Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hmm, tak tu máme další arkádu, kamera dál zazoomovat nejde, tak co vy hateři, kteří ste kvůli tomu pomlouvali COH, COH2, budete pomlouvat i tuhle hru?
  • libi se mi pohyb zbrani
  • A co tahle hra http://www.battlefront.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=330&Itemid=567
  • stoupeek
    Vzhledem k tomu, že je to video o animacích, tak je to fakt tagický. Začíná to u pásů, jak níže píše "Duke of games", a pokračuje tím, že voják vyletí do vzduchu dřív, než dostane zásah od tanku. Obsluha děla vypadá úplně tragicky při otačení děla – nohy vojáků jdou jedním směrem, ale celý voják "plave" podle směru otáčení děla. Podivně zpracované zásahy děla z kulometu.

    Destrukce pěkná, ale pořád jsou to scripty. Kromě stromů tam nic nereagovalo na směr pohybu tanku - domeček se prostě "poskládá" na hromádku, auto se rozpadne, jako by v sobe nemelo jedinej srooubek, hned jak se ho tank jen dotkne.

    Nerejpal bych tolik, kdyby se video netykalo animace a destrukce. A hlavně, kdyby to tam nevychvalovali do nebe. Výsledek může být samozrejmě v pohodě. Spoustu věcí nejspíš dodělaj. Nechápu, jak někdo může vypustit takový video a vychvalovat se jím.
    • Přesně tak. Naprostý souhlas.
  • No vypada to pekne do okamziku, nez ta tezka houfnice vystreli na nepritele par metru pred sebou. Na jedne strane vychvaluji realitu a fyziku a na druhe tam daji toto.
    • tak on by nebyl problém kdyby sklopil hlaveň a poslal mu to tam na přímo, ale aby trefil obloukem tank 50 metrů před sebou trochu odporuje fyzikálním zákonům *4*
      • On by byl problem, i kdyby sklopil hlaven. Tyhle zbrane nejsou vybaveny AP munici a beznej granat zabiji do 200m od vybuchu, takze by zlikvidovali i sami sebe.
        • Mato1987
          je to hra experti.
          • Hele experte, pokud se nekdo chlubi, jak ma uberverohodnou a realistickou strategii, navic z naprosto proflaknutyho obdobi IIWW, tak by clovek ocekaval, ze se to aspon trochu verohodne chovat bude. Tomuhle by se tlemil i muj 6tiletej synovec.
  • Mato1987
    Vyzerá to fakt kvalitne, dávajú si záležať na detailoch a to sa mi páči, dúfam, že to ale neskončí tak, že na jednej obrazovke bude možné bojovať len s dvomi tankami proti pár pešiakom alebo dvom nepriateľským tankom, presne toto je jeden z neduhov nových stratégií...kde sú tie časy sudden strike alebo aj stronghold crusader kde na obrazovke boli tisíce vojakov a stovky vozidiel...
  • Hurá, Blitzkrieg 3 HURÁ !!! *2*
  • samuel.polak
    prave som sa vratil z premiery filmu FURY a dostal som chut zabijat nackov poriadnym delom :D tesim sa na tuto hru...
    • Myslis tu slataninu, ktera si spacilovy libi? jj, pro ty co netusej, tak IIWW mely tanky stabilizaci, takze strelba za jizdy pro ne zadnej problem, a vsichni skopcaci meli nejmin 10 dioptrii, takze trefit naprosto cokoli je pro ne zhola nemozny.

      Jinak souboje tanku (kdybyste to nevedeli) probihaly presne stejne jako ve wot - tedy ze tanky jezdily 3m kolem sebe, a cekalo se, kdo koho utoci ... lol.

      Tuhle nejaky fakta http://www.fprado.com/armorsite/tiger1-02.htm pri rychlosti v terenu nejakych 20km/h se ty +- 2km o ktery musi sherman prijet bliz daji ujet za nejakych 6 minut. Za tu dobu stihne tiger vystrelit asi tak 70x.
      • nechapem ocom tocis... vo filme shermeny strielali aj za jazdy...
        • Walldstein
          Aha..asi si nepochopil, že si dělal srandu a film zesměšňoval. Pravda je totiž opakem. Němci byly lepší v tom, že měli silnější děla a lepší optiky. Stabilizáory v té době neměla ani jedna strana. Výstřel za jízdy fungoval tak maximálně proti pěchotě jako "bubu efekt". Ale něco takhle trefit bylo prakticky nemožné, takže tehdejší taktika byla:
          1) dojeď na dostřel k nepříteli (samozřejmě tvůj účinný dostřel - čím blíž tím líp)
          2) buď ideálně za nepřítelem nebo v jeho boku (nikdy ne aby jsi ho měl v diamantu nebo čelně)
          3) vystřel (ideálně zasáhni a znič prvním výstřelem jinak jsi mrtvý)
          4) celou dobu co provádíš kroky 1-3 se modli, že o tobě nepřítel neví a nebo pokud po tobě začne střílet, tak že mine.
          • Ad stabilizace, s tou se zacalo experimentovat nekdy v prubehu roku 44' (pouze vertikalni), ale do realnych vozidel se to dostalo az prakticky tesne pred koncem valky, a do boju defakto vubec ne (M26 Pershing). Kazdopadne to ani zdaleka nefungovalo tak, jako u soudobych vozidel, spis jako tlumice u auta - zvladalo to korigovat mensi ochylky, ale pro strelbu za jizdy to moc pouzitelny nebylo, spis to umoznovalo za jizdy zhruba zamerit a tim urychlit vystrel po zastaveni.
      • dalsi trtko ktory si pomylil dokument z hranim filmom
      • http://youtu.be/Bj0AzL95Weg?t=20m17s

        Tenhle pan by asi nesouhlasil.
        • XorxoxTalarius
          Ehmm, vyhrat kvuli tomu ze Tygru dojdou naboje driv nez spojencum tanky neni moc dobra strategie :D
          • Na nic lepsiho tenkrat neprisli... teda dokud britove do shermanu nenarvali pouzitelnej kanon.

            Navic Tigru bylo stejne pet a pul a sermeny by je ve svejch poctech klidne mohli umlatit hlavni.
            • Jop a proto nejsou nijak vyjimecny zapisy, kdy jedinej nemeckej tiger znicil behem jedinyho odpoledne 30+ emerickych tanku + dalsi desiky techniky kolem (=> realne mu ta munice prakticky dosla, proto musel prestat)?

              Realita byla zcela jinde, amici se primym stretum vylozene vyhejbali, v tankovym boji znicenych tanku maj na konte naprosty minimum. Samo, snazili se vyuzit terenu aby se dostali na dostrel kryti, ale to co predvadni zminovana slatanina je totalne mimo.

              Nevim jestli si to videl, ale popisu scenu OK? Valej si to takhle 3 emericky plechovky jakou housata za husou jeden za druhym, pricemz prijde bocni vystrel ... a nezasahne (lol) i zacnou se tocit k enemakovi celem a couvat, prijde dalsi vystrel .,.. a zase mine (lol). Pak vystrelej oni, a samo (prakticky neviditelnyho protivnika) zasahnou (lol) pak proti nemu vyrazej, a litaj strely, vsechny mimo. Jop, velitel bezne sedi pri poji do pul pasu vylezlej ve vezi ... a AP granatama se odstreluje ten velitel, ale tank se netrefi (lol lol lol).

              Hele, kdyz se podivam na sovetskou tvorbu, a vidim, tam Tcka v roli panteru/tygru/... reknu si no dobre, on se pojizdnej shani dost tezko, tenkrat to animovat neslo ... ale toto?

              Vis jak by to vypadalo v realu? Prvni rana by znicila posledni tank v rade. Ti co jedou pred nim by si mozna ani nevsimli. Druha by znicila vedouciho. A nez by se ten prostredni probral, tak by byl v panu i ten. Od !!zastaveni!! do vystrelu potrebuje (IIWW) tank neco kolem 4-6s. Pokud stoji, da se i rychlejs. Za jizdy netrefi ani stodolu. Ano, rusove trebas za jizdy strileli. Duvod? Psychologickej efekt. Trefit se tak nic nedalo.
            • Walldstein
              Máš na mysli to 85 mm dělo který mělo účinný dostřel 1200m? což je pořád 800m pod vzdáleností ze které je Tigr byl schopen bez problémů zničit a 1800m pod vzdáleností na kterou by ho stejně Tigr se schopným střelcem byl schopen zasáhnout?
    • samuel.polak
      aha 3 nackom sa nepaci moj koment :D

      jj je to american hero ale co cakat od americkeho filmu ze
    • jaky je ten film je to zas amerikano hero :D
      *1*
  • Vypadá to moc hezky, jen je tam ale dost vidět vliv Company of Heroes což autorům asi nemůžu mít za zlé.
    Co mi ale vadí je zaměření na "close combat". Nějak tam nevidím odstřelování dělostřelectvem apod. Doufám že půjde odzoomovat a bojiště bude opravdu masivní.
  • Doufám, že pohled zafixují z co největší dálky a bitvy budou masivní. To netočení pásů by tomu nasvědčovalo. Jak rád bych, aby to na sebe nestřílelo z 20 metrů, jako je to u moderních strategií a vrátilo se to ke kořenům Blitzkriegu a Sudden Striku.
    • kde na sebe tanky také střílely z 20 metrů... Co takhle Theare of War?
      • Paulcz
        Sudden Strike má docela optimální velikost bojiště/jednotek, dobře se to ovládá a jdou rozeznat detaily (tedy až např. na statické kulomety atd.). Co se týče dostřelu je sice pěkné mít hru realistickou kde Tiger střílí na dva kilometry, ale pak se to zase nedá moc dobře ovládat/hrát.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit