Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co mne nici kompletne zazitek je nejen to ze kdyz mirite (a nemyslim v momentu akce, ale pekne za bukem stojim mirim schovanej na emzaka) na emzaka velkeho jak stodola dva metry odemne a ... netrefim, prevdepodobnost trefy je 50%, ale kdyz stojim opreny o zed tak emzak ktery je na druhe strane te same zdi mne chytne za ruku a tou zdi protahne k nemu aby mne zabil... To ze mne videl skrz tu zed bych prezil, ale ze dokaze tou zdi strilet, utocit atd. jak kdyz tam neni tak to uz dela z nekterych misi *16*
  • Hnisavec
    presne pre takéto debiliny je Xcom 2 pre mna úplny crap ktorý ničí zážitok http://img.memecdn.com/he-hit-it_o_6485845.jpg
    • Zrovna tohle vysvetlovali snad v prvi pulhodine videa.
      Musis zapojit trochu predstavivosti a predstavit si to jako live akci. Ten emzak tam nestoji jako blbecek a neceka, az ho vojak streli do obliceje, ale ve skutecnosti se po nem agresivne sape. V takovehle vzdalenosti mu muze v zlomku vteriny jednou rukou odtlacit zbran na stranu a druhou rukou mu treba poradne zmacknout koule. A pak se tref...
      • Hlavně když máš sniperku a zrovna koukáš do zaměřovače. To se pak na metr blbě trefuje *1*
      • Presne tak, porad cumim, jak tohle muze nekdo NEpochopit...
    • https://www.youtube.com/watch?v=ygW45o3NISM
      • Blue.Shark
        Chlapi, uvědomujete si, že v použitém tahovém systému se těmhle situacím prostě nelze vyhnout? A nešlo se jim vyhnout ani ve starých dílech, ani v UFU od Atlaru, kde byl systém ještě trochu obměněný.

        Pokud jde o možnost minout z deseti centimetrů, v tom s vámi souhlasit musím.
        • to se občas stane, že mineš i z půl metru, například v Counter Strike, metr před tebe skočí týpek, pošleš mu tam full auto a nevěřícně zíráš, jak jsi mohl všechno minout, následuje facepalm *1*
          • mě se něco podobného stalo ve starém dobrém Alien vs Predator, multiplayer 1vs1, mariňák proti vetřelci, hlídám takovou potemnělou místnost, motion scanner a jeho pípání mi drásá nervy, vim že se tam někde pohybuje, ale nevidim ho, pak ustane i pípáni scanneru a to už mám nervy napnuté k prasknutí, koukám doprava, doleva, nic.. otočim se za sebe a vetřelec visí na stropě za mnou v takové pozici, že mi z asi 10 cm kouká do obličeje.. no, leknul jsem se tak že jsem taky minul *1*
            • týpek mi pak psal do chatu "ses leknul co, viděl jsem, jak sebou tvoje herní postava škubla" *1*
  • Líbí se mi, jak nad tím GGGerontofob slintá, musí mít cutscény a grafiku, aby se vžil do vojáčků a pak za rohem plive na Blizzard, že dělá "omalovánky". Protože tahle hra nejsou jedny velký omalovánky, že ano... jo, je to slušný joker. *15*
    • Ten kluk ma v hlave velky zmatek
      • TheGGG
        tak hlavně že si to anonymek odkýve... tato hra a hnus od žblizardu nemají nic společného pokud jde o grafiku a stylizaci, pokud to nechápeš, jsi pro mě jen absolutním důkazem úpadku vkusu hráčské komunity... tato hra vypadá skvěle a vkusně, bližardí ohavnosti, to je něco úplně jiného, ale hádám, že to obyčejný anonymek nedokáže pochopit...
        • Chim
          Ty už si s těma anonymama jak Jack. *1*
          • Jack1947
            Řekl bych že horší. *7* Určitě otravnější.
  • Wow. Tady je to na popcorn.
  • nutno říct, že analogie s Darkest Dungeon je víc než příhodná. Tam si po 3-4 misích taky musim dát pauzu, pač je to o nervy. *15*
    • Tak to bývá u her, kde vliv na hru mají % systému a ne skill hráče. Bohužel.
      • skill spociva v tom preklopit procenta na svoji stranu, jak rikal ales, pokud jsi opatrnej, tak ani darkest dungeon ti nohy nepodrazi, je to priklad vyvazeny hry, ktera netrpelivy hrace dovadi k breku
  • je hezké, že říkáte, že je to "v podstatě tahová deskovka". Pak nechápu, co tam dělají ty cutscény. Je to jako hrát šachy a při každém vyhození figurek sledovat animaci, jak věž mlátí koně. Právěže ta hra měla být deskovka, a proto se měla hrát mnohem svižněji.
    • TheGGG
      drž už pec... uvědom si, že ty cutsceny tu hru dělají ještě mnohem lepší a akčnější, víc ti umožní se zžít s vojáky a zlepšují atmošku...
      • Mě teda tu "atmošku" trochu kazí ta nepovedená grafika, kdy letadla, brnění a zbraně vojáků vypadají jako z plastu (i když je to o trochu lepší než v předchozím dílu). Nechápu proč si trochu víc nevyhráli s těma texturama.
      • To je celkem zajimavy nazor ci postreh. Pokud blizky skutecnosti, znamenalo by to, ze ve hrach ktere tyto prvky neobsahuji (zejmena starsich hrach) je tomu naopak nebo nejakym zpusobem potlaceno. Ma zkusenost je odlisna. Lze se "zzit" i s pixely, s davkou rekneme predstavivosti ci tzv immersion. Mozna je to tak, ze kdo (pixely) nepoznal, neni shopen prestavivosti/immersion bez propracovanych audio-vizualnich vjemu. To je jak s kacou. Takova ta tocii se vec. Dnes si s tim nikdo nehraje jelikoz to neni dost zajimave a sofistikovane. Nicmene si nemyslim, ze ti ci so hrali s kacou pred 100 lety se nebavili stejne tak dobre jako ti co si hrajou nevim autem na baterky dnes.
    • Tilwaen
      To přirovnání není moc na místě, však na BattleChess byly nejlepší právě ty animace.
    • dyts to slysel .. barvili na zluto panacky. nekdo indiany, nekdo panacky v deskovce a nekdo zase byl rad banker v dostizich ;) podle me to byl dobrej doplnek, recenze. dal ji klobouk po zesnulem z RP duvodu jelikoz XCOM nema osobnosti jako JA2, co typek to vylupek popripade vylupka. holt, je to asi fakt srdcar. tahovkar nevim.
    • kostejnesmrtelny
      Ciwe ty jsi fakt nějakej nemocnej, že jo? To jinak není možný tuto *1* *15*
    • Tohle fňukání už jsem tu viděl asi 3x, nestačí ti to napsat do jedný diskuze? Myslím, že speciálně pro tebe dal Lukáš dokonce jednu radu pro méně chápavé přímo do recenze - TAK SI TO VYPNI!
      • i když si to vypnu, tak je to pomalé. Vojáci se pomalu pohybují, emzáci se pomalu pohybují, střelba je pomalá (mluvím o Xcom1). Vzhledem k tomu, že hlavní herní mechanickou (zmíněnou i v tomto textu) je save/realoading, tak má hra želví tempo.
        • Hlavni mechanikou je save load? Pro lamy mozna...
        • "Pak nechápu, co tam dělají ty cutscény. Je to jako hrát šachy a při každém vyhození figurek sledovat animaci, jak věž mlátí koně."

          Myslím, že je všem dokonale jasné, že jsi primárně rýpal do těch vypnutelných animací a ne do toho, že se vojáci nebo emzáci pohybují pomalu.... *7*
          • podívej se na rychlost, s jakou bylo možné hrát původní UFO
            https://www.youtube.com/watch?v=1RxcCY6MCZY
            • To TheGGG: hele a co dává ten falešnej pocit nadřazenosti tobě, že jsem tak smělej? měl si třeba vůbec někdy v ruce knihu? nebo má taky moc blbou grafiku. některý zážitky jsou prostě nepřímo úměrný pozlátku a kdyby sis vystrčil hlavu z prdele, tak bys to možná poznal taky.
            • Blue.Shark
              Coffin.Corner: "SKRYTÝ POHYB" *1*
            • a to ja to hral prvne jeste na 386... ale na tu rychlost/pomalost si nepamatuju, asi sem tenkrat takovy veci neresil
            • Coffin.Corner
              Jenže takovou rychlostí bylo možné hrát až někdy v době rozmachu pentií trojek. Na 486 se mise načítaly klidně přes minutu a vypočítání tahu, třeba při boji na základně, mohlo trvat ještě déle :)
            • Nepochybuji o kvalitě hratelnosti starších kousků, ale ten "hudební" doprovod by se hodil spíše k vymývání mozků. Poslouchat něco takového třeba hodinu v kuse musí být nebezpečné.
        • Sr_Lobo
          No ale v cen je pointa to napsat pod kazdou diskuzi ?
          • Na Zaklínače 3 už se trochu zapomnělo a Drizzt nemá, o čem psát. A on tolik chce. Tak proto.
    • Do každý diskuze o xcom 2 se podívám,pořád brečíš nad cutscénama,do moderních her prostě patří.Nebo to nehraj,izi *14*
      • Nejlepsi je, ze vypnout ty cutsceny zabere asi tak 5 sekund.
        • A stahnout si mod zrychlujici tahy dalsich 5. Ale kdo chce psa bit...
    • však sú aj animované šachy :D to bola vcelku zábava
      • nedavno vysly nejaky novy, ty stary byly nejspis battle chess *5*

        a taky vyslo neco na zpusob sachu ze sveta warhammeru, rigicide nebo tak nejak
    • To srovnání se šachem je namíste. To taky byla puvodne skvela hra s mnohem vetší šachovnicí a mnohem víc ruznejma figurkama, ale postupem času to orezavali až z toho zustalo tohle.
  • Lukas se vratil a spadl youtube :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit