Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Black_Hand
    panove, mam vysvetleni, proc se to neprodalo s relicem! nikdo, vcetne me, necetl komplet text na indiegogo. tudiz zde:
    Didn't THQ already auction their properties?

    Yes and no. As soon as THQ announced their bankruptcy proceedings, we committed to taking any action we could to rescue the Homeworld franchise from publisher/corporate limbo. Our original target was the bankruptcy auction on January 22nd, but when we began filing the paperwork to get involved, we were told by bankers involved in the proceedings that there was simply too many assets to cover in one single auction. Inactive properties such Homeworld were to be sold off at a future auction. We need your help to increase our chances at this next auction!

    When is this auction? The banker we talked to was not able to give us a specific date, nor was he certain that his bank would still be involved in future proceedings. This means we may even have less time for fundraising than the currently listed date. So please, help and spread the word early!

    ve zkratce: bankeri rekli, ze je moc IP na jednu aukci, tudiz homeworld prijde pozdeji.
  • rozhodně comlex mod každý týden si najdu pár chvilek si tento skvost zahrat oproti původní hře obtížnost rapidně stoupla ale o to vetší zabava není nad to se po pár hodinách midlit s nepřítele jen vašimi bitevnimi lodemi vypadají vskutku impozantně
  • Preco si tu znacku neodkupi Relic sam ked to stoji len 50k ? Ak ma niekto spravit dobry H3 tak to nesmie padnut cudzich ruk, a nech sa namna naky fanusikovia nehnevaju v tom stiduiu, neverim ze vidia do hlav povodnym scenaristom a dizajnerom.
    • Kdyby o to Relic stal tak uz to udelal. Ja bych rekl ze Warhammer a Company of Heroes proste sype vic...
  • proč se na tohle musi skladat hrači a neni normalni investor? prodejny potencial tam je a ani to imho neni tak složity jen nejake krabičky v 3d prostoru a na pozadi tapeta, jakože vesmir. určite min narocne nez delat strilecku
    • Kr.Pa
      protoze je to hardcore komplexni hra, moc slozite nadnesni "jednoduche" hrace
      • Veskoslav
        V čem je to Hardcore hra? Když to člověk hraje jako normální uživatel, tak prostě postaví, co největší armádu a tu přesune z bodu A do bou B. Nic víc.
        • Kr.Pa
          Hral jsi to ? Kdyz postavis velkou armadu a posles ji na druhou stranu tak jim to muze trvat i 5 min ? i ve SC to tak dlouho trva ? ne
          co je vubec podle tebe HC strategie ? v kazde muzes postavit velkou armadu ...
          • Veskoslav
            Jistě, mám doma oba díly. A věř mi, že i v Sc mi trvá třeba 2-3 minuty než se s armádou doplazím k pojišti. Homeworld zase není zase tak skvělá, taktická hra. Je to nadprůměrná RTS, nic víc bych z toho nedělal.
          • Steel Panthers nariklad a mnoho jinych prevazne tahpvych strategii z prelomu tisicileti, a z RTS treba prvni Supreme Commander nebo starsi Total Annihilation.
        • HC hrou bych to sice nenazval, ale rozhodne neplati vyrok "postaví, co největší armádu a tu přesune z bodu A do bou B". Minimalne ne na nejtezsi obtiznost. Nevim jak to je na tech nizsich, ale na nejtezsi musi hrac premyslet, jaky druh jednotek posle proti danemu slozeni nepratelskych jednotek.
          Rozhodne to neni jenom o poctu , ale spise o silnych a slabych strankach ruznych druhu jednotek a jejich vhodnemu nasazeni a kombinovani.
          • Veskoslav
            Tak to musíš přemyšlet i u takového Starcraftu, tam taky nemůžeš postavit 200 marine a poslat je proti 40 Voidům.
            • Kr.Pa
              jenze v HW se muzes rozhodn out, zda lodi znicis hangar, dela nebo motory, ve SC tezko, tam je jednotka plne boje schopna i s 1% zivota ...
        • A v Homeworldu se samozrejme nepritel porazi silou intelektu...
      • Rozhodne bych netvrdil ze Homeworld je hardcore hra, to pak muzes rict ze je hardcore hra i prvni Starcraft.
    • Asi proto, že investoři nevěří, že by se jim vrátili peníze.
      • nechapu proč se investori boji jit do projektu ktere jsou vic zamerene na specifickou skupinu a proč se musí delat vsechno mainstream. ja jsem si jistej ze by se jim penize vratili
        • Nevrací se peníze ani z mainstreamu.
  • Navazuje Homeworld 1 na Homeworld 2? Jaké mody byste doporučovali použít? Nikdy jsem v podstatě žádný Homeworld nehrál, ale jako fanoušek scifi bych to možná mohl napravit *3* .
    • Complex mod pro Homeworld 2, není nic lepšího :)
    • Kr.Pa
      dejove na sebe navazuji, ale prvne bych si zahral kampan bez modu
  • spoock
    Homeworld 3 bych bral všemi deseti. Jednička, Cataclysm a dvojka jsou hry, které nemají obdoby. Mám pocit, že hodně lidí si ani neumí představit, co všechno by bylo možné do dalšího Homeworldu nacpat, chce to mít jen představivost.
    Momentálně se těším na Star Commandera z Kickstarteru.
  • Shut up and take my money!
  • Tak at tu hru udelaji, pojmenuji to treba Homelessworld, dit je to jedno jak se to bude jmenovat.
    (a ten projekt si muzou dat na kickstarter)
  • Ja by som bol za keby sa HW2 alebo HW1 + Cataclysm len upravilo na dnesny standard...inac nevidim nic co by tam trebalo menit alebo vylepsovat...bola to hra ktora bola pokrokova ked vysla a este roky bude....nic podobne som odvtedy nevidel alebo nic co by sa co by len priblizilo jej kvalite...a s TW suhlasim..sice upravili, vylepsili, zjednodusili...ale korene si zachovali a je to pecka kazdym novym dielom (akurat lepsie vyladenie a testovanie pred vydanim by neuskodilo)

    Co sa tyka HW3...ak by zachovali principy z predoslich dielov a len pridali novy pribeh..tak nevidim v tom problem....akurat by to uz nemuselo byt formou misii...ale skor Open Universe kde by si fungoval..alebo jedna MEGA MAPA v ktore by si si hral a plnil ulohy uzatvaral aliancie etc..... give give give *14* *14* *14* *14*
  • Vezmeme to z jineho konce v poslední době, zde cteme, ze cim dale, tim vice her, ktere jsou ve vyvoji, tak se musi financne aktivne podilet samotni hraci, bez ktere by hra nemohla vzniknout, jako treba PoE,GD, ted zminovany HW atd.

    Tak si obcas kladu otazky:

    1.Je to pro herni prumysl dobre - nebo spatne ?
    2.Proc, kdyz dnes chceme opravdu kvalitni hru, musime si na ni priplatit jiz ve vyvoji ?
    3.Proc velike vyvojove studia nespolupracuji, anebo spolupracuji velice nedostatecne s herni konunitou?
    4. Chapu, ze herni trh, stejne jako filmovy, hudebni a jine se meni to je jiste, ale kam kraci ? Kdyz se zde zacina projevovat tento trend? Ze by dosly napady?
    5. Ze by masovost herni prumysl pomalu devastovala, anebo jsou vyvojari lhostejni-ignoranti a neslysi na nic jineho nez na 100% ziskovost daneho produktu a pocet prodanych kopii ? No je toho opravdu mnoho a zajimalo by me co se vlastne stalo, ze v posledni dobe vychazi jeden kyc za druhym i od tech "top studii", kvalitni hry, aby pohledal, nehlede na fakt, ze mnohdy o kvalitnich hrach nemame ani potuchu.
    • Jak to chápu já.
      Přijít s dobrým (neznamená vždy originálním) nápadem je v herním průmyslu ceněné nadmíru a to do dnešních dob. Ovšem prosadit si ho u vydavatele, kterému jde přeci jen o finanční přínos, a zvládnout vývoj i sebemenší hry až do konce, stojí nemálo úsilí, času i starostí.
      Nadšenci si pomocí Kickstarteru apod. plní (nejen) herní sny, zkušení tvůrci hledají hráče s podobným vkusem a přáním na hru, která jim chybí, a vizionáři si určitě svůj cíl prosadí také mnohem lépe u nadšených herních fanoušků.
      Hry, které já osobně podporuji,přes zmíněné služby a které v mých očích s oním dobrým nápadem přišly (oprášily jej), jsou pro určitou nevelikou skupinu hráčů - což je pro vydavatele málo (pokud vůbec) rentabilní (budgetové "barbie" hry a simulátory traktorů jdou mimo mé chápání). Pro mě jde o záležitosti, které mi nějakým způsobem na poli malých i velkých her chybí, stejně jako jejím tvůrcům, a tak finanční podporu z mé strany považuji nejen za jakousi předobjednávku nebo příspěvek, ale i jako poděkování za to, že se ti lidé tomu věnovat chtějí a ukázat jim, že jejich vize nadchla nejen je. Navíc si myslím, že vydat povedenou a úspěšnou hru tvůrcům může přinést i pracovní nabídky. Samozřejmě - ne všechny nápady stojí za to je uskutečnit. A které to jsou - to je už jen na hráčích.
    • 1) Je to dobré pro hráče.
      2) Protože vývoj kvalitní hry je drahý a kvalitní hra je často složitá a zaměřená na velice malé publikum - není to ekonomicky zajímavé.
      3) Protože komunita nepřinese další peníze.
      4) Kráčí kupředu.
      5) Trh se přizpůsobuje požadavkům běžného zákazníka. A ten chce snadnou filmovou hru, kde nemusí myslet a jen občas zmáčkne tlačítko. Druhá věc je, že kvalitní tituly jsou málo propagované. Proč? nemají placenou reklamu v časopisech/na webech a tudíž ty je ignorují (čest výjimkám).
    • Kr.Pa
      1) pro mě to je dobrá zpráva, možná si herní studia uvědomí, že je to i o hráčích, ne jen o penězích a prodejnosti
      2) za ten příspěvek tu hru ale dostaneš, pak ji už nekupuješ
      3) marketing, penize, hrac je jen penize, nic vic
      4) filmovi, hudebni i herni trh kraci do zahuby, sami si kolem sebe motaji obratku, s tim se neda nic delat, treba jednou probehne nejaka revoluce
      5) trha zapadnich studii je uz proste prehlcen, jevice kteativi se ted da najit v tech malych studii na kickstarteru nebo v zemich, kde se herni prumysl teprve rozjizdi (ano, hlavne byvale komunisticke zeme)

      hlavne trend her od AAA studii je to, vybrat z daneho zanru jen to nejjednoduzsi a pak to vydavat, nejlepe se prodavaji hry, kde nemusis premyslet a staci jen krome mysi mackat max 8 tlacitek

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit