Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nemyslím si, že to zásadně zvedne počet platících. Prostě fajn demo, aby si to člověk vyzkoušel. Mě by se spíš líbili dvě oddělený hry. Jedna pro PvP a druhá pro PvE.
    • To už by nebylo EVE. Ta hraje je právě o tom, že hrají všichni spolu. Pokud tě to štve, doporučuju jinou hru.

      Zdraví, CEO korporace "Projekt Prometheus"
  • Jako mission runnera v marauderovi mě toto nechává chladným. Kdyby aspoň ten PLEX shodili na 10 éček.
  • Free s omezením? Tak to není free.. hrál jsem to, takže vím jak dlouho trvá "natrénovat".. bohužel rádoby"free" se zpomaleným trénováním a omezenými skilly? Mě to zní jako noční můra... :D
    • Taky to tak má být. EVE je a bude ve své ryzí podobě placené. A musí být, vývoj není laciný, hardware potřebný je brutální. EVE hraju skoro pátým rokem a je to nejlepší MMO hra, která aktuálně existuje. A hrál jsem jich dost. Klidně si za ní zaplatím ( i když už asi půl roku hraju zdarma za herní měnu), protože to za to stojí.
  • Otázka je, jestli nové potenciální hráče doposud odrazovaly poplatky, nebo spíš to, jak je hra těžká.
    • Ale EVE není těžká. Jen je opravdu obrovská a komplexní. Jakmile pochopíš základní principy a vybereš si co tě baví tak už je to jen zábava. Samozřejmě pochopit principy a vybrat si co tě baví když základní manuál (ISK guide) má skoro 500 stran chvíli trvá :) . Podle mě nové hráče spíš odrazuje, aspoň ze začátku, ta volnost. Oni nevědí co mají dělat, oni nevědí ani co můžou dělat, prostě jsou to ňůbíci. Tutorial v EVE skoro neexistuje, oportunities sice novým hráčům ukazuje cestu ale né úplně polopaticky takže se v tom spousta lidí ztratí nebo oportunities splní jen tak mimoděk ani neví co vlastně dělají :). CCP bude muset udělat nějaký lepší tutorial nebo noví hráči musí rychle do nějaké "výukové" korpy jako je např. komunita kolem Uniwiki. Jinak to bude jako do teď tzn mortalita přes 90%. Mmch kdo nevládne dobře angličtinou tak jsou i CZ/SK korpy co se zaměřují na nové hráče a pomáhají jim se začátky jako např ta moje :)

      Grie tč member od Newbie friendly Industries
      • To je právě ono...... je to hooodně dlouho co sem zkoušel jakýsi trial téhle hry,nechápu rčení že někoho muže odarzovat volnost ve hře,to snad byl vždycky klad,mě spíš zarazilo že jsem jak říkáš nevěděl co tam dělat,když jsem se zeptal nějakých hráčů tak mi řekli - dělej si co chceš,to mi opravdu hodně pomohlo když k dělání tam čeho chci byly akorát nějaký trapný ukoly od npc a končilo to tím že sem do zblbnutí jezdil těžit meteority,no ty vole,to snad i to nomansky by mohlo být záživnější ))) A jestli je tou volností myšleno jen brouzdání po vesmíru tak sem asi na špatné palubě ))))
        • No vidíš to je přesně ono. Ad úkoly od NPC ze startu samozřejmě dostáváš lehčí úkoly za 00prd odměnu, ale tím že je děláš si zvyšuješ standing u té korpy a frakce (a naopak snižuješ u opoziční frakce) jakmile uděláš standing na 1+ můžeš chodit lvl2 mise(asi 15splněných úkolů), na standingu 3+ můžeš lvl3 mise a na standingu 5+ už můžeš lvl4 mise kde se u některých zapotí i fity za1,5bil. a nepočítám elitní lvl4 Anomic base mise které jsou opravdu těžké a je nutné mít dost naskilováno.
          Ad. volnost : ale ono je to jak říkali :) opravdu tam můžeš dělat vše jen je za spoustu vecí trest v podobě sestřelení od NPC "policie" proto je v EVE taková hezká fičura hned u HUDu nevím jak se přesně jmenuje, ale je zažitý název "noob button" to tlačítko pokud svítí zeleně vpodstatě omezuje všechny tvé akce které by vyvolali reakci Concordu (NPC policie) tzn. setřelení :). Samozřejmě jde kontrola vypnout, ale doporučuju to jen lidem kteří dostatečně znají mechaniky a vědí co dělají.
          Pokud máš rád vesmír zkus tomu dát šanci až budou alfa kloni a najdi si nějakou korpu co ti pomůže objevovat EVE. popř se stav na kanále "public NEBFI" rádi poradíme a odpovíme když budeme vědět.
          • Grie, nechcete spíš používat náš kanál ve kterém sdružujeme už asi 5 korporací? :) Kontaktuj mě kdyžtak ve hře.

            Zdraví, CEO korporace "Projekt Prometheus"
  • kdysi davno jsme to zkousel, tenkrat sem mel monitor 1680x1050 a ten font ty hry byl tak mrnavej ze se na to nedalo koukat. *7*
    • Velikost fontu se dá měnit v nastavení ...
  • Tak žádný free to play ale časově neumezené demo. I tak ale dobrý. I takto to jde dělat. Nakonec já u všech free to play, co jsem hrál a líbily se mi, tak jsem vždycky něco zaplatil a nelitoval.
  • Tak už jsem našel celý seznam povolených skillů (https://community.eveonline.com/news/dev-blogs/introducing-clone-states-and-the-future-of-access-to-eve-online/).

    Vzhledem k tomu, že je omezený i level těch skillů, tak nejenom že nenasednete do pořádné lodi, ale i ty "demolodě" * , co jsou povolené, nepůjdou rozumně vybavit.

    *) Frigates, Destroyers a Cruisers, tech 1, pouze vaší frakce. Tech II moduly, vzhledem k omezení levelů skillů, nepůjdou vybavit.

    V podstatě se během 21denního trialu dalo +/- dosáhnout toho, co bude mít free hráč jako limit. *11*
    • eStar
      I s těmahle skillama a loděma se dá zažít dost srandy a vybavit určitě půjdou, jsem si jistý že alliance vytvoří koncepty flotil kde půjdou použít tak aby se každý mohl zúčastnit, ale je pravda že na platící hráče nebudou mít F2P žádnou šanci, dá se to brát prostě jako nekonečný trial.
      • No nevím, už když jsem dávno předávno končil, T3 lodě byly docela novinka a T2 už neznamenal nic moc. Jestli F2P musí lítat v T1 křápech a ještě max cruisery .... i Goonswarm velice rychle pochopil, že 250 rifterů je fun na trolling, ale regulérní fleet je praktičtější.

        Ty omezení jsou podle mě moc tvrdé. Ale je pravda, že F2P* vypadá na papíře lépe než Trial.
        • eStar
          Novinkou v posledních letech je ovšem pochopení že i nováčci jsou důležití a proto většina hlavních alliancí bere zřetel i na slabší lodě a hráče s méně SP. Často se tak létají třeba caracal a nebo rupture fleety, i když pochopitelně na stratopsy se používají většinou t3 cruisery a nebo pirácké battleshipy. Osobně bych ale nechal létat F2P i BC a t2 frigaty, to už by ty možnosti hodně rozšířilo.

          Příklad toho co se používá i teď.
          https://zkillboard.com/kill/55821150/
          • No já létal rád sám mise v lowsecu ve Vagabondovi. V misích člověk musel dávat pozor aby něco nepodělal, jinak by rychle bouchl a zároveň jsem musel hlídat local, aby mě někdo neulovil.

            Kdybych mohl dělat tohle, docela bych se i vrátil zavzpomínat. Ale T1 trash me moc neláká ... zvlášť když některé ty T2 moduly mě pomalu stály duši, než se natrénovaly. A to ani nemluvím o tom, když jsem viděl ty časy na skilly na dreada. Shodou okolností jsem zrovna potom přestal hrát
            *4*

            Ale jsem rád, že moje caldari kořeny, které jsem potom proklínal, protože ve fleetu jsem mohl akorát tak dělat ECM, konečně k něčemu jsou a lítají se i caracaly.
        • Souhlasím. F2P hráč bude fleetě úplně k ničemu. Regulerní boj nepřipadá v úvahu, elektronický ani omylem, průzkum v T1 frigatě, to je špatný vtip. Těžit nemá v čem, obchodovat kvůli skillům nemůže (loď na převážení zboží nemá), výzkum leda ve snu.

          Pro hráče, kteří odešli to také není moc lákavé, protože ti si musí pořizovat clony za miliony (aby nepřišly v případě smrti o SP), ale v těch rádobylodích vydělají statisíce.

          Jestli se tu nedávno hejtovalo, jak je black desert P2W, tak proti EVE je to úplně Standovsky křišťálově čistá ukázka "férového" přístupu. *4*
          • Ty už jsi to dlouho nehrál co?
            průzkum anomálek v HS je v T1 frigateě úplně na pohodu.
            Boj a gangy v HS se stejně nelítají s ničím jiným než s T1 loděma. Pokud není war tak ti to concord spočítá a neznám žádný vemeno co by obětovalo T3 cruiser aby si vyčistilo belt apod.
            Obchodovat může. Po releasu citadel už nejsou skilly tak důležité protože můžeš prodávat v nich a na spoustě z nich jsou nastaveny nulové nebo téměř nulové daně.
            Těžit může ve frigatě, jasně není to bagr ale barg nešel naskilovat ani na trialu tak o co de?
            Haulit taky může jsou zpřístupněné industrial lodě. sice jen lvl1 ale se správným fitem se dostanou tak na 25.000m3 carga a to je docela dost (neporovnávej to prosím v freighterem)
            Ad. klony za miliony - tahle mechanika je už dávno zrušená. Už nekupuješ klony abys neztratil SP.
            Co sem taháš Black Desert? Chybí ti grind? tak jdi dělat mise nebo hrát Lineage ,ale nevyjadřuj se k EVE když už o ní moc nevíš.

            Grie
          • eStar
            Hromada lidí v griffinech s ecm je postrach a používá se to celkem často. Za klony už se dávno neplatí.
  • Musim rict ze asi otestuju, ale ponekud (vic) to zavani p2w ... defakto z toho co tu je zmineny je jasny, ze free hraci dostanou spis neco jako dlouhodoby demo.

    Jinak nevim jakej je aktualni stav, ale zadarmo slo hrat pokud mi skleroza slouzi odjakziva - kupon se da kupovat ingame ne? Jen to pochopitelne znamenalo stravit pomerne hodne casu vydelavanim prave na to hrani.

    Neverim pak tomu, ze by to privedlo zpet starsi hrace, penize jsou jen drobna cast problemu, primarni je, ze je to uz nejspis proste nebavi/nemaji cas/chteji vyzkouset neco jineho/...
    • jj PLEXy slo kupovat ingame. problem je v tom ze az prijde novacek, nepojisti si lod a bouchne, bude cucet jak tele protoze se mu lod zazracne znovu neobjevi nemluve o smrti klonu. Ve vetsine mmo je smrt jen smesny utok na herni penezenku. v eve je to katastrofa.
  • Nevíte někdo, jaké skilly a lodě jsou omezené? Protože ty jejich webové stránky, to je fakt peklo.
    • https://community.eveonline.com/news/dev-blogs/introducing-clone-states-and-the-future-of-access-to-eve-online/
  • bohuzel mi to omezeni F2P hracu zni, jako ze se platicim nikdy nebudou moct rovnat (absence skillu, lodi...)
    • EVE není o rovnosti. EVE je o tom, že někoho nalákáš do pasti a přepadneš s 5 kamarády. Jinak obecně skilly nehrají až takovou roli, jako umění pilotovat loď a strategie boje. Jeden z mých nováčků nedávno sestřelil veterána, když ho chytil s lodí stejné classy, ale se zbraněmi a vybavením, které mu pomohly držet se mimo jeho dostřel a při tom ho střílet. A vyhrál snadno. To že měl sestřelený týpek roky skillování mu nepomohlo :)

      Zdraví, CEO korporace "Projekt Prometheus"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit