Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když vyskočil z vody na "you must be willing to fight" a zapíchl orkouna tak jsem se styděl, že se na to vůbec dívám.
  • Vanilla byla strašně hard, kdo ji nehrál neví co je skutečně hard, starý Ragnarose byl strašně hard boss, pokud tě nezabila jeden z jeho čtyř spellu tak tě upálila láva!
    TBC bylo nejlepší a nekrásnější, nacpali tam prostě všechno z W3, Outland, Illidana, Lady Vashj, Magtheridona, Kil'jaedena, Archimonda, Kael'thas...atd. Prostě strašně super a best.
    Wotlk byl sice horší, ale strašně super byl taky! Ulduar krásný a epický raid a jako vyvrcholení celého datadisku dobývání citadely zrádce Arthase alias Lich King. Tímhle datadiskem WoW skončil!!!
    Cataclysm stál za ho*no a zničil starý krásný Azeroth, MoP jsou zk*rvený komunisticko-čínský pandy a WoD je hrobařem world of warcraft.
    Nehrál jsem cata, mop ani wod, ale vím, že je to odpad, protože to není hard jak vanilla, cool a in jako tbc a nemá to tak epic story jako wotlk!! Prostě jediné, co to má tak je asi 10x více možností jak hrát, ale to je jen pro smradlavé casualy a ne pro hardcore hráče jako jsme my!!!
    • Takže ty jsi ani jeden datadisk nehrál, ale víš, že jsou všechny na ho*no? No ty jsi mi komediant. Radši si dál hraj na freečku 7 let starý datadisk a libuj si v tom, jak je super, šašku :D:D:D
    • archie777
      Tak počkat. Vanilla WoW přišel před 11 lety. Ty máš vyjadřování na úrovni dvanáctiletého. TINYYY RIIIICK!!!
    • Asharak
      ...nehrál jsem xyz, ale xyz jsou nejhorší části této hry... gratz dude *1*
    • hard bych tomu řikal, kdyby tam byl drop hráčova gearu při smrti jako v Ultimě Online *1*
      • to není hard, to je prostě debilní a nefunkční mechanika. WoW naštěstí přepracoval nefunkční Ultimu do podoby, že to bylo prostě hratelné.
        • archie777
          UO stojí na mnohem smysluplnější gameplay a hratelná je na různých serverech do teď. Nefunkční mechanikou pro MMO bych označil právě wowkařský postupný průchod každou z oblastí, kdy má každý hráč naprosto totožný prožitek.
          • "UO stojí na mnohem smysluplnější gameplay" Vysvětli. Tohle je jen prdnutí do větru.
            "a hratelná je na různých serverech do teď. Co jako? Vanilla je taky hratelná na spousty serverech.
            • archie777
              Problém je v tom, že si každý asi představujeme pod pojmem "dobré mmorpg" něco úplně jiného. Já si pod tím představuji svět co nejvíce závislí na hráčích, fungující tak nějak samostatně bez velkých zásahů tvůrců, kde hráč (ze zkratky RPG) skutečně hraje určitou roli. Na UO se ceny brnění měnily dle toho, kolik vrahů číhalo na řemeslníky a kolik řemeslníků rudu produkovalo. Ceny mountů byly závislé na počtu hraničářů. Jeden prodával koně, druhů vyráběl štíty, další byl vrah samotář, další měl svou skupinu pvperů, jiný se věnoval obchodu, hráči stavěli svá vlastní města, vybírali daně, svět nebyl rozdělen do zón podle levelu, ale každý své začátky mohl trávit jinak a jinou činností. Tvořil si svůj vlastní příběh a mnohem víc využíval online potenciálu. UO byla geniální. Vanilla WoW bylo parádní (dokonalý world design, zábavné classy, originální grafika, těžký end game), UO ale byla fungující svět a na dobu počátků UO scény u nás vzpomínám s dětským zápalem.
        • nikoliv, to je realimus, staré hry v tomhle byly tak nějak paradoxně mnohem dál než dnes, vezmi si třeba takové Baldur´s Gate, zabiješ banditu co po tobě střílí lukem, jdeš ho vylootovat, má u sebe kožené brnění, dýku, luk a šípy a pár zlaťáků, tedy věci co ve hře skutečně používal, posun 15 let dopředu, Dragon Age Inquisition, nebo i ten Witcher, zabiješ banditu s lukem, jdeš ho vylootovat, random generátor ti vybere co bude mít u sebe, od obouručního meče až po vycpanou veverku, naprosto nesouvisejíc s nějakým gearem co by ten mob měl mít, hry nám nějak degenrují
          • jo to je realismus jako prase. Sni dál mentále. Když už realismus, tak postava se ti po smrti nenačte a ne že máš gear v prdeli... To je nelogická a nefunkční mechanika. Tak Baldury mají loot, protože vývojáři nemusí řešit grafiku, dabing, animace, fyziku, v podstatě nic, že ano? Pak tam můžou dát logický loot, který je třeba i wowka, když jsme u toho.
            • archie777
              Meleš neskutečný blbosti. Tentokrát to nejde říct mírně. Ztráta gearu absolutně nesouvisí se hrou na realitu. Je to mechanismus, který z hráčského souboje nebo cesty dungeonem činí potenciálně ztrátovou/výnosnou zábavu. Především ale, balancuje poměr mezi skillem hráče a řekněme mírou investovaného času. Hráč, který do hry investoval 5000 hodin ve formě tupého harvestu a v závěsu za silnou guildou, musí svůj gear neustále umět obhájit hráčským skillem. Jednoduše - dobrý pvper, v dobré partě, si může dovolit vzít drahou zbroj. Špatný pvper nikoliv, protože s jeho zbrojí neroste úměrně šance přežít. Tím pádem, existuje zdravá vyváženost rizika/výnosu a hra dává větší smysl i z hlediska ekonomiky. Nehledě na adrenalin/pocit vítězství a emocionální přesah. PvP ve WoW je prostě takový fantasy Counter-Strike. Hra ve hře, která nemá absolutně žádný dopad na běh světa. Že se z MMO typu WoW stál standard, je spíš smutná záležitost.
            • Samozřejmě mentálek nechápe psaný text. Vývojáři toho musí v současnosti stihnou tolik za krátký čas, že se na tady tyhle věci zapomíná, to si mohli dovolit v době prehistorické.
            • jojo, dabing u lootu je strašně důležitej, už mě nemusíš přesvědčovat že jsi idiot, pro dnešek už máš splněno vrchovatě
            • vepředu*
            • před renderované prostředí, čili to nejednodušší, co existuje. Dabing není, vše je založeno na čtení. Animace postav nejsou. Animace boje je o jedné animaci. Fyzika neexistuje. Žadný motion capturing, žádná voice-acting, v podstatě ani žádné počítaní A.I. Prostě nic, pravěké hry, které se soustředí jen na jednu oblast. To nemůžeš porovnávat se současnými hrami, které jsou světelné roky ve předu a řeší milion dalších oblastí. Se vzpamatuj nostalgický mentále.
            • těžko říck, kam na ty srágory chodíš, buď je ti 10 nebo jsi úplnej debil, ale meleš úplný debility jako vždycky a jsi v tom dost kontistentní, takže jsi asi prostě jenom blbej jak pařez
            • "vývojáři nemusí řešit grafiku, dabing, animace, fyziku, v podstatě nic".. inteligent promluvil *1*
    • 10x vic moznosti jak jednim spellem instantit moby a lfr probehnout bez zastaveni na jedinou mana break. *15*
  • naprosto uchavtne opět. ovšem jelepší je scéna kdy vychází na palubu dostaneš jednu pecku epišna a pak kamera přeletí a ukáže že jsi vlastně ve vzduchu a to máš hned druhou ťafku z druhé strany.
  • Kombinace několika fantasy filmů. Děti které splňují pegi budou mít radost.
    Poté to odezní a nebude to nic o čem by se člověk bavil roky poté.
    • zajímavé, wowko už má kolik roků? 11? nějak mi ten tvůj výrok do toho nepasuje. ano je to vždycky jen jízda zábavnínm parkem, ale když jim to tak dlouho funguje, tak to asi dělaj dobře prot ty lidi, které to baví.
      • to je hra. MMORPG hra a ne film. také vyšla v určité době.
        mmorpg je stavě na to, aby jsi to hrál dlouho ve své době to bylo první v řadě věcích. nabralo to lidi.
  • Mne sa to velmi paci, uzasne *4*
    Ovela lepsie ako filmovy trailer pre mna
  • Dvorkam
    Sakryš nevím, mám pocit že tomuhle traileru něco chybělo. Provedení zase dokonalý, ale je to pro mě první Blizzard CGI trailer, kde jsem neměl takové to mrazení v zádech.
    WOW, -buď kým chceš, druid, šamam, mag, lovec...
    TBC - YOU ARE NOT PREPARED (stále trvám na tom, že tenhle mě nejvíc nalákal do hry)
    WOTL - Příběhově nejsilnější, ironie v předpovědi, epičnost v každé scéně
    Cata - You are not prepared 2 + epické zpodobnění zkázy a smrti
    MoP- celý trailer je vlastně Orc vs Human, aby pak třetí strana přiměla oba se zamyslet proč vlastně bojují. Velmi chytře provedený trailer.
    Legion - Synu už 11 leti bojuji a rád bych ti připomněl že občas je třeba bojovat? ... Nevím možná mi něco uniká.
    Jak to prezentovali tak příběh tohoto datadisku má hráče postavit před beznadějnou situaci. Uvést ho do myšlenky boje kde vítězství je něco v co zatím nemůžeš doufat, ale bojuješ stejně protože jinak je vše ztraceno. Trailer to naznačil, ale ten pocit nenavodil.Nevím
    EDIT: O tomhle mluvím Blizzard vydal ještě Launch triler na SC2 LotV a z byť je to sestřih existujících trailerů tak to navozuje ten pocit, že bych si to rád koupil a zahrál https://www.youtube.com/watch?v=8UyMAPr-G44
    • Asi ti opravdu něco uniká. Měl by ses naučit anglicky, abys ten trailer pochopil.
    • Asharak
      Legion jen potvrdil Illidanova slova, nebýt připraven, protože letět vzducholodí do temných mračen ze kterých létají infernalové a nemít na palubě mágy, kteří by loď ochránili je dost velký fail od Variana a Sylvanas *7*
  • sarin
    Tož ako, v porovnaní s predošlími CGI filmečkami sprevádzajúcimi nové WoW datadisky, bol tento výrazne najslabší *9*
    • pro mě je nejslabší ten z cata a jakejkoliv z D3
  • novej datac heartstone, uz pristi ctvrtek. https://www.youtube.com/watch?v=KB_6EajoBh4 *14*
  • podle mě hodně špatný ale hodně špatný. U Burning Crusade stačili dvě slova Illidana a už jsem byl jejich, tohle je jen očekávaný kýč. Poslední filmeček na Starcraft taky hrůza a od Panderie je to mízerie i u wowka. Škoda těšil jsem se na CGI s Illidanem no...
    • co to meles kua.
      • No snažil jsem se naznačit, že Blizz neumí udělat ani ta CGI.
        • Asharak
          Jo a proto je SC2:LotV trailer jedním z nejpůsobivějších trailerů od Blizzardu vůbec. Ano snažil *1*
          • myslíš poslední trailer na StarCraft? Tak to nebudu ani komentovat, to je opravdu moc i na mě....
            • na teba je zjavne moc aj pouzivat mozog...obycajny hejter...neviem ci si tu liecis nejake komplexy alebo si len šašo...ked to nezaujima tak to aspon nekomentuj...nikto na tvoje dristy nie je zvedavy
              p.s. ak by si mal trapne pripomienky k tomu ze kazdy moze vyjadrit svoj nazor uvedom si rozdiel medzi nazorom a hejtovanim ;)
  • Sem předčasně začal tleskat že konečně odstraněj Variana :(
    • nekromant33
      Něco mi říká, že si ještě zatleskáš.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit