Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdo hral od Square jrpg Last Remnant udelanej prave v Unrealu, tak pochopi, ze to je z jejich strany celkem logickej krok pro delani multiplatformnich zalezitosti. A Japonci si s tim celkem rozumi. Luminous si piplaj, ale taky musej prubezne vydavat i jiny hry.
  • Pro ty co rikaji, ze se UE3 nemuze srovnavat s CryEngine: UE3 features - zalezi pouze na kvalite vyvojaru a HW jak hra ve vysledku vypada.
    Take se v nem skvele pracuje - jen skripty ma lepsi Unity.
    Je jednoduche najit dalsi lidi do teamu diky rozsireni UDK a to i z amaterskych rad.
    No a UE4 je jeste o nekolik urovni vys.
  • Square Enix a Unreal Engine - to znie dobre
  • Ty kokos...vlasI, nevYdíte, celÍ, mY...doprdele to i já píšu líp česky než ty a to jsem z Ukrajiny...
    • Tôi đến từ Việt Nam và Séc tôi cũng có thể làm như vậy
  • Adam_M
    Mě zas nepřijde nějak extra úchvatný a dechberoucí Cry Engine a Frostbite mnohem víc se mě líbí Unreal Engine nebo Source.

    PS: Odpověď pro Stillsona
    • DangerousDave
      a čo sa ti na ňom viac libí ak sa smiem opýtať... keď sa diskutuje o enginoch nikdy neviem, či majú diskutujúci na mysli technológie, shadery, editor ? alebo kvalitu výstupu ktorá je od štúdia k štúdiu iná :)
      • Spades
        Enginy poznas i po graficke strance her... Jde o drobnosti. Treba kdyz je znatelny texture scaling, pak je to UE3... ForstBite se zas vyziva v radiosity a odrazich slunce
        • DangerousDave
          určite áno, každý engine necháva na výsledku určitú "patinu" i keď rôzne problémy UE3 s texture scalingom všimneš iba v exteriéroch, silu radiosity je možné vyhnať do extrému aj v UE3 i keď na rt možno zabudnúť, v odleskoch, glow efektoch trochu zaostáva ale FB a CE sú napríklad tak vyrovnané, že keby pracoval jeden tým na rovnakej scéne a vymačkal z enginu maximum tak ich 95% hráčov od seba nerozozná. Ja to proste vidím na pomer 90% grafik 10% engine. A UE4 už sa na konkurenciu pomaly dorovnal, takisto prichádzajú nové enginy a čím ďalej tým sa budú rozdiely zotierať.
  • Square Enix jen mobili WTF, to nemyslíš snad vážně ne ? Co tak například DeusEx nebo Final Fantasy ?
  • Neni prece dulezite pouze co umi, ale i jak to umi a pro co to umi. Takze i kdyby byl vystup o chlup horsí, ale vyvoj hry dvakrat rychlejsi a vyvinuta hra dostupna pro vsechny ekonomicky vyznamne platformy, tak je logicke mu dat prednost.
  • hm... dobrej vyplach. Asi to hodim do google translatoru jestli to aspon rekne v jakym jazyku to je.
  • nevim jak vy ale ja sem asi nikdy nehral hru od Square Enix a pokud delaji jen pro mobili tak licence na UE4 je podle me zbytecna vzdyt tam staci dat realne textury a na tech malich display nepoznate rozdil mezi filmem nebo hrou. V demu UE4 ukazali samaritana ktery vypada lip a udajne prostedi je kompletne znicitelne (asi konkurence pro Frostbite). Osobne si myslim ze hra od Epic co vyde na UE4 neukaze co engine dokaze a jak krasne muze vypadat cela hra my prisla spis kreslena nez aby se priblizila k realite.
    Ten Luminou vypada mozna krasne ale jsou tu jen 3 obrazky ktere mozna samotny engine generoval nekolik minut takze celi engine mozna je nepouzitelny kvuli velkym pozadavkum ktere ma vyladene epic u UE4.
    Jak porat pisu az my nejaky Engine ukaze zarostlou postavu vlasi vousi a ne ples jak je v Cry Engine tak u me vytezi UE4 se samaritanem kupa vlasu sice hrubsi ale mnohem lepsi. V battlefield maji kazdy helmy taky nevydite vlasi, starsi enginy vousi maji jako texturu proto vypadaji tak dobre
    • Jakým jazykem to mluví?
      • Ty kokos...vlasI, nevYdíte, celÍ, mY...doprdele to i já píšu líp česky než ty a to jsem z Ukrajiny....
    • slušný mindfuck....
    • x_ander
      hmmm... tak dnešní wtf si můžu odškrtnout...
    • USER47
      wow
    • smejki
      What the...?
      • A co jako, to nevite, ze existuje dyslexie? Nechapu co vas tak na tom prispevku rozrusuje
        • USER47
          Ny chyby sere pes, tohle je hrozná blitka hlavně svým obsahem.
        • x_ander
          Pokud vím, tak dyslexie je porucha čtení, nikoliv psaní. Spíš jsi měl na mysli dysortografii. Tak jako tak jsem nikdy nepochopil, proč se na tohle na diskusních fórech lidi vymlouvají. Samozřejmě, že za tyhle dys- poruchy nemůžou, ale tak pokud prostě vím, že ji mám a nejsem schopný napsat odstavec souvislého textu, tak do diskuse nebudu psát, ne? A nemyslím to nijak urážlivě, to vůbec ne. Každý máme něco, jen se podle toho musíme zařídit.
          • me je to uplne jedno. Mam jiny starosti. Pochopil jsem bez slovniku co chtel rict a tim to pro mne zvadlo. To, ze ma poruchu jsem vdel okamzite, proto se tomu jako debil! nebudu tlemit- viz nekteri.
            Rady strc to do wordu jsou hezky, ale je to pro nej ztrata casu a myslim ze opravnena.
            • x_ander
              To si nemyslím. Pokud si uvědomuju, že tu poruchu mám, ale přesto chci svůj názor veřejně do diskuse sdělit, tak si s tím dám tu práci, abych nezveřejnil nějakou šílenost (takže si to buď upravím ve wordu, nebo někoho blízkého požádám, aby mi to opravil atd.).

              Já samozřejmě netvrdím, že by takový člověk měl mít zákaz psaní do diskuse. Jak jsem psal výš, ti lidi za to nemůžou a zaslouží si pochopení (sám mám v okolí takových lidí několik). Na druhou stranu ale nelze čekat, že tady hodí kus nepochopitelného textu, pak se vymluví na poruchu (teoreticky) a všichni budou jen uznale pokyvovat hlavou. Když tohle zveřejní, musí být srovnaný s tím, že se tím lidi budou bavit. Někteří poměrně vkusně (většina) a někteří jako idioti (pan GGG). Upřímně, já bych se za sebe styděl, kdybych podobný text kdekoliv zveřejnil (byť v anonymní diskusi) a měl to omlouvat svojí poruchou. Když mám poruchu, tak k tomu taky nějak přistupuju - buď se snažím a text si nechám zkontrolovat, nebo se na to vykašlu a nepíšu vůbec.

              Mě zkrátka jen vadí takoví ti arogantní týpci, co píšou jak pětileté děti a myslí si, že když mají poruchu, tak můžou přece všechno a ostatní ať se z toho třeba poserou (což není příklad tohoto pisatele, ale v různých diskusích jsem narazil na mnoho takových). Ideální řešení - když napíšu podobný komentář, lidi k tomu začnou hazet mínuska a kritizovat, tak to hodím do wordu, opravím a připíchnu poznámku"sry, jsem dysortografik, ale už jsem to spravil". Po tomhle by si z něho dělal srandu už jen blbec.
          • smejki
            já bych snad jen doplnil, že i kdyby byl ten původní post gramaticky tipťop, pořád by byl neskonale hloupý a hodný reakce "What the...?"
            • smejki
              "fajn ale ty jsi se pozastavoval spis nad formou"

              Ne, nepozastavoval. Já napsal "What the...?" Forma mi je u <>prdele, to je pro mě jen bonus. Ta všeobjímající blbost a neznalost je prostě odzbrojující.
            • fajn ale ty jsi se pozastavoval spis nad formou, stejne jako vsichni ostatni a proto jsem napsal co jsem napsal. Ted muzes zase rict nejaky ale. Jo a typkovi dik za spravny nazev poruchy.
          • ažle mižle chčemě tačy pžáát ňa diskize nĚ utáčujtě néš
            • Když má takový problémy s psaním, má si text před tím než ho uveřejní vložit do wordu. To zabere sotva 5 sekund a snadno mu to ukáže všechny chyby.
            • x_ander
              Zářný příklad toho, proč by dysortografik neměl psát do diskuse. Vždycky se najde idiot, který se mu bude tímhle stylem vysmívat.
        • smejki
          What the...?
      • ...bloody fuck?
  • V Luminous vydím tedy větší potenciál než v Unreal Enginu 4. Sice je to nejvíce používaný Engine na světě, ale mě nepřijde nějak extra úchvatný a dechberoucí.Pokud bych si měl vybrat, tak raději půjdu do Frostbite,Cry Engine či ten Luminous než stávající Unreal 3.
    • kecy
    • LTM3
      No já teda radši nic nevIdím *1*
    • Tak s tim já nesouhlasim. Sice jsem si kategoricky nepořídil BF3, ale taková RO2 vypadá na plné detaily fantasticky a u žádné jiné hry jsem zatim neviděl dostatečnou konkurenci.
      • Vlasy na Frostbite Enginu můžete vidět například v Need For Speed: The Run myslím. Tam helmy nemají :-). Ale už si to nepamatuju,jak to vypadalo :D bohužel.
        Jak jsem psal níže ohledně UE 3 moc lesklé lokace vypadá to divně. A UE4 bylo to video, takže nemůžu soudit zda to bylo jen udělané v nějakém programu a nebo z nějaké hry (jen kvůli ukázce UE4)
        Omlouvám se patřilo to k prvnímu postu,který teď byl.
    • Jednou píšete UE4 jednou UE3, tak si vyberte... S UE3 nemá cenu srovnávat, ten je x let starý, ale s UE4 asi ano... i když není co srovnávat, dokud Luminous pořádně neukážou.
      • Omlouvám se pokud jsem psal zmateně. UE4 podle mě nepřináší skoro nic nového podle jejich videa. To co umí již umí Cry Engine,který je starší než UE4 (zatím ani není v žádné hře). Bylo to jen video samozřejmě nevím jestli CGI montáž nebo přímo udělaná animace v ukázkové hře. To bohužel zjistíme,až bude UE4 plně k dispozici v někajé hře.
        Jinak Luminous vypadá velmi nadějně :-) a pokud by také ulehčil práci vývojářům.Bylo by to fajn.
        • ukázka UE4 http://www.youtube.com/watch?v=acR4n6lJEdQ, všechno přímo z editoru jak můžete vidět ve videu, takže ne nějaký CGI filmeček
    • Engine může být krásný, nádherný, úchvatný a prostě označovaný všeliakými jinými superlativy ale otázkou je zda budou vývojáři preferovat grafickou vyspělost enginu nebo nástroje pro vývoj které engine přináší. V tomto ohledu si myslím že právě Unreal Engine 4 dokáže nabídnout nástroje které usnadní, zrychlí a zlevní vývoj, což může být pro vývojáře klíčovým důvodem pro výběr enginu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit