Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jou Jou
  • Redneck
    How do I make the best game possible?
    Well, start here guys.

    Skoro každá hra ma mulťák (competitivní a bohužel ne nějakej pořádnej coop), krátkej příběh, málo a jednoduchý rébusy, "nečekaný" QTE, "nečekaný" dějový zvraty, spoustu haraburdí, co by měl hráč sbírat, nevyužitý gameplay prvky, exkluzivní in-game věci pro majitele limitek, který se dřív anebo později daj stejně koupit, obtížnost ve velkym počtu nepřátel a ne v jejich kvalitě, focus na jednu, dvě zajímavý hlavní featury, aby byl zbytek hratelnosti zas jen průměrem, debilní jízdní model v open world hrách, umělou inteligenci, která najde spolubojovníka se šurikenem v zádech, vyleká se a řekne: Oh shit, he`s dead!! Who did this? Ahh, fuck that, čas na cígo... a odejde pryč.
    • Redneck
      Stereotypní postavy, třeba auto/mechanici ve hrách...Spoiler na tuhle káru? Žádnej problém, já dokážu sehnat spoiler i na jadernou ponorku.
      Nejlepší zbraň, co si člověk užije tak maximálně na 2 minuty před koncem hry, bossové co maj nekonečnou čáru života a sílu jak sviň, ale opakujou tak 3, 4 pohyby, aby hráč musel 5 minut uhejbat a pak si moh po dobu pěti sekund taky párkrát seknout. Pitomý questy typu - Yo hero, need 20 blue flowers. "Co? Vždyť Ti jich roste spousta na tý louce za Tvojí chajdou!!" Hele nemel a přines mi je, musíš nějak expovat, ne?

      Hry, který se tvářej, že poskytujou volnost, všude samá křižovatka a odbočka, ale 3 ze 4 jsou buď zasypaný, zamčený anebo v tý poslední leží aspoň nějaká ta munice, abych si moh připadat jako správnej survivor, kterej to prostě všechno pročesal.
      Best friend hlavní postavy, kterej je děsněj břídil a nakonec taky tak i zkápne. Hry zaměřený jak na veterány série, tak na nový hráče...osekali jsme jen to a to a to. Me: O_o...noooo!!
      Kupa nepřátel, kdy najednou útočí tak maximálně jen JEDEN.
      AI spolusabotéři, co se chovaj naprosto nenormálně...curse, rage quit, curse some more, load and try again...
      And my personal favorite - day 1 DLC...

      Jěště bych moh hodně dlouho pokračovat, ale radši už zabrzdim.
      • Redneck
        A nejlepší na tom je, že ty Sleeping Dogs, Laru a i mistra Hitmana jsem dohrál a i si je užil, ale mohlo to bejt prostě lepší. Na takhle kvalitních hrách to o to víc zamrzí, když si člověk představí, jak by to mohlo bejt a ono neni!!
        Nerad se rejpu v míň povedenejch anebo úplně podělanejch částech her, ale zas to nejde totálně ignorovat.
        Takže ať dělaj třeba sto dílů a pokračování a ať křísej tituly s nízkejma prodejema, ne všechny byly k ničemu, ale ať to pak taky má odpovídající kvalitu. Za to ty prachy dam rád.
  • Ano kontrola vsech prasat propjenych k siti . Kontrola pod dohledem zlutych zednaru.
  • MickeyMutant
    Shrnuto a podtrženo: Ždímat, ždímat, ždímat jak se dá, dokud z toho ještě něco kape. Přece to nevyhodíme, když to ještě nezdechlo. Hlavně se nepouštět do žádnejch větších akcí, nedejbože her bez číslice za názvem. My totiž víme, co zákazníci chtějí - chtějí staré známé tituly, online zážitek, 30 DLC a sociální služby. Naprosto neočekávaně je to přesně to, co nám vydělá nejvíc peněz při minimálních investicích. Nepochopitelně šťastná náhoda!

    Ten původní článek čtěte jen v případě, že zrovna nejste po jídle. Úryvek pro pobavení:

    "We are a group that has quality in our DNA, a passion in our veins, a willingness to change how we do things and constantly look to improve.

    At Square Enix we care deeply about how our games are received, as creators they are the strongest statement we can make. Every day hundreds of talented individuals across our studios come into work with a single question in mind: How do I make the best game possible? To feel that drive from so many people is incredibly motivating. The games we make are a labor of love, and we are fiercely passionate about making something great."
    • Souhlasim na 100%. Obsah anglickeho textu je regulerni prujem. Na takove keci jeste nekdo slysi?
    • Jack1947
      Presne tak, nemusi taky prse, staci kdyz kape kape,kape vyvojarum do nadute kapsicky, kapou penouze, uspory a a karticky *15* .
  • Nech všetky hry prejdú prejdú na always online DRM free2play bezpríbehové pobehovanie po copy&paste svete alebo multiplayer mapkách alá Counter a potom ešte len uvidia tie krachy a prepady značiek.

    trendy v hraní sú chvíľková záležitosť, viď osud Zyngy...trh už je teraz presýtený MMO s mikrotransakciami. Naopak kvalitný hutný singleplayer je momentálne tá správna cesta, lebo ho je nedostatok, viď úžasný úspech Last of Us alebo Skyrimu...
    • herni svet se zpristupnuje kazdemu, na zapade ma xbox kazda temer kazda domacnost, jenze tihle lide si jen tezko najdou cestu k hram jako Crusader Kings, herni trh roste diky temto lidem, kteri jej drive nevyhledavali a tak se muze zdat ze v zaplave her na socialni site a tablety klasicke hrani umira, coz neni pravda, protoze tu jsou a budou hraci, kteri si potrpi na herni zazitek, jen se vzhledem k rostoucimi masovemu mainstream hrani muze zdat, ze jsme vymreli, dokud bude poptavka bude i nabidka
    • Problem je len, ze kvalitnu hru s excelentnym singlacom a la The Last of Us nedokaze spravit hocikto. To chce aj uvedomely tym so slobodnou rukou a pevnym odhodlanim vybocit z priemeru.
    • Až na ten Skyrim souhlasím s každým slovem.
      • Co se ti nelibi na slovech uspech Skyrimu, vzdyt ma pravdu. Ta hra ma takovy uspech ze se o tom 98% ostatních her muze jen zdat.
        • Ano, úspěch Skyrim má, ale pod pojmem kvalitní hutný singleplayer si představím právě spíš The Last Of Us. Ve Skyrimu mě od příběhu odtrhávalo mnoho vedlejších úkolů. Tím ale nechci říct, že to byla špatná hra, to zas né.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit