Přejít na výpis diskuzí

Dvanáct minut Hunt: Showdown ukazuje nutnost týmové spolupráce a naslouchání svému okolí

12.10.2017 17:03
Patrik Hajda 5 příspěvků

Crytek nám představil svou multiplayerovou kompetetivní kooperaci již na několika videích. Tři vývojářské deníčky se zabývaly historií a hratelností, smrtící výbavou a level designem, zatímco temné záběry z letošní E3 odhalily lov nechutného pavouka. Toho samého pavouka loví dvoučlenný tým i v nových...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ciparna. žádný smysl pro detail, animace stupidní, prťavá mapa, AI jen jako tupá výplň, atmosféra nikde- protože ostatní hráči vás vždy najdou do 2 minut a strhne se klasický PvP zmatek.... mě to zklamalo, čekal jsem atmosférickou hru kde budu lovit příšery s kámošem a občas PvP, a né klasické PvP s občasným kilováním příšer... hlavně tak malá mapa, to je fakt k posrání, to mě dostalo do kolen.. *9*
    • Jack1947
      PVP a PVe a to je jako nové ? kdyby to mělo jen 2 mody a ne mody které jsou vzájemně provázané přesně bude to nuda a budou tam trollové co to budou kazit.
  • jindra.veliky
    s timhle se Crytek fakt pochlapil, konecne od prvniho Crysis *14*
  • Vyzerá to na svieži vánok do zatuchnutých vôd multiplayeru. Konečne niečo nového (aspoň čiastočne)
  • Nic moc tedy....ani ty zbraně a nepřátelé. A Engine... i amra 3 snad reaguje na to, když hráč prochází vegetací. oheň ve stodole (kde je suché seno) samovolně vyhasne.... Tahle hra už může jedině mile překvapit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit