Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hraju betu téhle hry, i když jsem dlouhodobý dotař nestydím se říct navzdory této recenze že ta hra má co do sebe. Co se týče bety šlape skoro lépe než některe final verze. přiběh zajímavý. Hra je spíše podobná lolku než dotě. Ale s typem run si můžete vyhrát více než v lolku. Je tam super system který generuje co si vylosuješ ke konci hry kdy hodnota ceny stoupa s tím že tě pochválí hráči ke konci hry (kupodivu to většinou udělaj ale tak kdo by mne nechválil :-D ) FPS, hratelnost, spelly, ballance... Troufám si říct že komentáře tady odsuzují hru dosti neprávem a předčastně.
  • prijde mi ze pro vic moba her na trhu neni moc misto, coz je dano podstatou tech her, kdy u kazde clovek musi znat stovky postav, predmetu a buildu aby nebyl za lamu (a komunitou rozjivenych pubertaku co jsou k novackum vstricni asi jako kopanec do kouli ).. strilecek odehraju klidne 10 za mesic, ale vic nez 3 moba hry v hlave neudrzim :)
  • Neuvěřitelný přístup EA, opravdu se divim že je někdo stále podporuje. Mají dobré tituly to se nezapře, ale ta honba za prachama je "shnilá"
  • EA.........od te uz si v zivote nekoupim nic.
    • ja uz jejich hry ani nekradu.. totalni nezajem
  • Ja by som privital nieco na system PvP co malo wowko ... nemozem si pomoct ale ako PvP a skill a pocit ked clovek vosiel do Battlegroundu a zacal tam marovat jedneho hraca po druhom nemalo chybu. Ale wowko malo nespocetne vela chyb ... clovek musel chodit Pve Raidy aby ziskal dobre itemy do aren a BGciek, nehovoriac o balance a prevladani kvantite abilit ci class nad balancom a kvalitou.
    Ale co najviac hneva a opravte ma ale co poznam neexistuje este hra ktora by bola urobena v style PvP ako wowko co ma ... ale bez platenia mesacnych poplatkov ... raidovania ... expenia ... lepsieho balancu a hlavne bez STASTIA - mam na mysli % crit chance ... proste cloveka islo trhat ked sa cakalo na 3 rany critu pak sa clovek zapol a to nekdy vyhravalo areny ... to iste plati aj o Lolku aj Dota 2 kde stale existuje to stastie a nahoda ako vygeneruje crit pripadne miss na % a podobne ... a pri velkych zapasoch prave taketo nieco moze rozhodnut takze to je taky najvacsi fail tychto hier ze sa povazuju za najviac skill hry pomaly a pritom je tam aj to stastie ktore moze rozhodnut kto vyhra ... proste je to daleko od cistoty skillu.
    Proste neexistuje momentalne taky typ hry a sam cakam ktora firma by sa pustila do takeho projektu ... pricom by to nebol mega projekt a ked sa dobre premyslia mechaniky ability, classy tak u PvP hracou zaruceny uspech.Stacily by zabavne BGcka a na rating a rebricky urcity typ aren.

    Dota styli mi uz pridu take zastarale ... klikacka neskutocna ... to blbe obchodovanie pocas hry kazi hratelnost a dynamiku hry ... taktiez kamera ... ale hlavne ta myslienka stastie a percentyl najviac stve ... chyba tomu nieco zo StarCraftu kde nieje sanca % tam je jasne dany dmg hej alebo sa da abilita a furt vyjde ziaden miss, dodge % a podobne chujoviny

    Sam som zvedavy kto sa hosti prvej takejto cisto PvP hry k stylu ako malo wowko ale bez tych hromady chyb a veci okolo coho sa clovek musel tocit koly tomu PvP lebo zatial taka skutocne neexistuje
    • Jde videt ze s dotou zkusenosti moc nemas ...tim te nechci hatovat jen ze mas nepresne info :) dota je primarne o teamplay a ty % jako krity a missy jsou urcite o stesti ale neotaci hru. Ale tvu napad se hrou ciste o pvp v arenach by nemusel byt jako odreagovacka spatny.. nebo skus smite. To je taky moba game ale z first person :)
      • Jn to je taky dalsia vec ze Dota je viazana dost na teamplay, proste nedasa ist 1v1 a len tak si zabojovat ako v arene alebo v BG, co je tiez take ... lepsie by bolo keby hra bola spravena aj na 1v1 aj ako teamplay ...

        Mno neotaci hru, s tym moc nesuhlasim ako ja nevravim nestava sa to mozno casto, ale verim tomu ze kolko krat sa stalo aj medzi profi hracmi ze keby teraz mu to misslo alebo critlo a podobne ze akurat tak tesne tie boje vysli ze to moze rozhodnut,obzvlast tie crity ked je 300% vacsi dmg, tak ho zabije na 2 rany ani nestihne nic spravit, ak necritnu hned stihne dat silence a odmastit prec napr. proste uz len ta myslienka ze moze rozhodnut nahoda sa mi moc prieci :)
        • sugyn
          BG ve wowku neni Solo play a uz vubec ne areny.
          Potom mrkni se na to z ceho vseho muzes dostat crit v dote.
          http://www.dota2wiki.com/wiki/Critical_strike
          A tady z ceho muzes "missnout"
          http://www.dota2wiki.com/wiki/Missing
          Rozhodne to neni o nahode, mas urcitou procentualni sanci na to ze se to stane a to uz neni nahoda, na pozadi se nehazou kostky a podle nich se ta crit/miss sance nebere.

          Na missing si muzes postavit treba item ktery zrusi ucinky miss. Je to proste o zkusenostech, staci to chvili hrat a pocase poznas hrdiny co mas proti sobe, jejich typicky item buildy, ability a zpusob boje.
          • Tak areny nie ale v BG solo bolo,ako jasne ked sa chcelo vyhrat a takticky obsadzovat jasne aj tam bol teamplay alebo kooperacia, nemohli byt vsetcia pri jednej vlajke alebo pri vezi a pod.obazvlast neskor ked prisli rating BG.Ale mal som na mysli ze kludne a casto sa stavalo ze si isiel a stal pred tebou jeden a sli ste 1v1, ano v dote mozem tiez ale nemoze sa to zrovnavat ten styl a zabavnost v tom boji a v dote, je to nieco uplne ine no.

            Ale ten miss/crit a podobne je tam stale tomu sa nevyhnes, kdyz jednemu napr.Phantom Assasinke critne rana za 1000+, zanim Juggenaurtovi hned prva critne, dalsiemu critne s itemu, ano nie taka sanca ale ked critne kazdemu rana hned z prvej tak ten target je instant dead, ani nestihne nic moc spravit ked dobre nacasuju, mozu tam zapat tie zachrane algoritmy ze po kazdej 6 rane musi uz padnut crit alebo naopak nemoze 3x po sebe ale musime ratat s tym ze je tam 5 hrdinou a staci ked kazdemu prva rana vyjde a boj moze byt rozhodnuty, takze darmo :) v tomto mozte argumentovat ale je to zial tak.

            Proste ja chcem Wow styl, bez akejkolvek % sanci a nahody, staticky dmg, vyborne vybalancovane a spravidlive classy ci uz 1v1 ... 2v2 ... 3v3, hlavne nech je to zabavne a o skille v peknom dizajne,grafika nemusi byt neviem co a hlavne taktiez nech je to prehladne, pri wowku ste naskocily 5v5 alebo ked kukam lolko, tak neskutocne to lolko tolko svetiel ziary a este ked zacne triast, vsak clovek ma problem zakliknut target a vidiet sam seba, to co je ? :D, vo wowku bol aspon focus ze som si ho dal do targetu takze sa nemohlo stat ze som nechtiac klikol na druheho,ale aj tam 5v5 boli uz sakra neprehladne
    • JohnyTheZik
      Ani v dote neni ta nahoda tak "nahodna". Je tam PRD aka pseudo-random distribution, tedy procentualni sance, ktera se postupne zvysuje, aby se nestalo to, ze napr. za celou hru nedas bash. Takze tvrdit, ze teamfighty jsou o nahode, je taky blbost.
      • Ano mas pravdu je tam urcity system aby sa nestalo za na napr. 10 ranu po sebe a neda ani jeden crit nebo bash a podobne, je tam urcity algoritmus, ale aj tak ta myslienka ze ja neviem prve dve rany mu critnu a postava zdechne alebo takmer zdechne a inokedy da 2x normal rany bez critu a postava ma 2/3 hp, proste toto moze rozhodnut ako kolvek by sme si povedali ze je to cisto o skille alebo spravodlive stale su tam tie sance a i ked tam implementuju taketo zachrane algoritmy i tak to moze prave toto rozhodnut niekedy ked ja neviem nekomu ostane 20% hp ze akurat keby mi to este raz critlo tak vyhram ja, proste uz len ta myslienka ze je tam urcita nahoda ma velmo hneva :)
    • Ataker
      nesouhlasím hlavně proti tomu, že si člověk musí chodit PVE, aby mohl hrát PVP *1* jako s PVE equipem neuděláš nic proti PVP equipu... teď mně objasni co jako chceš hrát s PVE eq proti PVP eq?
      • Mal som na mysli zbran alebo trinket... vsak dobre si pamatam ked som este hraval wowko a ked som vlastnil shadowmourna alebo ked niekto mal paradne trinkety na dps co padali v HC raidoch, pripadne aj to mi nesedelo ze human mal rasovu dost dobru vyhodu trinketu a tym padom si mohol nasadit 2x dps trinkety z HC raidu a to ked sa zapol tak konec ... proste boli tam vyhody ten kto chodil aj pve, hlavne zbrane a trinkety.
        Ja by som chcel 100% separe od pve ... len cisto PvP ... Blizzard to mohol jednoducho vyriesit tym ze by ho nepustilo do BGcka alebo do areny ak by mal ten item nasadeny alebo by nefungovali tie itemy v tychto PvP lokaciach, uplne trivialne sa veci mohli riesit, dalsia cez ze tam nebol staticky dmg, to znamena raz rana za 6000 raz za 6300 do toho isteho targetu bez toho ze by nieco aktivoval a tak.
        Sam som odohral nespocetne vela Bgciek aj aren ... sice nemal som neviem aky rating (2400) v 3v3 ale stacilo mi to aby som vedel posudit taketo veci

        Proste v tom style je obrovsky potencial len blizzard v nom ma hromadu chyb a nedodelanosti
    • ziaden miss ziaden dodge a podobne chujoviny.. hraj lolko, tam niečo take nenajdes
      alebo gw2 pvp i ked je to trochu o inom ako v lolku ale nahoda v boji teda urcite nefiguruje.
      • ten gw2 som neskusal to je pravda tak neviem ... ale to lolko som hral a videl ... proste celkovo mi nevyhovuje ten styl Dota ... ako zahram si aj dotu ale ako som pisal obchodovanie pocas hry ... to neustale klikanie mysi a este co som zabudol tak Global Cooldown ... pri dote niekedy clovek musi mackat 3,4 cudkliky tesne po sebe alebo takmer naraz co mi pride dost na rychlost hra ... vo wowku sme mali ten global cooldown kde mal clovek aspon pol sekundu pauzu proste nemuselo sa mackat zakazdym besne plno cudlikov ... ako ano stavalo sa trinket pripadne instant ability boli zvlast z toho systemu globalu ale este to bolo v unosnosti alebo sa aktivovali len v urcitych pripadoch nie vzdy a taktiez funkcia makier ulahcovala tieto veci.

        Ale co by som chcel este tak vyzdvihnut tak neviem mne v tej dote chybe ten pocit zabavnosti a kosenia hracou jeden po druhom jak v BG :) ... urcite s toho Wow Pvp systemu sa da vytezit ovela lepsia zabava a skill zaroven uz len ta kamera s 3 postavy versus dota z hora sa nemoze porovnavat ... uklikavat sa k smrti a zaroven pohybovat kamerou.

        Ale aj ten Guild Wars je mmo ... taktiez tam musi clovek expit a mozno aj pve chodit a kto vie ake procedury aby sa dostal k tomu pvp na plno
        Proste si predstavme len PvP na styl wowka a ze clovek len zapne hru ako dotu a hned hra ... ziadne expenie a vseliake procedury , obchodovanie a pod . Clovek by automaticky dostal pristup k lepsej vybave ak si spravy patricny rating a hotovo, spravit jednoduchy, inteligentny a zabavny system a hotovo
        • já myslím že tvůj problém je v tom, že ti prostě nevyhovuje dota styl her, ale baví tě PvP.

          dota je ale úplně něco jiného, to co si představuješ ty je 3rd person akce, a podobnou hru by mohly vydat studia specializující se na bojové hry nebo RPG. dota nikdy podobná nebude, spousta lidí ji má ráda takovou jaká je. chápu co by sis představoval, ale podle mě to nemá nic společného s dotou.

          prostě sis spletl žánr, nemůžeš do sebe míchat dotu (která vznikla smícháním strategie a RPG prvků) s bojovými hrami/duely v MMO. to jsou dvě odlišné věci.
          • Pekne si to napisal :) ... ano presne tak ... mna velmy bavi PvP ale niesom zastanca Dota stylu ... chapem no ... vela ludi ma dotu rad koly tomu aka je a nechcu nanej toho moc menit.Ako mas pravdu ze mozno sa moj prispevok nehodil sem ale akurat trosku hravam dotu a tak ma napadlo lebo proste nieje vlastne taka hra na svete ktoru by som si predstavoval a dneska je trh hier uz dost nasyteny v kazdom zanre ale prave tento styl a presne s tymto zameranim a prave toto co sa snazim opisat tak vlastne neexistuje taka hra ... ze je tu este miesto pre takuto hru na trhu a sam cakam kedy taka hra konecne vyjde.
            • http://www.bloodlinechampions.com/

              Možno by sa ti mohlo pacit este bloodline chapion to je niečo na pomedzi dota areny a 3th person akcie. Kedysis som to hraval a bolo to super, hooodne ma to bavilo, najme tam neexistuje nahoda vsetky missi su lebo si sa netrafil s miškou a podobne. Dost to bolo premakane, akurat mali uplne zly free2play model , kde to sice nebolo buy2win ale necpohodpili vyznam slova mikrotransakcia ktore rozhodne neboli mikro, ale za vyskusanie imho stoji
  • Pilgrim66
    Tak co přinejhoršíím to bude fail a nebude se to hrát, v lepším případě to přinese něco dobrýho. Nevim, v čem je problém s přesycením trhu u her teda... Nikdo tu nikoho nenutí to hrát.
  • Že by uplně nejvíc mainstream MOBA typ DotA hra, která ukáže jak nejlíp vydělat? Hmm nice . Doufám že se přidají další společnosti ^^ *7*
  • Kozy
    Ano! Zjistíme co frčí a opět přesytíme trh!
  • mmm nova hra na hrdiny ? :-O jo od EA aha , ne diky ..
  • pokud jim to nevyjde, tak se na to určitě vykašlou stejně jako na battleforge...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit