Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a já myslel, že je te retro gamesplay a hrajete ten Bedlam z roku 96 *4*
    • Jo, si dedek. Jeste neco si nám chtel o sobe povedet?
      • nejsem *7*
  • Úspěšně dohráno na třetí pokus na normal, takže se podělím o své dojmy z hraní.Co je na téhle hře naprosto úžasné, je její výtvarné zpracování. Ta postapo scifi atmosféra mě naprosto nadchla a čiší z toho na každém kroku. Často jsem si vzpomněl na Fallout nebo Rage, se kterými má Betlam některé společné prvky. Svět Betlamu je originální a i když není lore nějak extra propracované, brázdit pustinu s obří pojizdnou pevností mě prostě bavilo. Stejně jak je hra zábavná, tak je ale i stejnou měrou frustrující. S tím, že je hra obtížná, se počítá, bohužel často ta “obtížnost” pramení z nevyladěných herních mechanik.

    Zvláštní soubojový systém - Soubojový systém je takticky ořezaný úplně na kost, připomíná spíše poziční šachy, než taktickou hru. Základem je brát jen 3 členný tým do každé non boss/elite přestřelky, protože chcete (musíte mít) bonus na energetické články, a musíte si hlídat, abyste se vy nedostali do dostřelu nepřítele, ale on vždy naběhl první do vás a dal vám šanci reagovat (rozuměj, sestřelit ho). Aktuálně je rozmístění hráčova týmu na začátku fightu náhodné, takže se často stává, že jsou jednotliví členové rozhozeni tak blbe, že se někdo spawne v dostřelu několika nepřátel a prostě umře. Jediným trumfem, jak tohle zvrátit, je používání dozer weapons a utilit, ale ty stojí značné množství energie, což na začátku nemáte. Takže se připravte na ztráty.
    Bugy - Aktuálně je hra značně zabugovaná. Při použití základní dozer weapon se někdy stane, že nepřátelé zamrznou a přeskakují každý svůj tah a vy je můžete v klidu pobít. Občas se stane, že některý člen posádky neexpí, i když v boji získává killy. Hra nejde aktuálně skutečně dohrát, protože po návratu do Byz. city zamrzne a nepustí vás do score tabulky.
    Nečekaný nárust obtížnosti a otravný boss - Absolutně nic vás neupozorní na to, co bude následovat po dosažení Aztec City (na easy zde hra končí, medium a hard pokračuje). Pokud jste tak nějak více či méně jeli rovnou do Aztec City, nemáte momentálně šanci hru dohrát, protože obtížnost závěrečné části vystřelí díky opakovanému střetu s bossem do nebeských výšin a pokud nemáte našetřených několik set energo článků (doporučuje se kolem 400 a výše) a pořádně naexpené posádky, není šance ho porazit. A naopak, pokud projedete celý Bedlam jako já potřetí, poučen co bude následovat a s nasyslenou energií, nebudou mít vaši supermani s bossem žádný problém. Celé to tak působí hrozně nedomyšleně. A s tím souvisí poslední bod...
    Repetitivnost - Při první hře jsem byl úplně nadšením bez sebe, jak jsem projížděl pustinu a plnil všechny boční questy. To se změnilo, když jsem po nezdaru s bosem pochopil, že grind bude nezbytný a začal v dalším runu poctivě projíždět celý Bedlam. Tehdy se dostavila těžká otrava spojená s často se opakujícími questy ( kterých prostě není tolik a často na jeden narazíte i 10x a více, už jsem je po čase ani nečetl , jen mechanicky klikal) i souboji, které jsou až na boje s elitními charaktery jeden jako druhý. Celý tento systém je nastaven špatně a velmi pravděpodobně bude do budoucna změněn, zatím je to ale tak jak to je. Verdikt - Hra je atmosferická a zábavná, ale nedodělaná. Počkejte na opravné a balanční patche. Nepochybuji, že z toho bude za pár měsíců naprostá pecka.
  • Chim
    Málo platné, zatím nikdo nic lepšího než isometrický pohled nevymyslel. Pěkný gamesplay, pěkná hra.
  • Nekupovat, hra je porad vlastne jen early access plna bugu a nedodelku a nevyladenych systemu.
  • Gameplay od Many True Nerda na YT na pusobil dojmem ze to je 70% textovych eventu a 30% boj, ktery je rekneme hezkym doplnkem, ale ponekud repetivnim....hral ale na easy, coz samozrejme u rouge like nic neznamena, nicmene napr FTL ke kteremu to kde kdo prirovnava melo vic rekneme akce a variaci

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit