Přejít na výpis diskuzí

Endless Space 2 těsně před vydáním ukazuje nástrahy vesmírné kolonizace

15.5.2017 11:33
Aleš Smutný 16 příspěvků

Amplitude Studios se připravují na vydání 4X sci-fi strategie Endless Space 2, ke kterému dojde 19. května, po osmi měsících v early accessu. Druhé video, které vydání předchází se věnuje druhému X – eXpanzi. V ukázce ze hry vám tvůrci vysvětlují, jak funguje kolonizace nových systémů a růst vlastních...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Někdo na multiplayer ? Kdyžtak mi pisnete na steam mam nick Realtoltek.
  • Video uplně k prdu. Ani jedna bitva *9*
    • JamesFaith
      Vždyť je to video k eXpanse, které je věnované koloníím, tak proč by tam měly být bitvy?

      Bitvy budou ve videu ke čtvrtému X - eXterminate.
  • To vypadá skvěle, Galactic Civilizations 3 a poslední Master of Orion sice nebyly nic moc, ale vynahradí to mraky dalších vesmírných her co se na nás valí, ať už jde o různé ty survival hry na povrchu planet, stavěcí strategie nebo tyto grand strategie jako Endless Space 2 a Stellaris . Je vidět, že žánr je stále velmi populární, ještě by někdo mohl udělat tahovou hru podle stolní hry X-Wing a byl bych v sedmém nebi *4*
    • Empire at war ti nestačí? Jinak X-Wingy jsou i v table top simulátoru, ale ovládá se to ještě neohrabaněji jak v reálu. Ale jako hra na PC by to bylo moc jednoduché. - PC za tebe řeší všechny "hody" a pamatuje si tabulky s X statama a bere v potoz různé výjimky, takže pak hra může být daleko komplexnější. Když se podíváš kam se pokoušejí jít některé wargamy, ale bez PC musíš mít buďto databázi v hlavě nebo několik archů tabulek různých modifikátorů a hra je pak na několik dní, když musíš hodit na všechno - vidíš / nevidíš ; trefíš / netrefíš + tabulka dostřelu; neselhala zbraň ; úhel dopadnu vs síla zbraně vs pancíř + mraky tabulek ; jak poškodíš ; morálka a dopad na spolubojovníky ; atd.
  • Mně na těhle hrách vadí to, že vesmír je tam placka. Kdyby to mělo nějaký rozměr a že už tu jsou bezproblémové technologie k udělání vesmíru pěkně ve třetím rozměru, mělo by to hned šťávu. Takhle to prostě nepůsobí dobře.

    Za ty reklamy ve videu, které jsou velmi hlasité, bych vám nejraději jednu vlepil. Nesnáším přehlušené reklamy. Je to v televizi, je to pomalu na každém webu a to pak maj dělat moje uši? *7* Hlavně že na každý stránce kvůli hlupákům z EU máme přes třetinu stránky upozornění o cookies (na mobilu), ale hlasitější reklamu nikdo neřeší.
    • >upozorneni o cookies
      Co je uBlock? Nightly uz frci fajn, ne jak stable nebo beta ff.
      To druhy je ciste tvoje chyba, newpipe, pak "endless space 2" a snad i prvni video. Holt jsi degen.
    • Je to kvůli přehlednosti. Počítám že rotovat každou chvíli "mapu" protože v jednom záběru nebudeš mít nikdy vše co potřebuješ je zatím hodně zdlouhavé a krkolomné dokud rozumně neimplementují VR. Co vím tak na Planetary Annihilation byla hodně kritizována nízká přehlednost, když svět tvoří několik koulí. Homeworld byl plně 3D, ale tam jste zase většinou neměli moc základen mez kterými bylo nutné neustále přelétávat.
    • => AdBlock ... kdo chce kam, pomozme mu tam
      • Já mám na games.cz adblock vypnutý. Chci aspoň nějak podpořit redakci. Klikám i na reklamy zde na webu. Redakce dělá dobrou práci a já je aspoň nějak chci podpořit.
    • Předně bych řekl že je to pro lepší přehlednost. Myslím že poslední space strategy co měla 3D mapu bylo Sword of The Stars. Ale možná už si prd pamatuju. :)
      • Samozřejmě to chápu, ale mě 3D prostor nepříjde moc nepřehledný. Třeba v Elite Dangerous se orientuju naprosto bez problému na galaktické mapě. Když vezmu v úvahu, že by ve strategii bylo mnohem méně objektů ve 3D, nepříjde mi, že by to bylo nějak extrémně nepřehledné. Ten rozměr by pro mě znamenal zájem. Takhle bohužel ne. Přitom miluju podobné strategie.
      • soustava hvezd by mohla vypadat napr. takhle:
        https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/MgATP2-small.gif

        pripadá ti to neprehledné?
        • Máš jich tam pár. Jakmile bychom se bavili o stovkách(Stellaris může mít 1000, pokud si dobře pamatuji), tak bych měl o tu přehlednost docela obavy.
          • tohle je článek o endless space, ne o stellaris, pokud se nepletu
    • Nevim proc mas ty minusy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit