Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • koukam, ze vyslo neco jako hotline kavkaz *5*

    https://www.youtube.com/watch?v=EcWATNtAv88
  • Lukáši, není to vapowave ale synthwave nebo darkwave. Vaporwave má mnohem blíž k ambientu, což by se k téhle hře fakt nehodilo.
  • Jó tyhle retrofuturistický synťáky trhaj koule na počkání!!! Škoda, že závěrečná diskotéka neproběhla ve fulskrínu!!!
  • Nesledoval jsem. Pouze jsem poslouchal. A za urvany usi ve 21—ni minute i pozdejsi zvysovani hlasitosti pozdeji musim Pavlovi neco vzkazat: "TY KURVOOO!"

    Jinak byt jsem se na druhy Miami tesil, tak mu svuj cas spis nedam.

    PS—Nechteli byste udelat nejakou ctenarskou hlasovacku, jestli by publikum neocenilo namisto gamesplayu neco jineho? Videorecenze (Lukas nechce, protoze cas, nebo nevim, ale i Pavel je delaval a mohl by navazat), nebo nejakou originalnejsi formu videoobsahu. Desitiminutovy herni predstavovacky byly koukatelny, jen se prehouply do gamesplayu, coz je trend co me osobne hodne unika.
    • firebug
      Videorecenze mi taky chybí. Když jsem se ptal ve FightClubu, řekli mi v podstatě, že místo nich teď dělají ten pořad na Streamu. Ten je tedy hodně fajn, ale na pořádné představení hry je tam podle mě jen malý prostor. Nicméně asi ví, co dělají a poměr vynaložený-čas na počet-zhlédnutí pravděpodobně hovoří ve prospěch gamesplayů. Bohužel...
  • Mart9
    Přepnul jsem se zhruba do půlky a viděl jsem, jak Lukáš v krátkém intervalu asi 7x za sebou opakoval jednu mapu. Jestli to takhle bylo pokaždé, ta hra by letěla hodně rychle. Pak se dostal dál, někdo tam vylezl proti němu, Lukáš ho umlátil u nastevřených dveří (!!!) a tomu joudovi ve vedlejší místnosti to bylo úplně jedno, přitom byl 2 m od toho a přes ty dveře to mohl i vidět. Tupá hra jako jednička.
    • firebug
      A přijde ti, že se Hotline Miami snaží o realistickou simulaci? Ta hra má pevně nastavená pravidla, která jsou jednoduchá, ale neskutečně funkční a zábavná. A patří k tomu i to časté umírání. To je jako vyčítat Mariovi, že skáče nereálně vysoko.
      K jedničce jsem se dostal náhodou skrze indie bundle a strašně mě překvapilo, jak taková malá a jednoduchá hra dokáže svou hratelností zastínit spousty "velkých" her. Ten ve videu zmiňovaný "herní trans" zkrátka funguje na výbornou a mě osobně to připomnělo fascinaci her z dětství.
      Všem doporučuji HM zkusit a věnovat tomu aspoň hoďku (na překonání počáteční frustrace z častého umírání). Je to vážně paráda!
      • Mart9
        Já jsem jedničku hrál asi 15 minut a nudilo mě, jak to bylo furt dokola. A k tomu ty nedostatky, že tě jako by nevidí přes otevřené dveře, vždyť to je to hlavní v celé hře.
        • pres otevreny dvere te rozhodne vidi, pokud neni otocenej zady

          jinak jak pisou, jsou to zakonitosti hry - chladny zbrane - typek te pres dvere neuslysi, strelny, vsichni k tobe zacnou bezet
    • Tupá, nemluvíš náhodou z hladu? Bože, je nutné hře vyčítat zrovna takové nesmysly? Představ si, že jsou to pevná pravidla fikčního světa. Ve dvou větách si stěžuješ, že je hra na jednu stranu těžká (a proto ji nechceš hrát), ale měla by být ještě těžší? Ťuk, ťuk, je někdo doma?
  • C-BEAM
    zaujímavý koncept, niečo medzi Rainbow Six a Brutal Doom a nemá to 60 GB :)
    • Nie.
  • jabbo126
    zdá se mi to nebo lukáš cumlá nějaký bombon? To byl nějaký režiserský záměr? Neskutečně mě to iritovalo (pokud jde o nějaký dentální problém, tak se omlouvám)

    ale jinak abych nekritizoval, tak smekám klobouk, fakt ti to šlo, je vidět, že to máš najeté, opravdu dobrý gamesplay

    a epický závěr pobavil, výborně klici
    • Proč tady proboha každý furt poukazuje na nějaký režisérský záměr? To je hned z každého věhlasný filmový kritik?
    • janchor
      Cumlal jsem hallsky, abych ulevil nachcíplýmu krku. Taky mě to iritovalo!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit