Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No já se na to....... *16* pitomý microsoft *12*
  • Nejvetsi zlo je xbox360
  • DLC nemám rád. Nechápu moc ani argumentaci, že DLC plní nějakou úlohu v boji proti pirátům, protože nejlepší verze her se všemi DLC pro různé regiony atd. jsou vždycky k dostáíní právě na torrentech. Moje největší výhrada k DLC je, že ve chvíli, kdy vyjde poslední DLC (a hra je tedy konečně kompletně vydaná), už ji dávno nehraju. Například Fallout 3 jsem měl dohraný před vyjitím prvního DLC, takže jsem sice "dohrál" Fallout 3, ale nehrál jsem ani jeden DLC - tak co jsem teda dohrál? Hry by měly vycházet celé rovnou. Na druhou stranu, Skyrim snad bude na dlouho, takže člověk ty DLC pomalu vstřebá. A co víc, podstatnější než DLC zřejmě budou pluginy a fanouškovské overhauly, jako tomu bylo u Oblivionu.
    • smejki
      dle mínění vydavatelů (zřejmě podpořeného čísly) DLC především udržují povědomí o hře, čímž podporují prodeje. A zároveň zvyšují hodnotu hry, takže je za ni spousta lidí po delší dobu ochotna zaplatit více peněz.
  • kdysi jsem vsechny tyhle pridavky nasel na cd v priloze herniho casopisu. Dnes jsou tak chamtivy az to boli
  • *Skyrim* si koupím a je mi úplně u prdele, jestli budet smrdět konzolí nebo nebude. Podstatný je příběh - a když ten bude super, na vše ostatní se dá zvyknout. Série "The Elder Scrolls" je spolu s "Gothic" tou nejlepší RPG řadou na PC - navíc *Skyrim* vyjde s profesionální českou lokalizací (CZ titulky) a podle prewiev vypadá, že bude bombový. U mne není co řešit.
    • Pethulla
      na TES sérii je spousta super věcí, ale že by mezi ně patřil nějaký dechberoucí příběh, tak toho jsem si nevšiml. Ale taky doufám, že to bude "bombový".
      • A ktory pribeh ti zobral dych?
  • Prave jsem se rozhodl,ze Skyrim si urcite nekoupim ,ale pekne poctive si ho stahnu *16* .Hlasat pred vydanim samotne hry jaka budou DLCs je na pobliti.Znamena to akorat fakt,ze hra vyjde jako orezany zmetek a z nas budou tahat prachy za obsah ktery vytahli z final verze.Hajzlove nenazrany..Fuck Off Bethesda.
    • ...by ma zaujimal, ktoru hru si si kupil. Situacia je vsade rovnaka, za vsetko a vsade treba platit.
    • Hairy_Ass
      Vždyť nic přesně neurčili? DLC k Oblivionu byly hodně kvalitní a nevšiml jsem si, že by vydávali nějaké "ořezané zmetky".
      • Pethulla
        Takové brnění pro koně bylo fakt naprosto úžasné. A co teprve Frostcrag Spire - vždyť to musela komunita dodělávat, aby to aspoň trochu vypadalo - někdy se mi zdá, že Bethesda na ně až moc spoléhá.
        • smejki
          brnění pro koně byl tak torchu inside joke. sami nevěřili, že si to někdo bude schopen koupit. A hle, koupil. A opravdu ne málo lidí. Na PC... kde jsou tisíce modifikací. Navíc to byla jen doslova kosmetická konina. nechci, nekupuju, ne? *7*
        • Hairy_Ass
          Měl jsem na mysli, ty významější DLC, naopak se divým, že někdo vůbec šáhne po těch prťavých, jako bylo právě to brnění pro koně.
          • Pethulla
            za mých mladých let se těm objemnějším DLC říkalo datadisky, tak se omlouvám že jsem to špatně pochopil, pro mě je DLC zkrátka taková drobnost, která přidává předměty nebo jen krátce prodlužuje gameplay.
            • smejki
              jo, dneska se DLC říká kdečemu, co je mimo hlavní hru jako takovou... pomalu už i patchům. momentálně je to spíš marketingová kategorie zahrnující několik koncepčně různorodých věcí. Jen čas ukáže, co z toho se uchytí, ustálí.
  • Ano, tak to je typický blbizmus dnešní doby. Hra samotná ještě ani nevyšla ale už se uvažuje jakým způsobem se bude nakládat s přídavky. Jinými slovy, porcuje se tu medvěd který ještě běhá po lese a tak se to dnes děje uplně všude. A s podobnou filozofií se dnes setkávám v informacích o každé nové hře které si přečtu. Výsledný produkt sice ještě neexistuje ale my už dopředu víme jak bude komerčně úspěšný a proto jsme se rozhodli, že bude mít takové a takové přídavky se kterými bude takovým a takovým způsobem naloženo. Co se dá na tohle říct?
    • smejki
      a jak myslíš, že se před lety dělaly klasické datadisky? plánovaly se dopředu a jejich vývoj se jen zrušil, pokud základní hra byla neúspěšná. To, že dnes semtam někdo praktikuje ořezávání hry a doprodej součástek neznamená, že to dělají všichni. Bethesda, jakkoliv k ní mám spoustu výhrad, ale tohle nikdy nepraktikovala.
      • Já si nic nemyslím, já jen vím, že se toto dnes děje všude, ne jenom ve vývoji her, že je to pěkná levota a (mimo jiné) taky jeden z důvodů proč došlo k ekonomické krizi ve světě. Nemůžu ti tady sáhodlouze vysvětlovat proč tomu tak je ale je tomu tak. V podstatě je to trochu podobné jako obchod s akciemi a emisemi cenných papírů. Ten taky často jen předpokládá hodnotu něčeho co ještě není podloženo ničím reálným.
        • Cajk
          to už zacházíš trochu daleko:))
        • smejki
          a, teorie světa v kostce. supr *12*
  • Tyhle afery určitě nikoho neotravují alespoň ne mě , je totiž dost velký rozdíl v přístupu na DLC (Downloadable content) jsou buďto špatné a na vyliskání autorů - CoD - 3 mapy ->200kč
    nelogické viz tato s de*ilní licencí pro xbox , poté ty co vychazejí zdarma , což si ani nevšimete že vyšli ale nový obsah poznáte viz: L4D2,TF2,GMOD,CSS,PORTAL2, a poslední kategorie jsou sice drahé dlc ale přinášejí obrovské množství obsahu které hraničí až z datadisky (a většinou se i o datadisky jedná ) viz: GTA IV : Episodes from liberty city , samozřejmě existuje spousty takových dlcček ale tohle bych vyzdvihnul abych tu příště neviděl typické defe* kometáře které nadavají na celek kvuli několika špatným
  • Lawliet
    xbox to ještě rozjede?
    • Asi to budou muset hodně osekat. *2* *7*
      • ty se tomu smejes, ale myslis ze tim padej na tom nebude tratit i PC verze hry?
        • No jeje, PC verze trpi vzdycky kdyz je jakakoliv hra primarne na konzole, coz od dob Oblivionu Bethesda dela se vsim. Ja o Skyrim stratil vazny zajem hned po tom co sem videl ingame nabídky.

          Ja proste necehapu tu posedlost vsech vyvojaru delat hry ktere vznikli pro PC primarne na konzole. Na konzole byvali uplne jiné hry které se hráli jinak. Takhle z toho nevznikne nic jiného než uprava hratelnosti z PC na konzoli, cimz zjednodusi vsechny nabidky tak ze to PC hrace omezuje, a pak to portnou znova na PC takze ta hra se neda hrat poradne ani na konzoli ani na PC.
          • Mno dobre tak jsem prehlidl jeden fakt o tom ze Morrowind nebyl jen na PC. Kazdopadne inventar a ingame nabidky ackoliv mohli byt jakkoliv neprehledne byli primarne na PC. A ano inventar byl dost neprehledny ale alespon clovek mel pred sebou preknou tabulku.

            Oblivivion a skyrim nabizi jen hloupej list, ve kterym se neda absolutne nic najit v realné době na PC. Zrovna to vidím ve Fallout New Vegas, kde je to stejné, proste nikdy nic neucraftim protoze nemam cas ztravit hodinu prochazenim inventare polozku po polozce.

            Dobre mohu souhlasit s tim ze inventar v Morrowindu i Oblivionu je spatny, kazdopadne v Ovblivionu a i naslednym Skyrimu byl daleko horsi nez v Morrowindu. Protoze uz je primarne miren na konzolove ovladani.
            • smejki
              protože kruhový = konzolový a konzole = zlo.
            • Ataker
              Jak si psal o tom Zaklínačovi 2 to jsi asi trochu mimo ne? Snad je to PC only (zatím) tak proč by to mělo trpět konzolovou hratelností?
            • smejki
              při vývoji New Vegas chtěli udělat nastavitelný UI (tedy pro konzolovou a PC verzi jiné rozvržení), ale engine to neumožňoval. Vzhledem k hlasitému békání PC komunity (u Oblivionu, F3 a FNV) ale dost možná už ten nový engine toto podporovat bude.
          • Ataker
            Proč by se nedala hrát na konzoli? A co za tím stojí, že dělají primárně hry na konzole? Samozřejmě peníze, jak jednoduche...
            • Hairy_Ass
              avp8: A na to, že byl Morrowind PC only, jsi přišel kde?
            • smejki
              tak jinak. v Morrowindu byla jen tabulka, která obsahovala všechno. sice se to nějak řadilo, ale bylo to zoufale nepřehledné a sáhodlouhý scrolling nebyl výjimkou

              V Oblivionu byl naopak inventář inteligentně rozkategorizován, ale z hlediska ovládání byl navržen blbě. Příliš mnoho kroků k dosažení cíle.

              a třešnička na dortu - i Morrowind byl konzolová hra, čili...
            • to smejki: pointa byla aby si mlcel dokud nebudes mit neco inteligentniho co by jsi chtel zdelit, díky.
            • smejki
              V Morrowindu stál inventář za ho*no a v Oblivionu taky, jen jiným způsobem. jaká že byla pointa?
            • Neříkám že se nedá hrát na konzoli. Ale TES serie jako taková vznikla na PC, taky si vem jak vypadali nabídky (inventář) v Morrowindu který byl ještě PC only, a co udělali v Oblivionu a Skyrim.

              Prostě se dnes berou skvělé PC hry, zmrzačí se tak aby byli primárně hratelné na konzolích, a pak se ten konzolovej mrzák znova veme a zmrzačí se ještě víc aby se dal hrát zase na PC.

              Samozdřejmě že jsou za tím peníze, ale řekl bych že i Microsoft s Xboxem...schválně, kolik primárně PC her bylo zkonvertováno na PS3??? hmmm žadny mě nenapadá, protože PS3 mívá originální tituly. A kolik primárně PC her bylo zkonvertování na Xbox a díky tomu i na PS3 ..protože ty upravy už potom nejsou tak velké? Hmm Fallout, TES serie, Zaklínač 2 dost trpí konzolovým ovládáním, Dragon Age....
  • IWKYN
    Hele nebylo tady náááááhodou před pár dny, že se Microsoft dušuje, že když něco bude mít vyjít na xŠrotu pozdějš, tak že to nevyjde vůbec??? to je fakt taková fraška a blbost... xBox by se měl jít zahrabat
    • Microsoft si holt umí vyjednat lepší obchodní podmínky, to neni že kážou vodu a pijou víno, mají to ve smlouvách.
    • 1. tohle neni hrra od microsoftu 2. na xbox to prave vyhazi driv
      • to jsi spatne pochopil pred par dny microsoft prohlasil ze pokud hri co maji vyjit nevyjdou na xbox driv nez na ostatni konzole tak tu hru na xbox nevydaj vubec tim ale nebylo mysleno jejich hry ale vsechny od 2k,rockstar,atd
        1. tohle neni hrra od microsoftu (je mysleno vsechny )
        2. na xbox to prave vyhazi driv (prave proto ze microsoft je vydira protoze jinak by to nevyslo na xbox vubec cimz by prisli o penize od zakazniku xboxu myslim vyrobce her 2k,rockstar atd proto se nechaj vydirat a vydaj to na xbox treba o mesic driv i kdyz na ps3 je to uz davno taky hotovo ale nesmi to jit do prodeje kvuli vyderacskymu microsoftu)
        • jeje ja sem to po sobe nezkontroloval hned prvni HRY dal uz to radsi ani nectu :-D
    • asi tak a zrovna oni maj co kecat spousta her co vysla na xbox nevysla na ps3 jen kvuli microsoftu (left for dead,mass efect1 atd....) a jeste maj tu drzost si stezovat ze musej bejt ve vsem prvni

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit