Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odpad
  • prostě idiotská srajda...
  • Harshday
    Co jsem viděl gameplay, tak jsem si říkal, takhle to asi vypadalo na mém prvním ranku. Ze začátku to bylo fakt peklo někoho zabít a hlavně co se týče gameplaye tak si nevzdal zrovna šťastnou zbraň na jeho styl hraní.
    Co mě poslední dobou asi hodně štve, že má snad každý nebo min 15 lidí homing shot, Jako netrápí mě se před ním schovat, ale pokaždé když člověk někde běží nebo jen vykoukne a začne ten otravný pípací zvuk na letící raketu a když ustane tak letí zase jiná od někoho jiného a takto neustále dokola. To už je fakt na prášek.
    Dále co tu už jiní psali, je nevyváženost map. Když hraju walker assault a jsem na Eldoru za impérium nebo na Sullustu jako rebel tak nemám chuť to ani hrát.
    Další věc je, že co vyšla nová mapa, tak mám problém se připojit na mód supermacy, nevím zda-li jsem jediný, ale doba připojení je tak dlouhá, že to raději leavnu a zapnu jiný mód.
    A poslední věc co mě štve možná nejvíce je komunikace ve hře. Ten chat mi připadá docela otřesný a lidé ho používají max k nadávkám apod.Jak tu již někdo zmiňoval tak ingame teamu nic říct nejde. Takže je to jen slepá vřava. Když jsem se snažil sehnat alespoň někoho anglicky mluvíciho na party hru, tak se z toho vyklubal vždy nějaký Polák co na mě mluvil polsky (což opravdu neumím). Takže kdyby měl někdo chuť zahrát si alespoň trošku s domluvou a teamově, tak mi sem hoďte ID. Myslím si, že by to pak i hru více povzneslo. *3*
  • až ma oči bolely z toho behania a ..umierania....bežím bežím...umrem...ressnem sa a bežím ..bežím..a ...umrem..ress -beh-smrt-res beh-smrt-res-beh-smrt...res-beh-bonus-stihač-smrt-..ttt.ttt.ttt.ttt.ttt.ttt.ttt.ttt.ttt...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... *8* *8* *8* ....tak nejako mi to pripomenilo začiatky na CoD2-MW1...kým som sa to nenaučil *5* ,potom príde dalšia rana v podobe ..najprv ti spamujú aká si lama-zmaž hru,zakop sa ......,a ked to človek vydrží,nevzdá a postupne sa zlepšuje až sa to naučí a .....je z neho zrazu číter *7* a veselo vás niekam pošlú aj týpci čo by vám mohli byť detmi...a to len preto že to vravia do mikrofonu a nie z očí do očí...hned by mal jedu kres papulu spak ruky.. *1* ..tak sme nútený prejst na vyžší lvl-nejakú inteligentnejšiu hru *5* ....Za mna -ako oddychovka na pár minút-odreagovat sa možno ale platit za to nie.:!-ale grafika pekná a zvuk tiež dobrý...a čo sa týka filmu tiež len prvá trilógia..ostatné nemuselo byť...
  • So much hate :D. Každýho baví něco jinýho, já si tu hru neskutečně užívám, čím víc se do toho dostávám, tím víc mě to baví. Nemůžu se dočkat nového obsahu a rád si zaplatim, za tu zábavu se to vyplatí.
    • Do čeho se sakra dostáváš. Tahle hra má ještě míň obsahu než COD, všechny zbraně jsou blastery, odemikatelný předměty jsou na h*vno (nebo už jsi si je koupil, když za to tak rád platíš). V podstatě ta hra je stejně přiblble dutá po 1 hodině hraní jako 100h, protože v ní není žádná možnost koperace (aby se tam alespoň objevil in-game chat tak to by asi musela přestat EA být EA (a pravděpodobně by jsi i tam maximálně tak slyšel rašit beďary na adolescentech). Ona by to mohla být fajn hra... kdyby nestála kýbl zlata a nedělalo to AAA-studio s AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA-rozpočtem. Nebýt toho, že to vizuálně vypadá tak jak to vypadá, tak bych řekl, to dělali nějaký newb studio co zrovna přešlo na PC od mobilních her.
      • meh - kašli na něj, je to jednoduchá hra pro jednoduchý lidi. A nebo ještě jinak, hloupá hra pro hloupý lidi...
        • A copak hraje Jeho výsost? *12*
      • Jak říkám každýho baví něco jinýho. Třeba z Fallout 4 sou všichni vystříkaný a to mě bavilo možná tak par hodin. Zatim je pořád v čem se zlepšovat, učit se mapy, učit se jak fungujou jednotlivý blastery, odemykat nový blastery a karty. A je pravda, že je tam málo obsahu, ale od toho bude přidávanej novej obsah. Popravdě na Battlefield to nemá, ale zábava to je :). Pokud teda člověk zabíjí, pokud tam běhá a pořád umírá tak to by mě taky nebavilo.
  • zaujimave ako to celu dobu obhajuju. ked je to star wars tak pohoda, je to mainstream a nevadi to. atd bla bla bla..ked to je cod a ostatne casual fps tak uz su to mainstreamove sr4cky...
  • Neuvěřitelné!!! *8* *8* *8* Díkybohu za to, že jste byli takoví lemplové. To je poprvé, co jsem viděl, že Impérium na Endoru vyhrálo Walker Assault. Tento výsledek se může stát jedině v kombinaci absolutně neschopných Rebelů a zatraceně silného týmu Impéria. 99/100 her vyhrají Rebelové s prstem v nose, a v dobrých 7/10 her se Impérium ani nedostane do třetí části, takže znovu díky, že jste byli tak strašně leví. *1*
    • Zdá se mi, že to po posledním patchi (předevčírem?) trochu upravili.
      Od té doby jsem hrál totiž na Endoru Walker Assault 2x , v obou případech za impérium a pokaždé to byla výhra, což bylo dřív opravdu velmi neobvyklé :D (respektive dřív se mi to nikdy nestalo)
      • Přiznávám, že od vydání Battle of Jakku jsem hru nehrál, ale co jsem se díval do popisu k vydanému patchi, tak tam o balancu Walker Assault na Endoru nebylo ani slovo. Každopádně ta hra by potřebovala několik úprav a to hlavně po stránce hratelnosti:
        1) Předně je to Voice Chat, ve většině her to ho sice hned stahuji na 0, ale zrovna v Battlefrontu, který je primárně o plnění úkolů by byl zatraceně potřeba.
        2) Smutné jsou i možnosti úpravy vojáka Impéria - nevím, kterého vola napadlo sundání helem, ale vypadá to neskutečně debilně, měli raději dát možnost přidat pár barviček a vzorů na zbroj a vypadalo by to 1000x líp. Místo toho máme 100 různých ksichtů, které jsou stejně každému ukradené. K tomuto bodu patří i stížnost na absenci jakékoliv kamulfláře u Impéria, jehož snad v Lanze prané bílé zbroje bijí do očí, proti vždy maskováním vybaveným Rebelům.
        3) Stejně tak je idiotský nápad odemknutí ras (a odlišných zbrojí) až na tak vysokých levelech! Galaxie Star Wars je na rasy tak zatraceně bohatá, tak proč tu různorodost takhle hnusně uměle tlumit? Neříkám, že to měli dát odemčené hned, ale třeba každých 5 levelů nová rasa by nebylo špatné.
        4) V betě měli Rebelové velmi omezené možnosti ohledně výzbroje a vlastně i zkušeností, takže ve Walker Assault bylo Impérium dominantní, jenže to už neplatí. Na pořádný útok na AT-AT bylo tehdy potřeba alespoň 6-7 uplinků v každé části, teď stačí 4 nálety v každé části a Rebelové májí 80% šanci, že vyhrají, protože za tu dobu nebývá problém ukousnout jednomu kolosu až 4/5 zdraví. Endor s 1 AT-AT je pak kategorie sama o sobě.
        5) Respawny, proboha, kdo měl na starosti respawny?! To platí pro obě strany. Neříkám, že by hra měla spawnovat do boje, ale Impérium 250m od cíle a Rebely 100m je zatraceně velký rozdíl (jump pack v lepším případě ubere 50 metrů). Vzdálenosti jsou skutečně napřesdržku, ale to není nic proti umístění! Hra se nás tak moc snaží uchránit před spawnkillingem, že nás hází (a to nejde říci jinak) do neskutečných p***elí, ze kterých se dá dostat 2 způsoby - buď relativně přímou cestou přesně před hlavně soupeře, což vede k velmi rychlé smrti a opětovnému zrození v oné díře, nebo kur****y dlouhou oklikou, na kterou hráč zpravidla nemá čas, protože čas a soupeři hrají proti němu.
        6) Zbraně jsou kategorií samou o sobě. S patchem přišlo sice tolik potřebné oslabení DL-44, stejnou měrou by ale bylo třeba udělat něco s SE-14C. Absolutní hrůzu pak představuje Homing Shot: Zaměření trvá mžik oka a krýt se před střelou je skoro nemožné.
        7) Emotes jsou sice hezké, ale zatím jsem je "v praxi" viděl jen 2x a ač dokáží pobavit, dal bych rozhodně přednost jinému obsahu.

        Jsem si jistý, že by se toho našlo více, tohle jen drobný výpis z hlavy (navíc mi došly odstavce). Hru mám rád a baví mě, ale všechny výše zmíněné body mě na ní hodně vytáčejí a narážím na ně až příliš často, abych je přehlížel.
        • Souhlasím se vším, kromě 6 - víceméně mi nevadí žádná zbraň a všechny průběžně střídám (jednou mám náladu na tuhle a jindy na tu a nebo se více hodí pro danou situaci). Ani jsem si nevšiml, že DL-44 nerfnuli.
          Homing Shot na mě už zkoušeli použít hodněkrát, ale zemřel jsem snad jenom jednou - jinak se jim dá dost dobře vyhnout (schovat se, jetpack pryč atd.), takže s ním problém nemám - a sám ho vůbec nepoužívám.

          No a ještě bych doplnil kritiku A-Wingů, které jsou až směšně OP. Impérium na ně nemá žádnou účinnou zbraň a v Fighter Squadron v roli impéria je už prakticky ignoruju, protože se je vůbec nevyplatí nahánět. Jejich likvidace trvá tak 6x déle než X-Wingu a často se to ani nepodaří, protože se vás chytí jiný A-Wing (99% hráčů hraje v Rogue Squadron na straně Rebelů výhradně za OP A-Wingy) a pěkně vás ze zadu během okamžiku sejme.
          Takže body mám skoro jenom za AI X-Wingy a pár chudáků :D . A celkově můžu říct, že v Fighter Squadron je to MINIMÁLNĚ 70% výher Rebelů (ne-li víc).. za Impériu vyhrajete jen když máte super tým a soupěř naopak naprosto marný (a nesmí hrát všichni za A-Wingy :D ) .

          Zajímalo by mě, který mentálně retardovaný cvok (jak já nesnáším tu *&^%#$%^$@# cenzůru na games.cz, tohle je asi 15. nadávka, co zkouším a to jdu od těch úplně nejslušnější, které jsou ve SLOVNÍKU SPISOVNÝCH SLOV až po ty horší :D ) řešil ve hře vývážení A-Wingů, protože v současné podobě je to za jejich přítomnosti ve vzduchu brutální rape impéria a to bez lubrikantu.
          A taky nechápu, proč s tím už něco neudělali, protože statistiky ze všech her 100% mají a co jsem se díval na fóra, tak to opravdu není tak, že bych byl nějaká anomálie..A-Wing je ve hře snad i lepší než Millenium Falcon a to je co říct *1*
          • Když jsi načal ty stíhačky, tak tam také lze nasměrovat kritiku: Když si někdo např. ve Walker Assault vybere stíhačku, tak dostane animovačku s příletem na bojiště, pak hra konečně přejde k herní kameře, ale trvá ještě několik sekund než lze začít stroj ovládat!! Prů**r je v tom, že soupeř to po celou dobu vidí a může se hezky nastavit za přilétající stroj a do hráče pálit hlava nehlava, ten se tomu nemůže nijak bránit, protože těch několik drahocených vteřin má uzamčené ovládání. Už se mi nesčetněkrát stalo, že jsem si vybral stíhačku a do dvou vteřin od příletu na bojiště (tedy 2 vteřiny jsem mohl stroj skutečně ovládat) jsem byl na kusy.

            Ono vůbec celý balanc ve hře stojí za pendrek.
            • To je pravda, ono se na spawnovací pozici dá v pohodě doletět, takže můžeš sejmout snad i ty, kteří ještě ani kontrolu nad strojem nepřevzali - mě osobně se to ještě nestalo, ale slyšel jsem o lidech, kterým ano a dokonce mám pocit, že i já jsem někoho takhle nefér sejmul (při nahánění stíhačky jsem si zalétl až hluboko do startovacího pole rebelů a sejmul nějaké, které ani nezačaly s manévrováním)
  • Tam ja kupil na originu minuly tyden BF4 Premium edici za 20e,takze je mozne ze ta cena je tak nizko diky zimnim slevam a nebo taky diky vyjiti SWB *1* Takze diky SWB bavim se u B4 kralovsky *15*
  • "noo ono to neni pro lidi co chcou hrat kompetitivne ale jen tak se vyblbnout"...pekna vyhovorka pre lamy a noobov
    • nightborne
      Akorát že ono to neni pro kompetitivní hraní. Na to hratelnost, herní systém, a konec konců ani mapy totálně nejsou stavěný.
      • kompetitivne..to som asi pouzil silne slovo..stacilo by tímove hranie
        • nightborne
          Jenže ono to právě není vůbec ani týmový, to zabíjí ten náhodnej respawn a nepřítomnost squad systému... ten nahradil partner systém, na kterej stejně každej kašle.
      • a ako dlho ma to bude bavit? 2hodiny?:D
      • Jack1947
        To vyprávěj všem těm honičůům K/D... *7* Tedy jestli je kompetivní že kdo má víc killů je větší boss tak to jo. Vespn si to moc nedovedu představit *7*
  • Odpad hra
    • To že tě to nebaví, znamená že je to odpad :D. COOOOOOOL
      • ne...to že je to odpad, znamená že je to odpad...viz metacritic...nebo vlastně cokoliv s vyjímkou recenzí za prachy typu ign

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit