tak naši podporu *3* SW:TOR má náběh stát se legendární hrou.... jenom doufám že to vývojáři dotáhnou až do konce a bez bugu při startu.....
    • plně souhlasim, teda až na ty bugy při startu, ktery ta hra bude mit stejne jako kazda jina MMO
    • je videt ze o hernim byznisu nemas ani paru a jsi jen zaslepeny fanboi..
      • Tak nam povypravej jak to teda vidis ty ty chytroline *6*
        • Grafika nemá chytlavost aionu nebo wowu ani propracovanos AOC nebo EVE, vypadá jak ze starého Jedi Academy, combat systém stejný, jaký vídáme v různých podobách už x let, jen spousta hype vývojářů a jediné o co se hra může opřít je slavné jméno. Pokud nepřijdou s nějakou koulervoucí příběhovou linií nebo alespoň perfektního pvp/pve tak se obávám, že půjdou za warhammerem, i když možná ne tak rychle. Nechci ale být skeptický *1*
      • Ocividne ale pobral daleko vice inteligence nez ty.
  • Ten původní článek popisuje situaci nejenom v EA, ale v zásadě ve všech velkých herních firmách, kterým management přerostl přes hlavu a namísto toho, aby se věnovalo 100% úsilí vývoji dobrého produktu, přiživují se kravaťáci a někdy nechtěně, jindy cíleně doslova kurví vlasntí produkty. Vyvolávají spory a tahanice, protože netuší co dělají, ale potřebují vykazovat aktivitu, aby nevypadali zbytečně (což ve většině případů jsou a sami to dobře vědí) a vývojářské "lopaty" (rozumějte designery, programátory, grafiky atd.) to samozřejmě štve ale ze svého podřízeného postavení s tím nemůžou nic udělat. A nenechte se vysmát (a už vůbec se nenechávejte ovlivnit PR propagandou), tohle se děje i v Čechách, viz. neustálé mediální přestřelky kolem Mafie 2 a jiné pro veřejnost neviditelné průsery a tunely v jiných velkých firmách využívajících ČR jako levnou pracovní sílu na vývoj her ...
    • Je to tak... bohužel *9*
    • Mohu jen potvrdit z vlastních zkušeností, že takto to funguje ve všech větších firmách. A jak nemáte ten správný přístup k rektálnímu alpinismu, tak se nedostanete výš. A když už jste výš, tak nemůžete trhat partu a musíte kašlat na podřízené.
  • Všechno zlé je k něčemu dobré, takže by se pánové z EA Mythyic, kteří budou propuštěni (absolutně nechápu, proč se používá odejiti, když existuje tisíc příhodnějších slov), mohli kousnout a založit vlastní studio, které by přestalo vyrábět ty rádoby hardcore RPG jako Dragon Age nebo Mass Effect a zkusilo to jinak. Třeba jako chlapíci, co stojí za Torchlight, které složilo poctu Diablu. Jen neskládat poctu Dragonům nebo Effectům, ale třeba Arcanum nebo... nebo Gorky 17. Inspirace je spousta.
    • Nechapu,co maj vsichni proti DAO......ve srovnani s tema sra*koidnima RPGckama a MMORPGckama co vychazej poslednich X let je to hra,ktera nosi oznaceni RPG pravem.To ze na Hard to neni takova hracka jako kdyz hrajes pseudoRPG,to je tvuj problem.
      • no DAO je fakt jen prazdna skorapka proti predchozim hram jako je Baldurs Gate... Hodne jsem byl z toho zklamany.. I kdyz chapu ze mladsim ,lidem nezaslepenym vzpominkami na stare hry, se to libi..

        Vsechny hry jako je Oblivion, Fallout 3, DAO jim nesahaji ani po kotniky .. To stejne jako nove MMO ve srovnani s nekonecnou zabavou v DAOCu ci staricke Ultime...
      • Jakékoli RPG, které lze dohrát na gampeadu, nepovažuju za hardcore, sorry. Oproti takovému Zaklínači je Dargon Age co do příběhu stále tak trochu Ordinace v růžové zahradě...
        • Fallout 1 i 2 by se dál dohrát na gamepadu. Stejně tak Baldur's Gate, Icewind Dale, Neverwinter Nights. Napsat, že hra z gamepadem je automaticky casual hříčka je zcestné. Netvrdím, že příběh Dragon Age je nějak originální, to v žádném případě. Ale je dobře podaný. Ta hra má hlavu a patu. V Mass Effectu je příběh provedený brilantně a to je to vlastně střílečka s RPG prvky.
          A slovní spojení ' výjimka potvrzující pravidlo' je takový hezký zlatý hřeb. Nevím, který idiot to vymyslel, ale buď neznal význam slova výjimka, nebo potvrzovat, nebo pravidlo. Nebo všech a je to jen náhodný sled slov, což by byla jediná omluva pro vznik takového nesmyslu.
          • No, uz te chci videt jak hrajes Baldurs Gate2 gamepadem... to musi bejt parada prehazovat inventar
        • Konzolové legendy jako Final Fantasy a spol budiž vyjímkami potvrzujícími pravdilo...
  • Herni business je moloch. Nic dobreho jiz znej neprijde . Podporujte Indie a free projekty.
    • podporujme mody a free to paly MMOčka. Indie jsou moc pidižlaté aby je kdokoli bral vážně a free dneska nejsou ani flash hry(třeba mochi games které ukládá savy ze svých her přez net má obvykle asi 50% obsahu za jejich mince).
      • Ja myslim, ze Indie je jedina cesta.. dokud nevznikne kvalitni Indie Engine, tak lidi nebudou moci volne tvorit.
        • Jon Doe:
          Indie Engine? Probuh, po netu se vali doslova kupa technologie, ktera je volne k pouziti (Ogre, ODE, PhysX...) ... a to aktualne i vcetne komercnich enginu, na kterych lze hru vyrobit v AAA kvalite (jste li genialni, mate dost volneho casu a bandu znudenych kamaradu...asi tak stovku)... a licencovani samotneho enginu nechat az na fazi predprodukcni (tedy tu, kdy uz na vas skvele vypadajici produkt bude nekdo ochoten dodat i nejake penize) ... treba takove UDK.
          Sehnat programatory, ktery maji predstavu co engine potrebuje, jak spojit volne dostupne casti do sebe ... sehnat nadane grafiky, kteri modely dokazou pekne vypilovat a soucasne dokazou neplytvat casem ... a sehnat designery, ktery hre da hlavu a patu .... to je prusvih, ktery se dost casto bez penez delat neda.
  • Mno ja Warhammer online mam a osobne si myslim ze je lepsi ako WoW uz len preto ze je to original. Velky uspech nema len preto lebo EA stale odkladalo jeho vydanie a nakoniec ho vydali v case ked na zapade plne vypukla financna kriza takze ludia ho tak trochu odignorovali a neskor sa uz zabehnut nestihol jednoducho preto lebo trh je preplneny MMO hrami
  • to je jasné že to bude prepadák, v tej príbehovej časti to bude určite dobré ale zhorí to na poli MMO...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit